פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

על אהבה שנאה וקנאה

✍️ סופרמאמי 📅 18/11/2006 19:33 👁️ 7,027 צפיות 💬 308 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 4 מתוך 21
ואיייי..
איזה פרקק

מחכה להמשךךךךך!!
תודה לכולן על התגובות 😁
לא תאמינו איזה כיף זה לקרוא את התגובות שלכן
התאהבתייייייייי😊
המשךךךךך
פרק 8
הורדתי מיד את החיוך שלי.
"תכירי סאם זה עמית הדייט שלך"
עמית היה חתיך ללא ספק היה לו סער שחור והוא היה שחום היו לו עניים ירקות כאלה ועמוקות, ידעתי שסאם תאהב את המראה שלו.
"וזה עומר" אמרתי. גם עומר נראה לו רע, איזה לא רע? הוא היה חתיך, היה לו שער חום אם עניים בצבע דבש כמו שלי.
אבל את האמת דאגתי לכך שעמית יהיה יותר חתיך כדי שהיא תדלק עליו ולו על עומר.
יצאנו ארבעתנו והתיישבנו במסעדה ליד החוף בבת ים.
אני ועומר דיברנו, וסאם דיברה אם עמית שהיה קצת מרחוק ממנה מן המתוכנן. שחתי שהכל הולך חלק.
"איפה אתה לומד?" שאלה סאם
"בתיכון תל אביב" אמר.
"שמעתי על התיכון הזה תיכון פרטי נכון של אנשים אם רמה" אמרה.
"כן" אמר באדישות אבל לא יותר מידי בולטת.
עמית אמר משהו מצחיק וצחקתי לא נראה לי כי זה היה מצחיק פשוט בגלל ששמחתי שהכל הולך כמתוכנן.
שנגמר הערב חזרנו וסאם קבעה עוד פגישה אם עמיר.
שנכנסנו לחדר שאלתי את סאם: "את בטוחה שאת רוצה לקבוע עם עמית עוד פגישה?"
"כן, הוא חתיך ומגניב כזה, משחק את עצמו שונה אבל אני בטוחה שגם הוא נדלק עלי"
"כן ברור שהוא נדלק עלייך" אמרתי וחיוך עלה על פני חיוך מסתורי כזה שרק אני ידעתי את הפרוש שלו.
למחרת סיפרתי הכל לגיל ושנינו צחקנו.
"הנבלה הזאת תגלה את מה שמגיע לה" אמרתי
"זו-זו זה לא מוגזם" אמר גיל (זו-זו זה הכינו שלי)
"המפגרת הזאת דורכת על כולם, ושמה זין על כל מה שקשור לאנשים אחרים, אז הגיע הזמן שמישהו יעמיד אותה במקום" אמרתי
כעבור שבוע סאם כבר התאהבה בעמית, וזה היה נפלא, חוץ מהעובדה ששמתי לב שאדם מתאהב בה והיא לא נפרדת ממנו אבל בגלל התוכנית לא אמרתי על זה כלום.
תמיד ראינו את סאם ואדם צמודים בהפסקה אבל אחר כך בבית היא לא הפסיקה לדבר על עמית.
כמה דו פרצופית היא יכולה להיות.
"יו איך בא לי שיהיה מחר" אמרה נטלי בהפסקה אחת אחרי שסיפרו לנו על המשחק של הבנים מהכיתה מעל מול בית הספר ארן.
"למה בגלל המשחק?" שאלתי.
אם נתאר את מהלך המשחק אז ככה: שני הקבוצות משחקות המנצחים שהם לרוב ארן חוגגים ואת האמת לא חסר שמה חתיכים מורידים חולצה וחושפים את המרובים שבבטן שלהם.
"אולי הפעם יהיה לנו מזל וננצח" אמרה.
"הפעם יש שחקנים יותר טובים מהפספוסים משנה שעברה שאפילו לא יודעים שצריך לזרוק את הכדור ,והכדור זה לא הראש שלהם וגם לא הרגל של זה שלידם" אמרתי
"כן אולי הפעם יש מצב שיהיה לנו סיכוי" אמרתי
"כן חוץ מזה יש את אריאל ואדם שהם השחקנים הכי טובים אם הם בקבוצה אין מצב שנפסיד" אמרה נטלי.
"כן אולי הפעם יש סיכוי שננצח" אמרתי אבל אז הרגשתי את אדם עובר לידי ונתקע לי בכתף ללא ספק בכוונה אז אמרתי חזק שישמע.
"בעצם אם שחקנים כל כך מפגרים כמו האידיוט שעבר לידי יש סיכוי גדול שנפסיד" אמרתי.
אדם הסתובב אלי ללא ספק שמע.
"האידיוט שעבר הרגע לידך הולך להחזיר לבית ספר המזוין הזה את הכבוד, אז ילדה במקום לעצבן תתחיל להגיע" אמר
"שמעתי איזה צליל איום בקול שלך?" שאלתי
"אני לא יודע מה איתך אבל אני לא שמעתי כלום" אמר והסתובב ללכת
"לך, לך תשחק את עצמך גיבור כאן אבל בעצם אתה כזה אפס שאפילו יואב שורצמן נחשב לשחקן כדורסל מוכשר לידך" אמרתי והרגשתי כמה אני שונאת אותו ובעצם מאוהבת בו עד מעל הראש.
תגיבו 😁
פרק מדהים מאמי...
מחכה להמשךךך

