פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

*ורוד ותכלת*

✍️ Lil_Angel 📅 05/08/2006 04:35 👁️ 8,209 צפיות 💬 316 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 22
יאאאא איזה יפהההההההההההההההההההההההההההה
תמשיכי דחוףף
אני במתח

אוהבת!! 😊
יפה תמשיכיי:]
פרק יפפפפה..
תמשיכיי מאמי
מווואהה
מעעלף!
המשך
תמונה

כשהגעתי הבייתה ציפתה לי הפתעה.
פתחתי את הדלת.... וראיתי בובה גדולה ומושלמת על הספה בסלון.
שיערה הזהוב היה קשור בפפיונים קטנים לשתי קוקיות
היו לה עיניים מחייכות,לחיים סמוקות ופה קטן בצורת לב.
השמלה שלה התהדרה בגימור תחרה ורוד והיו לה נעלי בובה קטנות.
פשוט מושלמת.
אמא שלי באה אליי וחיבקה אותי ונתנה לי את הבובה.
"מה דעתך?"
היא שאלה במרץ... היא כנראה ממש מתלהבת 😊
"היא מדהימה...בשבילי?"
שאלתי
"כן מתוקה שלי נכון שהיא יפה? "
"כן"
עניתי וחייכתי חיוך רחב.
חיבקתי אותה ולקחתי אותה לחדרי והנחתי אותה על המיטה שלי.
"היום עושים יום כיף!"
אמא שלי הכריזה בגאווה.
"מה עושים?"
שאלתי בסקרנות.
"בואי נלך לקניון אני אקנה לך בגדים מה את אומרת? חצי מהבגדים שלך נשרפו לפני חודש חשבתי לעדכן לך את הארון."
"אמא השתגעת?! עכשיו כשאנחנו הכי קצרות בכסף את אומרת לי שטויות כאלה?"
היא השפילה את פניה .
"לקחתי משכנתא. היא אמורה לעזור לנו לקחתי הרבה כסף. ועכשיו יש לי עבודה חדשה ותוך כמה חודשים כנראה יעלו אותי דרגה."
"אמא תפסיקי עם הכסף הזה תאמיני לי שהדבר האחרון שאני רוצה שתעשי זה תקני לי עוד חולצות של טומי הילפיגר או נעליים של פראדה... אין עכשיו מספיק כסף בשביל דברים כאלה."
"את צודקת מתוקה שלי נסחפתי. אני פשוט מתגעגעת לחיים הקודמים שלנו."
"אז בואי נעשה יום כיף שונה...קצת יותר כיף."
"מה?" היא שאלה בכמיהה..
"בואי נלך לפארק ונעשה פיקניק. רק שתינו. לא צריך כסף בשביל זה ונראה לי שלא הייתי איתך ליותר משעתיים מאז גיל 4... מה את אומרת?"
"אני אכין את האוכל ואת תלכי לקנות שתייה"
היא אמרה בחיוך רחב בעודה פותחת את המקרר לבדוק מה יש.
לקחתי 50 שקל ויצאתי מדלגת מאושר למכולת.
פגשתי שם את עידו.
"מה נשמע מאמי?!" הוא שאל אותי בזרועות פתוחות.
הוא כל כך חברותי... אבל מה שקרה עם התמונה הפחיד אותי.
"מצוין" אמרתי בחיוך
המוכר במכולת רטן על עידו "כל פעם אתה רושם מתי אמא תחזיר לי את החוב?! אה?! מתי שזה יגיע לעשרת אלפים שקל.?!"
עידו נראה נבוך וחיוור.
"אין לנו כסף לשלם כרגע מה אתה לא מבין ממה אתה רוצה שנחיה מזבל בפחים?!!?"
הייתי המומה. איך מצב כלכלי יכול להיות עד כדי כך גרוע שלמישהו לא יהייה כסף לאוכל?
המוכר התעצבן ואמר "טוב בינתיים תניח את המיץ תפוזים ואת הלחם בצד ותבוא עם כסף ואז נדבר.שלום.להתראות.קישטה!!!"
התעצבנתי על היחס הנוראי של המוכר ואמרתי "ברגע זה הפסדת לא רק אותו בתור לקוח אלא גם אותי! שלום ולהתראות!"
תפסתי אותו ביד ויצאנו מהמכולת.
"איזה חוצפן איך אתה נותן לו לדבר אליך ככה???"
אמרתי בתדהמה. ...
"הוא צודק אנחנו בחוב ענקי..."
"אז מה הוא לא בנאדם? באמת...הלוואי שגם הוא יהייה במצב כזה."
אמרתי רותחת מעצבים.
"בוא נלך למכולת השנייה בהמשך הרחוב."
אמרתי והלכתי מהר
"לא אין לי שם פנקס איך אני ארשום?"
הוא שאל אותי בדאגה. עיניו נצצו .
"אל תדאג."
הלכנו למכולת ונכנסנו.
לקחתי מיץ תפוזים ולחם וגם עוד שני משקאות בשבילי ובשביל אמא.
"אם את אפילו חושבת לשלם עליי את תקבלי ממני מכות...!!"
הוא אמר בתקווה שאני לא אשלם. הוא גבר עם כבוד והוא לא מוכן שבחורה תשלם עליו אבל לא נראה לי שהוא היה במצב של לסרב לעזרה.
"שקט כבר!!" אמרתי לו בעודי הולכת לקופה לשלם.
"31 שקלים בבקשה."
המוכרת אמרה בקול חביב.
נתתי לה את השטר של החמישים שקלים במהירות.
נתתי לעידו את המצרכים שלו ויצאנו מהמכולת.
"את יודעת אני לא אוהב לקבל עזרה אני מסתדר טוב מאוד בלי אנשים שחושבים שהם רוטשילד כמוך!!!"
הוא אמר בטון עצבני וסוער.
"אתה יודע מה? אתה יכול לכעוס אבל זה המצב תאמין לי שאני לא רוטשילד וגם לי יש בעיות אבל הרבה יותר קטנות משלך אז אתה לא כל כך במצב של לסרב לעזרה אז תפסיק!"
הוא השפיל מבט.
"אני מצטער אני פשוט נסחפתי קצת.. את באמת בסדר תודה לך.."
חייכתי ופתאום עלה לי רעיון.
"אני ואמא שלי עושות עכשיו פיקניק בפארק רוצה לבוא?"
"בכיף אני רק אלך הבייתה להביא לאמא שלי את הלחם והמיץ ותאספו אותי מהבית...רגע יש לכם מכונית?"
"בטח שיש לנו מכונית...למי אין?"
נהייתה שתיקה מביכה. "להם אין" חשבתי בראש...
היה לי לא נעים...
"טוב בקיצור אז אני יאסוף אותך... תהייה מוכן. איפה אתה גר?"
"ברחוב הדולב 2...איפה שהבתים ההרוסים שם.."
"אה.."
הוא גר בשכונת עוני. חשבתי שהמצב של אף אחד לא יותר גרוע משלי אבל טעיתי.
"טוב מאמי נתראה עוד חצי שעה...ביי ביי."
הוא נתן לי נשיקה על הלחי והלך.
המשכתי הבייתה מוצפת במחשבות.
-------------
כשהגעתי הבייתה אמא שלי הייתה מוכנה כבר עם סלסילת הפיקניק עם המפתחות של האוטו ביד.
"בואי נלך"
היא קראה בעליזות.
"יאללה...אבל אוספים את ידיד שלי בדרך זה בסדר?"
"בסדר."
אספנו אותו.הוא חיכה מחוץ לבית שלו .
הבית היה ישן ומכוער וליידו היו בתים שנהרסו כי הם היו ישנים מידי.
הרחוב היה שקט ונראה כמו רחוב רפאים.
היו כמ ילדים יושבים כל המדרכה ומעשנים והם החזיקו בקבוקי בירה מזכוכית ביד.
כל כך עצוב.
"היי שני. היי אמא של שני!"
הוא אמר בחביבות..
התחלנו ליסוע לכיוון הפארק וכל הנסיעה הוא החזיק לי את היד.
הרגשתי מין חיבה וחמימות כזאת ממנו...זה נורא ריגש אותי.
כשהגענו לפארק אמא פרסה את השמיכה המשובצת על הדשא מתחת לעץ אלון גדול ומוצל.
השמש הייתה חזקה והפארק היה מדהים ביופיו.
הוא היה נקי כל כך אפילו בדל סיגריה אחד לא ניתן היה לראות .
הוא היה פורח ופרפרים ודבורים התעופפו בכל מקום.

.יפהפה.

אכלנו ושתינו ועידו נראה רעב מאוד כאילו לא אכל אוכל טעים הרבה זמן...
"אירית!?"
צעק קול של אישה ממרחק
הייתה זו חברה של אמא שלי.
"ורדה! מה המצב?"
אמא שלי פנתה אליה בחביבות והן הלכו לשוחח ביחד.
אני ועידו נשארנו לבד.
שכבנו על השמיכה והבטנו למעלה.
"את כל כך יפה כשאת מחייכת."
הוא אמר פתאום.
הוא התרומם והסתכל עליי בעיניים.
"כל כך יפה..."
הסתכלתי עליו בחיוך ועיניי נצצו מהתרגשות...
הוא התקרב אליי וליטף לי את השפתיים...הוא התקרב עוד.. ועוד...
ויכולתי להריח אותו כבר...

פתאום מישהו צעק :"


תמונה
------------------------->המשך יבוא 😊
וווווואאאוווו כל כך יפה!

אני קוראת חדשה דרך אגב..
חחח..
זה סיפור אמיתי נכון..
ויש לך שם יפה שני..
ומוזמנת לקרוא את הסיפור שלי..=]


חח אוהבת
שנינו'ש
פרק יפה מאמי..
מחכה להמשך..
יאיא. .המששך [:
יצא צולע קצת,לא?
יכולתי ליותר :\ פשוט דיי מיהרתי.
מדהיייים תמשיכיי
איזה צולע שלא נעשה אותך צולעת!!!!

חחחחח סתם תסם

רוצה המשך הכי מהר שיש..!!!
מעעללףף !!
המשך
וואייי מאמי סיפור מהמםםםם
סוף סוף סיפור קצת שונה.. וכתוב בצורה כל כך מעניינת..
אני אמשיך לעקוב!
ואת? אל תפסיקי לכתוב 😊
אווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווףףףףףףף.............
כתבתי פרק שלם כרגע ועמוד עשה לעצמו "רענן" משום מה
וכל הפרק הלך לאיבוד....
אוףףף הכל מחדשש.... :[[[

מעכשיו אני כותבת בפנקס רשימות ומעתיקה את זה להודעה...ליתר ביטחון.
תמונה

הסתכלתי עליו בחיוך ועיניי נצצו מהתרגשות...
הוא התקרב אליי וליטף לי את השפתיים...הוא התקרב עוד.. ועוד...
ויכולתי להריח אותו כבר...

פתאום מישהו צעק :"הולכים!?"
עידו התרומם מהר והביט לכיוון אחר. כאילו כלום לא קרה.
ואני? אני נשארתי המומה על הדשא ממה שכמעט קרה.
הייתה זו אמא שלי.
"למה? למה אין לה חוש תזמון?!!!"
חשבתי לעצמי.
"כן ,הולכים!"
הכרזתי בקול.
כל הדרך אל האוטו עידו החזיק לי את היד עם אצבעות משולבות.
חשבתי לעצמי מה יהייה... אני ועידו.
שני ועידו.זוג.
או שהוא סתם דון-ז'ואן?
סתם משחק בבנות?
אולי אחרי מה שקרה עם חברה שלו הוא לא יוכל להיות רציני בקשר כי הוא כבר יודע כמה כואבת האהבה.
אני יודעת דבר אחד. אין להתלהב ממה שעדיין לא קרה.
אני יכולה להשיג עוד המון בחורים... אז אם להיות איתו זה חתול בשק,איני רוצה להיות איתו כלל.
בכל זאת,
הוא הסתכל לי בעינייםם עם מבט כה חודר,כה עמוק,כה אמיתי ...
אני לא ידעתי מה לחשוב.
מדהים. העיניים שלו.השפתיים שלו.הוא מושלם.
אולי יותר מידי מושלם?
הגענו לבית שלו.
"להתראות עידו..נתראה מחר בבית הספר.
"ביי מאמי " הוא אמר וקרץ לי עם חיוך.
הוא סגר את הדלת ונכנס הבייתה.
אמא שלי עדיין לא נסעה.
היא הסתובבה אחורה ואמרה:
"את והידיד שלך מסתדרים מצוין כשאין מבוגרים בשטח,הא?"
היא אמרה בחיוך מתחכם .
"אויש שטויות אמא שקט כבר!"
פתאום הבחנתי בשעון היד של עידו,שהשאיר על המושב האחורי.
"חכי רגע,אני צריכה לתת לעידו את השעון שלו...הוא שכח אותו."
יצאתי מהאוטו ונעמדתי על מפתן דלתם.
עמדתי להקיש בדלת אך לא יכולתי שלא להבחין בצעקות צורמות שנשמעו מהבית.
"אתה כל היום מסתובב עם חבורת הזונות שלך ואתה אף פעם לא בבית אתה לא עובד כדי לפרנס אותנו!!"
היה זה קול של גבר. קול חזק ומפחיד.
"אבא אני מחפש עבודה אבל אני קטן מכדי לעבוד אני בן 15! אין מי שיעסיק אותי"
היה זה עידו.
הצמדתי את אזני לדלת קרוב יותר כדי לשמוע.
"שתוק כבר! אתה והחברות הזונות שלך כל היום מזיין אותם נהנה אה?!?! אתה תראה מה זה להינות!!"
פתאום נשמעה חבטה על הקיר .
חבטה גדולה וחזקה.
אם היא הייתה קצת יותר חזקה לדעתי הקיר היה נופל.
"אבא די!!!"
שמעתי את עידו זועק.
"אולי כדאי שאביא לו את השעון מחר..." חשבתי לעצמי.
דמעה גדולה זלגה על הלחי שלי.
"עידו סובל."
אבל לא יכולתי להשאיר את המצב ככה בעוד שאני יודעת שאבא שלו מכה אותו.
הקשתי על הדלת שלוש פעמים ופתאום הצעקות נפסקו.
פתח לי את הדלת גבר גבוה וכועס.
"מה את רוצה?" הוא שאל .
"אממ שלום אפשר לדבר עם עידו? באתי מטעם מועצת התלמידים."
אמרתי בקול מפוחד .
"חכי"
הוא נכנס ואמר לעידו משהו.
לפתע עידו יצא.
הוא על היד,הפנים והברכיים שלו היו חבורות כחולות סגולות גדולות,והוא נראה עייף .
"עידו מה קרה!? איך אתה נותן לאבא שלך לעשות לך את זה? לך למשטרה!!"
אמרתי בדאגהועיני דומעות.
"על מה את מדברת? מה הוא עושה כבר?."
הוא ענה
"איך קיבלת את כל החבורות הכחולות האלה?"
הרגע התיישבתי לאכול ונפלתי מהכיסא."
"על מי אתה עובד עידו? ככה אתה רוצה לחיות?"
"תסתמי כבר יא נדחפת מה את רוצה?!"
"עידו...לא חשוב."
העפתי לעברו את השעון וחזרתי לאוטו.
כשאמא שלי לא הסתכלה פרצתי בבכי וכשהגעתי הבייתה כל מה שיכלתי לעשות זה לחבק את הבובה החדשה שלי...
ולבכות.
על עידו.
עליי..
עלינו.
על מה שיכול היה להיות אם לא כל הבעיות האלה.
"למה כל פעם שאני מציעה לו עזרה הוא נהייה תוקפני?!"
חשבתי לעצמי.
הוא הפכפך כל כך. רגע אחד הוא רך ונעים ומתוק.
רגע אחר הוא סערה והוא כועס ומגעיל.

אחרי רבע שעה צלצל הטלפון.
"הלו?" עניתי בקול חנוק מבכי.

תמונה

---------------------------------------------> המשך יבוא 😊

כפי שכבר אמרתי...נמחק לי הפרק הזה ממקודם...אבל הקודם היה פחות יפה 😊
אז לא הפסדתם כלום...
בכל מקרה תגיבווווווו 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך