אמממ...אני מצטרפת חדשה של הסיפור,
ואני מזה אוהבת תו'..את פשוט מוכשרתת (:
אני לדעת איך קוראים לךך..? חח
תמשיכי שתוכלי אני במתחחח ://
אווהבת,
-ליאתי-
ואי זה יפה כלכך ..
מחכה בקוצר רוח להמשך
אשמח עם תכנסי גם את לשילי
אוהבת בר כהן 😊
עבר כבר כמה ימים...
אמרת שתשימי את ההמשךך..
ועדיין לא שמת=\\
מחכההה.!!!
-יסווו-
למה אין המששך בובע!?
-לללייאאאאתתייי-
יצצצא
לךךך
מהמםםם
רצחח :]
אני[?!]
אהבתתתיי :]
קראתי עכשיו הכלל
סיפור ממש יפפה
תמשיכיי מאמי
מוואהה
QUOTE (inbargirl @ 15/07/2006) יפה.!!..=]]
המשך..
תודה :]]
ועכשיו אני שמה 😊
QUOTE (Kariniiii @ 15/07/2006) המשךשךשךשךשךך :]
כן כבר שמה :]
QUOTE (י-ע-ל @ 15/07/2006) המשךך
עכשיו שמה 😊
QUOTE (liatitati @ 15/07/2006) אמממ...אני מצטרפת חדשה של הסיפור,
ואני מזה אוהבת תו'..את פשוט מוכשרתת (:
אני לדעת איך קוראים לךך..? חח
תמשיכי שתוכלי אני במתחחח ://
אווהבת,
-ליאתי-
ברוכה הבאה :]] חח
ותודדה מאמי 😊
אה וקוראים לי סשה :]
ואני עכשיו שמה המשך מאמי 😊
QUOTE (koka15 @ 16/07/2006) ואי זה יפה כלכך ..
מחכה בקוצר רוח להמשך
אשמח עם תכנסי גם את לשילי
אוהבת בר כהן 😊
תודה מותק :]]
ואני אשתדל להיכנס לסיפור שלך .. כי בזמן האחרון אין לי כ"כ זמן להיכנס לפה בכלל 😢
וכבר שמה המשך 😊