פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

*ורוד ותכלת*

✍️ Lil_Angel 📅 05/08/2006 04:35 👁️ 8,214 צפיות 💬 316 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 22
תמונה

תמונה

תמונה

לפני שאשכח. קוראים לי שני ואני גרה בצפון תל אביב.
אני בת 15 ושלושה חודשים...
במהלך השנה האחרונה הספקתי להשתנות מהקצה אל הקצה.
תראו כמה רק אם תקשיבו לסיפור שלי.

פעם היה לי הכל.
הייתי חיה בבית בעל 5 קומות עם מעלית בריכה וג'קוזי...
הייתי מתפנקת בכל שבוע במסע קניות ולא הייתי הולכת עם אותו בגד פעמיים.
החברות שלי תמיד היו עשירות ונחמדות רק למי שברמה שלהן
למדתי בבית-ספר פרטי...ופשוט היו לי חיים הזויים. יש אנשים שיקראו לזה פנטזיה.

הייתה לי או-פר (מטפלת שגרה איתי בבית) בגלל שאמא שלי ואבא שלי לא היו בבית בכלל רק בעבודה.
היא הייתה כמו אמא בשבילי.
הייתי מספרת לה הכל היא ייעצה לי ועזרה לי בבעיות עם חברות וחברים.
היא הייתה יותר מסתם או-פר שמכינה אוכל ומסיעה אותי לאן שארצה...
היא הייתה לי חברה טובה ואהובה. ולא אתבייש להגיד שאהבתי אותה יותר משאהבתי את ההורים שלי.
הרגשתי שהם אוהבים להיות בעבודה יותר מלהיות איתי...
ואחרי הכל אני בת יחידה...לא היו לי אחים או אחיות לריב איתם או לשחק איתם.
אז הרגשתי שלא אכפת להורים שלי ממני והם עובדים כל היום ובלילה רק אכפת להם מעצמם.
בחופשים הם גם עבדו והזמן היחיד בשבוע שיצא לי להיות איתם היה שישי-שבת.
שנאתי אותם על זה.
לאו-פר שלי קראו ג'וספין...אבל תמיד קראתי לה ג'וסי.
היא הייתה זקנה אבל כל כך אהבתי אותה
היא ידעה תמיד מה להגיד...היא הייתה ההורים שמעולם לא היו לי.

ביום שבת אחד כשהייתי חודש לפני יום ההולדת ה15 שלי הייתה לנו שריפה בבית.
באותו רגע גורלי איבדתי את הבנאדם הכי חשוב לי בחיים... שהכי היווה משמעות אי-פעם בשבילי.
ג'וסי נפטרה משאיפת עשן.
בניסיון נואש להציל אותה אבא שלי נכנס לחדר האו-פר וננעל שם ונחנק למוות.

בכיתי כמו שלא בכיתי מעולם.
על ג'וסי
את אבא שלי לא באמת הכרתי לא הייתי קשורה אליו.
כמובן שזלגו לי דמעות בהלווייתו... ואני מאוד הצטערתי ונשאר לי חור בלב בגלל האבא שיכולתי להכיר.
אבל לאבד את ג'וסי?
אלוהים אדירים.
לעולם לא אוכל לשכוח את הכאב שהיה לי בלב עליה.
היא היוותה בשבילי משפחה...
היא הייתה זאת שעזרה לי. היא הייתה זאת שהייתה שם בשבילי.
חשבתי שמעכשיו אני לבד.

את כל הכסף שהיה לנו הפסדנו ברגע שהוא נפטר.
הוא היה חייב לחברה שלו מיליונים...
וככה אני ואמא שלי נשארנו בלי כלום.
בלי כסף,בלי אבא, בלי ג'וספין.
חודש אחר כך,בדיוק ביום ההולדת שלי פינו אותנו מהבית
ועברנו לרמת-גן.
נשארנו עם מספיק כסף רק בשביל דירה רגילה בגודלה..
ועברנו לחיות חיים רגילים.
בשבילינו זה היה סיוט.
כל החברות שלי כבר לא נשארו איתי בקשר, רק מפני שאני לא גרה בארמון פאר יותר.
חשבתי שהן חברות שלי. חשבתי שהן יהיו שם בשבילי.
אך בעת מחסור הן הפנו לי את הגב שלהן .


אמא שלי , שנשארה שבורת לב וחסרת חיים מאז רצתה לפנק אותי ולתת לי מאה-ועשר אחוזים ממה שהיא יכולה לתת לי....
היא עבדה בעבודות קשות יותר , מצריכות יותר.

היא לא הפסיקה לעבוד. ושוב. אני לבד.
הלכתי ללמוד בבית ספר רגיל .
מעולם לא השקעתי בלימודים.
ובמיוחד אחרי שג'וסי נפטרה לא יכולתי לחשוב על כלום.

ביום הראשון לבית הספר לא נכנסתי לאף שיעור.
וראיתי שעוד הרבה תלמידים עושים כך.
הילד הראשון שהתחבר איתי שם,תתפלאו אבל היה זה בן.
קראו לו עידו. הוא ראה אותי יושבת על הספסל השבור ליד מגרש הכדורגל של בית הספר.
"אפשר להצתרף?"
הוא שאל בקול חביב
"לא תעזוב אותי בשקט"
עניתי לו רוטנת מכעס כמו פצצת עצבים רותחת.
הוא נשען על הקיר ליידי
"לא אכפת לי"
הוא התיישב ליידי.

מיד הוא התחיל לדבר איתי. כמה שהייתי קרה אליו הוא דיבר ובסופו של דבר דיברתי איתו גם אני.
הרגשתי שיש מישהו אמיתי,לא מזויף ולא צבוע שאפשר לדבר איתו.
הוא התקרב אליי לפתע, והסתכל על העיניים שלי...


תמונה

המשך יבוא בקרוב 😊


תגובותתתת!!!!!!!!
חחחחחח יא יפפפה. .
את כותבת?

המשך
כן מאמי 😊
תודה המשך בקרוב.
יפה
המשךל!
תמשיכי מאמייי
יאא יאפפה שלללי איזה יפה את כותבת :]]


המששך
התחלה יפה 😁
המשךךך
יפה
המממשך..
התחלה יאפפה
תמשיכי בובה
מוואהה
התחלה ממש ממש יפה
תמשיכי י'כשרונית 😊
תמונה

הוא התקרב אליי לפתע, והסתכל על העיניים שלי...
ואמר "העיניים שלך מזכירות לי מישהו."
והשפיל את מבטו בעצב.
שיערו השטני התהדר בפוני חמוד להפליא שכייסה את עיניו.
היו לו שפתיים ורודות כתומות מלאות ויפות.
הרמתי את פניו מסנטרו,כבר לא הייתי אדישה.
"את מי העיניים שלי מזכירות לך?"
הואהסתכל עליי בעיניים ירוקות -חומות לחות ויכולתי להישבע שהוא מחה דמעה לפני שהסתכל עליי.
"עזבי לא חשוב תשני נושא..."
הוא אמר מתחמק ...
"נו..."
ביקשתי פעם אחרונה..
"העיניים שלך מזכירות לי את החברה שלי לשעבר ..."
הוא אמר בעוד שדמעה גדולה ומלוחה פרצה על לחיו.
"מה קרה? היא נפרדה ממך? רבתם? "
אמרתי בדאגה.
"עזבי אני לא אוהב לדבר על זה..."
הוא הפנה את ראשו והסתכל על המשחק של החברים שלו.
המגרש היה מוצף מים והילדים שיחקו במלוא המרץ למרות זאת.
"נו סיקרנת אותי! מה קרה?"
כבר התחלתי להתעצבן...
"היא נפטרה לפני שלושה חודשים בגלל מחלה תורשתית שעברה אצלה במשפחה...
היא גילתה שהיא נגועה בשלב מאוחר מידי... וזה הגיע למצב שהייתי חבר שלה וקיוויתי שנריב וניפרד לפני שיישבר לי הלב בגללה...את מבינה מה זה שהתקווה הכי גדולה שלך היא להיפרד? לראות את הסוף לפני שההתחלה עוד בפתח?"
"אני כל כך מצטערת... לא ידעתי...אני לא מאמינה שזה קרה לך זה שובר לי את הלב..."
הוא המשיך לדבר...נראה היה שהוא חייב לדבר על זה עים מישהו..פשוט לשפוך את הלב ברגעים הכי קשים.
"היא הייתה כל כך חשובה לי ... אני לא רואה את עצמי ממשיך לחיות בלעדיה... שקלתי להתאבד אבל אני זוכר שהיא השביעה אותי לא לעשות שטויות...אני לא יכול יותר בלעדיה...ואת כל כך מזכירה אותה במראה זה פשוט כואב לי להסתכל עליך. תראי כמה אתן דומות:"
הוא הוציא את הארנק שלו מהכיס והראה לי תמונה קטנה שהייתה בפנים.
תמונה שלהם. ביחד. מתחבקים. היא כל כך דומה לי....
יש לה עיניים ירוקות ושיער גולש חום בדיוק כמו שלי...
והדימיון בפנים פשוט מדהים.
הייתי המומה.
ראיתי אותו עם עיניים אדומות מסתכל עליי וכאילו רואה מישהי אחרת.
כאילו רואה אותה.

יצאנו ביחד משער בית הספר.
עיניו העצובות לא פסקו לרגע להביט בי.
כנראה זוהי הסיבה שהוא התיישב ליידי מלכתחילה.
הוא הרגיש בנוח כי הוא חשב שהוא מכיר אותי.

בדרך הבייתה סיפרתי לו על מה שקרה עם ג'וסי ועם אבא שלי
ועל איך שהחברות שלי הפנו לי את הגב
הוא היה המון\ם לשמוע את זה והרגיש לא בנוח...
הוא הראשון ששמע על זה מפי.
כשהגעתי הבייתה ציפתה לי הפתעה.
פתחתי את הדלת.... וראיתי
תמונה



אופס נתקע המחשב. לא נורא נמשיך מחר לילה טוב *חעחעחעחע*
יפה... תמשיכי.
ממש ממש יפההה
השארתי לך הודעה פרטית..
אממ מחכה להמשך מאמי..
יפפפהה מאמיי ..

ההממשך :]
עדכנתי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך