פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

על אהבה שנאה וקנאה

✍️ סופרמאמי 📅 18/11/2006 19:33 👁️ 7,038 צפיות 💬 308 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 17 מתוך 21
ואי יפה המשך;]
וואי יפה המשךך
תודה
יאא..
איזה פפרקק.!!!!!!!..
איזה זבל הסאאםם הזאת...
טוב אבל מה שהיה הייהה
פפרקקק מ ו ש ל ם.!!?
מחכהה להממששךךץץ
תודה מאמי
מירבי מהמםם
מחכה להמשךך
תודה מאמי אני כבר ממשיכה
[B]פרק 27.
התישבתי בסלון וחיכיתי לאדם שיבוא לפני כל השאר.
חשבתי על מה שסיוון אמרה לי אתמול לגבי סאם ואדם.
'די זוהר אדם וסאם זה היסטוריה הם כבר לא זוג יותר, תפסיקי לחשוב על זה'
"זוהר מאמי אני הלכתי להביא את נועה לחברה שלה" אמרה לי סאם.
רציתי להקיא רק מלהסתכל עלייה. היא והוא באותה מיטה נוגעים האזורים שבחיים לא נגעתי אצל אדם והוא לא אצלי. היא יודעת עליו יותר ממה שאני יודעת.
"טוב ביי" אמרתי.
היא לא ידעה אז, זה בכלל לא קשור אלי. זה עבר כבר. אז למה אני דואגת?
למה אני כל הזמן מפחדת שהוא והיא יחזרו כי אני לא מוכנה לתת לו את מה שהיא מסכימה לתת ואפילו כבר נתנה לו?.
דפיקה נשמעה בדלת. הלכתי ופתחתי.
אדם היה שם לבוש בגינס וחולצת פולו. יפה כרגיל.
הוא נישק אותי.
"היי מאמי מה קורה?" שאלתי.
"בסדר מה איתך?"
"בסדר"
"את לא נראת בסדר" אמר
"אני בסדר." אמרתי.
התישבנו על הספא. ולא אמרנו כלום. אולי אני ישאל אותו?
אבל זה יראה דבילי כאילו זה לא עניני מה הלך אצלהם זה כבר קרה. ואנחנו זה ההווה. אנחנו לא הם.
"מתי כולם יבואו?" שאל אדם.
"עוד רבה שעה" השבתי.
השענתי את רושי על כיתפו. גם היא עשתה ככה? מה יש לי? למה אני לא מפסיקה לחשוב עליהם?
הדלת נפתחה וסאם נכנסה.
"היי אדם" אמרה סאם.
היא התיישבה לידו. וברכיה נגעו בשלה. רציתי רק שהתרחקו. שלא יהיו ככה צמודים.
"קרה משהו זו?" שאלה סאם
"לא מה פתאום?" אמרתי.
"את נראת כאילו קרה לך משהו" אמרה סאם.
"באמת? לא קרה לי כלום. מה השעה?"
"עשרה לעשר" אמר אדם.
"יו אני חייבת לשרותים" אמרה סאם והיא קמה לשרותים.
זה הזמן.. אני ישאל אותו מה כבר יקרה? אנחנו חברים אני צריכה להרגיש חופשי לדבר איתו על זה.
באתי לפתוח את הפה כדי לדבר… ונאצרתי. ואם זה כן?. איך אני יוכל להסתכל לסאם בענים?. ולחשוב ש…ש..אויש נו זוהר כחי אומץ ותגידי לו.
"אדם" אמרתי
"מה?" שאל.
"אתה ו…"
"מה אני?" שאל.
"אתה ו… כלומר אתה.." אמרתי אבל לא הצלחתי להגיד את זה אפילוץ
"אני ומי?" שאל
אבל דפיקה נשמעה בדלת.
"לא משנה אני ישאל אותך יותר מאוחר" אמרתי.
קמתי לפתוח. שפתחתי ראיתי את סיוון ואייל.
הם נכנסו והתישבו על הספא.
"מי בא?" שאלה סאם
"אייל וסיוון" אמרתי. עד עשר וחמישה באו כבר כולם. והתישבנו לראות את הסרט.לא ממש התרכזתי ונשארתי אדישה לקטעים המפחידים. שנגמר הסרט ישבנו כולנו בסלון ודיברנו. בשעה 2 וחצי בלילה הלכו נטלי אמיר דניאל רועי מאיה ואלון הביתה. ונשארנו רק אני אדם סאם גיל וגיא סיוון אייל עדי ותומר.
"איזה סרט קטלני" אמר גיא.
"כן קטלני" אמרתי באדישות
"קרה משהו?" שאלה סיוון.
"לא. חכו שנייה הלכתי לחדר לכחת משהו" אמרתי.
סיוון הלכה אחרי ונכנסה לחדר.
"מה את ככה"
"זה בגלל מה שסיפרת לי אתמול על אדם וסאם" אמרתי.
"זה לא בטוח נכון. נראה לי זה סתם שמועות" אמרה סיוון.
"אני לא יודעת… תחשבי סיוון לחיות אם מישהי שיש מצ מכירה אזורים שאני בחיים לא הכרתי אצל אדם" אמרתי.
"אבל את עוד תכירי עכשיו זה עוד מוקדם בשבילך" אמרה סיוון.
"אלווי וזה היה יכול להרגיע אותי" אמרתי.
"תפסיקי אם זה זוהר. מה את חושבת שלאייל לא היה אחרות לפני?" שאלה סיוון.
"זה שונה. לאדם תמיד היו בנות לידו. אייתי או בלעדי יש בנות שירדפו אחריו תמיד" אמרתי. "אני מפחדת שימאס לו לחכות והוא ילך אלייה או לכל אחת אחרת"
"זה סתם שטויות מה שאת אומרת. כי אין לזה שום קשר לסאם. הבעיה שלך זאת סאם. כל דבר שקשור אלייה כואב לך. את לא יכולה לסבול את העובדה שהיא עשתה איתו את מה שאת לא עשית עדיין." אמרה סיוון. יורה את המילים שהיו כל כך נכונות. כי היא צודקת סאם מה שלא עשתה צאד אחד לפני. ועכשיו שזה גם משהו אם אדם זה קשה לי יותר. כי הוא אהבת חיי. כי אני אוהבת אותו. תמיד ידעתי שאדם לא בטול. וזה לא הפריע לי בל שסאם הייתה חלק מהרשימה של הבנות האלו, זה התחיל להפריע לי.
"אני חושבת שאני ישאל אותו" אמרתי.
"אל תעשי את ה זוהר. את לא צריכה להשוות אותך לסאם. ואת לא צריכה גם לדעת מה קרה לפני שאתם הייתם זוג. זה לא משנה" אמרה סיוון.
שתקתי. אני יראה מה אני יעשה חשבתי.
"בואי נחזור לסלון" אמרתי.
חזרנו אדם ישב שמה הסתקל עלי וחייך.
"אז מה שיחת בנות?" שאל אייל.
"משהו בסגנון" אמרתי. סיוון התישבה על בירכיו של אייל.
ואני התיישבתי ליד אדם ונשענתי עליו.
ודיברנו קצת לאחר רבה שעה הציעה סאם שנשחק אמת או חובה התישבנו במעגל וסובבנו בקבוק. יצא שאני שואלת ואייל עונה.
"אמת/חובה?" שאלתי.
"חובה" אמר וחייך מן חיוך שאומר נסי אותי.
"תראה לנו מה זאת נשיקה להוטת ונשק את סיוון" אמרתי. והמחשבות על אדם וסאם נשכחו ממני.
"זאת חובה? זאת מתנה" אמר ונישק את סיוון נשיקה להוטת.
"זה לוהט? ראיתי נשיקות טובות יותר" אמר אדם.
"צודק" אמר תומר וצחקנו.
"זוהר עדי חברים שלכם חושבים שהם יותר מידי גדולים" אמרה סיוון.
"ואת רוצה להגיד שזה לא נכון" אמרה עדי.
"טוב לפני תשיבו לי אולי עדיף שנסובב את הבקבוק" אמר גיל.
יצא על גיא עונה סאם שואת.
"אמת או חובה?"
"חובה"
"אני רואה הבנים היום לוכחים סיקונים" אמרתי.
"כנראה יש להם היום ביציים. טוב גיא תוכיך לנו שאתה באמת המצאנ ולא בסתם בדיחה ל-1 באפריל ונשק אייזה שהו בן כאן" אמרה סאם.
אדם ואני ההינו בטוחים שהוא הולך לנשק את אדם עוד מהמבט שלו. הוא הסתכל על אדם אם חיוך שובב חהתקרסב קצת אבל אז פנה ימינה ונישק את גיל שהיה המוום.
"אז אפשר להגיד שיש לנו זוג חדש בבית הספר?" שאלתי.
"אפשר בטח שאפשר אפשר כבר להתקשר לרבנות" אמר גיא. וכולנו צחקנו.
יצא אל אדם עונה עדי שואלת. "אמת או חובה?"
"חובה"
"כן לבנים עדיין נשאר האומץ והם עדיין בוחרים חובה" אמרה עדי "חובה עלייך לספר לנו מה הכי אהבת בזוהר שלנו"
"פש……. חש הרבה דברים מאיפה אני יתחיל?" אמר אדם
"מהתחללה כמובן" אמר גיא.
"הכל. היא שונה מקסימה מצחיקה תמיד היא עצמה. כנה יש לה בטחון מופרז שממריא לשחקים ועכשיו הוא מטייל לו בקיסרייה"אמר אדם וצחקנו.
שוב סובבנו. סאם עונה תומר שואל.
"אמת או חובה"
"אמת"
"הבנות כנראה לא עד כדי כך אמיצות" צחק אייל.
"אמת שאת ואדם שהייתם יחד עשיתם את זה?"
רגע מה זאת השאלה הזאת? הוא לא יכול לשאול אותה? יש הרבה שאלות למה דווקא את זאת?[/B]
קטלה--> נו הם עשו את זה לא נכון ?...
אני כמו מסטיקה יאלללה תמישיכי 😁
תודה מאמי ותגלי בפרק הבא 😉
מחכה:]]

המשך 😛

שבת שלום מאמי 😊
יאו מדהים;]
הממשך
שבת שלוומי
תודה נשמות שבת שלום 😂
שוב סובבנו. סאם עונה תומר שואל.
"אמת או חובה"
"אמת"
"הבנות כנראה לא עד כדי כך אמיצות" צחק אייל.
"אמת שאת ואדם שהייתם יחד עשיתם את זה?"
רגע מה זאת השאלה הזאת? הוא לא יכול לשאול אותה? יש הרבה שאלות למה דווקא את זאת?


פרק 28
הסתכלתי על סאם במצוקה. פחדתי לגלות את האמת אבל רציתי.
"את לא חייבת" לענות אמרה סיוון.
"מה זה לא חייבת? זה המשחק" אמר תומר.
"תלוי. זוהר לענות או לא?" שאלה אותי סאם.
לא יודעת איך אבל הצלחתי להסוות את המצוקה. והרשת פנים של ביטחון עלתה על פני.
"כן. מעניין אותי לדעת" אמרתי.
"טוב" אמרה היא הסתכלה על אדם וחייכה "אז אמת אני והוא עשינו את זה" אמרה
"וואלה? לא ידעתי" אמרתי.
"טוב בוא נפסיק אם המשחק" אמרה סיוון ששמה לב שהאווירה השתנתה לה. וראתה שיש מתח באוויר.
"לא, למה להפסיק? בא לי להמשיך. סאם לך בא להמשיך?" שאלתי.
"לא משנה לי" אמרה.
"מה איתך אדם?" שאלתי.
"אהמ…….."
"זה לא שיש כאן דברים שעדיף שאחרים לא ידעו נכון?" אמרתי. "יאללה בואו נמשיך"
"טוב"
סאם סובבה את הבקבוק. יצא על אדם עונה אני שואלת.
הסתכלתי עליו במבט מתוחכם. "אמת או חובה?"
"חובה"
"אך היה לכם?" שאלתי.
"למי?"
"לך ולסאם אותה מיטה? ערומים נוגעים אחד בשני? נהנת?"
"זוהר די" אמר אדם שראה לאן זה נגרר.
"מה די? איך היה?"
"זוהר. נדבר על זה אחר כך"
"נו תענה לי" אמרתי.
הוא שתק.
קמתי ואחרי כולם.
"נהנת אהה? אם הייתה יכול הייתה עושה את זה עוד פעם? טוב זה לא שאתה לא יכול זה פשוט שהיא לא רוצה נכון סאם?"
"זוהר די. זה היה אז שההינו חברים. אני אהבתי אותו. הוא אותי. אבל נפרדנו ועכשיו הוא אוהב אותך" אמרה סאם.
"נו אז איך היה? היה בטח הכי כיף מכל הפעמים" אמרתי לא יכולתי לאצור בעדי הייתי חייבת לשפוך הכל ועשיתי את זה.
"נו ספר לי אני מעוד סקרנית. אהה אופס אתה לא רוצה שאני ידע. אבל למה? אנחנו זוג? אני רוצה לדעת הכל עלייך" אמרתי.
"זוהר דייייייי" צעק.
"למה די? תגיד לי את האמת איך היה? איפה עשיתם את זה במיתה או בשולחן אוכל? עשיתם את זה פה או אצלך?"
"את יודעת מה? היה כיף בחיים שלי לא נהנתי ככה אם אישה. אם הייתי יכול הייתי ממשיך עוד ועוד.יש לה גוף מהמם. היא יודעת מה לעשות. וגם זזה שמה לא רע." התפרץ עלי אדם.
הסתכלתי עליו המומה לא חשבתי שהוא יגיב ככה.
"אהה. באמת היה כיף? טוב ברור שהיה זאת בת דודה שלי בת דודה שלי טובה בהכל. בלימודים בבגדים בלהתחיל אם בנים וגם להשכיב אותם היא יודעת לא רע. לא ציפיתי למשהו אחר" אמרתי.
"זוהר די תפסיקי כבר" אמרה סיוון.
"למה להפסיק? התחיל להיות מעניין" אמרתי.
"זוהר זה נגמר בניהם את סתם פותחת פצעים ישנים"אמר גיל.
"פצעים? סאם לא יכולה להיות פצע היא יותר דומה לורד נכון אדם? גם במיטה היא ורד או ששמה היא כריש?"
"כריש? כריש זה קטן עלייה" אמר
"בוא תומר כדי שנלך" אמרה דניאל.
"למה מעניין כאן" אמר תומר.
"בוא כבר" אמרה וגררה אותו החוצה.
"סאם יש לך המלצות בשבילי שברגע שאני יחליט שאני מוכנה. שהוא לא יתאכזב ממני לא פשוט אולי אני לא יהיה כמוך כי אין לי גוף מהמם כמוך אבל בכל זאת"
"זוהר די. את סתם עושה בלאגן" אמרה סאם.
"אולי יש לך דרישות ממני. או בקשות? או שאתה מעדיף שלא ושאני פשוט יביא לך את סאם"
"זה לא יגמר טוב" אמר גיא.
"למה לא גיא חמוד? בחורה שרוצה לרצות את בן זוגה זה דבר טוב נכון אדם"
"את מוכנה להפסיק אם זה?" שאל אדם
"לא" צעקתי.
הוא טפס בזרועי. "אני מציעה לך להרגע אם ההצגות שלך. אין לאף אחד כאן בחדר שום סיבה להביא לך הסברים כי שנינו יודעים שלא היה בנינו כלום באותה תקופה" אמר.
שחררתי את זרועי ונתתי לו סטירה.
"בן זונה.. שלא תעז לגעת בי יותר" אמרתי ונכנסתי לחדר.
נעלתי את הדלת ונשכבתי על המיטה. למה אני כועסת כל כך? אין לי סיבה ואני בכל זאת כועסת.
"זוהר תפתחי לי זאת סיוון" אמרה סיוון מעבר לדלת.
"לא רוצה תעזבו אותי כבר" אמרתי.
"אנחנו רק רוצים לדבר איתך" אמר גיל.
"ואני לא רוצה. אני רוצה להיות לבד." אמרתי.
כעבור רבה שעה שמעתי את אדם אומר לי מעבר לדלת.
"תפסיקי אם השטויות שלך ותפתחי את הדלת."
"אדם עזוב אותי אני לא רוצה לראות אותך… נדבר בבית הספר" אמרתי והתחלתי לבכות.
ששמעתי שכולם הלכו יצאתי מהחדר.
"אנחנו יכולות לדבר?" שאלה סאם.
"סאם אני לא רוצה לדבר על זה" אמרתי.
סאם נכנסה לחדר. ואני נשענתי על הקיר בסלון התיישבתי שמה וחשבתי. למה הייתי צריכה להגיב ככה ואולי בכלל לא הייתי צריכה להסכים שיענו על השאלה הזאת?
ישבתי שמה כל הלילה עד הבוקר שהתעוררתי וראיתי שאני עדיין שמה.
מה קורה לי?

תגיבו

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך