וואו :]
איזה מתוקות :']
אוהבת אותכן ועודדד מעט המשךך :]
🙄 ססיפוור יפיפייפפיפהה
. . . .. . .
תמששייככיי מאמאאאאממיי!
תודה :]
אני רואה שלמרות שהיה נתק של כמה שבועות עדיין יש לי הרבה תגובות :] אני שמחחעעע
ייייפפפפהה
שמחהה שחזרת לעדככןן סופסווף
תמשיכי ממאמי
רצצייתתי להגיד לך שקראאתי שוב,
ה-כ-ו-ל,ונכנססתתי לזה מ-מ-ש מ-מ-ש חחזק!@#
אאני במתחח רציינני,
כ"כ בא ללי הממששךך!
תממשיכי,מדהימה קטנטנהה!
את כותבת כ"כ יפפהה..!!!!!!!!
אושרייייי :]
חיים שלי,,,
מ=ת=ה עליך :]
QUOTE (Lil_Angel @ 27/09/2006) אושרייייי :]
חיים שלי,,,
מ=ת=ה עליך :]
חחחח
כפררעלליייך י'מושלמתתתתתתת!!! 🙄
תמששיככיי בבקשהה! 😢
למה לא היו פרקקים מלא זממן ?! :\
הפפרק האחררון מדהההים !
את כותבבת כ"כ יפפה [:
תמשיכככי בייבי !
כה כה אני לא שוכחת אותכם שוב :]
מה לעשות אתמול יום לחוץ לא היה לי זמן
ההמשך?
היום ב"ה
אם לא יהייה לי זמן בגלל היומולדת של אחותי
אז מחר--> אבל מחר גג :]
לאב יווווו קוראים יפים שלי
מאמי
את
כותבת
מהמםם
רצחח :]
המשךך
דחוףף!!
כמו שהבנתי יש לנו הפסקה
עוד חצי שנה יש המשך =/
האמת מאמי כבר לא זוכרים ת'עלילה כבר אין ת'עיניין הזה והמתח
אחרי שמסיימים לקרוא פרק וחשק לעוד פרק תתוך ארבע ימים עובר
זה זה מייבש
אם את לא יכולה להמשיך אותו באופן סדיר תסגרי אותו
ואל תכתבי סיפורים כי ככה זה סתם מבאס כזה =/