QUOTE (טניושש @ 02/07/2006) זה גם מה שאני חושבת..
רן אם אני לא טועה..
סיפור ממש יפה..
אהבתי..
מחכה להמשך..
אם בא לך תקראי ת'סיפור שלי..
אוהבתתתתת
😘
חח תכף תראו מיזה היה (:
ותודה .. שמחה שאהבת :]
וסבבה בכייף אני יקרא ת'סיפור שלך 😊
ועוד מעט המשך ..
אוקי .. הינה ההמשך (:
תודה לכולכן על התגובות 😊
אוהבת אותכן 😘
ראיתי אותו הוא היה עם אותה אחת .. כ"כ לא רציתי שזה יהיה אמיתי 😢
אבל .. זה היה אמיתי 😢 זה היה רן .. הוא בא ביחד עם אותה אחת מהתמונה .. הם באו מחובקים , עברו לידינו ..
כ"כ כאב לי בלב .. כ"כ כאב , כ"כ רציתי לבכות .. ניסיתי להתאפק כמה שיכולתי , לפחות עד שהוא יעבור ..
אבל לא הכי הצלחתי , הדמעות החלו זולגות על פניי , ואני ? אני רק ניסיתי כמה שיותר להסתיר אותן ..
אושר התקרבה אליי , חיבקה אותי חזק-חזק ..
אושר : ספירוש ? את רוצה לחזור הביתה ?
אני : לא .. זה בסדר (:
אמרתי מחייכת חיוך מזויף ..
אושר : חיוך מזויף |: אם את רוצה אין לי בעיה אני יתקשר לאמא שלי שתבוא תיקח אותי , אותך ואת זוהר הביתה (: טוב ?
אני : לא לא איזה תיקח ואיזה נעליים ?! זה פסדר .. חוץ מזה שאני לא רוצה להרוס לכם ת'ערב (: אני בסדר ..
אמרתי ואושר הסתכלה עליי במבט כמו בוחן לראות שאני באמת בסדר .. לקחה אותי ביידי והכלה מושכת אותי ..
אני : אושררר .... לאאןן ?!?!
אושר : חח לשטוף לך ת'פנים (: ואז את הכי תהני שבעולם (: נעשה צחוקיםם ויהיה כיףף .. בשביל שתשכחי את רן , לפחות עד הבוקר (:
אני : חחח וואי חולה עלייךךך (:
אמרתי והלכנו לכיוון השרותים .. נכנסו שטפתי את פניי וחזרנו לכולם ..
אני : לא נכוןן .. מה הוא עושה פה ?!
אושר : יאא אלללהה .. איזה מזדיין .. מה הוא בא לפה ונדחף אלינו ?!
כן , זה היה עומר .. אני לא מבינה .. מה , הוא עוקב אחריי ? למה הואנמצא בכל מקום שגם אני נמצאת בו ? למהה ?!?!
סיוון התקרבה אליי ..
אני : סיוו .. תגידי , מה האידיוט הזה עושה פה ?!
סיוון : אין לי מושגג .. אייככ הוא שיכור .. והוא מנסה להצחיק אותנו , לא הולך לו \:
אני : כן אה ?? טוב אני הולכת להעיף אותו מפה ..
אמרתי והחלתי מתקדמת אליו ... שמעתי את סיוון צעקה לי משהו כמו 'ספיררעע עזבי הוא יילך לבדד'
אבל לא התייחסתי , רציתי להעיף אותו כבר ! ועל הדרך ? להוציא את על העצבים שלי עליו !!
הוא שם לב שאני מקרבת אליו ..
עומר : הווו הינה הכוסיתתת
אני : עומררררר !!! אל תפנה אליי יותר בחיים שלך !!!!!! ברור לך ?! אני לא רוצה לראות אותך יותר !!
אידיוט אחד ! אני שונאת אותך !!!!! אתה מבין ?! ש-ו-נ-א-ת-ת-ת-ת-ת-ת-ת-ת-ת-ת-ת-ת-ת-ת-ת !!!
צעקתי והדגשתי כל אות במילה שונאת ..
עומר : הופפה הווופפפהה מישהי פה עצבנית אני רואה ..
אני : כןןןן אני עצבנית .. והגיע הזמן שתכיר אותי כשאני באמת עצבניתתת ... ואם אתה מעדיף לא להכיר אותי ככה .. אז כדאי לך לעוף מפהה ועכשיווו !!
הסתכלתי עליו , הוא הביט לי עמוק בעיניים ..
"אבל אני אוהב אותך !"
הוא אמר .. ופתאום כולם נשתקו , פתאום כל מי שהיו סביבנו ודברו , נשתקו .. והביטו בשנינו ..
"ואני לא .."
עניתי לו ..
אושר התקרבה אליי ..
נעמדה מולו :
אושר : עומר .. תעוף מפה ועכשיו ! אתה סתם בא לפה .. כי אתה יודע שספיר פה , נכון ? אתה כל הזמן רק מחפש איך להכאיב לה , נכון ?!
זה מה שרצית ? אז רק שתדע , הצלחת ! אתה יודע מה ? עכשיו אחרי שהצלחת .. אתה יכול להיות גאה בעצמך .. השגת את מה שרצית ..
עכשיו אתה יכול לעזוב אותה כבר בשקט ?!
עומר : אבל אושר .. אני באמת אוה......
אושר קטעה אותו באמצע המשפט ..
אושר : לא מעניין אותי .. אתה שומע מה אמרתי לך ? עוףף מפהה !! אתה יודע ? פעם .. פעם ספיר אהבה אותך , פעם היא באמת אהבה אותך ..
אבל אתה ? אתה רק שיחקת בה , רק רצית להראות לחברים שלך שאתה באמת יכול להשיג אותה אם תרצה .. ואיך זה עזר לך בדיוק ? אה ?!
עומר : גם אז אהבתי אותה ..
אמר והחל מתרחק מאיתנו .. והלך לכיוון תחנת האוטובוסים ..
אני : אושר .. וואה וואה ניראה לי הגזמת קצת איתו הפעם ..
אושר : איזה הגזמתיי ?!?! מה את בסדר ? הוא רוצה שוב להשיג אותך את לא מבינה ?
הפלאפון שלי קטע את השיחה שלנו ..
אני : אמאאאא !!
אמא : כן חמודה ... אני כבר בבית (:
ושמעתי על קולה שהיא מחייכת ...
אני : וואייי .. אני באה הביתה עכשיו (:
אמא : לא לא .. את יכולה להשאר , לא רוצה להרוס לך ת'שישי (:
אני : איזה להרוס ?!?! את רק תשפרי לי אותו .. גם ככה הוא כבר הרוס ..
אמרתי לעצמי , אך כניראה שגם אמא שמעה אותי .. \:
אמא : למה הרוס ? קרה משהו ??
אני : אהה לא לא .. לא קרה כלום .. (:
אמא : טוב תחזרי מתי שתרצי (: אוהבת , נשיקות ...
אני : אוהבת הכי שיש ! מואהה ..
אמרתי וניתקתי ...
אושר : חוזרים הביתה ? (:
אני : כןן .. חח
אושר : זוווווווווווההההההההרררייייי ?!?!?!
היא קראה לזוהר ..
ראינו את זוהר מתקרב בחיוך על השפתיים שלו ..
אושר : הינה היפה שליי .. בוא אליי חחחח
אמרה הוא התקרב אלייה והם התנשקו נשיקה ארוכה ..
ואחרי הנשיקה .. הם ניראו לי מאוד מאוד מאושרים .. חח
אושר התקשרה לאמא שלה ואחרי 5-10 דק' אמא שלה הגיעה עם האוטו ..
נכנסנו לאוטו .. הגענו לאחר 10-20 דק' הכיתה .. אמרתי לאושר וזוהר ביי בלחי , ולאמא של אושר .. רחל , אמרתי להתראות (:
נכנסתי לבית .. אמא ישבה בסלון עם עידן \: ואבא .. והם ניראו ממש מאושרים , ברור .. איך לא ?! אמא סוף-סוף בבית ..
אמא שמה לב שנכנסתי .. וחייכה אליי , קמה אליי רצתי אלייה , קפצתי עלייה וחיבקתי אותה , ונשקנו אחת תשניה מלא-מלא !!
