מדהיםםםםםםםם
מחכה להמשךךך
מ=ע=ל=ףף.~!!!~.
המשךך.=]]
תודה נשמע. אני ממשיכה עכשיו
למחרת בבוקר שהלכתי לבית הספר נכנס תלמיד חדש לכיתה ואני הייתי בשוק.
פרק 17.
"אני מכירה אותו" אמרתי
"מאיפה את מכירה אותו?" שאלה סיוון.
"זה אותו הילד שסיפרתי לך שאח שלו שיכור" אמרתי.
ראיתי שגיא הסתכל עלי והחיוך על פניו נמחק.
"זו-זו את בטוחה?" שאלה סיוון.
"אני בטוחה סיווי אני לא הייתי שוכחת את הפנים שלו גם אם הייתי מסוממת באותו הזמן" אמרתי.
הוא ניגש אלי. "את מוכרת לי?" אמר גיא. סיוון הלכה לנטלי בשביל לדבר אייתה.
"אההה אני זוכר נפגשנו אז ביום שישי שאת נתקעת באחי" נזכר.
"כן" אמרתי.
אריאל ניכנס לכיתה ושם את ידו על כתפי "מי זה?" שאל.
"אני גיא" אמר.
"וואלה, מאמי איפה סאם?" שאל אריאל.
"לא יודעת למה?" שאלתי.
"אני צריך לדבר אייתה" אמר אריאל.
"נראה לי היא תבוא היום יותר מאוחר" אמרתי.
לא קינאתי בזה שהוא שואל על סאם. עצבן אותי שאפילו החבר שלי נדלק עליה, שהוא בא התחיל איתי רוצה להיות קרוב לסאם. הרגשתי כאילו התקרב אלי כדי להיות קרוב לסאם ולא כי הוא אוהב אותי חוץ מהעובדה שהוא אף פעם לא אמר לי שהוא אוהב אותי.
עפריה לי שסאם תמיד ליפני בכל מקום היא תמיד מצליחה וידעתי שאני מקנאה בה.
"טוב אז הלכתי לכיתה. ביי כוסית" אמר אריאל. והלך.
"חבר שלך?" שאל גיא.
"כן." השבתי.
הייתה מין שתיקה כזאת ואז לפני שהמורה נכנסה לכיתה אמר לי גיא "אל תספרי לאף אחד על אח שלי ועל זה שהוא אלכוהוליסט אני לא רוצה שכולם יתחילו לדבר על זה. אין לנו שוב בעיות בבית ואח שלי שותה סתם כי הוא אוהב" אמר גיא. לא הייתי בטוחה אם הוא אומר באמת ואם אח שלא באמת שותה רק כי הוא אוהב אבל בכל זאת הבטחתי שאני לא יספר לאף אחד על זה.
גיא הלך והתיישב במקום שלו. ואני התיישבתי ליד עידן. והמורה נכנסה.
"ראייתה איזה חמוד הבחור החדש?" שאלתי את עידן.
"לא למה מה אני הומו?" שאל עידן.
"לא יודעת תגיד לי אתה" אמרתי.
"זוהר אל תעצבני אותי" אמר עידן.
"בסדר" אמרתי.
"מה בסדר?" שאל עידן
"בסדר אני לא יעצבן אותך" אמרתי.
ואז הייתה שתיקה. "למה אתה עצבני?" שאלתי.
"אני לא עצבני" אמר עידן.
"כן ואני נעל הולנדית שנעלה אותה פרה בהריון שבלעה לתאה מתה" אמרתי
"עידן וזוהר אולי בא לכם לספר לנו על מה אתם מדברים?" שאלה המורה.
"על נעליים הולנדיות" אמר עידן שגם שהוא עצבני יכול לומר איזושהי בדיחה בכל זאת חייב לשחק את עצמו ליצן.
"אתה רוצה שאני הזמין את ההורים לשיחה?" שאלה המורה.
"אבל מה עשיתי?" שאל עידן באותו קול בייני שהמון בנים נוהגים להגיד את המשפט הזה.
בהפסקה. יצאתי מהכיתה וראיתי את סאם מדברת אם אריאל. הוא ליטף את שערה.
ובאותו הרגע למרות שאפילו לא קמצוץ של הרגש היה לי כלפיו הייתי מוכנה להלחם כליו כדי להראות לה שלא כל דבר ששלי היא יכולה להישג. ניגשתי לשמה.
"מה נשמע מאמי?" שאלתי ונתתי לו נישקה.
"בסדר מה איתך זוהי" אמר אריאל.
"נהדר" אמרתי.
הסתכלתי על סאם מבט שאומר שהיא מפריעה והיא כבר הבינה את הרמז.
"אהה מפריעה?" שאלה.
"לא את…" בא לומר אבל אצרתי אותו.
"האמת שכן אני רוצה לומר לו משהו" אמרתי.
"טוב אז אני ילך נדבר אחר כך" אמרה סאם והלכה משמה.
"מה רצית לומר לי?" שאל אריאל.
"רציתי לומר לך את זה הרבה זמן אבל פחדתי אני….. אני אוהבת אותך"
יפהיפה 😊
שבוע טוב :]]
המשך 😛