פשששש
זה משהוא מדהים
תודה לך
ישר כוח
שני פרקים מדהימים, תמשיכי דחוףףףף!!!! 😂
3>
אחרי שסיפרתי לה נכנסה נועה לחדר ואמרה לי שמשהו חיפש אותי בטלפון בהתחלה חשבתי שזה היה גיל או נטלי שדאגו לי אבל שהיא אמרה את השם הרשתי סומק עולה על פני.
"תחזרי על זה" אמרתי.
"אדם" אמרה.
לא האמנתי להתקשר? לא להתקשר? כמובן שלהתקשר. הרמתי את השפופרת של הטלפון וחייגתי.
"הלו….הלו…הלו!"
פרק 15
לכחתי נשימה ועניתי.
"הלו..אדם?"
"מי זאת?" שאל.
"זאת זו..זוהר" אמרתי.
"היי זוהר" אמר אדם
"צלצלת אלי" אמרתי
"כן אבל לא היית" אמר אדם.
"מה רצית?" שאלתי.
"אני צריך לדבר איתך" אמר אדם.
"נו דבר" אמרתי
"זה לא לטלפון" אמר אדם.
קבענו להפגש מחר בקיוסק של שמוליק. למחרת היה יום שבת לבשתי גינס וחולצה אדומה רגילה. והלכתי לקיוסק. אדם היה שמה הוא קנה משהו מהקיוסק. וניגש אלי. התיישבנו בשולחן שהיה שמה.
ואני הסתכלתי עליו מחקה שיגיד מה שרצה ומקווה שזה יהיה מה שאני רוצה לשמוע.
"זה קשור לאריאל" אמר אדם.
'מה אריאל?, מה קשור אריאל' חשבתי
"מה איתו? " שאלתי
"הוא די נדלק עלייך"אמר אדם.
"עלי..???.." שאלתי.
"כן עלייך, והא רוצה שאני ישאל אותך אם בא לך להפגש איתו" אמר אדם.
"אני לא יודעת….. אתה בטוח שהוא התכוון אלי?" שאלתי. לא שהיה לי קשה להאמין שאריאל יציע לי לצאת. פשוט שנאתי את העובדה שאריאל רוצה שנצא ולא אדם
"כן אני בטוח" אמר אדם.
"תגיד לו שאין בעיה" אמרתי. וחיוך מזויף עלה על הפניים שלי.
"טוב אני יגיד לו" אמר. "אריאללל היא מסכימה" צעק אדם.
אריאל בא. אריאל ללא ספק היה בין החתיכים בבית הספר היה לו שער בלונדיני עניים חומות דבש גוף פצצה, ומן מבט תמימים ושובב בעניים. ללא ספק הרבה בנות אהבו אותו, והוא גם יצא אם הרבה, לא הרבה קשרים איתו הרזיקו מעמד יותר משבועים גג.
"ברצינות את מסכימה?" שאל אריאל.
"כן בשיא הרצינות" אמרתי.
"טוב אני צריך ללכת" אמר אדם.
והוא השאיר אותי ואת אריאל לבד.
"אז אני יבוא לעסוף אותך מחר בשמונה" אמר אריאל.
"בסדר" אמרתי.
שחזרתי הבייתה, סאם הייתה במיטה חולה.
"זוהר מאמי את יכולה להכין לסאם תאי אני לוקחת את נועה לחברה ואז אני ואבא יוצאים אם חברים שלנו להצגה" אמרה אמא שלי.
"אין בעיה" אמרתי.
אחרי שהכנתי לה את התאי הבאתי לסאם.
"איזה תאי זה?" שאלה סאם.
"רגיל" אמרתי.
"אני שותה רק תאי אם נענע" אמרה סאם
הלכתי והכנתי לה תאי עם נענע והבאתי.
"את יכולה להביא לי משהו לאכול" אמרה סאם.
זה לא נגמר ככה אחר כך הייתי צריכה לשמוע את הסיפורים שלה שנה. בערב הייתי צריכה לישון במיטה המתקפלת כי אמא שלי לא נתנה לי בררה. והבנתי הפסקת אש לא הפסקת אש סאם לא רגילה לחיות בחיים לא מפנקים. למחרת בצוהורים אמא שלי ניגשה אלי והיקשה ממני לתת לסאם גם היום לישון במיטה שלי.
"אין סיכוי" אמרתי.
"זוהר אל תהיי כזאת חוצפנית" אמרה אמא.
"חוצפנית, מאז שהיא כאן כל הזמן אתם מפנקים אותה אז אם היא תישן על המיטה המתקפלת זה לא יהרוג אותה" אמרתי.
"אני חושבת ששבוע בלי המחשב ילמד אותך מזה?" אמרה אמא.
"אל תתני לי את המחשב שבוע אוקי? אבל אני רוצה את המיטה שלי" אמרתי.
נכנסתי לחדר שלי. "חשבתי שאמרנו שאנחנו בהפסקת אש" אמרה סאם.
"סאם אתמול טיפלתי בך שהיית חולה, אני מקשיבה לסיפורים שלך ועזרת לך שצריך אבל אני רוצה את המיטה שלי אוקי?" אמרתי.
"מי ישמע מה זה זה רק מיתה" אמרה סאם.
היא קמה מהמיטה והלחה לארון. "אני מפנה עוד מקום בארון בשביל שיהיה מקום לבגדים שאבא שלי שלח לי" אמרה סאם.
"סבבה פני את הדברים שלך" אמרתי.
"אין לי מקום להזיז את הבגדים שלי אני מזיזה את שלך" אמרה סאם.
"סליחה אין לי גם מקום להזיז חצי מהבגדים שלי בארון של נועה מצידי תשימי את הבגדים שלך מתחת לכרית" אמרתי.
אמא שלי שבמקה שמעה את זה אמרה. "זוהר אל תהיי עקשנית תני לה לשים את הבגדים שלה שמה היא אורחת תני לה להרגיש כמו בבית" אמרה
"אני חושבת שהיא מרגישה יותר מידי בבית" אמרתי. אני לא יכולה לסבול את זה
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
מחכה להמשךךךךךךך
מהמם!!!! המשך דחוףףףףףףףףף!!! 😂 3>
איןןןןןןן
זה פשוט מושללם.!!!!!!!!?
דייי.. אבל רוצה אדם.!!!!!!1..
המשךךךךךךךךךךךך
😛 מדהים
אהבתי מאוד מאוד מחכה כבר להמשך.
חולה עלייךךךךך 😊
מדהים :]]
איזו מגעילה סאם =/
המשך 😛