יפפההה שללללי,
בשבילךך [:
יומולדת שמחחח
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
יאאאאאאא תודהההה ח י י ם ש ל י
מתההה עליייךךך
חעחע (:
והנה,
כדיי שתאהבי אותי יותתתר
אור יהודה אנשים....
צריך להבין אותהה!!!
QUOTE (טלטל963 @ 13/08/2006) אור יהודה אנשים....
צריך להבין אותהה!!!
:[
כפרההה עלייךךך נסיכהה שליי
QUOTE (טלטל963 @ 13/08/2006) כפרההה עלייךךך נסיכהה שליי
:]
עזבבי,
אני טובעת בהפרעוות
חחח
חחחחחחחח שמים לב...
רוצה אני יבוא להציל אותך?
QUOTE (טלטל963 @ 13/08/2006) חחחחחחחח שמים לב...
רוצה אני יבוא להציל אותך?
כככככככככככככככככככככככככככככככככככןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
אבבל דחופי,
לפני שיהיה מאוחר מידיי
אני באההההההה חכייייי לייייייייייייייייייייייי
QUOTE (טלטל963 @ 13/08/2006) אני באההההההה חכייייי לייייייייייייייייייייייי
=]
חחחחחחח שמתתת לבבב שטיפההה הגזמנו עם התגובות.1?
בקיצווור, בקיצוווור, בקיצוווור
סחבבת אותי יותר מידיי, אני רוצה...
המשך - ברגע - זה 😛
ייאלללה
-מחחחכה-
🙄
QUOTE (טלטל963 @ 13/08/2006) חחחחחחח שמתתת לבבב שטיפההה הגזמנו עם התגובות.1?
חח כןן בגלל זה העברתי נושא :]
אני עושה עכשיו המשךךך לאני הוא והיא...
ואז לסיפור הזה