ואייי..איזה יפההה...
מחכה לסיפור חדש שלךך
ואוווו!!!!!!!! פרק מדהים!!!!!!!!!!! כל כך אהבתי את הסיפור שלך!, אל תפסיקי לכתוב לעולם!
3> 😂
תודה בנות אני שמחה שאהבתן את הסיפור הזה
היה לי כיף לרשום אותו.
ולקרוא אחר כך את התגובות שלכו
ובקורב סיפור חדש.
😎 😊 😁 😉 😊
יואווו זה היה כלכך יפהה
סווףף מדהייייייים (:
באסה שניגמררררררר
אני מחכה לעודדד סיפוור שלךך
אווווהבת המוון בובה =]]
תודה מאמי.
שמחה שאהבת 😂 😁 😛
ווואאוו
איין זה היהיה פשווא מהמם.!!!..
באמת.ץ. הסיפור היה כזהה
מ-ו-ש-ל-ם-.#!!.
ואיין הסוף של הפרק האחרון היה פשווטט
מ ד ה י ם .#!!!!!!1..
מחחכהה לעוד סיפוורים שלךךך
לוב יווו
מאמי
פשוט סיפור מושלם וחבל שנגמררר
עם את לא עושה סיפור חדש
אני הורגתת אותך מובן ?..
אני מחכה כבר לחדש
לובבב יווו 😊 😛