פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

*ורוד ותכלת*

✍️ Lil_Angel 📅 05/08/2006 04:35 👁️ 8,228 צפיות 💬 316 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 13 מתוך 22
חחח יופפפי 😊
ושתדעי שלאט לאט יהיו תגובות..
את צריכה לתת את התגובות לאנשים שמחכים לזה באמת..
לא הקטע הוא שתמיד היו מלא תגובות...ורק בהמשך האחרון פתאום היו רק 3.
תסתכלי בסיפורים אחרים שם בהתחלה יש תמיד בקושי תגובות
אחרי כמה זמן מתחילים להפציץ חח

אנשים רואים שאת איזה חודש לא שמה המשך אז כבר לא נכנסים ולא מגיבים.
תמונה

שוב, רק תראו מה קורה כשלא מגיבים.
יש עיכוב של שבועיים בין פרק לפרק הבא.
אבל בסוף הגבתם כמו שאני אוהבת, ח"ח ותודה רבה 😊
קבלו המשך, וארוך.כפיצוי.

תמונה


תמונה
(מקוצר)

*"אור...אני באמת צריכה לחשוב...כל זה חדש לי...אני אתן לך תשובה מחר-מחרתיים..."
*לא יכולתי לישון,לאכול
לא יכולתי לנשום.
רק חשבתי על מה שאני הולכת להגיד.
*"את כמו הורד הזה.
אם מסתכלים עליו בהשוואה לוורד אחר הוא נראה זהה.
אבל אם מסתכלים מקרוב רואים שזה וורד שונה לגמרי,יותר יפה יותר אדום יותר פורח.
אני אוהב אותך.
את יכולה לעשות עם זה מה שאת רוצה.
זה לא קשור לעבר שלי וזה לא קשור למראה שלך.
זה פשוט כמו שזה נשמע.
אני אוהב אותך.
ואני יודע שגם את אוהבת אותי.
שלך,לנצח, עידו."
*אני לא יודעת כלום
*אבל אני זוכרת מה ג'וסי הייתה אומרת לי פעם...
"בחיים צריך לקחת סיכונים ולא להסתכל לאחור ולבכות על מה שיכל היה להיות.גרמי לזה לקרות."
וברגע זה אני ידעתי בדיוק מה להגיד לאור.

תמונה

תמונה

ביום למחרת, ראיתי את אור בשער בית הספר.
"אור..." אמרתי והשפלתי מבט, ושיערי החום שפל על פניי.
"נו...אז מה את אומרת?" הוא אמר בעוד שניצוץ של תקווה וקול חנוק עיטרו את השאלה שלו, כדי לגרום לזה להיות עוד יותר קשה.
"אור אני יודעת, שאיתך יכול להיות לי רק טוב. אני יודעת שאני ארגיש כמו נסיכה ואני יודעת שאני לעולם לא אתאכזב ממך...
אבל אור הלב שלי נמצא במקום אחר ואני לא רוצה לפגוע בך אתה הידיד הכי טוב שלי.
אני יודעת שמה שאתה מרגיש אליי זאת הידלקות זמנית ואני לא אתן לזה להרוס את החברות שלנו."
"טוב,אני מבין."
הוא אמר בעוד שליבו כנראה נשבר.
ליטפתי את פניו, והלכתי.
חיפשתי את עידו, בכל בית הספר.
ראיתי את אושר.
"אושר, ראית את עידו?!"
"לא...תשאלי את שגיב."
הסתובבתי בכל בית הספר,ולא מצאתי אותו.
"נשמה שלי!"
דור קרא לי.
"דור, ראית את עידו?!"
"לא האמת...לא נראה לי שהוא הגיע."
יצאתי מבית הספר והלכתי לכיוון השער.
יצאתי.
לכתי לכיוון הבית של עידו.
איך שנכנסתי לרחוב שמעתי צעקות.
"ילד מטומטם! רק צרות אתה מביא! מבזבז כסף על בחורה? שולח לה פרחים? תקטוף מהגינה יא נבלה! תפסיק לבזבז את הכסף שלי!!!!!!!!!"
לפתע חלון הבית שלהם התנפץ וכיסא עף ממנו.
איזה אבא מטורף, זה חייב להיפסק!
דפקתי על הדלת...
לא פתחו.
דפקתי שוב, ורגליי נוקשות מפחד.
"מי זה?!"
"זאת שני..."
הוא פתח את הדלת.
"אז את השרמוטה שמבזבזים עליה כסף בבית הזה?! הא?!?! "
הוא תפס אותי מהעורף שלי.
"תעזוב אותי!!" אמרתי ודמעות היו בעיניי.
"תעיף את הידיים המלוכלכות שלך ממנה יא שיכור!"
עידו צעק על אביו.
הוא הפיל אותי על הצפה הקרה, והרגשתי את הסימנים הכחולים נוצרים על הגוף שלי.
הוא תפס את עידו מהידיים ועיקם אותם אחורה.
"תעזוב אותו, אתה מכאיב לו!"
אמרתי בוכייה .
"צאי מפה עכשיו זונה קטנה! עופי! "
"לכי כבר!" עידו צעק לי.
יצאתי מהבית.
"אלוהים...תעזור לילד הזה בבקשה אני לא יכולה ככה יותר.... החיים כל כך קשים לו , תעזור לו כבר!"
אמרתי בקול רם בתקווה שיקרה משהו.
התיישבתי על המדרכה ליד הבית שלו.
"תתקשרו לאמבולנס!"
נשמע עידו צועק בקול
הסתכלתי מעבר לחלון השבור לתוך ביתם בבהלה.
אבא שלו היה מעולף על הרצפה, ועידו, מוכה וחבול יושב על הכסא ודמעת בעיניים שלו.
"מה קרה לו עידו?!"
"הוא חטף התקף לב...לא יודע הוא התעלף פתאום"
נכנסתי דרך הדלת הפתוחה.
נתתי לו את הסלולארי שלי.
"הנה , תתקשר."
הוא הזעיק אמבולנס ובינתים חיכינו.
התיישבנו על הספה הקרועה.
חייכתי אליו.
"יהיה טוב" אמרתי בתקווה, בעודי מלטפת את פניו העגומות.
הוא הסתכל עליי...
הוא החזיק את ידיי...
ודמעות זלגו לו על לחייו.
"עידו, אני החלטתי."
אמרתי לו בהתרגשות.
"בגלל זה באתי לפה. אני רוצה שנהייה ביחד... אני יודעת שיכול להיות שזאת טעות גורלית בשבילי ושאני אפגע, כי אתה עדיין אולי אוהב את מירי, אבל זה מה שיכול לשמח אותי כי
אחרת אני פשוט אחיה בשאלה שלא תעזוב אותי " מה היה יכול לקרות אם כן היינו ביחד."
הוא הסתכל עליי במבט של הקלה וחיבק אותי חיבוק כמו בהתחלה, כזה שממלא את הנשמה באושר.
"אני אוהב אותך שני...אני פשוט אוהב אותך."
לפתע נשמעו רעשים מבחוץ...


המשך יבוא 😊
תגיבו בבקשה.
תמונה

תמונה
יאו לא יודעת למה יש לי דמעות ענייםם..

ממש ראיתי את הסיפור רץ לי בתוך הראש!

מ-ד-ה-י-ם באמת מדהיםםם

מתשיכי!

לאב יו
-דניאל- 3>
חח לזה את קוראת ארוך?

מרגש
אני מקווה שהפרק הבא יהיה השנה ולא בעוד 30 שנה חח 😛
אויש כן אני יודעת ...
אבל הנקודה בה עידו ושני חוזרים להיות ביחד זה מכה נורא גדולה...ולא נראה לי שאפשר להמשיך את הפרק כאילו זה כלום 😊
אז החלטתי שחייבים הפסקה באותה נקודה.. מצטערת שיצא קצר
QUOTE (דניאלי15 @ 01/09/2006) יאו לא יודעת למה יש לי דמעות ענייםם..

ממש ראיתי את הסיפור רץ לי בתוך הראש!

מ-ד-ה-י-ם באמת מדהיםםם

מתשיכי!

לאב יו
-דניאל- 3>

אני כשאני כותבת לפעמים אני מתרגשת עד דמעות...
כי כל חלק וחלק בסיפור לקחתי מהמציאות, כי אני מכירה ילד שאבא שלו כזה...והוא נורא עני...
ופעם אחת היינו 2 ידידות שלו אצלו בבית ואבא שלו התחיל לקרוא לנו שרמוטות וכאלה...
וזאת רק דוגמה... ממש כל חלק מהסיפור לקוח מהמציאות, כל מקום שאני מדברת עליו בראש שלי אני יודעת איך הוא נראה.

בגלל זה נראה לי שנוצרת תחושה שהקוראים יודעים איך הכל נראה.
QUOTE (Lil_Angel @ 02/09/2006) אויש כן אני יודעת ...
אבל הנקודה בה עידו ושני חוזרים להיות ביחד זה מכה נורא גדולה...ולא נראה לי שאפשר להמשיך את הפרק כאילו זה כלום 😊
אז החלטתי שחייבים הפסקה באותה נקודה.. מצטערת שיצא קצר
פשוטט הסיפורר שלך ממש מהמם ומרגש ואת באמת מוכשרת

אז רק בישבלי את ממשיכה חח
תגובה אחת לכול פרק מובטחת לך 😛
יפההה תמשחיייכי
יאא סוף סוף המשךךךךךךךך
למה לקח כ''כ הרבה זמן ?\:

סיפור מהמם
תמשיכיי מתוקה ואני ממש אוהבת איך שאת משקיעה בכותרות וכו'
זה מוסיף (:
ופעם הבאה המשך מהר יותר .. חח כל יום הסתכלתי לראות ולא המשכת
QUOTE (גוחה @ 01/09/2006) QUOTE (Lil_Angel @ 02/09/2006) אויש כן אני יודעת ...
אבל הנקודה בה עידו ושני חוזרים להיות ביחד זה מכה נורא גדולה...ולא נראה לי שאפשר להמשיך את הפרק כאילו זה כלום 😊
אז החלטתי שחייבים הפסקה באותה נקודה.. מצטערת שיצא קצר
פשוטט הסיפורר שלך ממש מהמם ומרגש ואת באמת מוכשרת

אז רק בישבלי את ממשיכה חח
תגובה אחת לכול פרק מובטחת לך 😛
איזה חמודה תודה רבה לך! 😊
אני מתחילה המשך... תראו במקום לישון אחרי יציאה אני כותבת פרק חח 😛

נסיכההה שליייייי

יאוווו לא הייתי כאן הרבה ז\מן..=\
חחח לא הייתי בשום דבר באתר לא רק כאן לא!

הקיצר.. בלי חפירותת ישר לעניין = )

הסיפור שלך פשוט מ-ו-ש-ל-ם ואין לי עוד מילים!!!

מחכה להמשך מושלם כמוך יפה שלי..
ודרך אגב.. אם באללך אז את מוזמנת לקרוא את שלי גם לי יש..😛

ביו'ש מחכה להמשך..
ושבת שלום לכם פורום מושלם שלי..=]
תמונה

תודה תודה תודה תודה לקוראים והקוראות המקסימים והמקסימות שקוראים את הפרקים ק=ב=ו=ע 😊
ותודה על התגובות שזה הכי חשוב לי 😊
רק שתדעו, שגם תגובות יכולות להשפיע על המשך הסיפור, אז אל תפחדו להביע את דעתכם לגבי ההעדפה לפרק הבא. 😉

תמונה


תמונה
(מקוצר)

*"אור אני יודעת, שאיתך יכול להיות לי רק טוב. אני יודעת שאני ארגיש כמו נסיכה ואני יודעת שאני לעולם לא אתאכזב ממך...
אבל אור הלב שלי נמצא במקום אחר ואני לא רוצה לפגוע בך אתה הידיד הכי טוב שלי.
אני יודעת שמה שאתה מרגיש אליי זאת הידלקות זמנית ואני לא אתן לזה להרוס את החברות שלנו."
*חיפשתי את עידו, בכל בית הספר.
*"אז את השרמוטה שמבזבזים עליה כסף בבית הזה?! הא?!?! "
*"תתקשרו לאמבולנס!"
*"אני רוצה שנהייה ביחד... אני יודעת שיכול להיות שזאת טעות גורלית בשבילי ושאני אפגע, כי אתה עדיין אולי אוהב את מירי, אבל זה מה שיכול לשמח אותי כי
אחרת אני פשוט אחיה בשאלה שלא תעזוב אותי " מה היה יכול לקרות אם כן היינו ביחד."
הוא הסתכל עליי במבט של הקלה וחיבק אותי חיבוק כמו בהתחלה, כזה שממלא את הנשמה באושר.
"אני אוהב אותך שני...אני פשוט אוהב אותך."
לפתע נשמעו רעשים מבחוץ...
תמונה

תמונה

קולות האמבולנס הרעישו את כל החרוב.
שני אנשים באו, העמיסו אותו על האלונקה והכניסו אותו לאמבולנס.
הסתכלתי על עידו.
פניו היו מושפלות.
"אל תדאג, הוא יהיה בסדר..."
אמרתי לו בתקווה שזה ישנה משהו..
"הלוואי שימות."
הוא אמר בכעס.
"אני לא סובל אותו יותר, שני. אני לא יכול איתו."
"די, עידו. בוא נעביר נושא. בוא נלך לטייל."
"בסדר. אני רוצה שתפגשי אותי עוד חצי שעה על חוף הים. אל תאחרי."
"אוקיי" אמרתי וחייכתי אליו חיוך מבויש...
הלכתי הבייתה. לבשתי חצאית ובגד ים, וחולצת טי רגילה.
נשכבתי על המיטה.
"אנחנו ביחד...אנחנו סוף סוף ביחד. אני לא מאמינה שזה אמיתי..."
חשבתי לעצמי וחיבקתי את הבובה שלי.
הסתכלתי על השעון. עוד רבע שעה אני צריכה להיו בים.
שמתי את כפכפי האצבע שלי ויצאתי.
כשהגעתי הוא חיכה לי על החוף.
החוף היה כמעט ריק והשקיעה הסגולה-כתומה האירה את החוף.
הוא חיכה לי על שמיכה גדולה שהיה מונח עליה סל פיקניק.
"יואו עידו... איזה מתוק..."
אמרתי בעודי מסתכלת על פניו.
"אני אוהב אותך."
הוא אמר, כאילו לא היה משהו מתאים יותר לומר.
"גם אני אוהבת אותך."
אמרתי לו חזרה.
התיישבתי ליידו ורוח קרירה ציננה את פני המיוזעות.
נשענתי עליו.
הסתכלתי בעיניו.
הוא הסתכל בשלי.
הוא ליטף לי את הפנים...את האף, הלחיים, ואז הוא ליטף לי את השפתיים..
הוא קירב את ראשי לראשו... והצמיד את שפתינו.
זאת הייתה נשיקה מדהימה ורציתי אותה כל כך ... כל כך הרבה זמן...
וחשבתי שהדבר הנכון הוא לא לרצות שום קשר אליו... בזמן שזה באמת הדבר הנכון להיגיון, אבלל ללב...זאת טעות.
שפתיו היו חמות ועבות..וממש לא רציתי להפסיק.
הוא הרים את גופי והצמיד אותי לגופו.
הוא חיבק אותי חיבוק חם...
התנשקנו המון... בערך 10 דקות.
נשכבתי על השמיכה ושערי התפרע עליה.
הוא נשכב מעליי.
התנשקנו המון, ומידי פעם פקחתי את עיני וראיתי אותו מסתכל עליי בעיניים נוצצות. ממש כמו בסרטים.
התגלגלנו ביחד על השמיכה וככל שעובר הזמן מחשיך עוד ועוד.
לבסוף חדלנו מלהתנשק.
הוא התיישב,ואני נשכבתי על רגליו.
"אני רוצה להראות לך משהו."
אמרתי לו.
הורדתי את החולצה והחצאית ונשארתי עם בגד ים.
הוא הביט בגוף שלי בתדהמה.
"איזה מושלמת..."
הוא אמר ואני הסמקתי.
"בוא כבר " אמרתי בחיוך.
תפסתי אותו ביד ונכנסנו לים.
שחיתי איתו לשובר הגלים והתיישבנו על סלע גדול.
"נכון שהכל מדהים מכאן?"
שאלתי אותו...
"במיוחד את."
הוא אמר ונתן לי נשיקה חטופה בלחי.
"עידו, תבטיח לי משהו..."
"כל דבר.."
"פשוט אל....אל תפגע בי, טוב?"
"אני לעולם לא אפגע בך."
חזרנו לחוף אחרי שישבנו שם קצת...
נשכבנו שנינו על השמיכה, רטובים עד העצם.
" אני לא רוצה שהרגע הזה ייגמר..."
אמרתי לו...
"גם אני לא.."
לפתע נשמע קול של בחורה ...




המשך[!?] יבוא...
אני אוהבת ניחושים 😊 נסו לנחש מי היא ומה היא רוצה
תמונה

תמונה
וואי השלמתי עכשיו את שתי ההמשכים= מהמם!

תמשיכי=]

והבחחחחורה?!
לא יודעת
חח מירי חזרה מהמתים?

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך