לא פעם הוזמנו למסיבה, אירוע, מפגש שאנו לא מכירים את האנשים.
היום ננסה להבין מה כדאי לומר ואיך להציג את עצמנו בצורה הטובה ביותר כך שהסביבה החדשה והלא מוכרת תרצה להכיר אותנו ולהיות בחברתנו.

ניהול שיחה היא מיומנות שכולם יכולים לרכוש. אבל כמו כל דבר אחר, עלינו להאמין בעצמנו.
ככל שנרבה להיפגש עם אנשים ולדבר איתם, כך יגבר הביטחון העצמי שלנו וכך גם נמצה את ההנאה והתועלת בקיום קשרים חברתיים.

להלן טיפים לרכישת מיומנות חברתית:

הציגו כניסה מרשימה, חייכו. עוררו באנשים את הרצון לשהות במחיצתכם. "הזמינו" שיחה.

תתחילו לגלות התעניינת, במקום להיות מעניינים. אם אתם מקדישים את כל המרץ שלכם בניסיון ליצור רושם טוב,
תגיעו לתוצאות הפוכות. אנשי שיחה טובים הם בעצם אנשים, שיודעים איך להגיב, ולא אלה שיודעים איך להציג.

אתם יכולים לדבר עם כל אחד! כמה פעמים הוצגתם לפני מישהו וחשבתם "על מה נדבר בכלל?"
הסיבה היחידה שאנחנו לא יודעים על איזה נושא לדבר היא בגלל שאין אנו יודעים דבר על הבנאדם העומד מולנו.
התעלמו מהרושם הראשוני שלכם - אל תתנו לעצמכם לאבד כיוון בגלל המראה החיצוני או בגלל לבושו או המקצוע של האדם.
ואל תמהרו להיפטר מאנשים רק משום שאינכם רואים בהם מיד ידיד-נפש לעתיד - לעולם איננו יכולים לדעת מה יקרה!

הציגו את עצמכם באופן מוצלח. הדרך הגרועה ביותר להציג את עצמנו היא להגיד "שלום, אני _____",
הדרך הזאת היא הבטוחה ביותר לסיום השיחה עוד לפני שהתחילה.
ספרו משהו על עצמכם, תציעו להם משהו שיוכלו להגיב עליו.

תכננו את שוברי - הקרח שלכם:
מחמאות - בניגוד למשפטי שיחה סתמיים - המחמאות טובות תמיד.
הערה חיובית - על האירוע בו אתם נמצאים. (ואל תהיו מגעילים, אתם לא יודעים עם מי אתם מדברים..).

בנו את השיחה שלכם. ניהול שיחה וקיומה דומים לבניית קיר מלבנים. כאשר מצאתם נושא שמעניין את שניכם,
אל תתנו לו לגסוס, הרחיבו על הדברים שכבר אמרתם.

אל תחששו משתיקות, אתם לא חייבים למלא כל גרע בפטפוט.

דעו מתי להפסיק! בכל שיחה ערה מגיע השלב שבו היא נחלשת ומתחילה לשעמם, דעו מתי לפרוש ואיך להפסיק.

בהצלחה.
שלכם, קיילי.