לוב יוו
תודה מאמי
לאף אחד לא בא להגיב
לא שמתי לב שהוספת עוד פרק
אויי אני במתחחחחחחחחחח תמשיכיייי
חח תודה אני ימשיך יותר מאוחר
לי בא להגיב =]]

מהמם..!
אאאאאאאאא!!! סיפור מ-ה-מ-ם!!! פרק נדיר!!! ממש אהבתי! תמשיכי הכי דחוף שאפשר!!!!!!!! 😂
3>
יפהה תמשיכי 😊

ומאמי יש לך שגיאות כתיב..תשימי לב לזה..
פרק 9
התיישבנו אני גיל נטלי וסיוון ביציאה של המגרש בביתה הספר. המשחק כבר התחיל.
הבנים מבית הספר שלנו שלבשו תלבושת שרק השנה המנהלת החליטה להשקיע וקנתה להם תלבושת היו בצבע כחול לבן, ושל ארן בצבע סגול.
הילדים עודדו כל אחד את הקבוצה מבית הספר שלו.
סאם נכנסה עכשיו בכניסה מרשימה וסוחפת מבטים יחד אם שירן ודניאל ושנהן התקדמו לעבר השורה הראשונה.
כרגע המצב היה 2-1 להם.
"אנחנו הולכים לנצח" אמר גיל משחק את עצמו מבין ולא מבין כלום.
"לא גיל אנחנו מפסידים " אמרה סיוון
"את בטוחה?" שאלה נטלי שכמוני וכמו גיל גם היא ממש לא הבינה מה הולך על המגרש וצעקה רק שראתה ילדים מבית הספר צועקים.
"כן אני בטוחה"
אחרי כמה זמן הקבוצה שלנו קלעה סל והמצב נהפך לתיקו. ילדים מבית הספר התחילו לקבל מרץ ועודדו.
הכדור עבר לאריאל שהיה קרוב לסל
"גו אריאל, גו אריאל" התחילו לצעוק כמה בנות מהשורה לפנינו שלפי מה שאני חושבת הן פתחו לו ולאדם מועדון מעריצים.
אריאל קלע לסל וכולם התחילו לצעוק ולעודד אותו כולל אנחנו.צעקות של: "הוא גדול , הוא גדול…"
התערבבו ביחד אם "אריאל שלנו ולא ניתן אותו". הסתכלתי על אדם שממרחקים ואפילו מבלי להסתכל הבנתי שהוא לא מת על העובדה שכל המבטים מופנים לאריאל. ואחרי כמה זמן ראו שהוא מתכוון לקחת את העניינים לידים שלו.והוא קלע עוד שתי סלים.
"כמה, כמה?" שאלתי
"5-2" אמרה סיוון.
המשחק נהפך למותח אפילו בשביל ילדה שלא היה לה מושג מה הולך על המגרש.
שלוש דקות לסוף המחשק והתוצאה היא 15-15".
הכדור אצל אריאל הוא מכדרר לכיוון הסל אבל זה מהקבוצה היריבה חוטף לו אותו. הוא בא לזרוק אבל מחטי אדם לוקח את כדור זורק וקולע בדיוק בסיום המשחק בניצחון ראשון לנו. כולם רצים למגרש ומתנפלים על אדם כאילו הביא לכל אחד מליון דולר.
שהתקדמתי לעבר המגרש ומצאתי את אדם עומד מולי.
"נו זוהר אז אני כזה גרוע? כי לפי מה שראיתי אני זה שגרם לניצחון" אמר.
"יפה אדם הוכחת לי שאתה גם יודע לשחק כדורסל, אבל לא עלי הייתה צריך לעשות את הפוזות שלך ולא לי הייתה צריך להוכיח שאתה הכי טוב אז לך תעשה פוזה על סאם" אמרתי
סאם באה ונישקה לאדם על שפתיו.
"הייתה גדול מאמי" אמרה , ושניהם הלכו.
ואני הצטערתי על זה שאין לו מושג שמחר היא הולכת להיפגש אם עמית.
אחר כך הלכנו לעולם הטקסים כדי לשמוע את הנאום של המנהלת.
התיישבנו והמנהלת התחילה לשעמם אהה אופס לדבר.
"תלמידים ותלמידות יקרים אחרי עשר שנים של הפסד החזירו לנו היום ילדי כיתות יא את הכבוד"
"ואת אמרת שהניצחון לא חשוב ועכשיו את אומרת שביישנו אותך" אמר איזה ילד מ-י"ב
המנהלת התעלמה והמשיכה לדבר.
"מי ישמע מה זה, זה רק ניצחון במשחק מפגר" אמרתי בעצבנות
"מה יש זו למנהלת נמאס לבוא לכנס מנהלים ולהיות היחידה שבית הספר שלה לא ניצח אף פעם." אמר גיל.
"ולי נמאס ממנה והנאומים המפגרים שלה כל הזמן היא נואמת" אמרה נטלי
"נראה לי היא מכינה נאום לניצחון ומחקה שיגיע סוף, סוף הזמן לומר אותו ואינה הגיע הרגע והנאום הזה פשוט לא ניגמר" אמרתי.
מחקה לתגובות

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך