פרק 1
ישבנו שמה 4. שלושה בנות ובן, נטלי, סיוון, גיל ואני.
אני לא יודעת איך אבל הם הצליחו לגרור אותי לערב קריוקי בבית של גיל.
אההה דרך אגב אם שכחתי להזכיר, שמי זוהר יש לי שער שחור חלק עניים בצבע חום דבש.
גיל היה מולנו ושר את לגור איתו.
שכחתי להזכיר גיל הוא….. הומו.
"………עד שהגעת הייתי קצת עצובה
עד שהגעת חיפשתי עוד אהבה.." שר גיל או יותר נכון זייף לתוך המיקרופון תוך כדי ריקוד מוזר.
שגרם לנו שבאותו הרגע שיחקנו בתפקיד הקהל, לצחוק.
בדרך כלל אין לי בעיה ללכת לערבי קריוקי אצל גיל. אבל הפעם לא ממש היה בא לי
לא כי זה לא כיף, אבל הם קובעו ערב קריוקי דווקא ביום בו גיליתי שסאם הבת דודה שלי צריכה לבוא מארצות הברית ולגור אצלנו זמנית. אין לי שום דבר נגד סאם. לא נגד השער הבלונדיני החלק שלה, והעור הטיפה שזוף שלה, והעניים הכחולות-ירוקות שלה, הגוף המושלם שלה. אוקי יש לי בעיה. חוץ מהתיאור שנשמע כאילו אני מתארת את הברבי האהובה של אחותי הקטנה, היא גם מוצלחת בהכל, יודעת להתחיל אם בנים ולא רק שהיא לא צריכה לדעת כי הם תמיד מתחילים איתה היא גם תמיד כי פופולארית, טובה בלימודים והכי חשוב או הכי מעצבן עדין לא החלטתי היא משיגה כל מה שהיא רוצה. אז עכשיו בטח אפשר להבין מה הבעיה שלי נגדה.
"קדימה זוהר תורך" אמרה סיוון.
נעמדתי שמה והם שמו את השיר "מוכת לי מפעם".
התחלתי לשיר, שוכחת מהמחשבות על סאם.
שהתעייפנו מהקריוקי חזרתי הביתה, זה היה פחות מפריע לי אם סאם הייתה בחדר של אחותי הקטנה נועה. אבל ההורים שלי חייבים להרוס לי את החיים ובלי לשאול אותי קבעו שהיא הולכת להיות בחדר שלי.ביום חמישי הזה כלומר עוד שלושה ימים היה באה לכאן אלינו ואני יכולה לקטר כמה שבא לי כי זה סופי.
בדרך הביתה ראיתי את אדם, מי זה אדם?!
אדם הוא מסוג הבנים היפים שלא אכפת להם להשוויץ בו, אתם מכירים אותו בטח הבחורים האלו שבכל כיתה לפחות יש 20 בנות שמאוהבת בו. את האמת לא סבלתי אותו. היו לו עיניים כחולות שער שחור הוא שחום יש לו גוף מדהים שרירי והוא גבוה וחוץ מזה הוא בנבחרת הכדורסל. ובמילים אחרות הסיבה שבגללה הרבה בנות בבית הספר התחילו לאהוב כדורסל. הוא לומד כיתה מעלי, ועד לפני כמה זמן ששפכתי עליו קולה במסיבה הוא אפילו לא ידע על קיומי. ועכשיו הוא מחפש כל דרך כדי לצחוק עלי או לרדת עלי.הלכתי מהר וקיוויתי שלא ישים לב אלי.הוא היה יחד עם שני חברים שלו.
"תראו אינה זוהר" אמר "מה קורה זוהר.?" שאל מתכונן לאיזה ירידה עסיסית.
"עד לפני שראיתי אותך היה נפלא ועכשיו נורא" לא רק הוא יכול להשפילך אותי
"את מכאיבה לי זוהר" אמר בטון מלגלג שגרם לי לשנוא אותו עוד יותר.
"אז עכשיו יותר טוב" אמרתי והמשכתי ללכת.
'הוא מאותם בנים שמתאימים לסאם כמו כפפה ליד' חשבתי
תגיבו 😊
ממממש יפהה =]]
אהבתייי את הרעייוווןן
ה=מ=ש=ך=ך=ך =]]
משעמם לי אז אני ממשיכה עכשיו
פרק 2
יום חמישי הגיע מהר הלכתי לבית הספר וידעתי כשאני יחזור סאם כבר תיהיה אצלני.
סיוון:"אני לא מבינה מה יש לך נגד סאם בפעם הקודמת שהיא באה לבקר לפני שנה היא הייתה דווקא די נחמדה"
בהפסקה ישבנו אני גיל וסיוון על הספסלים בחצר מקום הקבוע שלנו.
'יופי סיוון זה בדיוק מה שבא לי לשמוע' אמרתי לעצמי
אני:"מה לא מובן היא ונבת לי את כל ההצגה לידה אני מרגשיה כאילו לאף אחד לא אכפת ממני היא סנובית מתנשאת וחושבת שכל העולם שייך לה"
גיל:אוי נו את סתם מגזימה
סיוון: היא סתם מקנאה
אני: אני לא
סיוון:נו תודי
אני:אולי קצת אבל ממש קצת.
גיל:אין לך מה לקנא באיזה בובת ברבי מאמריקה. מאמי, את מהממת
אני:תודה גיל אין עלייך, בחיי שחבל שאתה הומו.
הצלצול נשמע ונאלצנו להכנס לכיתה.
זהבית המחנכת שלי נכנסה לכיתה והתחילה ללמד ואני כמובן שלא הקשבתי לה הייתי עסוקה עם עידן.
ילד נמוך קצת אם עניים חומות ושער בולונדיני חלק וארוך שאסוף בקוקו.
הוא מין איך לומר את הליצן של הכיתה האלו שלכל דבר יש להם הערה.
אני:נכון שאתה מאוהב בנופר
עידן:לא למה נראה לך
אני:אל תשקר לי
זהבית:זוהר ועידן רוצים לשתף אותנו בשיחה שלכם
עידן:המורה לא ידעתי שאת כזאת רכלנית, ממש כמו כל הבנות ואתם עוד קולטים היא עור מנסה לשמוע מה אנחנו מדברים.
כולם צחקו.
אני:שאלתי אותו אם הוא אוהב את נופר, והא משקר לי ואומר לי שלא.
נופר הסמיקה, נופר הייתה ילדה יפה הי לה שער חום עיניים ירוקות גוף יפה פנים יפות אבל היא בקושי שחייך והייתה תמיד בישנית ורצינית בגלל זה לא היו לה הרבה חברים.
זהבית:את השיחות שלכם והריכולים שלכם תשמרו לאחרי השיעור ועדן לך על המנהלת
"אבל מה עשיתי"אמר באתו טון בכייני ואופיני לרוב הבנים שנשלחים למנהלת
זהבית: פלוס מכתב להורים
עידן: אבל למה?
זהבית:כי בא לי.
בהפסקה השניה באתי לצאת מהכיתה כדי להגיע לשרותים אבל לצערי ובגלל חוסר המזל שלי הייתי צריכה להתקל באדם.
אדם:לאן את ממהרת
אני:בדיוק רציתי לכחת רעל ולשים לך באוכל טפסת אותי בזמן
אדם:כזאת מצחיקה את, אולי על הדרך תלכי לחפש איזה בית ספר לילדים אם פיגור כמוך
אני: תגיד מה אוכל אותך
אדם:בנות כמוך זה מה שאוכל אותי
אני:אוי סליחה שאני לא כמו שאר הבנות שמתות לך על התחת , או בגלל שאני לא כמו כל שאר הברביות שאת רודף אחריהן.
אחר כך לא יכולתי להתהפק אז רצתי משמה בלי לתת לא לגמור את מה שרצה לומר ישר לשרותים.
אני שונאתתתתתתתתת אותו
חזרתי הביתה נכנסתי לחדר ופשוט לא האמנתי למה שראתי
נו מה אף אחד לא קורא את הסיפור שלי או ומגיב 😢
בטח שקוראיםםםם
סיפור יפההההה
מחכה להמשךך
ואל תתבאסיי
כי בגלל הלימודים והכל אין ממש זמןן
אז עוד מעט יהיה לך יותר תגובות
ככה זה תמידד
מאמי חחחחחח הרגת אותי נכון העידן הזה
"ילד נמוך קצת אם עניים חומות ושער בולונדיני חלק וארוך שאסוף בקוקו."
חחחחחחח יש כזה אותו אחד בדיוק בכיתה שלי והוא גם חושב תצמו ליצן.
אקיצר מאמי תמשייכיי .. 😊
מאמיי ממש אהבתיי=]
את כותבתת מ.ה.מ.ם
המשךךךךךךךךך
תודה על התגובות של כלום עכשיו אני ממשיכה את זה 😛
פרק 3
נכנסתי לחדר לא מאמינה למראה עייני כל החדר היה מבולגן. רציתי לבכות עד שסידרתי אותו אני לא ילדה מסודרת בדרך כלל.
החדר היה מלא מזוודות פתוחות וחלק כבר רקות. ראיתי את סאם שמשום מה לא נהפכה לאסתי המכוערת כמו שקיוויתי וגם לא ביטלה את הטיסה כמו שרציתי.
היה סידרה את הבגדים שלה בארון שלי שפניתי לה מקום בשביל שתשים את הדברים שלה.
אני:היי סאם
ניסיתי להיות נחמדה שאמא שלי לא תגיד שאני לא.
סאם: היי זוהר, מה קורה??? לא אכפת לך שאני הזזתי את הדברים שלך כזדי להכניס את הדברים שלי
אני:אבל הזזתי את הדברים שלי כבר
סאם: כן אבל המקום לא הספיק לי אז הזזתי
העליתי חיוך מזויף, כל עוד לא הוציאה לי את הדברים בסדר ניסתי להרגיע את עצמי.
שגמרה התיישבה על המיטה שלי
סאם:את ישנה על המיטה המתקפלת
אני: לא את ישנה שמה
סאם: אני לא יכולה היא קשה מידי וזה לא נוח לי
אני: גם לי לא, אבל לא נורא סאמי את עוד תתרגלי.
אחר כך יצאתי מהחדר. נועה תפסה אותי ואמרה "נכון שסאם יפה"
"מהממת" אמרתי ויצאת מהבית. הלכתי לבאולינג.
שמה תמיד ההינו נפגשים ילדים מהכיתה. מרחוק ראיתי את התלתלים השחורים של סיוון, את עדין הגמד, ולא יכולתי לפספס את איתי שהיה גבוהה. חוף מהם היו שמה גם את נטלי, אלעד, גיל, אמיר, צליל וליאור.
גיל ניגש אלי
גיל:נו איך האמריקאית.?
אני:משתלטת לי על החדר ועד מעט על החיים
גיל:את מגזימה
אני:אתה לא יודע כמה לא
סיפרתי לא איך שחזרתי הביתה ואייך הזיזה לי את הדברים רצתה את המיטה שלי וכבשה את אחותי שעד עכשיו העריצה אותי.
שהגיע תורי לקחתי את הכדור וזרקתי כרגיל לא פגעתי תמיד הייתי גרועה במשחק הזה אבל בכל זאת באתי ושיחקתי כל הזמן.
ישבתי שמה ונטלי ישבה לידי.
נטלי:אדם הציעה לי לצאת.
אני:ו.. מה אמרת
נטלי:כן איזה בת מטומטמת הייתה אומרת לו לא.
אני: הוא רק חתיך לא שום דבר אחר, כלום מבפנים ריקני במילים אחרות אידיוט
נטלי:אבל מבחוץ יש הרבה
אני:כן הרבה מעוד
ושנינו צחקנו.
שחזרתי אמרה לי אמא שהיא שמחה שאני נחמדה אל סאם ושאני ימשיך ככה כי בסך הכל קשה לה.
ולי לא קשה?!!!
שנכנסתי לחדר סאם לא הייתה שמה נשכבתי על המיטה שלי מנצלת את מעט הפרטיות שנשארה לי.
ואז הטלפון צלצל.
עניתי "הלו…… מה.?!!
פרק מדהיםםםם..
זבל הסאם הזאתתת
שתחנקק