QUOTE (דיאנו @ 30/06/2006) כפרעליייךךך בטח החבר של עידן הזה נוו ..
תמשיכיייי
ותגיבווו להההה!
חחח חכי ותראי (:
והמשך עוד מעט .. [נקווה שיהיו עוד תגובות\: ]
וחח לא יראלי לא אהבו ת'סיפור אז לא יגיבו ליי 😢
אבבבבל אני ישים המשך .. סתם כי באלי .. חח
=פרק 3=
ישב שם עומר .. עומר זה האקס שלי .. הוא עכשיו בכיתה ח' , היינו חברים שנה שעברה , כשהייתי בכיתה ו' , והוא היה בז' ...
בסוף נפרדנו - כי הוא לא אהב אותי בכלל .. היה איתי סתם בשביל הקטע של ה'יש לי חברה , יש לי חברה' לכו תבינו אותו ..
מאז שנפרדנו , לא שמרנו על קשר .. הוא בכלל לא איתי באותו הבצפר , לאן הוא נוסע ? אה , בטח לבקר ת'חברים שלו מהבצפר שלי \:
עומר : הופפפה איייזה כווווווווסייייייייייתת !!
אני : עומר סתוםם כברר .. אל תעצבן אותי על הבוקרר !!
עומר : מי אמר שאמרתי את זה לך ?! פחח
אני : טוב טוב מה שתגידד ..
וככה במשך כל הנסיעה עד הבצפר הוא הציק לי והציק לי ... עד שנימאס לי והורדתי לו ת'כאפפפה של החיים שלו ! D:
ומאז הוא שתק !! (:
הגענו לבצפר .. עליתי לכיתה שלי , שם ראיתי את כולם אמרתי לכולם היי בלחי .. שמתי ת'תיק שלי במקום איפה שאני יושבת .. ובאתי
לשבת איפה שכולם ישבו ..
עמיר : ספירר בואי שניההה .....
אני : בוא אתהה
עמיר .. שחכתי לציין , הוא אח של רן ...
עמיר : נווו בואיי תראייי תמונה יפהה
עוד מש'ו ששחכתי לציין .. אני ועמיר תמיד מציקים אחד לשניה כאילוו - אוהבים לעצבן את ת'שנייה ...
אני : וואייייייי מההה ??
שאלתייי בעצביםם ובאתי אליוו ...
עמיר הוציא מהתיק שלו תמונה של רן , אח שלו עם האקסית שלו [ אני מקווה ] מתנשקים ..
אני : נו ומה אתה רוצה ממני ?? חחח מי זה ? אח שלך ? וחברה שלו ?
עמיר : אל ת'שחקי אותה .. רואים עלייך שאת מתהה עליוו ..
אני : פפחחח אוייש נו עמיר .. שתוק שתוק כברר ..
עמיר : אה וזאת החברה החדשה שלו .. זה תמונה מאתמולל ..
הוא אמר , הפך את התמונה והיה שם ת'תאריך של אתמול [ אתם מכירים במצלמות האלה שלא דיגיטליות בתמונה מאחורה זה מראה ת'תאריך של הצילום ..
אני : יופיי .. מזל טוב שיהיה להם .. מה אתה רוצה ממני בדיוק ?!?!
שיחקתי אותה לא מבינהה ..
עמיר : טוב טוב כלוםם לא רוצה כלוםם חחחח
אני : טוב אז ביי ..
אמרתי , מתאפקת לעצור את הדמעות שעומדות להתפרץ בבום אחד ע-נ-ק החוצהה ..
יצאתי לשירותים .. ישר אושר ראתה שיצאתי רצה אחריי ..
אושר : סאאאאאפושש ?? מה קרהה ??
אני : כלוםם .. הולכת להשתיןןן ..
עניתי בקול חנוקק ..
אושר כניראה שמעה שהקול שלי חנוק מדמעות .. והחלה לרוץ לכיוון שלי במהירות ..
נכנסתי לשרותים , והיא אחריי .. נעלתי את עצמי בתוך אחד התאים , ופשוט התחלתי לבכות .. לבכות .. לבכות .. ו-ל-ב-כ-ו-ת !!!
שמעתי את אושר מתיישב מחוץ לתא שבו הייתי , התיישבה על הריצפה , וחיכתה לי ..
שמעתי את הצלצול מבחוץ , ושמעתי שאושר לא קמה .. היא נשארה על הריצפה של השרותים .. ואני ?
אני המשכתי לבכות ולבכותת ..
אושר : נוו ממי .. דיי ! הדמעות לא יעזרו לך בכלום ..
באוי תצאי ..תשטפי ת'פנים שלך , ותספרי לי בדיוק מה שקרהה .. מה עמיר רצה ממך ? בואי ספרי לי לפני שאני יביא אותו לפה שייספר לבדד ..
החלטתי שהיא איכשהו צודקת .. אז יצאתי מהתא ושטפתי ת'פנים טוב טוב .. התיישבנו שנינו ליד התא שבו הייתי , ליד הקיר ..
סיפרתי לאושר מה קרה לי ... ואושר ? אושר הקשיבה לי , לכל מה שאמרתי .. ולבסוף ? חיבקה אותי ..
אושר : אל תדאגי .. בסוף הוא ואת עוד תהיו ביחד ! אני אומרת לך .. עכשיו הוא אולי עם החברה ההיא שלו .. אבל תראי שבסופו של דבר הוא יחזיר לך אהבה .. ואתם תהיו
הזוג הכי יפה שקיים ! מיללה שלללייי (:
אמרה , והיא ? באמת העלתה חיוך על פניי ...
אני : תודה אושר !
אושר : על מה בובי ?
אני : על ה-כ-ל !! על זה שאת חברה כזאת טובה , על זה שאת תמיד יודעת איך לעודד אותי .. באמת , תודה !! (:
אושר : בכיףף נסיכהה !! אחרת , בשביל מה יש חברות ?!
חיבקתי אותה , והיא החזירה לי חיבוק .. לאחר 2-3 דק' של חיבוק [ חחח איזה חמודות אנחנו הא ?! ]
הוצאתי מהתיק שלי ת'איפור שלי , התאפרתי כמו שהייתי מקודם , ו .. וואלה ?! לא שמו לב בכלל שבכיתי ..
אושר הוציאה ת'פלאפון שלה , הסתכלה על השעון שם ..
אושר : חח סאפיר .. עוד 5 דק' נגמר השיעור .. בואי כבר נשאר פה ... ונכנס בשעור הבא (:
אני : חחח סבבה (:
וככה נשארנו בשירותים ודברנו , ואמרתי לה שאני ידבר היום עם זוהר ...
שמענו את הצלצול , חיכינו כמה שניות שהמורה תלך מהכיתה ותתרחק , ראינו שהיא הלכה .. יצאנו מהשירותים ,
והלכנו לכיתה ..
אושר : עמייייייירררר !!
עמיר : אה ?!?!
אושר : בוא לפה ומידד ...
עמיר : בואי את .. נו מה את רוצה יאלה ?!
אושר : אוקי .. ככה אתה רוצה ..
אמרה והתקרבה אליו .. אמרה לי לבוא איתה , אז באתי ...
אושר : תקשיב לי טוב טוב !! אתה רואה אותה ? מי אתה חושב שאתה בכלל ? אתה חושב שאתה יודע עליה הכל ? נכון ?
אז זהו ! אתה לא ! היא לא צריכה את אח שלך בכלל !!! אתה מבין ?! בכלל ל-א !! ואם אני רואה עוד פעם אחת שאתה מתקרב אלייה ומנסה לעשות לה ר-ע !!
אבבבבבללל ר-ק מ-נ-ס-ה !! נשבעת לךך אתה תקבל מכותת !!
אמרה לו והביאה לו כאפה ..
עמיר : בואנה אושר !!
אושר : מה ? מה בואנה ?
אושר הסתובבה אליו ..
עמיר : וואייייייייייי .. כלוםם כלוםם \:
ענה לה ואני ואושר המשכנו ללכת ..
מחוץ לכיתה ראיתי את זוהר .. חשבתי לעצמי 'עכשיו היא עזרה לי , ועכשיו אני יעזור לה (:'
רצתי מהכיתה לזוהר ..
אושר לא הבינה בהתחלה מה קרה ולאן אני רצה .. ובאה לרוץ אחריי , אבל כשראתה את זוהר , נעצרה .. וחזרה אחורה חח (:
אני : זוהררר
זוהר : ספירווווושששששש
אמר והביא לי נשיקה ארוכה על הלחי ..
חח חמוד ..
אני : בוא בוא יש לי דיבור איתךך ...
אמרתי לו ומשכתי אותו משאר החברים שלו .
זוהר : חח מה עובר עלייך ??? מה לקחת אותי ככה ? חחח
אני : מה קרה ?!
זוהר : תגידי לי את בסדר ?? חחחחח את לוקחת אותי ואומרת שזה דחוףף ועכשיו את אומרת לי מה קרה ? חח
אני : לאא .. נו מה קרה איתך ועם אושר ?!?!
זוהר : אה .. אושר .. 😢
ענה .. ומבטו וקולו נהיו עצובים פתאום ...
אני : כןן ... אושר .. מה קרה לך ?!?! מה אתה בסדר ?! אתה אוהב אותהה .. למה עזבת אותה ?
זוהר : כי .. כי את מבינה ? אני מרגיש שאנחנו ביחד בכוח ! ואני מרגיש שהיא לא או..
זוהר : אני ? ברור שאני אוהב אותהה !! אבל .. אבל אני מרגיש שהיא ? היא לא אוהבת אותי כבר ...
אני : תגיד לי מה נפלת על השכל ?!?!?!
זוהר : מהה ??
אני : היא לא אוהבת אותך ?! ה-י-א ?! טובב שהיא מתהה עליךךך !!
זוהר : רציני ? וואייי איזה דפוקק אנייייי 😢 עכשיו היא לא תרצה אותי ... בחזרה 😢
אני : תגיד לי , זוהר .. אתה שומע ת'עצמך ?? כאילו , מה נסגר איתך ?! אתה לא רואה שהיא מחכה שתחזור אלייה ?!?!
זוהר : חח וואי צודקתת .. מת מת מת מת מתתתת עלייךךךך !! איןןן סאאאפפ אני חיב לךךך !!
אני : יאללה לך לך אלייה (:
זוהר : הלכתיי .. ביי
והדביק לי שוב נשיקה ענקית על הלחיי .. חח
ראיתי את המורה עולה במדרגות לכיתה שלנו .. מהר נכנסתי לכיתה , התיישבתי במקום שלי [ שזה ליד שי ] ..
'בטח השיעור הזה יהיה משעמם כרגיל |:' חשבתי לעצמי , הוצאתי את החפצים לשעור , שמתי ספר , עליו חוברת , עליה
מחברת , ועל כל זה - קלמר .. זה יא מין ערימה כזאת , הורדתי את הראש ופשוט חשבתי על רן (: למה ? למה הוא לא שם עליי ?
למה אני לא טובה מספיק בשבילו ? אוףף 😢
פתאום הרגשתי מיש'ו נוגע בכתפי .. הרשמתי את ראשי וראיתי את שי מעביר אליי פתק .. :
\/ לאן יוצאים היום ?! \/
רשמתי עם עפרון על השולחן לטל .. 'ממי זה ?'
והוא סימן לי עם הראש שזה מנטלי ..
נטלי היא חברה שלי , הכרתי אותה השנה .. ילדה ממש חמודה (: היא לה ייתה איתי באותו יסודי אבל היא ילדה מאוד חברותית ,
שנה שעברה היא גרה בעיר אחרת , והשנה ? היא כבר מכירה חצי שכבה !
() לא יודעת .. באלכם לפארק דודויץ' ?? ()
עניתי לה .. פארק דודויץ' , זה פארק שאנחנו יוצאים אליו לפעמים , בימי שישי , או סתם כשמשעמם (:
לאחר כמה שניות הפתק חזר אליי ..
\/ לא יודעת , אולי נלך לטיילת דדו ?? יהיה כיףף חח \/
() אממ .. סבבה , אני מעבירה פתק לכולם (: ()
\/ סבבה (: \/
העברתי לכולם פתק :
[B]=-= היום יוצאים לטיילת דדו ... נקבע הכל בסוף היום (: =-=[/B]וראיתי שהפתק עבר בכל הכיתה (:
שאר היום עבר .. אממ ....... כרגיל , בשעמום ?! חחח
בסוף היום כשכולנו חיכינו להסעות , קבענו ב-20:30 שניפגש בטיילת .. ושנביא כסף והכל (:
כולם הסכימו ..
ההסעות הגיעו , כל אחד עלה על ההסעה שמתאימה לו ..
הגעתי הביתה .. אף אחד לא היה בבית .. בטח אבא בעבודה ועידן לא סיים ללמוד D:
עליתי לחדר , הדלקתי מוזיקה פול ווליום , החלפתי בגדים לגופייה צהוב-ירקרק כזאת , ומכנס באז' [חום בהיר כזה ] ..
שטפתי ידיים , ירדתי למטבח , ראיתי שיש פיצה של מעדנות [הרבועים האלה] שמתי במיקרוגל , חיממתי לי (:
אכלתי ת'פיצה , ואז עליתי לחדר , כיביתי ת'מוזיקה .. ירדתי לסלון , הדלקתי טלויזיה וראיתי כל מיני סרטים ותוכניות שהיו באותו הזמן ..
בשעה 3 בצהריים אבא חזר .. עידן כבר היה בבית ... עם מעיין [כרגיל חח] ...
אני : אבא ... אני יוצאת היום עם חברות וידידים מהכיתה ומהשכבה ...
אבא : אוקיי .. לאן ??
אני : לטיילת ... תביא לי כסףף טוב ?? (:
אבא : בשביל מה ? חחח
אני : נו אבבאא .. אולי אני יקנה שם מש'ו וזה אתה יודע (;
אבא : טובב אני מביא לך 100 מספיק לך ?
אני : כן בטח (: תודה ..
אמרתי ועליתי לחדרי ...
הסתכלתי בשעון .. ראיתי שהשעה כבר 19:39 ..
'פאקק .. אין לי הרבה זמן להתלבשש ..'
מהר הוצאתי מהארון מגבת , תחתונים , חזייה , גופיית קשירה לבנה , ומכנס ג'ינס שורט קצר ..
נכנסתי למקלחת התקלחתי הכי מהר שיכולתי , יצאתי אחרי 10-15 דק' .. התנגבתי טוב טוב התלבשתי ..
הוצאתי את הפן שלי , היה לי חשק לעשות את התלתלים שלי לחלק חח
אז עשיתי לעצמי פן [אני טובה בזה (: ] ויצא חלק , ממש ממש יפה !
אז החלטתי לעשות פזור (: התאפרתי קליל כזה , סומק עיפרון שחור בעיניים , קצת מסקרה , וליפגלוס (:
הסתכלתי על עצמי במראה , וניראתי טוב (:
בסתכלתי בשעון היה : 20:20 .. וואי בטח אושר כבר מחכה לי למטה ..
קבענו שאמא שלה תיקח אותי ואותה לשם , ואת זוהר .. חח כן כן .. הם חזרו D:
ירדתי לסלון וראיתי שם את אושר וזוהר יושבים ביחד (:
אושר : הוווווווופפה איזה כוווווווסייתת .. סוף סוך נזכרת לבואא .. חח
אני : שששתקיי ... זוההההההר תגיד לה שהיא מהממתת !! חח
יאללה בואו ..
אמרתי להם אבא הביא לי ת'שטר של המאה .. אמרתילו שאני עם הפלאפון וזה חח ויצאנו ..
אני : שלוום רחלל (:
אמרתי לאמא של אושר ..
רונית : היי ספיר .. בואו כנסו לאוטו .. (:
נכנסנו לאוטו ואחרי 15-20 דק' הגענו לטיילת .. כמעט כולם היו שם כבר , אני חושבת ..
אמרנו לכולם 'היי' בלחי .. קניתי לעצמי גלידה (: עשינו צחוקם ומהה לאא ...
בערך בשעה 1 וקצת .. ראיתי אותו .. הוא היה עם אותה אחת .. כ"כ לא רציתי שזה יהיה אמיתי 😢
אני מקווה שאהבתםם ..
ודיי נו תגיבווו אם אהבתם או לא נו אל תהיו רעים \:
וווווווווווווווווווווואוו את כותבתתת מממש ממש יפה =]]
מחככככככה להמשךך
ואתםםפ?!?! תגיבווווווו להה י'שמנייםםם =//
מוואההההההההה
לוביו
QUOTE (שנינוש_הבובה @ 30/06/2006) וווווווווווווווווווווואוו את כותבתתת מממש ממש יפה =]]
מחככככככה להמשךך
ואתםםפ?!?! תגיבווווווו להה י'שמנייםםם =//
מוואההההההההה
לוביו
חח יאא תודההה [[:
גם את כותבת מהמםםם 😊 !!#
יהיה המשךך אממ בערב או מחר (:
😊
QUOTE (אנונימית @ 30/06/2006) מהמםם תמשיכיי
טנקיו .. (:
וכמו שאמרתי אני ישם המשך או בערב או מחר (:
😊😊
יפפפפההה ממש אחותי המוכשרת חיעחע
יאלהה להגיבבבבב אנשיםםם ! #
QUOTE (דיאנו @ 01/07/2006) יפפפפההה ממש אחותי המוכשרת חיעחע
יאלהה להגיבבבבב אנשיםםם ! #
תוודדה (:
ואממ הגיבו לי כבר קצת (:
ויהיה המשך מחר כבר .. נקווה שיגיבו לי עוד (:
לאביו אחותי 😁
מעללללה (:
לא יפפה אל תהיו רעייים 😢
תגיבו 😊
חח מיסכנהה ספירררררר הלואיי שהוא ירצה אותה ! אוףף ~ ! חחחח
לאביו בייבי :]
דבריני כבר ! 😊
QUOTE (_לוליטוש_ @ 01/07/2006) חח מיסכנהה ספירררררר הלואיי שהוא ירצה אותה ! אוףף ~ ! חחחח
לאביו בייבי :]
דבריני כבר ! 😊
חחח אל תדאגי את יודעת שהסוף תמיד יהיה טוב 😁
ואת כבר יודעת מה ייקרה בערך (:
חח אל תגליי פה אבבבל 😊
אובת אותך הכי הרבה בעולם 😊
מואעה !
אוווקי ..
אני שמה עוד מעט ת'המשך (:
בינתיים תגיבו 😊
ביי ביי =]]
התחלה יפה מאמי שלי..מחכה להמשך 😊
זה גם מה שאני חושבת..
רן אם אני לא טועה..
סיפור ממש יפה..
אהבתי..
מחכה להמשך..
אם בא לך תקראי ת'סיפור שלי..
אוהבתתתתת
😘
QUOTE (י-ע-ל @ 02/07/2006) התחלה יפה מאמי שלי..מחכה להמשך 😊
תודה ממי (:
עוד מעט אני שמה המשך :]