יואו מאמי אני מקווה שהכול יסתדר בקרוב .
את ממש לא יוצאת זבל ! ,
תמשיכי כשתוכלי . . אל תפסיקי את הסיפור לגמרי
מוואה ענקיתת
מאמי ברור שנחכהה!!
היספור הזההה מגיע שיחכו לו..הוא כל כך מושלםם
ואני מקווה שהכל יסתדר אצלך..אל תדאגי הכלל יהיה בסדר בסוףף
אוהבתתת
אוףף מאמי נטשת אותנוו...
מקווה שהל ייסתדר לךך עם ההורים שלך..
ותחזרי לכתוב לנו בע"ה=] במהירות
אוההבבבת..
-רעות-
לא מאמי דווקא שהצטרפתי? ]:
לא נורא תחכי שהכל יסתדר ואז תחזרי..
לא דחוף..
אוהבתת
QUOTE (noykoosh @ 12/10/2006) לא מאמי דווקא שהצטרפתי? ]:
לא נורא תחכי שהכל יסתדר ואז תחזרי..
לא דחוף..
אוהבתת
גמאני הצטרפתי לסיפור שלה..
והבנתי שיש לה בעיה כלשהי,
אז נחכה שהיא תסדר..
וד"א..סיפור יפה [:
+ מוורני +
QUOTE (מוררני @ 12/10/2006) QUOTE (noykoosh @ 12/10/2006) לא מאמי דווקא שהצטרפתי? ]:
לא נורא תחכי שהכל יסתדר ואז תחזרי..
לא דחוף..
אוהבתת
גמאני הצטרפתי לסיפור שלה..
והבנתי שיש לה בעיה כלשהי,
אז נחכה שהיא תסדר..
וד"א..סיפור יפה [:
+ מוורני +
גמאני הצטרפתי חח
נצטרך לחכות עד שיסדר הבעיה שלה
והיא תמשיך בסיפור המקסים (:
סיפור ממש יפה (:
מאאממי,
את ל-א יוצאת זבל ולא כלום!
את לא אשמה..
מקווה שייסתדר לך במהרה ושתחזרי אליננו מחודשת ומעודדת מכול הקטע..
אוהב אותך מאמי,ואאם את רוצה לפרוק ת'לב,אני פה,בשבבילך!!!
אל תדאגי נחכה!
שבעזרת השם הכל ייסתדר!
אני קווראת את הסיפור שלך כבר המון המון זמן ..
אבל אפעם לא היייתי רשומה לאתר ..
אז לא הגבתי ..
אז רק שתדעי שאת ממש מוכשרת ..
ואני מחכה להמשך 😁
את מוזמנת לקרוא גם את הסיפור שלי 😁
'אהבה פתאום היא מתפרצת 😊'
סיפור חדש חח ..
ו .. יהיה בסדר מאמי (:
אנחנו מחכים 😊
מקווה שהכל יסתדר בבית בייבי !
קחי ת'זמן
מחכה..
ומקווה שהכל יסתדר.. :]
מחכייים לך נשמה :>
מקווה שהכל יהיה בסדר =]]
תשמעו,
הכל -פחות או יותר- השתפר
עם אבא ואמא אני מרגישה עדיין המון אדישות
וכבר שבועות שזה ככה
אני אמנם יותר זמן בבית
אבל אני לא על המחשב, הפסקתי להסתובב באינטרנט ובאתר הפסקתי לגלוש
אני מצטערת שאכזבתי כל כך הרבה מכם שהיו מוכנים לחכות לי בסבלנות
ואני יודעת שגרמתי לכם לתקווה שאני עוד ימשיך את הסיפור
אבל אני לא עוד נכנסת לאינטרנט, מאס עליי העניין,
וגם כלום כבר לא כשורה מאז מה שקרה איתם
אין לי השראה, גם אם אני הייתי ממשיכה לכתוב
אני נהייתי אדם מוטרד מאוד, פרנואידית ושונה,
ואני לא יודעת כנראה שאני השתניתי קצת בגגל הכל...
אני רוצה לומר לכם שהייתם קוראים מקסימים כל כך וזה שובר לי את הלב לאכזב אותכם
כל התגובות ששלחתם לי והתמיכה וההודעות בפרטי אני מרגישה כל כך כפוית טובה ומגעילה
ואני רוצה לבקש ממכם סליחה!
כי זה לא מגיע לכם =(
ואני פשוט מצטערת מכל הלב שלי...
שלכם אוהבת לנצח, ולתמיד, ולעולם לא אשכח כמה מדהימים הייתם...
לילוש. 😢
אני ממש מאווכזבת 😢
אבל אני מבינה אותך מאמממי ..
ואני מקווה שתחזריי להיות היללדה השמחחה בחחזרה בע"ה ..
אני מקווה שהכל יסתדר לך
וגמאנחנו מאוד מאוד אוהבים אותך ..
וסולחים לך ..
אני מקווה שכשתחזרי לעצמךך אולי תרצצי לכתוב לנו המשך / סיפור חדש ..
אבל זה כבר ביידים שלך ..
אוהבת אותך ..
מור :]