טוב הבנתי, אבל זאת לא מירי שחזרה מהמתים 😊
תקראו ותגלו בעצמיכם ותודה לכל המגיבים 😍
סורי שיצא פרק קצר, אבל אני רוצה ללכת לישון עכשיו בגלל שמחר בצפר 😊

(מקוצר)
*"אני לא סובל אותו יותר, שני. אני לא יכול איתו."
*" אני רוצה שתפגשי אותי עוד חצי שעה על חוף הים. אל תאחרי."
*"אנחנו ביחד...אנחנו סוף סוף ביחד. אני לא מאמינה שזה אמיתי..."
*זאת הייתה נשיקה מדהימה ורציתי אותה כל כך ... כל כך הרבה זמן...
*התנשקנו המון... בערך 10 דקות.
נשכבתי על השמיכה ושערי התפרע עליה.
הוא נשכב מעליי.
*שחיתי איתו לשובר הגלים והתיישבנו על סלע גדול.
"נכון שהכל מדהים מכאן?"
שאלתי אותו...
"במיוחד את."
*
"עידו, תבטיח לי משהו..."
"כל דבר.."
"פשוט אל....אל תפגע בי, טוב?"
"אני לעולם לא אפגע בך."
*" אני לא רוצה שהרגע הזה ייגמר..."
אמרתי לו...
"גם אני לא.."
לפתע נשמע קול של בחורה ...
"אתה בן זונה!"
היא אמרה.
הבטתי לאחור וראיתי בחורה מדהימה בערך בגילי.
היא הייתה בלונדינית והיו לה עינים ירוקות
והיה לה גוף משגע!
הסתכלתי על עידו.
"אני מכיר אותך?" הוא אמר לה.
היא התכופפה לפניו והחטיפה לו סטירה.
"מה יש לך יא משוגעת?!!"
"רק אתמול התנשקנו ואמרת שאנחנו ביחד ולא עבר יום ואתה בוגד בי?!"
היא אמרה בקול צווחני שכזה.
"מה? עידו? אתה מוכן להסביר לי מה קורה פה? אתה היית איתה אתמול?!"
אני שאלתי, בהרגשה נבגדת .
"אני התכוונתי לספר לך... פשוט חשבתי שאין סיכוי כבר שתחזרי אליי..."
"אז הלכת ונישקת אחרת?!"
קמתי.
ופשוט הלכתי.
שמעתי את הבחורה צועקת על עידו מאחור...ושוב אני לבד.
יואו אני לא יכולה יותר למה כל פעם יש משהו אחר שמפריע לנו?
הוא לא היה חייב לי כלום לפני שחזרנו...אבל למה הוא לא יכל לחכות עם זה?
פתאום הוא תפס אותי ביד.
הוא התנשף מהריצה אליי...
"אני מצטער אני לא ידעתי..."
"עידו, אני לא כועסת, אני פשוט נורא מאוכזבת..זה הכל. אחרי היום המושלם שהיה לנו חשבתי שהכל הולך להשתפר ואני מגלה דברים כאלה ?
זה כל כך הורס את האווירה.
למה לא סיפרת לי עליה? הייתי מבינה אותך.. אבל למה אני צריכה לגלות את זה ככה?!"
"אני כל כך מצטער... אני לא ידעתי איך תגיבי...באמת... אני אוהב אותך...היא באמת הייתה כדי לשכוח אותך...בדיוק כמו שאור היה כדי לשכוח אותי."
השפלתי את ראשי במבוכה.
"אז אנחנו תיקו, אני מניחה."
"תיקו."
הוא אמר.
חייכתי.
"איפה הבלונדינית?"
שאלתי אותו
"הלכה. הסברתי לה שזה היה סתם ושהיא לא הבינה אותי נכון...חטפתי עוד כאפה אבל לא נורא."
צחקתי.
הוא חיבק אותי.
נתתי לו נשיקה חטופה על השפתיים
פתאום הסלולרי שלי צלצל.
"הלו?"
"זה עידו?"
"לא, מי זה?"
"מדברים מבית החולים, אמרו לי שאפשר למצוא את עידו, הוא עם אחת בשם שני, זה נכון?"
"כן, רק שנייה..."
הסתכלתי על עידו.
"זה בשבילך.."
הוא חטף את הסלולרי מידי וענה.
"הלו?"
"עידו, נכון?"
"כן..."
"אביך התאשפז בצהרי היום בבית החולים, יש דיווח על מצבו, אתה מעוניין לשמוע?"
"כן..."
"הוא חטף שבץ מוחי ועכשיו הוא....
המשך יבוא...