מעלףףף
יאלה מחכה להמשך אני מתוחה כמו מסטיקקק
אוהבתאותךךך 😛 😮 😁 😊
פרק 16
היא לקחה לי את המיטה את הארון ואת אחותי אבל זה לא הספיק לסאמנתה (סאמנתה זה השם המלא של סאם). היא רוצה לעצב לי את החדר מחדש. ונדלקה על אריאל שאני והוא כבר חברים. מה היא עוד רוצה, חשבתי שזהו נגמר אין לי יותר מה לחשוש מסאם, שהכל זה מקנאה וברגע שהיא ואני החלטנו לקחת הפסקת אש החיים שלי חוזרים להיות רגילים.הסיוט בכל הסיפור שההורים שלי חושבים שהיא צודקת.ישבתי בסלון, ראיתי טלוויזיה.
אמא:"סאם סיפרה לי על הרעיון לשפץ את החדר זה רעיון טוב דווקא"
אני לא מאמינה למה שאני שומעת.
אני:"אני אוהבת את החדר כמו שהוא"
אמא: "למה לא?"
אני:"ככה לא"
נועה הייתה חייבת להתערב.
נועה:"סאם סידרה גם לי את החדר והוא יפה"
אני:"מצידי סאם יכולה לסדר את המקלט שהוא נמצא במצב נואש אבל זה החדר שלי!! ובקרוב היא עוזבת לחדר הענק שלה, למשרתים ולפינוקים".
אמא: "אני לא מבינה מה יש לך נגדה"
אני:"את לא מבינה כלום".
סאם יצאה מהחדר והעבירה ערוץ.
אני:"אל תעבירי אני רוצה לראות את הסדרה"
סאם:"נו…. אני רוצה לראות את הסדרה הזאת"
אמא שלי הסתכלה עלי במבט שאומר אם את לא נותנת לה אז את תצטערי על זה.
נכנסתי לחדר עצבנית וטרקתי את החדר. רוצים שתרגיש בבית?, נותנים לה הכל מפניקים אותה ולי לוקחים את כל מה שהיה שלי.
אחרי שעה ניגשתי לנועה.
אני:"נועה רוצה ללכת לגינה?"
נועה:"גם סאם יכולה לבוא?"
אני:"למה לא?"
אחותי כבר התחילה להעריץ אותה בשבילה לו היה עליה. כל הזמן סאם, סאם, סאם.
שהגענו לגינה. נועה ביקשה מסאם לבוא לשחק איתם במקום ממני.
ראיתי את אריאל שניגש אלי. אני לא אוהבת את אריאל אני לא ישקר ואומר שכן אבל כיף איתו.
אריאל: "היי "
אני: "היי מאמי מה קורה?
אריאל נתן לי נשיקה וענה: "בסדר"
סאם באה לכיוון שלנו.
סאם: היי אריאל מה קורה?
אריאל: בסדר מה איתך?
סאם: אצלי הכל טוב. ראיתי אותך אתמול בים אבל הייתי חייבת ללכת אז לא אמרתי לך שלום
אריאל: חבל שלא.
סאם: כן חבל. מה אתה גולש ראיתי אותך אם גלשן
אריאל: כן כבר 4 שנים.
סאם: גולשים זה סקסי
הרגשתי מיותרת ולא יכולתי לסבול את זה.
אני: וואלה ולי לא סיפרת שאתה גולש
אריאל: לא שאלת.
ואז שוב הוא חזר לדבר אם סאם. שחזרתי הביתה אמא ואבא שלי רצו לדבר איתי ומה שקרה אחר כך היה הדבר האחרון שיכולתי לסבול.
אבא: אני ואמא חשבנו על זה ובגלל שאת וסאם לא מסתדרות, אז חשבנו שהדבר הכי טוב זה שתעברי לחדר העבודה
אני: מה?!?! למה אני ולא היא.
אמא: היא אורחת
חדר העבודה היה קטן ולא נוח לא סבלתי להיות שמה בפעם שעברה שסאם באה ישנתי שמה. קר שמה והחתולים כל הלילה עושים רעש ושמה שומעים חזק.
למחרת אחרי לילה שלם מלא סבל וחוסר שינה ואחרי בית הספר אחרי שדיברתי אם גיל וסיפרתי לו הגעתי להחלטה.
סוף הדרך שמאלה פונים ומגיעים .
מעלףףף
מאמי תמשיכי אני כבר מתה לדעת 😊 😊 😊
תודה 😛
אני אולי קצת יותר מאוחר ימשיך.
ועוד פעם תודה לכולם על התגובות
פרק 16.
חשוב לציין שכשהגעתי להחלטה זה לא היה ככה סתם. ושהגעתי לבית הספר וסיפרתי לגיל, זה לא היה ככה פתאום שהוא הציע את הרעיון. אבל אחרי ששאל את אביו, גם אני הבנתי שלעבור לגור אצל גיל עד שסאם תעזוב זה הדבר הכי טוב.
אז שחזרתי הביתה לא היה אף אחד נועה הייתה בגן אמא הייתה במכולת ואבא שלי בעבודה וסאם הלכה לקניון. לקחתי מכתב ורשמתי להורים שלי מכתב.
לאמא ואבא,
אני לא יכולה לסבול את זה, נסו אתם לישון בחדר העבודה.
נמאס לי כבר שאתם תמיד מפנקים את סאם, גורמים לי לוותר על החדר שלי בשבילה.
אז חשבתי שהדבר הכי טוב בשבילי וכמובן בשביל שלא יהיו עוד ריבים בבית.
חשבתי שלמה שאני לא יגור אצל גיל עד שסאם תעזוב.
אבא שלו אמר שבסדר, גם ככה רוב הזמן הוא לא בבית ויש להם חדר מיותר בשבילי.
ששמה אני תמיד ישנה שאני ישנה אצל גיל. ושמה זה לא כמו בחדר העבודה. אז הלכתי עכשיו לגיל אם תרצו משהו תתקשרו אלי ונדבר ואני ישכנע אוכתם וזהו.
ממני
זוהר
אחר כך דחפתי את הבגדים שלי לתוך מזוודה והלכתי לבית של גיל.
גיל לכך אותי לחדר המיותר הייתה שמה מיתה וארון קטן. אבל לא נורא החדר הזה בסדר בשבילי.
"אתה בתוך שזה בסדר?" שאלתי.
"כן, את חושבת שאם זה לא היה בסדר הייתי אומר לך שזה בסדר" אמר.
"אבל יכול להיות שאתה אומר לי שזה בסדר וזה לא בסדר כי לא נעים לך להגיד לי שזה לא בסדר" אמרתי.
"זוהר אל תסבכי את העניינים אבא שלי אמר שגם ככה הוא לא הרבה בבית אז זה לא מפריע לו" אמר גיל.
"תודה" אמרתי "אתה לא תאמין איך הצלת אותי מזה לא היה לי כוח להיות עוד יום בבית שלי יחד אם סאם וההורים שלי שהפכו למשרתים שלה ולישון עוד לילה במיתה בחדר העבודה" אמרתי.
יותר מאוחר אכנו ארוחת ערב יותר נכון הזמנו פיצה וראינו סרט. שגמרנו לראות את הסרט הפלאפון שלי צלצל כצפוי אמא שלי.
"זוהר, לא חשבת לשאול אותי אם אני מסכימה שתגורי אצל גיל?" שאלה
"אני יכולה?" שאלתי
"לא" אמרה.
"אמא אני ל מתכוונת להישאר עוד יום בחדר העבודה יש לכם בעיה תסתדרו אם זה אני נמצאת כאן ואם תחשבי על זה טוב תביני שאני צודקת" אמרתי.
"יש לך בית את לא צריכה ללכת לגור אצל חברים כי יש לך בעיות אם ההורים" אמרה אמא.
"זה לא בעיות עם ההורים זה עוד הרבה בעיות אחרות" אמרתי
"אני נותנת לך יומיים לישון שמה שתירגעי תחזרי וזהו" אמרה אמא.
"אמא לא אכפת לי מה תגידי ועכשיו אני לא שואלת אותך" אמרתי
"אני לא מבינה מה קרה לך ממתי את כזאת מרדנית".
היא לא מבינה כלום.
שניתקנו שאלתי את גיל מה הוא רוצה לעשות וכתגובה הוא זרק עלי כרית ואז אני עליו.
שגמרנו את מלחמת הכריות נשכבנו על המיתה שלו והלכנו לישון יחד באותו מיתה. אם הוא לא היה הומו בחיים לא הייתי מסכימה.
למחרת בבוקר שהלכתי לבית הספר נכנס תלמיד חדש לכיתה ואני הייתי בשוק.
מאמי מהמם הורס חבל על הזמןןן
תמשיכייי >>
יפהיפה =]
שבת שלום מאמי 😊
במילה אחת??!>>>>>>>> מ-ה-מ-ם!!!!! תמשיכי דחוף!!!!!!! 😂
3>