נורא יאפההה!!!
מחכה להמשךך 😛
ציפיתי לקצת יותר מתגובה אחת :\
השלמתי ת'פרקיםםםםםםם
איזה יפה ((((((:
תמשיכיייייייייייייייייייייי !!
דאריו'ש :]]]]]]
וואי אני מתחילה להתבאס!
3 תגובות ועברו כבר 3 ימים מאז העידכון.
מאוכזבת. מאוד מאוכזבת.
לא ממשיכה עד שיש יותר תגובות
פלייז תמישכי.#@!!!!!!!!!1..
יאיייי כמה חיכיתי להמשך בסוף פיספסתי=\ וקראתי רק עכשיו..אבל בכ"ז אני ד.ו.ר.ש.ת המשךך נוסףף..אני מתה מסקרנוותת..!!
אתת מזה מבאסתת..
אחלהה סיפור לפחות תשימי תסוףף...ישש אנשים שאהבוו ורוצים המשךך :/
יאוווו
כל כך יפה!!!
סיפור כל כך יפה!!!
מחכה להמשךךךך
את כל כך השקעת בזה :]
לאב יו
-דניאל- 3>
וואי קראתי עכשיו 12 עמודיים
הסיפווור שלך פשוט יפפפפפפה 😊
מ = ה = מ = ם @ ! (:
תמשיכי .. 🙄
יאואווא מדהיםם
תמשיכי בובית
מוואהה
על זה אני מדברתתתתת!!!!!!!!!
זה בא בדיליי, אבל התגובות שרציתי לשמוע באו 😊
אז אני יודעת שייבשתי, אבל כמו שאמרתי אין תגובות אין המשך 😊
אז עכשיו אָנִי מתחילה המשך ...
אוהבת אותכםםםם