ייאאאאאא!!..דיי איזה מתח!!....פרק מ=ה=מ=ם!!!!!!!!....את כותבת מדהים!..תמשיכי דחוףףףףף!!!!!!!!!!
אז למה אתה מקנא באדם כל הזמן. אה? יש מצב שאתה אוהב אותי כמו שעידן אומר?" שאלתי.
"לא זה….."
פרק 25.
דפקתי בדלת ביתו של אדם.כאשר פתח התחלתי לצחוק. אני לא מאמינה.. חשבתי משחזרת את דבריו של גיא.
איך יכול להיות שגיא הוא…
"מה את צוחקת?" שאל אדם מופתע.
"עזוב" אמרתי.
"נו מה?" שאל.
"רגע תן לי להרגע" אמרתי.
אחרי שסיפרתי עליו אדם היה מופתע.
"מה?!?!" שאל אדם.
"הוא בכלל הומו" אמרתי.
"ואני חשבתי שגיא נדלק עלייך ובעצם הוא.."
"נדלק עלייך" אמרתי והתחלתי לצחוק.
הסתכלתי סביב. "יו מאמי זה.. זה מדהים" אמרתי.
הסלון היה מלא בנרות ופרחים יבשים ועל מראה שמה היה רשום אם טוש.
לאהובתי
אחת והיחידה
אני אוהב אותך.
באמצה היה שולחן ארוך יפה ושתי נרות באמצה.
נישקתי אותו. "אף אחד לא עשה לי בחיים כזה דבר" אמרתי. וחיבקתי אותו שוכחת ממה ששמעתי מיקודם על גיא.
"זה מגיע לך" אמר "אני אוהב אותך ואם הייתי יכול הייתי מביא לך את הירח על מגש של כסף" אמר.
"חשבת על זה לבד?" שאלתי.
"לא ראיתי את המשפט הזה באינטרנט" אמר.
הוא שם מוזיקה וליווה אותי אל הכסא התיישב מולי.
והתחלנו לאכול. "לא ידעתי שאתה כזה רומנטי" אמרתי.
"לא ידעת עלי הרבה דברים" אמר.
"ומה אנחנו חוגגים?" שאלתי.
"את זה שאני אוהב אותך" אמר.
"יאאא מאמי. אני חושבת שאני עוד שנייה מתעלפת נראה לי שאני חולמת" אמרתי. שגמרנו התיישבנו על הספא.
הוא נישק אותי וליטף את גבי. ואז הוא הגיע לצוואר ואני התחלתי לפחד ממה שיקרה אחר כך. התרחקתי ממנו.
"מה קרה?" שאל.
"זה לא הזמן מאמי." אמרתי. והסתכלתי לו בעניים מקווה שיבין.
"טוב אל תדאגי אני לא לוחץ" אמר. חייכתי אליו ונישקתי אותו שוב.
ויכולתי להמשיך ככה לנצח. בשעה 1 בלילה הייתי צריכה לחזור הביתה.
"זה היה הדבר הכי נפלא שעשו לי מאמי אני אוהבת אותך" אמרתי.
"גם אני אותך" אמר הוא הסיעה אותי הביתה. באופנוע שלו ושהגענו נישק אותי ונכנסתי הביתה.
נכנסתי לאיסיקיו. וסיפרתי לגיל מה קרה?
גיל הכוסית אומר/ת
יפה מאמי
זו-זו לשלטון אומר/ת
חוץ מזה גיא גילה לי שהוא הומו.
גיל הכוסית אומר/ת.
אין מצב גיא? את עובדת עלי.
זו-זו לשלטון אומר/ת
בבית הספר הקודם שלו כולם הציקו לו בגלל זה ובגלל זה הוא לא רצה לספר לאף אלד אבל שראה איך מתנהגים אלייך אמר שאולי כדי לו לצאת מהארון ואמרתי לו שכדי לו ושאם הוא רוצה אתה פנוי להצאות. כי הוא נדלק על אדם אבל הבין שאין לו סיכוי נגדי
גיל הכוסית אומר/ת
גיא? שידוך לא רע טוב מאמי אני צריך ללכת.
"איך היה אצל אדם?" שלה סאם
"היה נהדר" אמרתי לה וסיפרתי לה מה היה.
"איזה חמוד העיקר שאנחנו ההינו חברים הוא לא עשה לי כאלו דברים" צחקה
נשכבתי במיטה ואני חושבת שבפעם הראשונה מאז באה לכאן סאם חשבתי שאין חיים יותר טובים מהחיים שלי.
יש לי חבר אוהב בת דודה שמבינה הכל ואני יכולה להשאיל ממנה בגדים חבריים נפלאים. וידיד הומו שלא נדלק עלי.
דייי אני כבר לא יודעת איזה תגובה להגיב מרוב שמהמם
מ ה מ ם
תמישכייי.1!!!!!1..
פרק 26.
"אמא ואבא שלי נוסעים מחר לחמישה ימים" אמרתי לגיל נטלי סיוון וגיא.
"וואלה? ויש לך תוכניות בחמישה ימים האלו?" שאל גיל אם כוונות נסתרות. טוב לא ממש נסתרות כי חשבנו אני וסאם לשלוח את נועה לישון אצל חברה ביום שישי כדי לעשות מסיבה גם בלי הרמזים של גיל.
"את האמת יש לי הרבה תוכניות. ואחת מהן זה מה שאתה חושב חוץ מזה אני מתכוונת ביום שלישי להזמין אתכם ואת אדם לסרט בדיוידי" אמרתי.
"גם אמיר יכול לבוא?" שאלה נטלי אמיר זה החבר החדש שלה.
"כן, וגם אייל" אמרתי לסיוון איל זה החבר של סיוון.
"טוב לי אין בעיה לבוא" אמר גיא.
"יופי, טוב תקשיבו נשמות אני צריכה ללכת, יש לי להחזיר את אחותי מבית הספר את אחותי" אמרתי נועה בכיתה א למקרה שלא אמרתי.
"טוב אז ביי מאמי דברי איתנו" אמרה סיוון.
שחזרתי הביתה אם אחותי ההורים שלי היו עסוקים באריזת המזוודות. נכנסתי לחדר שלי.
שמה סאם דיברה בטלפון אם ההורים שלה באימל.
שגמרה היא הסתכלה עלי וחייכה מן חיוך עצוב.
"הם מקדימים את הטיסה חזרה הם חוזרים עוד 3 חודשים במקום עוד חצי שנה" אמרה סאם.
"סאמי.. אל תבכי שיגיע היום שתעזבי תבכי בנתאיים את עוד כאן לא?" אמרתי
"כן, טוב אני צריכה ללכת קבעתי אם דניאל ללכת לקניון" אמרה סאם.
שהלכה התחברתי לאיסיקיו.
והתחלתי לדבר אם אדם.
אדם כאן אז בן אדם תירגע אומר/ת
מה קורה מאמי?
זו-זו לשלטון אומר/ת
בסדר. אתה בא מחר אלי לסרט?
אדם כאן אז בן אדם תירגע אומר/ת
ברור. מתי ואיזה סרט?
זו-זו לשלטון אומר/ת
בשעה 10 בלילה ומגרש השדים.
אדם כאן אז בן אדם תירגע אומר/ת
מי עוד יבוא?
זו-זו לשלטון אומר/ת
סיוון נטלי גיל גיא אייל אמיר וחברות של סאם וחברים שלהם.
אתה יודע דניאל מאיה ועדי יחד אם רועי אלון תומר ואיתי.
אדם כאן אז בן אדם תירגע אומר/ת
טוב. אני יבוא קצת לפני 10
זו-זו לשלטון אומר/ת
אני ישמח שתבוא לפני
טוב מאמי ההורים שלי רוצים שאני יבוא לעזור להם לארוז.
אדם כאן אז בן אדם תירגע אומר/ת
טוב מאמי ביי לב יו
זו-זו לשלטון אומר/ת
לב יו תו ביי נשמה חולה עלייך
הלכתי לסלון ועזרתי להורים שלי לארוז. נועה התרוצצה להם בין הרגליים אז לקחתי אותה לחדר שלי. היא אמרה שהיא לא רוצה שהם יטוסו והתחילה לבכות.
"נועה. תחשבי כמה דברים תוכלי לעשות שהם לא יהיו כאן, תוכלי לישון יותר מאוחר. לראות יותר טלוויזיה, וחוץ מזה את כבר ילדה גדולה" אמרתי.
נועה נרגעה ואמרה "את האחות הכי טובה בעולם" חיבקתי אותה. ואז הלכתי על סיוון. היא ישבה בחדר שלה וחיוך ענק נמרח על פנייה.
"מה החיוך הזה?"נשאלתי.
"נפגשתי אם אייל ו….. ועשינו את זה" אמרה.
"את זה את זה?" שאלתי.
"כן" אמרה.
"מזל טוב מאמי." אמרתי.
"מה איתך ואם אדם אתם….?" שאלה
"לא? באמת שמעתי שהוא כבר לא בטול…וש.." אמרה ונאצרה.
"שמה?"
"עזבי"
"התחלת אז תסיימי"
"שהוא וסאם כבר עשו את זה שהיו יחד" אמרה
ניסיתי להיות רגועה זאת רק שמועה קיוויתי אבל קשה היה לי לגלות שלא רק שאני נמצאת אם האקסית שלו באתו הבית אלה שהיא גם עשתה את זה איתו.