QUOTE (י-ע-ל @ 04/07/2006) באפלו זה נעליים חח
ומי זה עמיר שכחתי אוף...
המשך מהמם תמשיכי בובי
עמיר זה הילד מהכיתה שלה .. שתמיד מציק לה (:
תודה והמשך או היום או מחר (:
QUOTE (טניושש @ 04/07/2006) מהמםםםםם
תמשיכיייי
תודה ממי (:
ויהיה המשך היום או מחר :]]
מההההמממממם.!!!!..
כל כך יפה.!!..
המשך...
אוקי אז קודם כל סורי שייבשתי אתכן ..
אבל אי רואה שזה לא כ"כ הפריע לכן \:
אז הינה המשך ..
מי בא לקחת את עמיר ? איי .. מי אם לא רן .. כן , הם הרי אחים ! :\
כ"כ נלחצתי .. אבל מצד שני - כ"כ התרגשתי !!
הוא נכנס וחיפש את עמיר .. הוא ניגש אליי ואל אושר ..
רן : אושר , איפה עמיר ?
אושר : לודעת .. רגע אני יילך לחפש אותו (: שב פה בנתיים תדברו או מש'ו חח
רן : אוקיי (:
אמר וחייך את החיוך הכ"כ מושלם שלו !! (:
שזה גרם גם לי לחייך .. [:
רן : היי .. אני מכיר אותך לא ? את לך אחות של עידן במיקרה ?
אני : כן .. חח ואתה לא הכי מכיר אותי .. בטח ראית אותי איזה כמה פעמים בבית שהיית אצלינו .. (:
אמרתי וחייכתי את החיוך הקטן שלי ..
רן : כן , יכול להיות .. מוזר שלא שמתי לב אלייך כ"כ .. קזה לא לשים לב אלייך .. (:
אמר וחייך , ואני ? חייכתי גם ..
רן : וואו ! יש לך חיוך יפה ! אל תפסיקי לחייך אף פעם !!
וואו ! אני לא מאמינה ! הוא החמיא לי ! יא אני מתה ! (: אין עכשיו אני חייבת לאושר טובה ע-נ-ק-י-י-י-י-י-י-י-י-ת !!
אושר ועמיר התקרבו .. אמיר הסתכל עלינו במבט כזה של 'הא ?! מה אתם עושים ביחד ?!'
ואני הסתכלתי עליו בחיוך מאוזן לאוזן ! ואושר ? אושר ראו עליה שהיא מאושרת בשבילי (:
אושר : הינה רן .. מצאתי את עמיר (:
עמיר : יאלה בוא ...
רן : בוא בוא ... ואממ אושר .. תגידי לחברה שלך ......
אני : ספיר (:
רן ף וואו ! שם יפה יש לך (:
אז אושר תגידי לספיר , שלא תפסיק לחייך ! החיוך שלה מדהים ! (:
אמר , חייך את החיוך שלו וקם .. הוא ועמיר יצאו מהבית ..
ונסעו ..
ואני ואושר ? כ"כ התלהבנו ! היא שמחה בשבילי ואני ? בשביל עצמי כמובן !!
אני : וואייייייי !! אושששששששששרעע !! אני כ"כ חייבתתת לךך !! כ"כ העלת לי ת'מצב רוחח !! כפרעלייך (:
אושר : חח בכייייףף !! יאללה בואי נשים קצת טראנסים ומוזיקה בכללי חח ונרקוד עם כל מי שלא הלכו עדיין D:
אמרה כולה מאושרת .. חח
אני : יאללללה !!
אני : יאלללללללה כולםם בואו לרקוודדד (((:
צעקתי לכולם ואושר הגבירה ת'מוזיקהה לפולל ווליום ..
התחלו לרקוד , להשתגע , וכו' ..
והיה כ"כ כייייייייף !!!!!!!!
עליתי לחדר של אושר לבדוק אם מיש'ו התקשר אליי ..
ראיתי 10 שיחות שלא נענו ..
חח וואו ! אני מבוקשת ! D:
-אמא-
-אמא-
-אבא-
-אמא-
-עידן- ממה ?! חח עידן התקשר אליי ?!?! וואו .. זה נחמד (:
-אמא- וואיי .. חח אמא קצת הציפהה .. \: טוב נו ..
-לירז- [ לירז היא חברה שלי היא איתי בשכבה והיא ילדה ממש חמודה (: ]
-עמיר-
-עמיר-
-עמיר- מה הוא רוצהה ?!?! 😮
חזרתי לאמא אמרתי שהכל בסדר .. היא אמרה שהיא באה לקחת אותי אמרתי טוב .. היא אמרה שאבא התקשר מאותה הסיבה ..
אז שאלתי מה גם עידן מאותה הסיבה ? עידן ? דאג לי ? והיא אמרה שהיא לא ידעה שעידן התקשר אליי .. ושזה לא טוב שאני לא עונה לפלאפון .. חח
חשרתי לעידן ..
אני : עידן ?
עידן : מה את רוצה ?
אני : למה התקשרת אליי ?
עידן : אממ .. אני צריך לדבר איתך בבית .. זה קשור לרן ..
אני : מה קרה לו ? טוב אני עוד מעט באה אמא באה לקחת אותי ..
עידן : אוקיי .. אני מחכה (:
אני : ביי
וניתקתי .. וואו ! מעניין מה קרה לרן .. \:
חזרתי ללירז ..
לירז : הלוווווווו ?!?!?!?!?!???!
ענתה בעצבים .. חח בטח הערתי אותה .. נו מה , השעה 2 וחצי לפנות בוקר !
אני : לירזו ??
לירז : כןן מי זההה ??
אני : חח זאת ספירר ..
לירז : אעהה .. ספירררקהה .. היית אומרת חח מה קרה ? מה הערת אותי עכשיו ?!
אני : אממ כן סורי שחגתי מהשעה .. חח קיצור מה את התקשרת אלי ? רצית משו ?
לירז : אהה כן .. עזבי לא חשוב אני ידבר איתך מחר בבצפר כבר (: היי את באה בכלל ? חח
אני : אהממ .. לא לא ניראלי חח אז תבואי אלי אחרי בצפר (:
לירז : סבבה לילה טוב ביי ..
וניתקה חח
אוקי .. עכשיו עמיר .. חזרתי אליו ...
עמיר : מהההההההה ???????
חח ענה בשיא העצביםם .. מה עובר עליו זה ?!
אני: עמיר ?? זאת ספיר .. מה רצית ? למה התקשרת 3 פעמים ?? \:
עמיר : אהה .. את .. אני יכול לבוא אלייך מחר אחרי בצפר .. כשתחזרי כאילו .. כי אני לא הולך ואני צריך לדב ראיך !
אני : גם אני לא הולכת תבוא אלי כשתרצה .. מה קרה אבל ?
עמיר : זה לא לטלפון ! נו אני חייב לדבר איתך דחוףף ...
אני : אווקיי \:
עמיר : יאלהה ביי הלכתי להתקלח ...
אני : ביי
וניתקתי ..
אושר קראה לי מלמטה אמרה שאמא שלי באה לקחת אותי ..
אמרתי לכול מי שנשארו ביי בלחי ..
ויצאתי .. נכנסתי לאוטו ..
לאחר כמה דק' הגענון הביתה ...
עליתי לחדר של עידן .. אמא אמרה שהוא לא ישן עדיין ...
דפקתי בדלת .. הוא אמר שאני יכולה להכנס .
נכנסתי .. ו ....................
מקווה שאהבתן ת'פרק ..
תביפו נסיכותת (:
ו...........?
מהמם מאמי תמשיכיייייי
ובטח רן היה שםםם ...
תמשיכיייי 😛
איך היה בכיף - כאן ? ;]
קראתי תסיפור את כותבת ממש ממש יפהה..
למה את לא ממשיכה??!?!
מחכה להמשך...
ד=ח=ו=פ=!!!!!!!!!
-יסוו-
יפההה תמשיכיי
אני יודעת שבאפלו זה נעליים
אבל איזה סוג יעני איך הם נראותת...
ש מצב אתן מעלותתמונהה?
QUOTE (י-ע-ל @ 12/07/2006) ו...........?
מהמם מאמי תמשיכיייייי
חח אם אני יהיה היום בערב על המחשב אני ישים היום המשך ..
אם לא אז מחר :]]
QUOTE (inbargirl @ 09/07/2006) מההההמממממם.!!!!..
כל כך יפה.!!..
המשך...
תודה [[:
ואממ כמו שאמרתי או היום בערב או מחר .. (:
QUOTE (דיאנו @ 13/07/2006) ובטח רן היה שםםם ...
תמשיכיייי 😛
איך היה בכיף - כאן ? ;]
חכי ותראי 😛
והמשך או היום בערב או מחר .. (:
והיה כיף 😛
QUOTE (-יסווו- @ 14/07/2006) קראתי תסיפור את כותבת ממש ממש יפהה..
למה את לא ממשיכה??!?!
מחכה להמשך...
ד=ח=ו=פ=!!!!!!!!!
-יסוו-
תודה ממי 😊
אני ממשיכה היום בערב או מחר :]
QUOTE (אנונימית @ 14/07/2006) יפההה תמשיכיי
אני יודעת שבאפלו זה נעליים
אבל איזה סוג יעני איך הם נראותת...
ש מצב אתן מעלותתמונהה?
תודה ..
והיום בערב או שמחר .. (:
ואממ אם אני ימצא תמונה של זה אני יעלה 😊