מ.ה.מ.םםם :]
המשךך
דחוףףף :]
QUOTE (liatitati @ 22/07/2006) סששהה,
אני צה' ההממשךך #%!
שיהיה לך שבת שלווםם (:
אוהבת, 3>
-ליאתי-
חחח
יהיה המשך בקרוב אני חושבת 😊
לאביו 3>
QUOTE (shira91 @ 22/07/2006)מצטרפת חדשה לסיפור 😁
תמשיכי הוא מדהיםםםםםםםם
חיחיח ברוכה הבאה מאמי 😊
ואני ימשיך בקרוב 😊
QUOTE (HeNNNNNNN @ 22/07/2006) מענננניין מה הוא רוצה להגיד לה!
תמשיכיי מאמי
מוווואהה
חח חכי ותראי 😛
מואהה 😘
QUOTE (sufipufi @ 23/07/2006) מ.ה.מ.םםם :]
המשךך
דחוףףף :]
תודה .. 😊
ועוד מעט יהיה 😊
QUOTE (אנונימית @ 23/07/2006) המשךך דחוףף
עטד מעט יהיה 😊
סשששי,!?
למה אייין הממשך!? :|
ליאתי 3>
סשהה,
זה לא פייר!
אני סתם מחכה להמשך..
-ליאתי-
אמרת שיהיה המשך...
אז...
איפה הוא?!??!?!?!?!?
מחכההההההההה
-יסווו-
מאמייי המשךךך דחוףףףףףףף
סיפור יפה רצחח!!
--חנוש--
יא תודה לכולם על התגובות 😊
אני מבטיחה המשך בקרוב ..
עכשיו אני מתחילה לכתוב . אני ישים מתי שאני יסיים ..
מבטיחה 😊
אוהבבבבת ! # 3>
נוו מה?
איןן המשך?!
-יסווו-
אוקי , תקשיבו ..
עכשיו אני כותבת [יש הפסקת אש אז יש לי זמן ובלי הפרעות של אזעקות באמצע ! ! ] ..
ואני ישים ת'המשך פה עוד היום .. מבטיחה 😊
תודה על התגובות , אוהבת 😊
נזכרתי שעמיר צריך לבוא ..סידרתי קצת ת'חדר ..
ואז אחרי כמה דק' שמעתי שהוא בא ..
המשכתי לראות טלויזיה ..
הוא דפק בדלת אמרתי 'כן' ..
הוא נכנס , התיישב ..
עמיר : ...............................
--------
עמיר : ספיר , תקשיבי ... אני ....
אני : נו , עמירמה ? דבר כבר ....
עמיר : אני ... אני אוהבת את לירז ! ...
הסתכלתי עליו , המומה !
עמיר ? אוהבת את לירז ? חחח
לא יודעת למה , אבל זה ממש נשמע לי לא הגיוני ..
אני : עמיר , אתה רציני ? חח
עמיר : כןן .. בבקשה את חייבת לעזור לי איתה .. בבקשה בבקשה בבקשה !
אני : הייתי עוזרת לך אם היחס שלך אליי תמיד היה יותר טוב ..
אבל עם איך שאתה מתייחס אליי אני מעדיפה לא לעזור לך ,
וחוץ מזה .. לירז תפוסה .. ואתה יודע את זה !
עמיר : נו ספירר .. יאלה בואי נפתח דף חדש !! דיי חלאס עם כל הריבים האלה ..
אני : חחח אתה רוצה לפתוח דף חדש , אה ? למה ? כי אתה צריך ממני טובה ? כן ? אז אני לא רוצה לפתוח איתך דף חדש .. וגם אם הייתי רוצה לא הייתי יכולה לעזור לך , ואתה יודע את זה .. אמרתי לך ואני יגיד שוב -
לירז תפוסה .. והם מאוהבים .. ! !
עמיר : טוב .. ספיר חשבתי שאת באמת יכולה להשתנות אליי ולהיות איתי סבבה ... אבל אני רואה שטעיתי , וסתם באתי לפה ... יודעת מה ? אני יבקש ממיש'ו אחר כבר עזרה .. אם את ככה מגעילה לא צריך .. תודה וביי ..
הוא אמר את כל זה , קם – והלך .. שמעתי את דלת הבית נסגרת ..
נשכבתי על המיטה .. ופשוט – התחלתי להתפקע מצחוק !
אין לי מושג למה , באמת ! פשוט היה לי חשק לצחוק – וצחקתי ..
אולי מכל הסיפור הזה , מכל מה שהלך פה הרגע החדר שלי ..
חחחח ... ככה המשכתי לצחוק הרבה מאוד זמן [אני חושבת] ..
עד שהפלאפון צלצל ..
על הצג היה כתוב :
לירזי שלי
הפסקתי לצחוק , ועניתי :
אני : הלו ?
לירז : צאאאאאאאפיקה !!!
אני : ליייראאאסססססי 😁
לירז : מה קורה בייבי ?
אני : וואלה טוב .. איך איתך ?
לירז : מעולה .. שומעת ?
אני : תקשיבי ..
אמרנו באותו הזמן .. חיחי ...
לירז : מה ? דברי ..
אני : טוב נו , קיצר .. עמיר בא אליי היום .. ואמר לי שהוא אוהב אותך ,
וביקש שאני יעזור לו איתך ושאני והוא נפתח דף חדש וכל זה ..
ואמרתי לו שאני לא פותחת איתו דף חדשש כי הוא רוצה בכלל לפתוח דף חדש כי הוא צריך ממני טובה והכל .. והוא אמר שזה לא נכון ואמרתי לו שחוצמיזה יש לך חבר ואתם אוהבים אחד ת'שנייה ! ! ! ואז הוא אמר שהוא חשב שאני יכולה להיות יותר נחדה איתו ושאני יכולה לעזור לו ושהוא מבין שהוא טעה ושלא צריך ת'טובות שלי ושהוא יבקש ממיש'ו אחר עזרה ... והלך מהבית שלי ..
לירז : ממממממממה ?! כוסעמק אם הוא רק ינסה לא מעניין אותי בעזרת מי לסכסך ביני ובין מיכאל אני יהרוג אותו ! ! !
אני : ואני יעזור לךך ... (:
לירז : חחח תודה בייבי שלייי 😊
אני : אז מה באת להגיד מקודם ? חח
לירז : אממ .. אה כן , רציתי להגיד לך .. באלך לבוא איתי לקניון .. ?
אני חייבת לקנות כמה דברים פה ושם 😛
אני : חחח פה ושם ? 😮 טוב לא משנה אני יבוא אבל מתי ?
לירז : אממ .. תיהי מוכנה בשש וחצי (: אני יבוא אלייך 😊 טוב ?
אני : אחלה 😊
לירז : אאז .. יאלה צ'או סלאמת יפתי 😊
אני : בה ביי ...
וניתקנו ת'שיחה 😊
היסתכלתי על השעון שבפלאפון שלי , ראיתי שהשעה כבר כמעט שש ..
ניגשתי אל הארון , הוצאתי מגבת , חזיה לבנה , תחתונים לבנות , גופיית סבא ורודה , חכנס שורט קצר חום ..
נכנסתי למקחלת .. התקלחתי .. סיימתי - התנגבתי , התלבשתי , הסתרקתי ..
שמתי מעט בושם , ודאודורנט ...
הוצאתי מהארון גרבים לבנות , גרבתי אותן , נעלתי נעליי אולסטאר קצרות ורודות ..
בדקתי מה השעה – היה כבר 6:20 ..
טוב יש לי עוד בסה"כ 10 דק' .. שיניתי הוואי באייסיקיו :
----
לא פה :]
עם לירס'קה שלי בקניון =]]
ילד ? אני אוהבת אותך מלא , תבין כבר !
אני עם הפלאפון הסקסי שלי ...
אללה באס חמודיםם 😊
----
שמעתי צלצול בדלת .. זאת בטח לירז ..
ירדתי לכיוון הדלת , ראיתי שאמא כבר פתחה ללירז ת'דלת ...
ולירז ישבה בסלון על אחת הספות ..
אמא : ספיר .. להביא לך כסף ?
אני : אממ .. כן , בכייף ! 😊
אמא הביאה לי 2 שטרות של מאתיים .. יאי ! חחחח
אני : טוב אמא .. זזנו .. ביי 😊
אמא : ביי .. אל תחזרו מאוחר ...
אני ולירז יצאנו .. והלכנו לקניון ... כן כן , ברגל .. חח טוב זה קרוב 😊 ..
הגענו לקניון ..
ופגשנו שם ת'בנאדם שהכי לא רציתי לפגוש , אוף ! שונאת אותו !