שלושה פרקים מושלמים!!! אהבתי!..תמשיכי דחוף! 😂
תודה מאמי אני ימשיך אולי יותר מאוחר
מהמםםם
מצטערת*
אשמתך*
תמיכייי
פרק 12
כמובן שהפסקת אש ביני לבין סאם לא אומרת שאני והיא עכשיו חברות טובת לנצח נצחים.
על הבוקר למחרת טפסה סאם את האמבטיה לכל הבוקר ואני הייתי צריכה להזדרז ועוד אחרתי לבית הספר.
אבל הריבים היו קטנים ופחות מזיקים.
חוץ מזה סאם ןואדם זאת היסטוריה שלא תחזור לעצמה.
אחרי בית הספר. הייתי צריכה לשמור על אחותי נועה.
כי הוהרים שלי נסעו ליום הולדת או מה שלא יהיה של חברים שלהם ולי אין שום קשר לאנשים בני 40 ומשהו שמגדלים לעצמם כרס.
כעבור כמה זמן ניגשה אלי נועה ואמרה לי "משעמם לי"
זה תמיד הגיע שהייתי שומרת עלייה. בהתחלה היא הייתה משחקת במשהו ואחר כך הייתה באה אלי מצפה שאני יביא לה רעיונות מהשמיים כדי שיהיה לי מה לתת לה לעשות.
היא התיישבה לידי אם הפרצוף התמיים שלה.
"מה את רוצה לעשות?" שאלתי
"אהמ…… לא יודעת" אמרה במין מתיקות כזאת כאילו לכחו סוכריה וחיפשו אותה לילדה חמודה.
"רוצה……… לראות קלטת?" שאלתי. בדרך כלל זה היה הפיטרון הכי טוב.
" לא רוצה" אמרה
"אולי נלך שנינו לגינה תבגשי את מיה ומאי ותשחקו" אמרתי.
"כן" אמרה. לכחתי אותה לגינה.
שמה היא הלכה לחברות שלה ושיחקה איתם, ראיתי ילד שנראה לי מוכר בגיל של נועה שער שחור עניים כחולות אם עומק.
ורק אחר כך שראתי מי זה הילד שמחזיק לו את היד הבנתי שזה אח של אדם.
העלמתי ממנו, ממש אין לי כוח לריב איתו.
"מה את יושבת שמה בואי שחקי איתנו" אמרה נועה.
הלכתי לשחק איתם או יותר נכון להעיל אותם או לגרום להם לצחוק בכך שאני מתעללת בעצמי.
שחזרתי לשבת כדי להשאיר אותם לבד נתקלתי באדם.
"היי" אמר בקול כזה חלש. זה היה מוזר שהוא לא אמר לי איזשהי הקיצה כמו בדרך כלל.
"היי" אמרתי גם אני ופנייתי כדי ללכת אבל לפני כן אצרתי.
"אדם אני מצטעת, הכל היה באשמתי" אמרתי .
התישבנו על הספסל וסיפרתי לו הכל בהתחלה הוא היה בשוק.
"לא חשבתי שאהבת אותה, חשבתי שאתה אייתה רק כי היא יפה והכל… ורציתי שתיפגע כמו שאני נפגעת ממנה" אמרתי.
"איך את בדיוק נפגעת ממנה?" שאל
לא ציפתי לשאלה כזאת. לא רציתי להגיד לו שהיא גורמת לקנא בה כל הזמן.
שתקתי והוא המשיך להסתקל עליו כאילו הוא לא יוריד ממני את המבט שלו עד שאני לא יגיד לו.
אבל כל של בכי הציל אותי.
הלכתי לנועה שבכתה "היא קיבלה מכה" אמר ילד אחד.
"איפה קיבלת?" שאלתי.
"כאן" אמרה והצביעה על הברך
בטור אחות מיומנת ידעתי שאני צריכה לככת פלסטר.
אז הוצאתי פלסטר שמתי על הפצע.
"זהו עכשיו זה בסדר" אמרתי.
ראיתי שמאוחר אז שנינו חזרנו הביתה.
"את חייבת לי תשובה" אמר לי אדם.
"אני? אני לא חייבת לך כלום" אמרתי וחזרתי הבייתה
שחזרתי ההורים שלי היו בבית. אז נכנסתי לחדר וחשבתי על אדם אולי אני יספר לו מה אני מרגישה כלפיו או שאולי עדיף לחקות או שבכלל עדיף לא לספר?…………….
מעלףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
תעשי עוד המשך בבקשה בשבילי.... 😁
תודה.
אני ימשיך עוד מעט שיגבו עוד
וואהה וואאה :]] ]]
מחכה להמשךך
זה פשוט מוששלם :] מדהים :] יפפייפפהההה=]