מ-ה-מ-ם!!!! אהבתי! פרק מושלם! המשך דחוףףףףף!!!!!! 😂
3>
פרק 13
אולי אם היה לי אומץ הייתי אומרת לו כמה אני אוהבת אותו.
ואומץ אין לי, וכמו כל חסרת אומץ העדפתי לא לפגוש אותך וגם ככה לא להסביר לו.
כמובן שגיל סיוון ונטלי לא הסכימו איתי, וחשבו שאני חייבת לספר לו. לאנשים קל לדבר כל עוד הם לא הגיעו למצב שלי.
"למה לא?." שאלה סיוון.
"אני יגיד לך למה לא רק לפני שלושה ימים ראיתי אותו בוכה בגלל סאם הוא לא אוהב אותי הוא אוהב אותה, אז אני לא מתכוונת לעשות ממני צחוק לגשת אליו לומר לו והוא כמובן בתור אחד שמת על למצוא דרכים לצחוק עלי יצחק עלי" אמרתי.
"זוהר הוא לא ילד קטן הוא לא יספר את זה" אמרה סיוון.
לא היה לי כוח לשטויות שלה, קל לה לדבר יש לה חבר עכשיו שאוהב אותה והיא אותו ואיזה פלא חצי שנה היא אהבה אותו ורק אחר כך הוא ניגש אליה והיא לא אליו כי היא חשבה שזה פדיחה, אז לבוא אלי ולומר לי לגשת אליו ולספר לו זה פשוט לומר.
שחזרתי מבסית הספר התיישבתי על הספא וראיתי פעם בחיים שידור חוזר.
סאם נכנסה בייתה.
"מה קורה זוהר?" שאלה סאאם.
"הכל נפלא, אין יותר טוב מאיך שאני מרגישה עכשיו" אמרתי ומהקול שלי היה אפשר להבין שזה בדיוק ההפך
"וואלה אצלי גם הכל נפלא, עופר התחיל איתי זה מארן והוא מזה חתייך משהו שלא קיים, אנחנו יוצאים לדייט מחר…………" אמרה כאילו בכלל לא מעניין אותה מה עובר עלי.
היא דיברה ודיברה עד שהרגשתי לשא היא מדברת וזה בכלל רדיו ששכחתי לסגור.
שגמרה הלכה לחדר. ואני כל כך רציתי להתחלף איתה ולהיות היא לקבל את האומץ שלה להתחי לאם אדם אבל אני לא כמוהה ואומץ להתחיל איתו אין לי.
הלכתי להפגש בבית של גיל לערב קריוקי.
גיל שהתנדב להיות הראשון שר את השיר "לא בא לי לשמוע" של הדורבנים.
הוא שר את זה מצחיק ואנחנו צחקנו.
"לא… בא. לי לשמוע.
אמורו………..לו.."
שגמר מחאנו לו כפיים.
נטלי קמה ולקחה את המיקרופון.
היא בחרה לשיר את השיר "מה שתבקש ממני" של מיכל המדורסקי
לנטלי היה קול יפה לעומת גיל שהוא היה שר יותר בשביל להצחיק אותנו.
"אני רוצה היום
אתה רוצה אתמול.." התחילה לשיר תוך כדי תנועות.
ובפזמון שרנו איתה. "מה שתבקש ממני…
לא תצא מזה כי אין לי.."
אחריה היה תורי.
שרתי את השיר "כמה פעמים" של שירי מימון.
שגמרתי ירדה לי דמעה נחתתי על הרצפה.
הם ניגשו אלי מופתעים, בהתחלה נראתי להם שמחה ואז פתאום הקריסה הזאת.
" מאמי למה את בוכה?" שאל גיל
היה נמאס לי מהכל… מאדם שבהתחלה היה הילד המעצבן ששנאתי ואחר כך השתנה והצתייר לי כבחור שיש לו רגשות ושהוא לא אטום.
מסאס שהכל תמיד הלך לה היא הצליחה לקבל הכל גם עכשיו.. שקבענו שיהיה בנינו הפסקת אש אני שמעתי מה עובר עליה אני שמעתי איך הולך אייתה ואפילו חצי מילה לא אמרתי על מה שקורה לי, ועל העובדה שגיליתי כמה אני קנאית. רציתי שהכל כמו שהיה לפני שהיא באה לפני שגילתי שאני אוהבת את אדם. הכל לפני וחשבתי אולי אז הכל היה אחרת?
לא רציתי לספר להם רציתי ללכת וזה מה שעשיתי.
"סתם עזבו" אמרתי קמתי והלכתי היה חשוך הבחוץ ואני הלכתי לא הביתה הרגלים שלי הלכו אבל לא רציתי לחזור הביתה. הלכתי והלכתי אבל אז גופי נתקע במישהו גבוהה ומבוגר יותר ממני בערך בן 26 הוא הסתקל עלי במבט מוזר כזה מה שהיה אחר כך אני בטוחה שאין סיכוי שאני ישכח.
אווווווויייייייייייייייי איזה מתח מפחידדדדדדדדדדדדדדדדדד
מחכה להמשך הבאאא
מאמייי פרקים מהממממים
מממש ממש אהבתיי
המשךך (:
אין זה פשוט
מ=ע=ל=ף=...
מהר המשששששששששךךךך
הלכתי והלכתי אבל אז גופי נתקע במישהו גבוהה ומבוגר יותר ממני בערך בן 26 הוא הסתקל עלי במבט מוזר כזה מה שהיה אחר כך אני בטוחה שאין סיכוי שאני ישכח.
פרק 14
הוא אחז בכתפי. ריח מסריח של בירה נדף מהפה שלו.
"עזרי לי" אמר "הם רודפים אחרי כל מקום"
הסתכלתי לא היה אף אחד מסביב. לא אמרתי כלום ולא הצלחתי לזוז נבהלתי.
הוא נפל על הברכיים והתחנן "תעזרי לי"
נער בלונדיני אם עניים חומות ניגש אליו "בוא אופיר" אמר.
"זה אח שלי אל תפחדי הוא רק שיכור." אמר הנער.
רק שיכור חשבתי רק שיכור?!?!?!
"אני גיא" אמר "ואת?"
"זוהר" אמרתי
"טוב אני צריך ללכת" אמר "בו אופיר".
אופיר הלך אחריו בהליכה מרושלת וגיא נאלץ לאחוז בו כדי שלא ייפול. הריח המסריח של הבירה עדיין היה באוויר.
חזרתי הביתה שוכחת מאיך שברחתי מהבית של גיל ואיך בכיתי. נזכרתי באופיר וגיא. בשבילו זה נראה רגיל שמישהו משתכר נראה לי שזה היה מוזר שאני נבהלתי ממנו.
נכנסתי לאיסי.
ודיברתי אם סיוון.
זו-זו לשלטון אומר\ת
מה קורה?
סיוונו'ש אומר\ת
בסדר, למה בכית?
זו-זו לשלטון אומר\ת
סתם חשבתי שהחיים שלי נוראים והתפרצתי.
סיוונו'ש אומר\ת
חיים נוראים למה?
זו-זו לשלטון אומר\ת
לא יודעת אני פשוט ילדה מפגרת
לא תאמיני מה קרה לי שחזרתי הביתה..
סיוונו'ש אומר\ת
מה קרה?
אחרי שסיפרתי לה נכנסה נועה לחדר ואמרה לי שמשהו חיפש אותי בטלפון בהתחלה חשבתי שזה היה גיל או נטלי שדאגו לי אבל שהיא אמרה את השם הרשתי סומק עולה על פני.
"תחזרי על זה" אמרתי.
"אדם" אמרה.
לא האמנתי להתקשר? לא להתקשר? כמובן שלהתקשר. הרמתי את השפופרת של הטלפון וחייגתי.
"הלו….הלו…הלו!"
יואוווו, המשךךךךךךךךךך!!!
במילה אחת !? מ=ה=מ=ם
יאאאאאאאא
מהמממם.3!!!!!!!!..
מושולםםםם..
אבל קצר...
המשל ומהרררררררררר..