ראיתי שיש המון קוראים חדשים ואני ממש מעריכה את זה תודה שוב על כל התגובות המקסימות אני כל כך אוהבת אותכםםם 😊

(מקוצר)
*"תשתף פעולה!" אמרתי לאור
הסתכלתי עליו.
תפסתי את פניו בשתי ידיי ונישקתי אותו בבכי.
*הסתכלתי בוכייה ואדומה על אור.
"את לא נורמלית..."
*"אני יודע שנישקת אותו סתם.
אני יודע את זה!"
הוא אמר לי בעיניים לחות וכואבות.
"אני מרגישה אליו דברים עידו.
עברתי אותך צא לי מהחיים אני לא רוצה אותך!"
*(אור)"אבל ככה אני,מה לעשות,אוהב אותך."
*"וואו, אור..אני לא יודעת מה להגיד."
באותו הרגע הייתי צריכה להחליט,
עידו או אור?
-קטע א-
"אור...אני באמת צריכה לחשוב...כל זה חדש לי...אני אתן לך תשובה מחר-מחרתיים..."
"בסדר יפיפיה שלי...אני אחכה."
"ביי ביי "
ניתקתי.
במי לבחור?
עם עידו...אני לא מוכנה לקשר כזה. הוא ייקח לי כל כך הרבה דמעות שאני לא יספיק להינות מהקשר..
ועם אור...אני בכלל לא יודעת אם אני מרגישה אליו משהו.
אבל איתו זה הכי בריא בשבילי להיכנס לקשר...
ובסופו של דבר עידו גם קנא...
אז אלו הם שתי ציפורים במכה אחת.
אור. ברור שאור.
לא יכולתי לישון,לאכול
לא יכולתי לנשום.
רק חשבתי על מה שאני הולכת להגיד.
וכשהייתי הכי מבולבלת ,גיליתי שאני יכולה להתבלבל אפילו יותר.
שמעתי דפיקה בדלת
באתי לפתוח.
עמד שם בחור נאה למדי,
עם ורד ביד.
לא הכרתי אותו אפילו.
-קטע ב-
הוא מסר לידיי את הורד שהיה עטוף בצלופן שקוף
וחייך.
"תחתמי כאן"
הוא אמר בעודו מראה לי קבלה של חנות פרחים.
"אתה השליח?"
"כן,להתראות תתחדשי!"
הוא הלך.
לוורד היה מצורף פתק.
"את כמו הורד הזה.
אם מסתכלים עליו בהשוואה לוורד אחר הוא נראה זהה.
אבל אם מסתכלים מקרוב רואים שזה וורד שונה לגמרי,יותר יפה יותר אדום יותר פורח.
אני אוהב אותך.
את יכולה לעשות עם זה מה שאת רוצה.
זה לא קשור לעבר שלי וזה לא קשור למראה שלך.
זה פשוט כמו שזה נשמע.
אני אוהב אותך.
ואני יודע שגם את אוהבת אותי.
שלך,לנצח,
עידו."
דמעה מתוקה זלגה מעדן עיני אל עבר הלחי שלי.
למה?! למה הדברים צריכים להיות כל כך מסובכים!?
עכשיו,במי אני אבחר?
מאיפה אני יכולה לדעת שעידו באמת אוהב אותי?
מאיפה אני יכולה לדעת שאני לא אפגע באור אם אהייה איתו?
אני לא יודעת כלום.
אני מרגישה כל כך מטומטמת.
אבל אני זוכרת מה ג'וסי הייתה אומרת לי פעם...
"בחיים צריך לקחת סיכונים ולא להסתכל לאחור ולבכות על מה שיכל היה להיות.גרמי לזה לקרות."
וברגע זה אני ידעתי בדיוק מה להגיד לאור.
----------------------
קטע ג' מחר 😊
ו.... אם בא לכם תנחשו מה יקרה 😊