אז התחלתי לכתוב סיפור בהמשכים .. פעם ראשונה אני מפרסמת פה סיפור ..
אני מקווה שתאהבו אותו (:
נשבעת שתאהב !
פרק 1
" אבל עידן , תבין אותי ... אני אוהבת אותו כבר כמעט שנתיים !!
למה אתה לא יכול לעשות עם זה כלום ? למה אתה לא יכול לדבר איתו ?
למה ?! "
עידן : למה ?! כי הוא גדול ממך .. הוא לא אוהב אותך .. הוא בקושי מכיר אותךך ! את יודעת ? אם אני יגיד לו שאת אוהבת אותו .. הוא ייצחק לי בפרצוף ..
ואז יעבור אלייך , וייצחק גם לך בפרצוףף !! חח זהה מה שאת רוצה ? אז אין לי בעיה זה מה שיהיה ...
אני : טובב .. יאלה עידן יודע מה ? לא צריך טובות ממך ! ככה אתה ? אין בעיה .. אל תגיד לו כלום !!
אמרתי ויצאתי מהחדר של עידן בריצה אל חדרי , בזמן שמעיניי זולגות דמעות , הוא ממש פגע בי הרגע , עידן !
הוא לא מדבר אליי ככה בד"כ .. הוא לא עד כדי כך מגעיל אליי ! למה הוא ככה איתי אבל ? למהה ?!?!
אה .. כן , שחכתי לספר על עצמי 😊
-קוראים לי ספיר , אני בת 13 .. שכן , זה כיתה ז' . מי זה עידן ? עידן זה אח שלי , הגדול .. הוא בן 15 , כיתה ט' .
על מה הייתה השיחה שלנו ? היא הייתה על חבר שלו , רן . הוא בן 15 , גם כיתה ט' .. בכיתה עם אח שלי , אני אוהבת אותו , אוהבת אותו מאז שנה שעברה !
אני אוהבת אותו כבר כמעט שנתיים , כמו שהבנתם .. לאח שלי יש חברה , הם ביחד כבר שנתיים וחצי , קוראים לה מעיין , היא בגיל של אח שלי , והיא איתו בשכבה .
אני והיא דיי חברות כאלה של 'היי' ושל 'ביי' .. לא מש'ו רציני .. יש לי חברה טובה , קוראים לה אושר .. היא ואני חברות עוד מהגן (: והיא החברה הכי טובה שלי !
את שאר החברות שלי , כבר תכירו בהמשך הסיפור ..-
נכנסתי לחדרי , הדלקתי את המחשב .. נכנסתי לאייסיקיו , כתבתי הוואי :
פה ...
אין מצב רוח ...
אושר נסיכה שלי דברי איתי דאחוף כשאת פה !
יאלללה מה ההתנחלות ? צ'אוו !
לחצתי על אישור , וקראתי כמה הוואים של חברות וידידים ..
לא היה מיש'ו מיוחד לדבר איתו , כיביתי ת'מסך של המחשב ..
היה לי חשק להתקלח , אז לקחתי מהארון .. מגבת , תחתונים , חזייה , גופיית סבא שחורה , ומכנס טרנינג שחור ..
נכנסתי למקלחת , נעלתי את הדלת , הורדתי את הבגדים , הדלקתי את המים שטפתי את הגוף , את הראש , לאחר כ-10-20 דק' - יצאתי מהמקלחת .
התנגבתי טוב טוב , התלבשתי , וחזרתי לחדרי .
הדלקתי את המסך של המחשב , ראיתי שהיו לי כמה הודעות :
סיווני :]] -
ספיריי ?
מה קרה יפה שלי ??
:][: ספירעע :][: -
סתםם אח שלי עושה לי ת'דווקא תמידד !!
את מכירה אותו הריי ?
הוא תאמיד עושה לי הכל רעע !
ועכשיו סיפרתי לו שאני אוהבת את רן .. והוא אמר לי שרן ייצחק לי בפנים ולא ישים עליי וכל זה 😢
אוףף הוא כזה רעע !!
סיווני :]] -
אל תתייחסי אליו !!
הוא סתם אידיוט ! את הרי יודעת 😊 חיחי
:][: ספירעע :][: -
חח כפרה עלייךך ..
העלת לי חיוך על הפנים עכשיו !
באמת קצת שחכתי שהוא אידיוט אמיתי ..
אני לא מבינה איך מעיין סובלת אותו בכלל !!
סיווני :]] -
חחחח דוגריי ..
טוב אהובתי אני זזתי למאוריי 😘
ביי אוהבתת (:
:][: ספירעע :][: -
ביי יפה שלי ! תהנו חח
שחכתי לציין , מאור - ידיד שלי , חבר של סיוון .. סיוון היא אחת החברות שלי , מהיסודי (:
לא התחשק לי כבר לענות לכל האחרים שכתבו לי הודעות |: רק לאושר עניתי :
אוששר -
נסיכהה ??
אני פה !!
:][: ספירעע :][: -
יפהה שלייי !!
עידןןן עושה לי דווקא .. שאני יסבוללל :'(
אוששר -
מהה קרהה ??
מה הוא עשה לך הפעםם ??
את רוצה שאני יבוא אלייך נדבר מש'ו ?? 😊
:][: ספירעע :][: -
אוףף !!
כןן בואיי אלייייי !!
הוא תמיד יודע איךך לפגועע ביי ..
אוףף נמאס לי ממנוו כבררר :'(
הוא כ"כ מגעילל אליי !!!!!
אוששר -
טוב יפפה !!
אני באה אלייך עכשיו ..
5 דקות אני מתלבשת ואני אצלך (:
ביי ביי אוהבבבת 😘
:][: ספירעע :][: -
ביי אני מחכה (:
ותודה 😉
שיניתי הוואי :
עסוקהה ..
שיאא העצביםם \: אאאארררר !!!
אושר ? את האושר של חיי ! לאב יו 😘
עם הפלא ..
בהיוש ....
אחרי 5-10 דק' .. נשמעו דפיקות בדלת ..
"אוששששששששרררררר !! "
צעקתי בזמן שאני יורדת במדרגות מחדרי לכיוון הדלת ..
פתחתי את הדלת , וזאת אכן הייתה אושרר ..
אני : אוששר בואיי כנסיייי
אמרתי לה ונתתי לה נשיקה בלחי ..
אושר : היי בובה 😊 אני רואה את כבר מרגישה יותר טוב חח
אני : חח ברורר !! את אושרר אתת איך אפשר לראות אותך ולא להיות מאושר ?!
אושר : חח איןן את החברה הכי טובה באררץ !! אבבל .. תתפלאי , אפשר לראות אותי ולא להיות מאושר 😢
אמרה , ופתאום מבטה נעשה עצוב ..
אני : אושררייי מה קרה יפתיי ??
אושר : סתםם כלום עזביי לא חשובב ... לא באנו לדבר עליי באנו לשמח אותך (:
אני : והצלחתת .. עכשיו אני צריכה לשמח אותךך !! נו ספרי לי אבל מה קרהה נוו ??
אושר : טוב .. בואי לחדר שלך אני יספר לך ...
אני : טוב .. את רוצה לשתות ? מש'ו ?
אושר : כן תביאי לי מים .. תודה (:
אמרה ועלתה לחדר שלי ..
נכנסתי למטבח , הוצאתי 2 כוסות מהארון שבמטבח , מזגתי מהקולר שיש לנו מים קרים ..
ועליתי עם 2 הכוסות הידיים לחדרי .. נכנסתי לחדרי , הבאתי לאושר את המים ..
אני : נו ? אושר ספריי מה קרה ... ?
אושר : זהה .... זה קשור לזוהרר 😢
[ זוהר הוא חבר של אושרר ]
אני : מה קרה איתו ?! הוא עשה לך מש'ו ??
אושר : כןן .. הוא אמר שהוא רוצה שניפרד .. הוא אמר שזה ניראה לו כאילו אחנו ביחד סתם , כאילו אנחנו חייבים .. ולא כי אנחנו רוצים !
ושהוא לא רוצה שזה יילך ככה ..
אני : יאא .. מתי הוא אמר לך את זה ???
אושר : היום .. עכשיו לפני כמה דקת .. לפני שדיברתי איתך באייסיקיו , היתי אצלו וזה מה שהוא אמר לי 😢
אני : יאא מה את אומרתת .. \: את רוצה שאולי אני יילך לדבר איתו ?? הוא 100% אוהב אותך .. אין מצב שלא .. אני אומרת לך רואים לו את זה בעיניים !!
וגם את אוהבת אותו .. נכון ?
אושר : ברור שאני אוהבת אותוו .. ולא רציך .. זה לא יעזור !!
אני : בטח שזה יעזור .. אני ידבר איתו מחר בבצפר ..
אושר : טוב .. תודה (:
היא אמרה , וחייכה את החיוך שכל אחד מתאהב בו !! קמה והלכה לאמבטיה , כניראה לשטוף פנים ..
פתאום בפלאפון שלי צלצל ..
וזה/זאת היה/הייתה ..........
מקווה שאהבתם (:
תגיבו 😊





