המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
-יסווו-
"אני לא אבל אני אוהבת אותך" טמרתי ורק אחר כך קלטתי מה אמרתי אבל היה מאוחר מידי..
פרק 22.
הוא לא אמר כלום. השתיקה שלו הכאיבה לי. גרמה לי להבין את מה שרציתי שיתגלה כשקר.
"זוהר אני…."
"עזוב אתה לא צריך לומר כלום הבנתי" אצרתי אותו ודמעות החלו לרדת מעיני.
"לא את לא הבנת כלום" אמר ושוב אצרץי.
"אדם אני לא צריכה שתגיד את זה זה רק יכאיב לי" אמרתי ורצתי משמה.
למה אמרתי לו שאני אוהבת אותו? אם לא הייתי אומרת לפחות הייתי יכולה להמשיך לחיות באשליה הזאת שיכול הליות משהו ביני ולבינו.
אצרתי ליד הפארק. ילדים שיחקו שמה כדורגל בדשא. התיישבתי על הספסל והתחלתי לבכות כמו שאף פעם לא בכיתי.
"מה קרה?" שמעתי את קולה של סאם.
"כלום עזבי" אמרתי והמשכתי לבכות.
"שום עזבי וכלום תגידי לאדם חירש ועיוור" אמרה סאם.
"הוא…הוא…" גמגתי תוך כדי ניסיון נואש קולי יהיה יציב. גבי רעד. וניסיתי למנוע מהדמעות העקשניות לרדת מעיני אבל אבוד היה הקרב הדמעות פרצו בשתף על לחיי
"הוא לא אוהב אותי" הצלחתי לומר "אדם הוא לא אוהב אותי" אמרתי
"מאיפה את יודעת?" שאלה סאם
"אמרתי לו שאני אוהבת או..אותו" אמרתי בקול רועד.
"והוא אמר לך שלא?" שאלה
"הוא לא אמר כלום הוא שתק" אמרתי.
סאם לא ידעה איך לפרש את השתיקה.
"למה לא נתת לא להגיד לך מה שהוא מרגיש?" שאלה סאם.
"כי פחדתי. ידעתי שזה יכאב יותר" אמרתי.
סאם חיבקה אותי ולא אמרה עוד כלום. ואני לא רציתי שתגיד עוד משהו.
שחזרתי הבלביתו של גיל נשכבתי על המיטה גיל נכנס לחד.
"מה קרה למה בכית?" שאל
סיפרתי לו מה קרה.
"מאמי למה לא נתת לא להגיד מה שהוא רצה להגיד"
"כי ידעתי מה הוא צה להגיד ולא רציתי לשמוע אותו אומר לי את זה" אמרתי.
" אויש נו.. יכול להיות שהוא אוהב אותך אבל פשוט קשה לא להגיד לך את זה"
"שטיות לכל אחת הוא יכול לומר לה בקלות כמה היא מקסימה וכמה הוא אוהב אותה" אמרתי.
"יותר קל לומר שאתה אוהב למישהו שאתה לא אוהב מאשר לומר את זה למי שאתה לא אוהב" אמר גיל
"גיל אתה לא מעודד אותי בזה שאתה אומר לי את זה.." אמרתי.
"צודקת אני יודע מה יעודד אותך. יעודד אותך אם אני את סיוון ונטלי נלך היום לפאב של שימי" אמר גיל
"לא לא בא לי" אמרתי.
"מי בכלל שואל אותך"אמר גיל ויצא מהחדר.
נשארתי לבד יחד אם המחשבות. למה הוא שתק? למה הוא לא אמר לי שגם הוא מרגיש כמוני.
נכנסתי לאי סי
אדם כאן אז בן אדם תרגע אומר/ת
אני צריך לדבר איתך
לא עניתי
הוא שלך איזשהו משפט שהיה מן בדיחה פרטית שלי שולו. שהייתה תמיד מצחיקה אותנו ואף אחד לא היה מבין למה ואנחנו לא דאגנו גם להסביר.
אבל בכל זאת לא עניתי לא רציתי לדבר איתו כי ידעתי שאני יבכה
בערב התארגנתי והלכנו לפאב הלכתי לבר כדי לכחת בירה "הלכתי לשרותים סיוון בואי איתי" אמרה נטלי.
שנישהן הלכו וגיל דיבר אם איזשהו הומו.
אז נשארתי לבד אןם הבר עלק לעודד אותי כל אחד עסוק בשלו שוכח ממני ונותן לי להתבאס
אבל אז מישהו אמר לי מאחורה.
"תגידי את באה לפה הרבה"
לא האמנתי…..
הייתי בשוק…
איייןןן
כזזזזהההההההההה
מ=ו=ש=ל==ם.@!!!..
אהבתתתיי כל כך.!!!!!!!!!!11..
למה הוא לא אמר לה אוהב אותה.!?.
איזה דפווק הוואאא
מחכה להמשששךך1!!..
אאאאאאאאא!!!...חחח...איזה מתח!....אהבתי, אין אין מתה על הכתיבה שלך!...תמשיכי דחוף!!!!!!
בבקשה!..סיפור מדהים ...מחכה להמשך!..ממש מתחת..חחח.. 😂
תגידי את באה לפה הרבה"
לא האמנתי…..
הייתי בשוק…
פרק 23.
זאת הייתה אותה בדיחה פרטית שלי ושלו. בגלל אותו פעם שמישהו התחיל איתי בבית הספר ושאל אותי אם אני באה לפה הרבה.
הסתובבתי וכמו שחשבתי זה היה אדם.
"לא, ממש לא. אני אף פעם בחיים שלי לא הייתי בפאב" אמרתי את אותה תשובה שתמיד אמרתי לו.
"טוב עכשיו את יכולה להקשיב לי עכשיו?" שאל
"די אדם, אני לא רוצה.. אתה לא צריך להסביר לי" אמרתי.
"זוהר.. אל תחמקי ממני. כי את לא יודעת מה אני רוצה לומר לך" אמר אדם.
שתקתי.
"ששתקתי באמת לא ידעתי מה אני מרגיש הייתי צריך לחשוב לסדר את המחשבות שלי. אב אחר כך הבנתי את זה.
הבנתי שאני אוהב אותך" אמר אדם.
"א..אתה מה?" שאלתי
"אני אוהב אותך, ואני מוכן לצעוק את זה אם את רוצה"
"לא.. אני רוצה רק.."
"כל מה שתרצי"
"שתשתוק ותנשק אותי פשוט" אמרתי והדבקתי לו נשיקה.
וזאת הייתה הנשיקה הכי נעימה שהייתה לי גל של חום ואהבה אציף אותי יחד אם אושר ושמחה ואם היו אומרים שיש בחורה יותר מאושרת ממני הייתי צוחקת כי לא היה."אני אוהב אותך" לחש שהרחיק מעט את השפתיים שלו.
"אדם ברק עשית טעות חמורה בכך שהרחקת את השפתיים שלך משלי" אמרתי
"צודקת עכשיו אני יתקן את זה" אמר אדם והחזיר את שפתיו למקומם.
ושנזכרנו שצריך להרחיק את השפתיים ראיתי את הפרצופים המחייכים של נטלי וסיוון ואת המבט שאומר אמרתי לך בפרצופו של גיל.
"טוב בסדר צדקת הייתי צריכה להקשיב לו אל תתלהב" אמרתי לגיל.
"אני אומר לך את צריכה להקשיב לי יותר" אמר
"אולי אתה צודק אבל ככה זה ישמע יותר רומאנטי שנספר לילדים שלנו" צחקתי.
"רגע מאמי אל תחתני אותי אני עדיין צעיר" אמר אדם,
"נו אז מה יהיה עכשיו כל הבנות יקנאו בי?" שאלתי.
"שמעי הן יכולות לעשות מה שהן רוצות להראות הכי טוב שבעולם אבל אני אוהב אותך" אמר אדם.
"כן ואם זאת הייתה אנגלינה גולי" שאלתי.
"אולי אז היה אפשר לחשוב על זה שוב" צחק.
למחרת בבית הספר ההינו הסיפור הכי חם בבית הספר.
"מזל טוב" אמרה לי סאם.
"תראו, תראו מי התחילו להסתדר" אמר עידן והכיתה צחקה.
הסתכלתי על פניו של גיא וראיתי שהוא לא אהב את הרעיון שאני ואדם יחד אבל התעלמתי מזה.
שישבנו במקום והמורה נכנסה לחש לי אדם.
"אין לי בעיה שאת ואדם יחד אבל לגיא יש" אמר עידן. בזמן הזה הם נהפכו לחברים טובים עידן וגיא.
"למה שיהיה לו בעיה?" שאלתי.
"אל תשחקי את עצמך זה ברור הוא מחבב אותך" אמר עידן.
"תעזוב שטויות" אמרתי.
"הוא לא מודה אבל אני יודע שזה נכון, זוהר אני מזהיר אותך גיא אולי נראה קשוח אבל הוא יכול להיפגע ממך" אמר עידן.
"הוא לא יפגע אני והוא רק ידידים והוא לא אוהב אותי אני בטוחה בזה" אמרתי
"אם את אומרת" אמר
והאמת היא שלא הייתי בטוחה כלום כי ראיתי על הפנים שלו שההודעה שלי ושל אדם לא משמחת אותו מי יודע מה.
ומכל הסיפור הזה לא ידעתי מה לחשוב.
יאאא..מהמם>>>>>המשך דחוווףףףףף!!!! 3> 😂