כ"כ שמחתי .. סוף סוף אמא בבית D:
אמא : ספירוש .. תעלי לחדר (: יש לך כמה מתנות שם (:
אני : יאא !! אין עלייך את האמא הכי בעולםם !!
אמרתי ורצתי לחדרי ..
נכנסתי .. ו ....... וואו ! כ"כ התלהבתיי !! אני לא מאמינה D:
מה שראיתי שם ? לפרק הבא ...
כן יצא דיי קצר אני יודעת \:
אבל חפיף .. חח תגיבו יהיה המשך 😊
אוהבת אותכן הכי הכי ...
וווואאווווו זה סיפורר כ"כ יפה...
תמשיכי!!!!
טלטל=]]
QUOTE (טלטל963 @ 02/07/2006) וווואאווווו זה סיפורר כ"כ יפה...
תמשיכי!!!!
טלטל=]]
יאיי תודהה 😊
והמשך יהיה אממ מחר (:
QUOTE (טניושש @ 02/07/2006) תמשיכייי..
בע"ה מחר (:
QUOTE (י-ע-ל @ 02/07/2006) מהמם מאמי תמשיכי
תודה (:
ומחר 😊
אוווקי .. הינה ההמשך (:
=פרק 6=
מה שראיתי שם ?
וואו ! ראיתי המיטה שלי , מלאה בבגדים חדשים , קרמים , בשמים , דאודורנטים , נעליים ..
ומה לא ?! הייתי כ"כ מאושרת ! אין , בחיים לא הייתי כזאת מאושרת !!
מיד התחלתי למדוד את כל הבגדים שלי , נעליים , להריח בשמים ודאודורנטים ..
הלקתי ת'מסך של המחשב [הייתי חייבת להתלהב !! חח] .. ראיתי שהיו לי כמה הודעות , אבל רציתי קודם לרשום הוואי ..
אז רשמתי , חח :
לא כאאאאן :]
אמא חזרהה .. מתה עלייה !!
מלכה זאתי !! 😊
מלא מלא מלאא בגדים & נעליים &
בשמים & דאודורנטים & קרמים & ה-כ-ל =
- ח ד ש - (:
ביוצ' (:
ואז קראתי ת'הודעות שהיו לי :
סיווני :]] -
סאפיררקקי ??
---
3> נטלילילילילי 3> -
נסיכהה ???
---
זוההר דהה קיננג -
נשמהה תודה תודה תודההה !!
חולה עלייךךךך !!!
חייב לךךךךךךךךךךךךךך !!! 😊
---
-הודעה ממשתמש שלא נמצא ברשימת אנשי הקשר שלך-
מצטערר 😢
את לא חייבת לאשר אותי ...... רק תגידי שאת סולחת לי על אתמול .. בבקשה !
ראיתי ת'פרטים ראיתי שזה היה עומר .. התחלתי לענות למי שהיה מחובר עדיין ..
:][: ספירעע :][: -
אעה כוסיתת ??
סיווני :]] -
מנישמע ?
:][: ספירעע :][: -
אחלה מה איתך ?
סיווני :]] -
מצויןן ..
טוב שומעת ? רציתי להגיד לך קודם מש'ו ..
חחח שחכתי אבל מה .. \:
אני גם חייבת לעוף עכשיו לסבתא חח
ביי בובי דברי איתי כבבבר D:
:][: ספירעע :][: -
טובב חח מתאים לך לשכוח הכל P:
ותהני .. חח
בהביי מואאה !
סיווני :]] -
טנקיוו .. ותתחדשי (:
בהייי
:][: ספירעע :][: -
בהיי ...
---
:][: ספירעע :][: -
אה נסיכה ??
3> נטלילילילי 3> -
יופי שנזכרת לענותת חחחחחח
למה הלכת אתמול ? ומה מי זה ההומו הזה שיצאת עליו ? פחח
:][: ספירעע :][: -
טוב תביני לא הייתי ליד המחשבב חח (:
והלכתי כי אמא שלי חזרה רציתי לראות אותהה !! חח
וההומו זה אקס שלי משנה שעברה חחח עכשיו שלח לי הודעה
שהוא מבקש סליחה וזהה ... גדול ממני כולה שנה מעליי תופס מעצמו יותר מדיי ...
3> נטלילילילילילי 3> -
חחחחחח וואי אבל איך את ואושר יצאתם עליוו דיי אני מתהה חח
והוא עאלק אני אוהב את ספיר חח יאא איזה מושפללללל ...
:][: ספירעע :][: -
פחחח אשכרהה ...
מי שם עליו בכלל ??
3> נטלילילילילי 3> -
אהה ותתחדשי על הכל !!
וואו מה את כל מה שרשמת אמא שלך הביאה לך ?!?!
פשייייי .........
:][: ספירעע :][: -
כהה חח כפרעלייהה ... (:
ותודה 😊
3> נטלילילילילילי 3> -
בכייף נסיכה (:
טוב שמעי ירדתי לאכול בוקר חחח
ואז לישונייי D:
לאב יוו מלאמלאמלא ! (:
צ'אוו ..
:][: ספירעע :][: -
חח בתאבון ולילה/בוקר טוב ..
בייי
---
זוהר כבר לא היה מחובר .. כך ש.......... לא עניתי לו (:
טוב נו .. בקטנות .. כבר יהיה ליזמן להגיד לו שאין בעד מהה וכאלה חח (:
---
:][: ספירעע :][: -
תגיד לי מה אתה חושב זה כזה פשוט ?!
שככה סתם אתה תגיד שאתה מצטער ומה לאא ..
ואחרי זה שוב תעצבן ומהה לאא .... ואז שוב תבקש סליחה וככה שוב ושוב !!
אתה חושב שככה זה הולך ? אה ??
אז תן לי לחדש לך ? זה ממש לא הולך ככה !
כי אתה מגיעעעע לך הרבה יותר ממה שאושר אמרה לך אתמול ויותר ממה שאני אמרתי לך אתמוללל !!
אתה מבין אותייי ???
ע i מ ר -
טוב ספירר יאללההה בואי תהרגי אותי וזהוו !! מה את יוצאת עליי ככה ????
מה כבר קרהה ?????
עשיתי לך מש'ו עכשיו ?! מה עובר עלייך ?!?!
נו יאלה מה אני צריך לעשות בשביל בתסלחי לי ?? תגידי ניראהה ...
:][: ספירעע :][: -
טובבב תראהה .. להרוג אאותך ? הייתי הורגת אותך בכיייייףףף (:
אבל אחרי זה אני ישלם על זה חצי חיים \: בעיהה ..
ותראה אתה תצטרך לעשות הרבה דברים .. ולפי מה שאני מבינה ,
זה היהי בשבילך מאוד מאוד קשה \: אתה בטוח ?
ע i מ ר -
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יאללה ניראה למה את מסוגלץ כבר ..
דברי דברי מה לעשות ?!?!
:][: ספירעע :][: -
נתחיל מזה שאתה צריך להפסיק להציק לי , להפסיר להתקרב אליי ,
להפסיק לעקוב אחריי .. אם תצליח בזה .. אני יספר לך ת'המשך ..
יאללה ביי אין לי זמן אלייך .. יש לי דברים לעשות , בהייייי \:
חייכתי לעצמי .. חח ניראה אותו מחזיק ככה מעמד ! (:
שמעתי ת'פלאפון שלי מצלצל .. הסתכלתי על הצג 'האושר שלי'
חייכתי לעצמי .. ועניתי :
אני : ההלוו אושרר ...
אושר : מה קורה בוביתת ??
אני : הכל מצויןן מה איתך נסיכולללה ??
אושר : הכל דבשש .. בזכותךך (:
אני : חח יאא אני הכי שמחה בעולם בשבילכםם !! (:
אושר : שמעי את הולכת לישון או מש'ו ? או שבאלך לבוא אליי ..
כי כמעט כולם באים אליי ... יהיה כיףף מסיבה כזה חח ...
אני : חחח לא אני לא הולכת לשיון .. למה כמעט כולם באים ?!
אושר : כי חלק רוצים לישוןן \:
אני : אהה .. חחחחח אוקי .. מה מתי איזה שעה ?
אושר : שמעי .. עכשיו 7 וחצי .. אז בשמונה וחצי תבואי אליי .. אוקיי ?
אני : אין בעיה יפיופה ..
אושר : ביי וד"ש לאמא שלך (:
אני : חח יגיע (: ובהיוש =]]
אמרתי וניתקתי ... התלבטתי מה אני ילבש למסיבה שאצל אושר בבית .. ובסוף החלטתי ...
אני ילבש חצאית מיני ורודה -יפה כזאת , גופייה [באותו הצבע] שהגב כזה חשוף , נעליים אני ילבש כפכפי בפאלו
שאמא קנתה לי גם ורודות ..
לקחתי את הבגדים האלה + מגבת + תחתונים וחזייה לבנים .. ונכנסתי לאמבטיה ..
התקלחתי ואחרי חצי שעה יצאתי .. התלבשתי .. הפן ? נהרס .. ולא היה לי זמן לעוד אחד \:
התאפרתי ממש יפה :
צללית ורוד-עדין כזה ..
סומק ורוד -עדין ורואים את זה חללששש ...
ליפגלוס שקוף עם נצנצים ..
שמתי קרם לחות בשיער , התלתלים השחורים שלי ? נראו ממש טוב (:
אז השארתי אותם בפזור (:
שמתי דאודורנט חדש (:
ושמתי גם את אחד הבשמים החדשים שלי (:
הסתכלתי על עצמי במראה .. ו..... וואלה ?! בימים האחרונים אני ממש אוהבת ת'מראה שלי .. חח :]]
שמתי ת'נעליים .. ירדתי למטה .. אמא ישבה עם עידן וראו טלויזיה ..
אמא : יוצאת לאנשהו ?! יש מחר בצפרר ...
אני : כן אני הולכת למסיבה כזאת בקטנה אצל אושר (:
עידן : איזה ילדהה .. אמא שלך חוזרת ואת לא נשארת איתה ישר הולכת לחברותת ..
אני : אויי עידן שתוק שתוק .. אני לא נשארת עם אמא רק כי אתה איתה ... ואני ? לא מסוגלת להיות לידך ! \:
עידן : טובב טובב ...
אמא : ו דיי לריב (: לפחות לא כשאני פה [:
אני : חחח סבבה :]
אמא : ואת ניראת מעולה (: אהבת את המתנות ?
אני : מאווודדדד !! וואי תודהה אמאא ..
צעקתי וקפצתי עליה החלתי מנשקת ומחשבת אותהה .. אין איןןן אני מתה על אמא שליי !!
אני : אגבב .. איפה אבא ?
אמא : אבא נסע לקנות לי מתנה , וגם לכם איזה מש'ו קטן .. P:
אני : חחח טוב (: תודהה אמא !!
שמעתי צפירות של מכונית מבחוץ ..
אני : אהה זה בטח אבא של אושר , חח הוא אוסף חלק מהילדים לאושר (:
ביי אמא .. בי עידן \:
אמא : ביי מתודה .. תבלי ואל תחזרי מאוחר .. מקסימום 12 !!
אני : וחציי לפחותת חחח ביוששש
יצאתי וראיתי את אבא של אושר יושב באוטו .. והיו שם כבר כמה ילדים ..
אמרתי להם 'היי' בלחי .. ונסענון , אספנו עוד כמה ילדים והגענו לבית של אושר (:
אושר : ספירררררררררקיי !!!! איזה יפהה אתת !!
אמרה וקפצה עליי והדביקה לי נשיקה - ע נ ק י ת - על הלחיי .. חח
אני : איכככ .. רדיי ממנייי .. \: את תלכלכי אותי ותמרחי לי ת'איפורר \:
אושר : יאא איזה רעההה !! 😢
אני : חחחחחחח צוחקתת יפהה שלייי צוחקתת ..
אושר : לעעעע תשבעיי ?!
אמרה בציניות \:
במסיבה ? היה כיף כזה .. ב-12 ורבע בערך הרוב התחילו ללכת כי יש בצפר וזה ...
ומי בא לקחת את עמיר ? איי .. מי אם לא ..........................................
נ.ב. -
מקווה שאהבתן =]]
תגיבו יפווותת 😊
באפלו זה נעליים חח
ומי זה עמיר שכחתי אוף...
המשך מהמם תמשיכי בובי
QUOTE (אנונימית @ 04/07/2006) מדהיםםם
מזהה באפלו?!
תודה :]]
וכמו שכבר יעל ענתה לך בפאלו זה נעליים (: