זה לא קורה לי……………….
פרק 19
כמו שהיה אפשר להבין ראיתי את אריאל. אבל זה עוד לא היה הכל.. ראיתי את סאם מתקדמת לעברו ומנשקת אותו.
"קרה משהו?" שאל גיל.
"לא.. מה פתאום" אמרתי.
"בטח שקרה תראה גיל הם מתנשקים" אמרה נטלי
"המניאק הזה" אמר גיל.
"עזוב לא אכפת לי ממנו אני לא אוהבת אותו בכלל זה פשוט אני לא מאמינה שהיא עשתה את זה" אמרתי.
אדם היה שמה וגם עידן הם היו ארבעתם.
הוא צדק עידן הוא שיחק בי אבל מאיפה הוא ידע את זה. ממתי הוא החליט שהוא לא סובל את אריאל אחרי שהוא היה נדבק אליו כדי להיות מקובל.
ראיתי אותם לוקחים אותו לצד.
התקרבתי כדי לשמוע מה הם אומרים.
"אני מקווה שלא סיפרת לה" אמר אריאל.
"מה פתאום" אמר עידן.
"כי אם הייתה מספר על התערבות ההינו מפתחים אותך" אמר אריאל.
"לא סיפרתי תירגעו" אמר עידן.
על מה הם מדברים?.
"יופי, אדם אני עשיתי את החלק שלי בהתערבות, יצאתי אם זוהר דאגתי שהיא תגיד שהיא אוהבת אותי , וגרמתי לסאם להידלק עלי עכשיו אתה צריך להביא לי את הכסף" אמר אריאל
"אני יביא לך מחר" אמר אדם העובדה שהוא הפסיד לא גרמה לו לאבד את הביטחון, אבל העובדה שמי שאני אוהבת מחר אותי למישהו אחר בעזרת איזושהי התערבות מטופשת שהסכים לתת כסף תמורת זה שאני יצא אם אריאל גרמה לי לרצות לבכות.
"אמרתי לך שזה לא קשה לגרום להן לאהוב אותי" אמר אריאל.
'אני לא מאמינה… הוא גרם לי לומר משהוא שלא נכון בשביל להשיג כסף' חשבתי
הלכתי אל גיל נטלי וסיוון שהיו שקועים במשחק וסיפרתי להם מה קרה.
"אני לא מאמינה" אמרה סיוון
"תאמיני, כי זאת האמת" אמרתי.
"איזה חרא הוא" אמרה נטלי
סאם ראתה אותנו והתקרבה לעברנו.
"היי מה את עושה כאן?" שאלה סאם
"מה אני עושה כאן מה את עושה אם אריאל?" שאלתי
"אויש.. בגלל זה לא סיפרתי לך חשבתי שתיקחי את זה קשה שאני והא יחד." אמרה סאם.
"את והוא?." אמרתי
"כן. אבל נפרדתם מה זה משנה?" שאלה סאם.
"נפרדנו מי אמר לך שנפרדנו אנחנו לא נפרדנו." אמרתי. במצב אחר הייתי חושבת שהיא משקרת לי אבל עכשיו ידעתי שהיא אומרת את האמת.
סיפרתי לה הכל.
"מה?!?!" שאלה
"מה שאת שומעת, הם התערבו" אמרתי.
"אני לא מאמינה הוא עשה ממני צחוק ואני…. אני אוהבתי אותו" אמרה לפתע סאם.
ראיתי דמעות מבצבצות בענייה. דבר שגרם לי להתפרץ וגם אני התחלתי לבכות. ובפעם הראשונה הבנו שהפסקת אש זאת הפסקת אש ועכשיו צריך לאחד את הכוחות כדי להתגבר על פגיעה שהייתה כלפי שנינו.
כל כךך יפהההה (:
המשששששששששששששששך
ממממממממהההההמממממםםםםםםם
המששששךך1!!!!!!1..
יאאאאאאאאא
הלשמתי עשיו..
פרקים מעלפייםםםם
מחכה להמשךך
אווי קראתי את כל מה שהחסרתי זה פשוט מה100ם
המשךךךךךךךךךךך
פרק 20
אדם כאן אז בן אדם תרגע אומר/ת
זוהר את פה?
לא עניתי לא. לא רציתי לשמוע ממנו.
אדם כאן אז בן אדם תרגע אומר/ת
?.?.
גיל נכנס לחדר.
"מאמי תקשיביב עכשיו אני הולך בסדר? אם את רוצה כחי משהו מהקרר מה שבא לך אל תתבישי"
"טוב ביי" אמרתי.
סאם=שלמות אומר/ת
זוהר. מה קורה?
זו-זו לשלטון אוימר/ת
בסדר מה איתך?
סאם=שלמות אומר/ת
בסדר…. טוב לא משהו אריאל לא יוצא לי מהראש ואני כל הזמן חושבת עליו טוב לא רוצה לדבר עליו.
זו-זו לשלטון אומר/ת
מבינה אותך אצלי אותו הדבר אני כל הזמן חושבת על אדם והוא שלח לי הודאה ולא עניתי הוא עדיין לא יודע שאני יודעת ואני גם לא עונה לאריאל. איך הם יכלו לעשות לנו כזה דבר.
סאם=שלמות אוחמר/ת
זן אני לא רוצה לדבר אליהם
תגידי עכשיו שאנחנו השלמנו אולי תחזרי?
זו-זו לשלטון אומר/ת
לא נראה לי רעיון שגרובאותו הבית זה פשוט טרור העולם לא מוכן לזה וגם אמא שלי לא.
סאם=שלמות אומר/ת
חבל נועה מתגעגעת אלייך.
טוב זו אני צריכה ללכת נדבר
זו-זו לשלטון אומר/ת
טוב ביי
סאם=שלמות אומר/ת
ביי מאמי
היא הלכה ואדם המשיך לשלוח לי הודאות בסוף התיאש והלך.
למחרת בבית הספר. ניגש אלי אדם בדרך לבית הספר.
"מה קורה?" שאל אדם.
המשכתי ללכת מתעלמת ממנו.
"זוהר?"
המשכתי להתעלם. הוא טפס לי ביד.
"מה יש לך?"
"מה ישלי? אני יגיד לך מה יש לי. חשבתי שזהו אם הריבים וזהו עכשיו אנחנו ידידים ואתה? מה עשית אם זה? הלכת והתערבת אם אריאל שהוא יצליח להתחיל איתי ולצאת איתי. אין לך לב? אני צעצעו שלך תשלם עלי? סליחה אבל לא נראה לי שועושים כזה דבר לידידים" אמרתי
"מי סיפר לך עידן?" שאל
"לא, הייתי אתמול בסנוקר ושמעתי הכל אבל מה זה משנה? אתה שיחקת בי ייחד אם אריאל."
"זה לא כזה םשוט"
"זה הכי פשוט שיש" אמרתי והמשכתי ללכת משמה. נכנסתי לכיתה והתישבתי ליד עידן. המורה נכנסה.
"צדקת הוא באמת משחק בי. אבל אני לאוהבת אותו" אמרתי.
"מה? על מה את מדברת?" שאל
"על מה שאמרת אתמול אני יודעת על התערבות ואני יודעת על זה שאתה יודע על זה, הוא באמת מניאק"
"סוף סוף הבנת" אמר
"אבל לא אכפת לי אני לא אוהבת אותו אני אוהבת מישהו אחר" אמרתי.
"מי?"
"כפי שאני מכירה אותך אני יספרלך אתה תספר לכל העולם" אמרתי.
"אז גם אני יספר לך" אמר עידן.
"נו אתה קודם" אמרתי.
"טוב אני…….." התחיל לומר.
"אתה יודע מה אני קודם כי עד שאתה תגיד אני יהפוך לגמל" אמרתי
"דברי"
"אני אוהבת את…. אדם" אמרתי.
"כמו כולם את" אמר
"לא אני לא… טוב לא משנה תורך"
"אני אוהב אותך" אמר.
"מה?!"
עידן אוהב אותי אין מצב אני יודעת את מי הוא אוהב הוא אוהב את מאיה רואים את זה על הפנים שלו איך יכול הליות שהוא…….
"סתם תירעי אני אוהב את מאיה" אמר.
"ידעתי" אמרתי…
אחר כך בהפסקה ניגש אלי גיא.
"זוהר אני צריך לדבר איתך" אמר
"מה?"
"אני יספר לך אחרי בית הספר" אמר
מה הוא רוצה? חשבתי………