פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

הסיפור הראשון שלי כאן ..

✍️ נסיכה_קטנה 📅 28/06/2006 23:44 👁️ 2,804 צפיות 💬 117 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 6 מתוך 8
QUOTE (-יסווו- @ 18/07/2006) עבר כבר כמה ימים...
אמרת שתשימי את ההמשךך..
ועדיין לא שמת=\\

מחכההה.!!!

-יסווו-
כןן אני מצטערת מאמי ..
פשוט את יודעת אני חיפה ויש לנו עכשיו ת'מצב הכי לא טוב וכל כמה זמן היו צפירות ובומים ומה לא ..
אבל עכשיו יש לי קצת זמן פה לשים המשך ..
אז עוד שניה 😊
QUOTE (LoLiii @ 19/07/2006) מאמי סיפור מ.ה.מ.ם [=
תודדה מאמי :]
QUOTE (sufipufi @ 19/07/2006) יצצצא
לךךך
מהמםםם
רצחח :]
אני[?!]
אהבתתתיי :]
תודדה כפרה :]]
QUOTE (HeNNNNNNN @ 19/07/2006) קראתי עכשיו הכלל
סיפור ממש יפפה
תמשיכיי מאמי
מוואהה
תודה מותקק :]]
והינה עכשיו אי שמה המשך 😊
אוקי בנות ..
אז קודם כל -
אני מצטערת שלא שמתי המשך הרבה זמןן ..
פשוט יש לנו פה כל כמה זמן איזה טיל עף לחיפה ומה לא ..
וכל כמה שניות יש הזעקות וכאלה .. \:
אבל עכשיו קצת נרגעו פה העניינים [בלי לפתוח פה לשטןן] ..
אז הינה ההמשך -
תהנו 😊

דפקתי בדלת .. הוא אמר שאני יכולה להכנס .
נכנסתי ו .. עידן ישב על המיטה , והאמת ? הוא היה ניראה לי דיי מוזר ..
אני : עידן ? מה קרה ?!?!
עידן : בואי , כנסי .. שבי ...
אני היבטתי בו , ניסיתי להבין מה קרה , מה הוא עומד לספר לי ?
התקדמתי לכיוון המיטה שלו .. התיישבתי עליה ..
הוא ישב מולי , בצד השני של המיטה .. הסתכל עליי כמה שניות במבט רציני ..
אני : נו עידןן .. אתה רצית לדבר או מש'ו לא ? אז דבר .. אני עייפה ...
אמרתי לאחר השניות האלו של השתיקה ששררה בינינו ..
פתאום עידן החל מחייך ..
אני : נו עידןן .. מה אתה מחייך עכשיו ? טוב אתה לא מדבר ? אני הולכת ..
באתי לקום .. עידן תפס לי ת'יד ועצר אותי .. הושיב אותי על המיטה בחזרה ..
הסתכל עליי שוב כמה שניות .. והחל מתפקע מצחוק ..
אני : טוב נו מה יש לך ?! מה אתה קראת לי לפה בשביל להתסכל עליי ולצחוק על המראה שלי ? או שמה ?!
עידן : טוב חחחחח טוב שניה תביאי לי להרגעע חחחחחח
אמר בזמן שהוא מתתת מצחוק ומנסה להרגע ..
אני : טוב אני מחכה .. לך תשתה קצת מים \:
עידן : לא לא .. חח זהו זהו נרגעתי (:
אמר ובאמת נרגע ..
אני : טוב אז מה רצית ? ולמה צחקת .. ? \:
עידן : טוב .. את מוכנה לשוק של ה-חיים שלך ?!
אמר והסתכל עליי מנסה שלא לפרצוף שוב בצחוק כמו מקודם ..
אני : נו ? מה ??
עידן : טוב .. אזז נכון רן ? לא יודע מה נכנס בו .. התקשר אלי .. חחחח
אני : נו מה ?!?!?! מה איתו ?
אמרתי לאחר שעידן החל שוב מתפקע מצחוק ....
עידן : טוב טוב רגעע מה את לחוצצה ?!
אני : ברור שאני לחוצה כיא תה מותח אותיייי .. דבר כבר נוו ..
עידן : טוב .. אז שומעת ? רן התקשר אליי כמה דק' לפני שהתקשרתי אלייך ..
ו ..
אני : נו מה ??
שאלתי בעצבים אחרי ששמתי לב שעידן מת לצחוק עכשיו ..
עידן : טוב והוא שאל עלייך דברים ...
אני : מממממממהההההה ?! יואוו מה הוא שאל ? ומה אמרת ?!
שאלתי כולי מתרגשת ...
עידן : הוא שאל בת כמה את בדיוק .. ואם יש לך חבר .. ואיזה סוג של בנים בדיוק את אוהבת ..
עניתי לו על כל מה שהוא שאל ושאלתי למה ? והוא אמר שזה לא ענייני .. ואז ביקש ת'פלאפון שלך ..
אז אני אמרתי לו שאם הוא לא עונה לי למה הוא שואל את זה אני לא מביא לו ת'פלא שלך ..
ואז הוא אמר יודע מה ? לא צריך .. אני יגיד לבד ! וניתק לי ..
אני : וואייייייייייייייייייי !!!!!!! נו עידןןן ... איזה הורס אתההה !!!#
התחלתי ממש לצעוק עליו .. כי זה ממש ממש ממש עיצבן אותי ! למה הוא הורס לי את מה שאני מחכה לו כ"כ הרבה זמן ?!
יאווו !!
עידן : אני יודע שאני הורס D: כולן אומרות לי את זה ..
הוא אמר גאה בעצמו ..
אני : נו יופי יופי עידןן הרסת לי את הכל עם רןן !! כל מה שהיה יכול להיות !#
עידן : אוייייש ! נו מצטערר וואיי .... וץ מזה הוא ישיג ת'פלא שלך מאח שלו !!
אני : אולי .. אם אח שלו יביא לו .. אח שלו שונא אותיייי ...
וחוץ מיזה עידןן .. למה לא אמרת לו את מה שאני מרגישה אליו ?!?! אה ?!
אני הרי ביקשתי ממך יפה שתגיד לו את זה לא ?! ועוד שהייתה לך הזדמנות ...
עידן : תגידי לי מה את סתומה ? ניראה לך שאני באמת הייתי מספר לו את זה .
הוא היה צוחקק .. חחח לא את לא מבינה המ את אומרת פשוט \:
את יודעת שהוא ואת בכלל לא מכירים .. יענו בקושי ..
הוא בקושי יודע שאת קיימת .. לא יודע מה נפל עליו רצה לדבר איתך ...
אבל הוא ואת ל-א מכירים וב-ח-י-י-ם לא ייקרה ביניכם כלום ! את מבינה אותי ? פחח
הוא אמר את כל זה .. ואני ? אני לא האמנתי שהוא אמר לי את זה ..
שאנחנו בחיים לא ניהיה ביחד ? שלא ייקרה בינינו כלום ?! למה הוא חייב לעשות לי רע תמיד ?
למההה ?!?!
יצאתי מהחדר של עידן עם דמעות בעיניים .. ניסיתי להחזיק מעמד .. רק עוד כמה צעדים , כן את מסוגלת ספיר ..
הינה כמעט הגענו .. זהו ! נכנסתי לחדר שלי ..
לא היה איכפת לי שכבר כמעט 2 .. לא היה איכפת לי .. הדלקתי ת'מסך של המחשב ..
קודם כל עשיתי הוואי באייסיקיו :

-----

לא פה ...
חזרתי מאושר - היה בנזונהה !#
אושרעע לאביו יפה שלי 😘
עידן אני שונאת אותך ! אתה הרסת
לי הכל !#
מתקלחת ואז הולכת לישון ..
ליל"ט .. (:

-----

לחצתי על אישור .. הדלקתי מוזיקה ..
התנגנו לי כמה שירים ברקע ..
לא ממש הקשבתי להם בכלל .. קראתי כמה הוואים :

-----

אושר -
יושנת ליייי (:
א-ל תפריעו לשנת היופי שלללי P:
הייתה מסיבה בתת זונההה D:
ספרי'קהה שליי אוהבתותך הכי שיש !#@
😘
יאלה ז-ד-י-י-נ-ו מ'פה - פיפי ולייישון ! P:

===

עמיר -
אולי ...
מחר לא בבצפר .. ה-כ-י שווה ! 😉
אושר היה כייייףף ממי ..
יאלה אני במיטה .. חעחע ...

===

לירז -
וואלה לא פהה ..
חורפתת .. בחלום ה-7 שלי כבבר !
😛
אל תשלחו הודעות 😛
ביי נשמותת ..

-----

טוב לא היה לי כוח לקרוא עוד הוואים ..
נזרקתי על המיטה שלי .. ופרצתי בבכי ..
למה עידן כ"כ שונא אותי ?
למה הוא כ"כ מגעיל אליי ?
למה הוא הורס לי הכל ?
למה הוא לא אומר כלום לרן ?
למה הכל ככה קורה לי ?! 😢
בכיתי ובכיתי .. עד - שנירדמתי ....

~~~~~~~~~~

'להיות כמוני , להתלבש להתנהג כמוני , מנסים לזוז כמוני .. '
שמעתי את הצלצול של הפלאפון שלי ..
התעוררתי הבטתי בצג היה כתוב 'לירזו'ש הממי'
עניתי .. לא הבנתי מה היא רוצה ממני על הבוקר ככה ...

אני : מה אתה רוצהההה ??
לירז : וואי מה קרה מה את עצבנית ?! רציתי לשאול אם זה פסדר שאני יבוא עכשיו ..
אני : מה עכשיו ? וסורי פשוט אין לי כ"כ מצב רוח \: עזבי אני יסביר לך אחרי זה ....
קיצור למה שתבואי עכשיו ?? מה את גם לא הלכת לבצפר בסוף ? חח
לירז : חחחח ספירעע ?! חח את פסדר ? עכשיו כבר 2 וחצי .. מה עד עכשיו ישנת ?
אני : מה 2 וחצי ?! לא בוקר עכשיו ?? אופסס חח סורי לא שמתי לב .. וכן ישנתי .. \:
לירז : יוו סאפושש סורי הערתי אותךך \:
אני : חח בקטנה זה פסדר ..
לירז : אז מתי את רוצה שאני יבוא אלייך ? אם את רוצה בכלל ...
אני : אממ תבואי בשלוש ורבע אוקי ממי ?
לירז : טוב יפה .. יאלה ביוש לאביו ..
אני : ביי ביי ממי ...

אמרתי אני , וניתקתי ...
התסכלתי על השעון שבפלא וראיתי שהשעה הייתה באמת 2:33 ..
פתחתי ת'ארון , הוצאתי מגבת גדולה , תחתונים + חזייה ,
מכנס ג'ינס שורט [קצר] כזה , וגופיית סבא שחורה ..
נכנסתי לאמבטייה צחצחתי שיניים , הורדתי ת'בגדים שהייתי איתם אתמול [בעע ..
שחכתי להחליף , נירדמתי \: ]
ונכנסתי התקלחתי מהר מהר .. ויצאתי .. התנגבתי טוב טוב ..
התלבשתי .. הסתרקתי שמתי קצת קרם לחות בשיער ..
ויצאתי מהאמבטיה ..
הסתכלתי בשעון ראיתי שעכשיו - 15:3 ..
שלוש ושלוש דק' ... טוב נו לירז אמורה לבוא אליי עכשיו ..
התיישבתי על הכיסא של המחשב .. המסך היה דלוק [שחכתי לגבות אותו אתמול] ..
ראיתי שהייתה לי הודעה באייסי מ.. עמיר ?!
טוובבבב ..
פתחתי אותה :

-----

עמיר :
ספירר את פה ? מתי לבוא אלייך ? התקשרתי ולא ענית \:
אני :
קיצור עמיר שומע ? תבוא אליי בחמש וחצי אם אתה יכול ..
עמיר :
הוווו ! טוב שעניתת .. קיצור אני יבוא בשש סבבה ? כי חמש וחצי לא יכול ...
אני :
מה אתה רוצה ?! רק התעוררתי לפני חצי שעהה ...
וסבבה בוא בשש ..
עמיר :
יאלה ביייייייייי ..

-----

אמר והתנתק .. טוב מוזר הילד ..
שמעתי מלמטה ת'קול של לירז , יש לה קול כזה שכל אחד יישמע ממרחקים חח
שמעתי אותה מדברת קצת עם אמא שלי , ועולה במדרגות ..
נכנסה לחדר שלי [ח-צ-ו-פ-ה ! בלי לדפוק על הדלת חח]
וקפצה עליי חחחחח
אני : יוו חחח לירוווו חחחחחח נווו חחח רדיי ממנייי חחחחחחחח יא שמנהה חחחח
לירז : אה ? אני שמננננה ?! סבבה סבבה זכרי לךךך ..
אמרה וקמה ממני ..
אני : יואוו אם זה מה שמקים אותך ממניי ... פייי .. חח
לירז לא הסתכלה עליי אפילו חח משחקת אותה נעלבת לייי פהה .. חחח
אני : נוו לירוווששש .. מה את נעלבת לי עכשיו ?! יא שקופהה ..
לירז : חח דיי נו מפגרתת ...
אמרה אחרי שהחלתי מדגדגת אותה ...
הפסקתי לאחר כמה דק' P:
אני : נו .. אז מה לירז מה רצית לדבר איתי ? (:
לירז : כןןן \:
אמרה והבעת פנייה השתנתה פתאום ..
אני : ראזיייי ? מה קרה ? דברי ...
לירז : טוב תקשיבי .. את חייבת לעזור לי ..
קיצור יש איזה שרמוטה אחת מט' .. היא גרה בשכונה שלי ..
והיא רוצה את מיכאל שלייי ..
*מיכאל זה החבר של לירז , הוא בכיתה ט' (: *
ואני אמרתי לה שאני לא מוותרת עליו כי הוא אוהב אותי ואני אותו ..
והיא אמרה לי שאין מצב שהוא אוהב מישהי בכיתה ז' \:
ואמרתי לה תתפלאי - יש .. אז היא אמרה בואנה את מתחפצת אליי ..
אז אמרתי לה לא מתחפצת רק אומרת לך ת'אמתת ..
אז היא אמרה לי בואנה את אם אני רואה אותך בבצפר חכי מה קורה לך אתת ...
ובעיקר אם לא תפרדו את ומיכל !! ברור לך ?! שמרי על עצמך ועל הפה שלך כפרהה ...
אני : מה ?! מי זאת ? מתי היא אמרה לך את זה ? ואיפה ??
לירז : כןן .. ואז אני אמרתי את זה למיכאל .. והוא אמר לי שאין לי מה לדאוג ..
ושהיא לא תעז לגעת בי כי הוא יישמור עליי (: אבל עדיין אני פוחדת שהיא תתפוס אותי בלעדיו \:
והיא אמרה לי את זה אתמול בערב בדיוק כמה שניות לפני שהתקשרתי אלייך ...
היא התחברה אליי לאייסי ..
אני : מה זה ?! מאיפה יש לה ת'אייסי שלך בכלל ?
לירז : אנייי יודעת ניראלך ?! אם הייתי יודעתתת ...
אני : אז רגע מיזאת ? איך קוראים לה ? אנחנו מכירות אותה בכלל ?!
לירז : כן כן .. קוראים לה מיטל חן .. נו ההיא הערסית השמנה ההיא :S
אז היא זאת אותה אחת .. ועאלק אמרה לי עוד שמיכאל אוהב אותה \:
בעע מיכאל נגעל ממנה ... גם מהיופי וגם מהאופי \:
אני : חח נו זה היה צפוי שהוא ייגעל ממנה \: היא בנאדם מגעיל .. אופי חרא יש לה זאתי \:
ופיי אני יכולה לכפכף אותהה חח כמובן אני עם העזרה של אושרע שלי P:
רוצה ? [[;
לירז : לא לכפכף אותה רק להרגיע אותה שתעזוב אותי .. חח
אני : נו איןןןן בעיה .. חח אני ואושרע נדבר איתה כבר .. חעחע
לירז : טוב מה באלך לעשות מש'ו עכשיו ? חח עד שבאתי אלייך אין יל כוח ללכת P:
אני : אוקי .. את יכולה להשאר אצלי עד שש .. אם אתרוצה (:
לירז : סבבה אין בעיה ממי ..
אני : אז באלך להתחבר לאייסיקיו שלך ? מש'ו ?
לירז : כןןן D:
אני : חחחח יא מאושרתת ..
היא התחברה לאייסי שלה ..
עשתה הוואי :

-----

אצל סאפירע המושלמת שללי :]]
דונט להפריע חמורים P:
מיכאל = אהבת חיי ל-ע-ד !# 😘
יאלה סלאמת'ק עזיייים 😁

-----

בדקנו כמה הוואים מהרשימה שלה :

-----

מיכאל אהובי :
לא כאן ..
לירז'וש אישתי -
אני אוהב אותך יותר מכל דבר אחר
בעולם הזה !# ת-פ-נ-י-מ-י !#
מיטל יא אלה את זבל של בנאדם ,
דברי איתי דחוף !#
יאלה טוסו ...

=====

אושר'וש הכוסססע :
ל'פה ..
יצאתי לגיננה עם אהובי P:
על הפלא ..
יאלה סלאמת ..

=====

עמיר הקרצייה :
פהה ..
תזרימו הודעות ...
בארבע אצל יעקוב הדוד ..
זדיינו !@#

-----

וזהו .. לא היה עוד מיש'ו כזה לבדוק לו ת'הוואי ..
התכתבנו סתם קצת עם אושר ועם עוד כמה מהכיתה
ומהשכבה ..אחרי זה ראינו טלויזיה ודיברנו על כל מיני דברים ..
ככה עד חמש חמישים ..
ואז לירז הלכה ..
נזכרתי שעמיר צריך לבוא ..סידרתי קצת ת'חדר ..
ואז אחרי כמה דק' שמעתי שהוא בא ..
המשכתי לראות טלויזיה ..
הוא דפק בדלת אמרתי 'כן' ..
הוא נכנס , התיישב ..
עמיר : ...................


מקווה שאהבתן :]]

תגיבבבו 😉
סשייי,
ככה את משאירה תי' במתחח ://
לא מתאים לך..חח
מאמי,אני מחכה להממששךך#!

אוהבת
-ליאתי-
יפפפפפה מאוווד 😊
תמשיכיי ממי ..
ואי ארוך חח
נחמד מאמי שלי
וכשאת עושה שמישו מדבר תעשי מרכאות זה עוזר להבין
חח תמשיכי בובי
QUOTE (liatitati @ 21/07/2006) סשייי,
ככה את משאירה תי' במתחח ://
לא מתאים לך..חח
מאמי,אני מחכה להממששךך#!

אוהבת
-ליאתי-

חחחח ..
אממ המשך אני ישים כשיגיבו עוד קצצת [טיפה'לה 😛 ]
😊
לאביו מאמי ..
QUOTE (דיאנו @ 21/07/2006) יפפפפפה מאוווד 😊
תמשיכיי ממי ..
תודה מאמי שלללי 😊
ואני ימשיך אחרי עוד כצצת תגובות 😛
מתעלייך 😁
QUOTE (י-ע-ל @ 21/07/2006) ואי ארוך חח
נחמד מאמי שלי
וכשאת עושה שמישו מדבר תעשי מרכאות זה עוזר להבין
חח תמשיכי בובי
חחח כן ככה יצא ..
ואוקי אני יעשה מרכאות מאמי 😉
ואני ימישך עוד כמה תגובות מאמי ..
אוהבתותך 😊
סששהה,
אני צה' ההממשךך #%!

שיהיה לך שבת שלווםם (:
אוהבת, 3>
-ליאתי-
מצטרפת חדשה לסיפור 😁
תמשיכי הוא מדהיםםםםםםםם
מענננניין מה הוא רוצה להגיד לה!
תמשיכיי מאמי
מוווואהה
המשךךךךךךך
דחוףףףףףף

-יסווו-

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך