"רציתי לומר לך את זה הרבה זמן אבל פחדתי אני… אני אוהבת אותך"
פרק 18
אריאל חייך.
"למה פחדת?" שאל אריאל.
"חשבתי שאתה לא מרגיש כמוני. כי תמיד ראיתי אותך אם סאם, ו… אם לומר את האמת גם עכשיו לא אמרת לי שאתנ אוהב אותי" אמרתי שראיתי את סאם עוברת שמה רציתי שתשמע שטקלוט שהוא אוהב אותי.
"לא אמרתי? אז עכשיו אני יגיד לך אני אוהב אותך" אמר אריאל.
אדם עבר שמה.
"מה קורה?" שאל. וסאם בנאתיים הלכה.
"בסדר" אמר אריאל. "חוץ מזה שהרגע היא אמרה לי שהיא אוהבת אותי ואני אמרתי לה שאני אוהב אותה" אמר אריאל כאילו חשוב לו לציין את זה.
"באמת?" שאל אדם "יפה, יפה"
"טוב אני צריכה ללכת לכיתה" אמרתי נכנסתי לכיתה.
"על מה דיברת אם אריאל?" שאלה נטלי.
"אמרתי לו שאני אוהבת אותו" אמרתי.
"אבל את…."
"נכון אני לא אוהבת אותו אבל אני לא יוכל לסבול את זה שסאם תשיג אותו" אמרתי.
"אני לא מבינה אותך גם כל הקטע שאת בכלל חברה שלו. את לא אוהבת אותו"
"תראו מי מדברת כל יומים יוצאת אם מישהו אחר ולא אכפת לך מאף אחד מהם" אמרתי.
עידן עבר שמה רגע. "גם אני לא מבין מה את מוצאת באריאל הוא סתם שחצן" אמר עידן.
הייתי קצת בשוק מה הוא מתערב?
"אתה גם לא צריך להבין"
"חוץ מזה לא נראה לי הוא אוהב אותך נראה לי הוא משחק בך"
"עידן אל תתערב"
"תזכרי אני אזהרתי אותך" אמר עידן והא הלך למקום שלו, מה יש לו? למה הוא עצבני? ומה קרה שהוא דואג לי פתאום?
שחזרתי לבית של גיל נכנסתי לאיסי ודיברתי אם אריאל.
אריאל הגבר!! אומר/ת!!
הי מאמי מה המצב?
זו-זו לשלטון אומר/ת!!
נהדר, בא לך להפגש היום?
אריאל הגבר אומר/ת!!
אולי יותר מאוחר עכשיו אני לא יכול.
זו-זו לשלטון אומר/ת
למה לאן אתה הולך
אריאל הגבר!! אומר/ת
אני הולך לסבתא שלי
זו-זו לשלטון אומר/ת
אההה וואלה תהנה
אריאל הגבר!! אומר/ת
טוב מאמי נדבר יותר מאוחר אני צריך ללכת
זו-זו לשלטון אומר/ת
טוב ביי מאמי חולה עלייך
אריאל הלך. ואני דיברתי אם נטלי
נטלילי המהממת אומר/ת
היי זו תקשיבי… היום אני את גיל וסיווי נפגשים בסנוקר מה את אומרת הולך
זו-ו לשלטון אומר/ת
הולך ולא רק הולך נוסע במונית.
מתי נפגשים.
נטלילי המהממת אומר/ת
ב 8 בערב.
זו-זו המהממת אומר/ת
טוב, אין בעיה אני ישאל את אריאל אם באל ו לבוא גם.
נטלילי המהממת אומר/ת
טוב שאלי..
אחר כך הלכתי לסלון שמה גיל ישב וראה טלוויזיה.
"שמע גיל אני אתה נטלי ובסיוון נפגשים היום סנוקר" אמרתי
"גיל אין בעיה, תקשיבי אני מביא מישהו שהכרתי בפאב" אמר גיל
"בסדר" אמרתי.
צלצלתי אל אריאל ושאלתי אותו מתי הוא יחזור הוא אמר שהוא יחזור מאוחר ולא נוכל להפגש אז לא סיפרתי לו על הסנוקר.
בשמונה באתי לסנוקר וחשבתי שנאי מדמיינת.
זה לא קורה לי……………….
מהמם :]]
אממ יש מצב שהיא ראתה את סאם עם אריאל בסנוקר?
😂 תודה מאמי.
ובקשר לשאלה שלך תצתרכי לקרוא את הפרק הבא
חחח יפה מאמי
נראלי אריאל מאוהב בסאםם
ייש מצב לא מגלה ותודה מאמי
היא בטח ראתה אותו שם! הכלב, המנייאק, השקרן!!..חח..ישר החלטתי!....שני פרקים מ-ה-מ-מ-י-ם!!!
תמשיכי דחוף מאמי!!!! 😂
לאב יו 3>
נראה לי בקרוב אני גומרת את הסיפור
כל כך מהר?! =[.....אופי!..
חח..סיפור מהמם!..תמשיכי כשאת יכולה! =]..
חח תודה מאמי אבל יכול להיות שיהיה עוד פרקים אבל פשוט אין לי ממש הרבה רעיונות וגם בקושי מגיבים לי בזמן האחרון. ואני עכשיו ממשיכה
טוף....מחכה להמשך!....בה בי, לאב יו , מוואה!!!... 😂 333>
3> לילה טוב!