פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

על אהבה שנאה וקנאה

✍️ סופרמאמי 📅 18/11/2006 19:33 👁️ 7,024 צפיות 💬 308 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 21
חחחחח תודה
נשמע סיפור ממש נחמד.. =]


המשך
יאאאאאאאאא
אהבתי כל כך את הסיפור הזזזההה
מחכה להמששששששששךךךךךך
ומהררררררר

אוהבת עינברו'ש
יפהה תמשיכיייייי
פרק 4
שסגרתי את הטלפון נסעתי הישר לבית החולים וולפסון במונית.
בכניסה חיכו לי נטלי וסיוון, נטלי בכתה וסיוון הייתה טיפה בשוק ממה שקרה.
אני:מה אם גיל??? איך זה קרה לו??
סיוון:שחזרנו מהבאולינג אז דיברנו, באנו לחצות את הכביש ולא שמנו לב למכוניות , ואז אני ונטלי שמנו לב שמכונית באה במהירות לכיוון שלנו גיל לא שם לב צעקנו לא תיזהר אבל זה היה מאוחר המכונית פגעה בו.
ושגמרה להסביר התחילה לפרוץ בבכי.
אני:הוא בסדר.????
זסיוון: הרופאים אומרים שכן.
הן היו מבוהלות ממה שקרה ומפוחדות.
נסכנסנו לבית החולים והלכנו לחדר שבו היה גיל, ניגשנו למיטה שמה הוא שכב מסתקל על הבלונדי החתיך שהיה במיטה ליד.
אני:מאמי מה קורה.?.?. איך אתה מרגיש.?.
גיל: הרגל שלי מגרדת ואני לא מרגיש אותה כמעט, הרופאים אומרים שיצאתי בזול
אני:תגיד מה אתה לא יודע שכאשר עוברים את הכביש צריך ימינה ושמואלה.
צחקתי
גיל:בסדר חנה שכחתי
חנה הייתה המורה לזיהירות בדרכים שלו בכיתה ב.
גלי הסתקל על נטלי שבכתה ,סיוון כבר נרגעה
גלי: למה את בוכה מאמי.
נטלי: סתם נבהלתי, יפה שלי , אמרו לך מתי אתה יוצא מכאן
גיל:בערך עוד יומים ככה.
אבא של גיל היה מחוץ לחדר דיבר אם הרופא. אמא של גיל נפטה בלידה וגיל לא הכיר אותה
בשעה 7 בערב חזרתי הביתה.
למחרת בבוקר שקמתי הייתי סחוטה מעיפות כי סאם כל הליליה קיטה שלא נוח לה.
נאלצתי ללכת איתה לבית הספר אוף.
סאם:תראי את החתיך הזה
הסתקלתי לאיפה שהיא הסתקלה וראיתי כמה צפוי שהיא מתכוונת לאדם.
אני:יש לו חברה
סאם:חברה זה לא קיר את יודעת
אני:לא שזה נוגע לאחת החברות נכי טובות שלי.
היום בבוקר אמרה לי מטלי שהיא והוא חברים.
סאם:אויש נווו… מי ישמע רק חברה שלך
בחיי שהיא כזאת אטומה.
אבל מה שהיה ברור זה שאם סאם רוצה אותו היא תשיג אותו ולא משנה מי עומדת מולה.
לסאם אין רחמים והיא עושה כל מה שבא לה את זה כבר הספקתי להבין
מהמם 😊

המשך 😛
תודה
נו מה העניינים לאף אחד לא בא להגיב
המשךךךךךךךךךךך
פרק 5
לצערי סאם בכיתה שלי. איך שהיא נכנסה לכיתה היא הצליחה לגרום לכמעט כל הבנים מהכיתה להידלק עליה, לחצי מהבנות לקנאות בה ולכל המקובלות להתחבר אליה.
בהפסקה שיצאתי מהכיתה ראיתי את סאם ניגשת לאדם לדבר איתו.
אני לא מאמינה שהיא עושה את זה.
ניגשתי אליהם
אני:סאם אני צריכה לדבר איתך
אדם:את לא רואה שהיא מדברת אתי
אני:אתה יודע מה אומרים? משפחה מעל הכל
אדם הסתכל עלי אחר כך עליה וניסה לקשר ביני לבינה.
סאם:היא בת דודה שלי
אדם:זוהר בת דודה שלך???.
איך שהוא אמר לי גרם לי לרצות להרוג אתו
אני:כן למה יש לך בעיה? כי אם כן תצטרך להסתדר איתה, סאם את באה?
סאם:את רואה שאני מדברת איתו לא?
אני:לא אני רואה שאת מתחילה איתו
אדם:אני רואה מישהי מקנאה
אני:תגיד לך חברה במקרה.
אדם:את יודעת חברה זה לא קיר
לא האמנתי הם בדיוק אתו הדבר רק בגסה נשית וגרסה גברית
סאם:זה מה שאני אמרתי לה
אני:אוי איזה קטעים איתכם, עכשיו אם תסלחו לי דביק פה מידי.
נטלי ניגשה אל אדם, והסתכלה עליו במבט כועס.
רק מהמבט שלה היה אפשר להבין שהא שמעה את מה שאדם אמר.
נטלי:צדקת, אני לא קיר, גם לא סלע ואתה תצטער על הרגע שבו הזמנת אותי לצאת ובכלל על הרגע שבו הקרתה אותי.
היה נתנה לו סטירה כזאת חזקה שנראה לי ששמעו אותה עד תימן
ואחר כך שנינו הלכנו.
נטלי לא בכתה שנינו ידענו שהיא הסכימה לצאת איתו רק בגלל שהוא הכי מקובל בבית הספר ולנטלי תמיד חשוב להיות הכי בעניינים. לי בדרך כלל זה לא היה אכפת זה לא שלא הייתי מקובלת נחשבתי למקובלת אבל לא הייתי מסוגלת לצאת אם מישהו שהוא רק יפה.
איך שלא יהיה לאט, לאט הרגשתי שאני שונאת את סאם יותר ויותר ולא היה לי מושג למה. כל דבר שעשתה עיצבן אותי.
בשיעור שהתיישבתי במקום שלי כרגיל ליד עידן המורה נכנסה, ואז אמר לי עידן
"כוסיט הבת דודה שלך"
הסתכלתי עליו במבט מעוצבן
אני:באמת?.. איזה יופי אבל חבל שהיא מתחילה אם כאלו שגבוהים פלוס חתיכיים פלוס שרירים ועניים יפות.
כנראה שהתיאור שאמרתי אמר במדויק את איך שנראה אדם כי אם לא תגידו לי אתם איך עידן הגיע למסקנה שאני התכוונתי אליו
עדין: תגידי מה את מקנאה בסאם כי אדם מוצא חן בענייה ואותך הוא פשוט שונא.
אני:למה נראה לך שאכפת לי מאדם, אדם מעניין לי הריס וגם את זה לא
עידן:נגיד
אני:אז אינה אני אומרת
שחזרתי הביתה הייתי צריכה לחזור שוב אם סאם כמו שהבטחתי לאמא שלי שכנראה רוצה להרוס לי את החיים כי אדם בא גם ואם לא הבנתם מה הבעיה היא שאותו הרגע הרגשתי מזה נדחפת או שאולי קינאתי……. לא אין מצב מה לי ולאדם???. הוא סתם אידיוט
תגיבו 😉
מהמםםםם תמשיכי
תודה בערב אני ימשיך אם אני יכול
קראתי עכשיו 2 פרקיםםם

ואני רוצה המשךךךךךך..

סיפוררר מדהיםםם=]]


המשךךך מאמי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך