כןןן מאמי אהבנוו(לפחות אני!!!!!!!!)
ואני רוצה עוד המשךךךךךךךךךךךךךך!!!!
את צריכה לפצותת אותנווו....
-יסווו-
חח שמחה שאהבת מאמי 😊
ואני יכתוב עוד המשך או 2 מחר אני חושבת 😊
לאבב 3>
אין מחרררררררררררררררררררר
היוםםםםםםםםם!!!!!!!!
אני רוצה המשךךך
ה=י=ו=ם=!!!!!!!!
לא רוצההה...את חייבת לפצותתת=]
-יסווו-
אהההבבבתתתי בייבי , מדהים [=
QUOTE (-יסווו- @ 15/08/2006) אין מחרררררררררררררררררררר
היוםםםםםםםםם!!!!!!!!
אני רוצה המשךךך
ה=י=ו=ם=!!!!!!!!
לא רוצההה...את חייבת לפצותתת=]
-יסווו-
חחח ...
היום אם יהיה לי קצת זמן אני יכתוב המשך .. או 2 😁
QUOTE (דיאנו @ 15/08/2006) אהההבבבתתתי בייבי , מדהים [=
טנקסס 😊
ושמחה שאהבת 😁
סאשקיי אהובתי...איזה מדהים את כותבת =]
יאללה שימי המשששך דחוףף ..חיחיחי
=קאטי=
QUOTE (katya90 @ 19/08/2006) סאשקיי אהובתי...איזה מדהים את כותבת =]
יאללה שימי המשששך דחוףף ..חיחיחי
=קאטי=
תודה קאטיי (:
ואני ישים מתי שיהיה לי זמן & כוח לכתוב 😛
כפרהה שליי מושלםם =]]
אני מקפיצהה לךך =)))
😛
אפפאפפ
איך ה "אני יכתוב עוד פרק או 2 היום" הפך לזה שעברו יותר משלושה חודשים ועדיין אין המשך?.....
אהבתי תסיפור , תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!