שמחה שריגשתי אותכן 😊
ו...........................לא מגלה :X
"אתה משקר לעצמך"
חה חה חה.. יא גונבת רעיונות מתוך תגובות אחת..
סתם.. פרקק באמת יפהה..
אבל שלא באמת תתנשקק עם אורר..
כולם רק יפגעעוו מזהה!!!
כ-ו-ל-ם
כבר בפרק הקודם הזכרתי מושג קרוב לזה ולא רציתי לחזור על עצמי.
"על מי אתה עובד עידו?
רק על עצמך."
קפיש?
ו...................לא מגלה 😊
QUOTE (Lil_Angel @ 13/08/2006) כבר בפרק הקודם הזכרתי מושג קרוב לזה ולא רציתי לחזור על עצמי.
"על מי אתה עובד עידו?
רק על עצמך."
קפיש?
ו...................לא מגלה 😊
טוב :X
😢
פרק יפה..
אני צ'ה הממשךךךךך
מוואאהה
רותמי =]]
איי איי כמה מושלם-ככה עצוב
ללאא.. שלא תתנשק עם אווור
עידו כ"כ חמווד, פשוט לוקח לו זמן לשכוח את מירי..
כי היא הייתה ועכשיו היא מתה,
ופיתאום מגיעה מישהי ממש דומה לה-אז להפך
שני צריכה להבין אותו-זה לא קל לאבד מישהו ממש חשוב 😢
אבל גם עידו לא בסדר..
הוא פשוט צריך זמן לשכוח את מירי!
בבקשה ששני ועידו יהיו יחחד 😢
אווהבבת
ליאתי-תתי
חשבתי להמשיך מחר אבל אני ממשיכה היום אני כבר באמצע הפרק התשיעי
יאאאי.. =]]
מהרר מהרר המששך!
קראתי את הכל עכשיו..
סיפור ממש יפה..[:
אהבתי את הרעיון של הגראפיקה וגם את השם..[:
השארת במתח..
לאבב:
נויה..[:
העאהעאהההה לללאא
נריאה לי שהיא תנשק אותתוו 😢
ללאא רוצה.. 😢
תתמשיכיי מאמי
מוואההה
תמשיכיייייייייייייי
מהרררררררררררררררר
-יסווו-
לילושששששש סידרתי אצל דודו טופז!!!
הא שיט אין לו תוכנית כבר😛
מדהים יפונת שלו.