נשמה זה ממש יפההמשךך>> חולה עלמ הכתיבה שלך
😊 😊 😁
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך
-יסווו-
יאאאאאאאאא
יפפיההההההההההההההההההההההההה
איןן מ=ו=ש=ל=ם.#!!!..
תודה נשמות.
עוד מעט אני ממשיכה כי הפרק היה די קצר
ייישש3.!!!!!!?.
מחכהה.=]]
תודה על התגובות
אחר כך בהפסקה ניגש אלי גיא.
"זוהר אני צריך לדבר איתך" אמר
"מה?"
"אני יספר לך אחרי בית הספר" אמר
מה הוא רוצה? חשבתי………
פרק 21
אחרי בית הספר ראיתי את גיא שחיקה לי ליד השער אמרתי לנטלי ולסיוון שילכו בלעדי.
"מה רציתה לומר לי?" שאלתי.
הוא סימן לי לבוא אחריו, והלכתי. כאשר אצרנו, אצרנו מול בניין קטן.
"כאן אני גר" אמר כאשר נכנסנו לדירה קטנה שהיה לה ריח מסריח.
"הבאתי אותך כי אני רוצה לספר לך משהו אישי שאף אחד לא יודע, את יודעת כבר חצי מהסוד שלי אז עכשיו תדעי את כולו ואני מקווה שלא תספרי לאף אחד"
"אני מבטיחה שאני לא יספר" אמרתי.
הוא לקח נשימה. "אני גר כאן אם אח שלי אותו אחד שראית אז שהיה שיכור זוכרת זה שהתחנן לעזרה?"
"כן אני זוכרת"
"עברתי לגור איתו אחרי שההורים שלי נפטרו בתאונה. הוא היחייד שהיה אכפת לו ממני אחרי שזה קרה.בלעדיו הייתי בבית יתומים. אבל הבעיה היא שהחיים שלא הסתבכו. חברה שלו עזבה אותו אחרי שהוא התיעה לה להתחתן הוא פוטר מהעבודה. והא נכנס לחובות. הבירה הייתה הדרך היחידה שלו לצאת מזה לפחות זה מה שהוא אמר אבל הוא לא רע אני נשבע לך הוא פשוט מתוסכל. סובל."
הייתי מרוטקת חשבתי שהכניסו אותי לתוך איזשהו סרט. לא האמנתי שאת כל זה הוא סובל.
"מה שיצא זה שאני שמרתי עליו ולא הוא לא. אני רוצה לעזור לו למצוא עבודה אבל הוא לא מסוגל הוא מכור."
"ואין אף דוד אחר במשפחה שיכול לעזור?"
"לא כולם מתעלמים ממנו. כי הוא לא שירת בצבא" אמר גיא.
"זה טרוף אתה רק בן 16 אתה לא יכול לטפל בו לבד" אמרתי
"אני יודע אבל אח שלי הוא הבן אדם היחיד שנשאר לי אין לי אף אחד אחר חוץ ממנו את מבינה?"
"בערך אבל אני מוכנה לעזור לך" אמרתי
" תודה אבל את לא צריכה" אמר
"אני רוצה" אמרתי "בא לך עכשיו שאני יעזור לך לנקות פה?" שאלתי.
זה היה נראה לי כיף לעזור לאנשים אחרים והרגשתי כמה בא לי.
"טוב" אמר.
התחלתי לסדר ושגמרתי שמתי לב. שהבית יכול להיות יפה אם מסדרים אותו הריח נעלם ואני הרגשתי טוב.
"פש… הבית הזה אף פעם לא היה מסודר כל כך" אמר גיא.
"באמת?"
"חוץ מהיום הראשון שעברתי לפה אז אח שלי היה במצב טוב אבל את האמת תודה זוהר."
"בבקשה יוו אך שאני רעבה בה לך לאכול משהו?"
"יש פיצה במקרר רוצה לחמם ולאכול?"
"אין בעיה אני ישמח"
"אז איפה למדת לפני שעברת לכאן?" שאלתי אחרי שחינו את הפיצה והתחלנו לאכול.
"בארצוג" אמר
"וואלה יפה" אמרתי.
הדלת נפתחה אופיר אחיו של גיא נכנס הפעם הוא לא היה שיכור.
"היי..גיא היי משהי שאין לי מושע מי היא"
"קוראים לה זוהר" אמר גיא
"א שלום זוה.." אמר ונאצר כאשר קלט הבית מסודר. "אתה סידרת את הבית?"
"אנחנו סידרנו"
"אתם?" הוא היה מופתע כאילו הוא חשב שלאף אחד לא אכפת ממנו.
"כן" אמרתי.
"תודה"
"אתה תודה לנו אם תמצא עבודה ואם תרצה נעזור לך" אמרתי.
"לא, אני לא רוצה.."
"היא צודקת אופיר תמצא עבודה" אמר גיא.
"טוב מחר"
"לא מחר.. חפש היום מה רע כנס לשיגרה" אמרתי
"מי זאת? למה היא מתערבת בכלל"
"זאת אחת מהקורבנות שלך הייתה שיכור וצעקת לה לעזרה" אמר גיא.
"אני יכולה לעזור לך אני מכירה הרבה אנשים שיקבלו אותך רק במה אתה רוצה לעבוד"
"יש לו שתי תארים בקולנוע וצילום" אמר גיא
בלי שאופיר שם לב אני גיא כבר מצאנו לא מקום שבו הוא יוכל לנסות את מזלו.
שהלכתי הודה לי גיא.
יצאתי מהבניין ואז וטקעתי באדם.
"טוב שפגשתי אותך" אמר
"מה טוב? אני לא רוצה לדבר איתך הבנת?" אמרתי
"תקשיבי לי כי את אמרת מה שרצית ולא הקשבת לי" אמר אדם ולא נתן לי לומר מילה והתחיל. "אריאל אמר שנראה לו שהוא יכול לגרום לכל בחורה להדלק עליו ואמרתי לו שאין סיכוי שהוא יגרום לך לאתאהב בו כי את לא כמו כולם. ואת שונה. רציתי להגן עלייך אז הסכמתי לזה הוא הוסיף גם את סאם לזה ואני לא יודע למה אבל הייתי בטוח שיפסיד"
"וואלה אז אני פשוט אמצעי פשוט שלך להשיג כסף?" שאלתי "אני יגיד לך מה? טוב שהפסדת ועלווי שהתערבתם כל 10000" אמרתי
"לא חשבתי שתגלי את זה ולא חשבתי שתפגעי ככה" אמר.
"ברור שאני יפגע… איך אני לא יפגע שאתה מכרת אותי למישהו חר בליל חשוב על הרגשות שלי" אמרתי.
"לא ידעתי שאת אהבת אותו"
"אני לא אבל אני אוהבת אותך" טמרתי ורק אחר כך קלטתי מה אמרתי אבל היה מאוחר מידי..
איןןןןןןןן לי מיליםםםםםםם פשוט מה100ם
מחכה לעוד המשךך
יאאאאאאאאאאאא
אייןן כזה מ ע ל ף .#!!!!1..
תמייישכיי דחוווווףףףףףףף...
יא.. שיגיד שגם הוא אוהב אותה...
איןן פרק אחד היפיםם..
אהבתי כל כךך
תמישכיי.3!!!!..
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך דחווווווווווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף