לילי,
זה מובן..
באמת!
ואת לא צריכה להרגיש רע,בכלל לא!
בחיים צריכים לפעמים לעבור שינויים,
ואם זה כולל לא לכתוב לנו-אז שיכלול! העיקר שאת
תמצי את החיים שלך ותלמדי ותחיי חייים מ ל א י ם!
אאוהב אותך מאמי,
ובאאמת..אם את צריכה משההו- אני פה!
בהצלחה לך...





