פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

*ורוד ותכלת*

✍️ Lil_Angel 📅 05/08/2006 04:35 👁️ 8,222 צפיות 💬 316 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 18 מתוך 22
אני בדיוק עומדת לסיים.

תקשיבו אני מבינה שאני מתסכלת אותכם
אבל מה לעשות בחופש היהה לי הרבה יותר קל!
עכשיו יש לי לחצים, היה יום הולדת לאחותי
יש לי חבר במרחק של 3\4 שעה נסיעה
ולפעמים אני נפגשת איתו ימים שלמים
ויש לי גם בגרויות ומבחנים בפתח
אני לא יכולה כמו כל השאר לעדכן פעמיים ביום
זה קשה ואתם חייבים להבין אותי...

אני אבין אם אתם לא מעוניינים שאני אמשיך
אבל אם כן, אז בבקשה תשתדלו לא לכעוס עליי בגלל שיש מרחק של יום יומיים שלושה בין הפרקים :\
זה בסדר
אבל מתי שאת יכולה תנסי בכול זאת להמשיך..

למרות הכול אוהבים ת'סיפור שלך 😊

תמונה


תמונה
(מקוצר)

השתגעתי מהכאב.
לראות אותו שם, חסר אונים, חיוור,פצוע,ישן..
זה כאב לי כל כך.
הייתי רוצה לחבק אותי חזק, אם לא היו את כל הצינורות והמחטים האלה סביבו..
הרופא נכנס לחדר...
"אתם מעוניינים בדיווח על מצבו?"

תמונה
תמונה

"כן..."
עניתי בקול מפוחד, מביטה לעבר הרופא בעיניים לחות וכואבות.
הוא הביט אל הדפים שבידו מעבר למשקפים העבים שלו.
"המצב הפיזי שלו בסדר. יש לו שבר ביד ובמותן, אך שמנו לו קיבועים וזה צריך להתאחות תוך שבועיים
או יותר.
אבל יש לנו פה פגיעה במוח ברשתית,באונה השמאלית.
חוששני, שהוא שקע בתרדמת. איני יודע מתי הוא יתעורר, זאת לא צריכה להיות תרדמת ארוכה.
אבל הפגיעה המוחית שהוא חווה יכולה לגרום לשכחה חלקית או מלאה. אני לא צריך להסביר מה זת שכחה, נכון?"
לבי נצבט, לא, נקרע.
הדברים שהוא אמר, שהוא ישכח.
אולי הוא ישכח כל מה שהיה בינינו.
אולי,הוא ישכח אותי.
"אם הוא יתבלבל, אם יהייה לו קושי בשפה אנא אל תכעסו עליו. הוא צריך המון תמיכה."
רכנתי לעברו מעבר למכשירים ולצינורות.
ליטפתי את פניו הרכות והחבולות.
"בואי" אמר לי אחד הילדים.
"לא!" צעקתי
"אולי תשתקו!?" צעק לעברינו איש מעבר לוילון ההפרדה.
פתחנו את הוילון.
הייתי בהלם.
פשוט בשוק.
"אהה הנה השרמוטה!"
הוא אמר לי.
היה זה אביו של עידו.
שכחתי, הוא לקה בשבץ, גם זוהי פגיעה מוחית.
מהם הסיכויים שיאשפזו אותם יחד!?
ברחתי הכי מהר שיכולתי מהחדר.
פגשתי את האחות בדרך החוצה.
"תקשיבי אם עידו יתעורר תתקשרי לסלולארי שלי..."
אמרתי לה ורשמתי לה את מספר הטלפון שלי.
יצאתי החוצה.
כבר 3 בלילה.
מפתח לבית לא היה לי.
ולהעיר את אמא?
לא...
דודי, חבר של עידו היה שם איתי.
"דודי אני יכולה לישון אצלך?"
שאלתי אותו..
"בטח! רוצה ללכת עכשיו?"
הוא היה מאוד חברותי.
"כן...."
נכנסנו לאוטו שלו,
איזה כיף לו, בן 18... אני גם רוצה כבר אוטו.
הגשם לא הפסיק לטפטף.
הגענו לביתו.
נכנסנו.
"אתה יכול להביא לי חולצה ומכנסיים שלך?
רק עד ששלי יתייבשו מהגשם..."
הוא לא ענה, ישר הוא הלך להביא לי.
הוא חזר ונתן לי את הבגדים.
נכנסתי לשירותים להחליף וכשיצאתי
נכנסתי לחדרו.
הוא היה שם.
ישר אחרי שנכנסתי הוא מיהר לנעול את הדלת.
"למה אתה נועל?" שאלתי.
"שששש...." הוא סתם את פי ותפס את ידי בחוזקה ובכאב.
כששתי ידיי כבולות בידיו,
והוא סותם לי את הפה
הוא הפיל אותי על המיטה שלו
ונשכב עליי.
נאבקתי, לפחות ניסיתי, ודמעות היו לי בעיניים.
ניסיתי לצעוק אך

אין שומע.


המשך יבוא.
תמונה

תמונה
בובה אני מבינה אותך ,
בחופש יש הרבה יותר זמן להמשכים מאשר
בימים שיש בית ספר..

יאואיואיואוו לללהרוווגג אותוו
'חבר 'עללקקק.. =//
תתממשיכיי כשתוכלי מאמי
מוואה עננקית
מאמיייי
זהה מעללףף..
אויי איזה חבר בןן זוננננה!!!!


המשךך
דחווףף..
QUOTE (sufipufi @ 30/09/2006) מאמיייי
זהה מעללףף..
אויי איזה חבר בןן זוננננה!!!!


המשךך
דחווףף..
אממממא מסכננה :/
תודה בנות :] עוד תגובות ..
אם חברים כאלה מי צריך אויביים?!?!

=/

שימי המשךך כמה שיותר מהר : ]
יא מאמממאאא!#$!@#
=S
כוס אימו הצוללעת,שיסרססו אותווווווווו!!!


חחחחחחחחחחחחחחחחח

נכנסתי חזק!


הקיצצר,תמשיכי מותק!
ובאמת אפשרי להבין אותך..אני גם כותב סיפור ואני מבין איך זה..
תממשיכי---- כשתוכלי!=-]

לאב'ס3>
לללעעע לאא נכוון מסכנה..לא סבלה מספיק?!
חח אני בפנים ח==ז==ק!!

קיצור מתוקות שנה טובה וסליחה אם הערתי משו לא לעניין..מואהה..
לוב
-רעות-
איזה סיפור מרגש
המשך דחוףף 😊
אוופפסס המשתמש של מעיינוש :]
תמונה

אתם מקסימים :]
באמת טוב לי לדעת שלמרות ההפסקה הארוכה
ולמרות שלא כל יום אני מעדכנת
אתם עדין נכנסים ומגיבים
אז החלטתי לצ'פר אותכם היום
ולומר לכם סליחה על ההפסקה ועל הכל
ותודה שאתם כאלו קוראים מקסימיםם
אוהבת אותכם תמידד :]

תמונה


תמונה
(מקוצר)

כששתי ידיי כבולות בידיו,
והוא סותם לי את הפה
הוא הפיל אותי על המיטה שלו
ונשכב עליי.
נאבקתי, לפחות ניסיתי, ודמעות היו לי בעיניים.
ניסיתי לצעוק אך

אין שומע.

תמונה

תמונה

עצמתי את העיניים וניסיתי להתעורר מהחלום שחשבתי שאני נמצאת בו.
הוא תפס עם הרגליים הגדולות והמגושמות שלו את הרגליים החלשות שלי, כדי שלא אוכל לעשות כלום.
"תראי מה הכנתי בשבילך"
הוא שלף אזיקי פרווה לסקס וקשר את הידיים שלי למיטה הפוכות, וזה כאב, כדי שאני לא אוכל לפתוח אותם.
הכאב בידיים, בלב ובראש...
רציתי למות.
הפעם הראשונה שלי לא תיראה ככה..
אני לא אתן לזה לקרות.
במהירות הוא פתח את חולצת הכפתורים שהייתה עליי
כמה אירוני, החולצה שהוא הביא לי.
הוא סתם לי את הפה, אפילו לזעוק לא יכולתי.
בגלל הדמעות לא ראיתי כלום.
ניסיתי לבעוט, ניסיתי לברוח, אבל הכל כואב, הכל חלש.
הוא הוריד לי את החולצה,
דחף את הידיים המלוכלכות שלו לחזייה שלי
נוגע בי.
וכמה שזה כאב, ידעתי שלשווא יהיו הנסיונות להתעורר...
כי כאב כזה אין בחלומות.
באלימות בלי רחמים הוא הוריד לי את החזייה
ואת המכנסיים כהרף עין.
ואני שוכבת שם, עירומה
כבר כואב להיאבק
כבר כואב לנשום
שייגמר, רק שייגמר
מאחלת לי...
הוא הפשיט את עצמו
והגוף המלוכלך , הרע הזה
הוא לא נתן לי ללכת
הוא הסיר את ידו מפי.
"הצילוווווו"
ניסתי לצעוק, אך בקול חנוק מבכי.
"תתן לי ללכת, אני אשלם לך
בבקשה תן לי ללכת"
אמרתי לו מבוהלת רועדת ובוכייה.
"תסתמי את הפה זונה!"
הוא צעק אליי
והביא לי סטירה מצלצלת על הפנים.
הוא נכנס אליי
וזה כאב, הו , כמה שזה כאב.
באלימות ובחוסר רגש
אפילו לא שמתי לב אם ירד לי דם
אפילו לא שמתי לב לנשמה שלי שנרצחה
באותו הרגע
הגורלי והאכזרי הזה.
אולי זאת קללה.
הוא דחף אותו והכאיב לי
בשביל הסיפוק שלו
איש רע
הרגשתי מלוכלכת.
הרגשתי כאובה.
הרגשתי מתה.
הוא סיים
"אפ..אפשר ללכת?"
שאלתי אותו בבכי.
"לא"
הוא רצה לראות אותי שם,
עירומה ומושפלת
והוא גם צחק.
בדיחה.
אני בדיחה.
אז למה.....למה אני לא צוחקת?


תמונה

תמונה
איזה מניאק!!!!!

לא מאחלת את זה לאפחת..לעבור דבר שכזה..
ידיד עאלקק =/

פרקק מבאסס אבלל יפה
מחכה להמשך
שישלם הבנזונה על מה שהוא עשה לה ://
יש לך קוראת חדשה :]
קראתי הכול עכשיו
איזה סיפור מהמםם
את חייבת להמשייךךך אני בשיא המתח!

אאוי ממש מסכנה
אבא והמטפלת מתים לה, אחר כך הבית, אחר כך החבר שלך פוגע בה, אחר כך הוא עושה תאונה ונכנס לתרדמת עכשיו אונסים אותה?!?!
חחח כואב לי עליה כבר חח

המממשך דחוף! 🙄

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך