ידעתיי שהיא תנששקק אותוו.. אווף
המשששךךך
לילוששש בובהה
מקסיםם פשוט
מחכה להמשך מתוקה
סיפורר מהמםם!! תמשיכיייייייייי
מדהיםםםם
שניהם מושלמים,
באמת התלבטות קשה...
תמשיכי מאמי
מווואהה
פרק מהמם מאמי..
מבינה אותך לגמרי מאמוש..
מקווה שתסדרי את העניינים עם ההורים..
אוהבת ומחכה להמשך בובי..
רותמי שלך =]
אני צריכה לחשוב... אני בעצמי לא יודעת במי היא תבחר...
😊 המשך בהקדם
התחלתי עכשיו לקרוא את הסיפור.... מהמםםםם מאמי
וואווו
קראתי עכשיו הכל !!
ממש ממש יפהה..
את כותבת בצורה מדהימה.. אני מחכה לעוד המשך..
ואת יודעת מה?! אין היתלבטות בכלל.. ע-י-ד-ו ! אחחחח שלמותתתתתתתת !!
יאללה, המשךךךךךך. .
השעה עכשיו 07:07 בבוקר.. לא ישנתי כל הלילה..
והחלטתי לקרוא את הסיפור שלך..
אז.. המשך, טוב?!
אוהבת,
סתיוו'שששש 😊
^^^
קוראות חדשות 😊
תודה על המחמאות ...=]
וסתיו פשש איזה כבוד הוא לי...כל הלילה לא ישנת ולפני השינה קראת תסיפור שלי 😊 חח
יאללה המשך מתי שאני אחליט עם מי היא 😛