[FONT=Arial]
[/QUOTE]
אני-"מה את אומרת עליו?"
לירון-"על מי?.....אז זה עם החולצה הוורודה?"
אני-"כן.....נכון כוסון?"
לירון-"כן....איך את תמיד מוצאת לך את הילדים הכי כוווווווווווווסוווווווווניייייים........" אךך היא לא הספיקה להמשיך לצועוק ועצרתי אותה
אני-"תסתמי תפה שלך את רוצה שהוא יראה שאנחנו מתחבאות כמו שתי בנות מפגרות?"
לירון-"צודקת"
אני-"אווווווו סוף סוף ירד לך האסימון"....פתאום מישהו בא מאחורינו ושאל:
...-"סליחה? אפשר לדעת למה ילדות כ"כ יפות מתחבאות פה?"
----------------------------------------------------------
אוקיי אזז שמי טל יש לי עיניים בין חומות לדבש..{כן....אין לי כחולות} הגובה שלי הוא 1.63 גוף חטוב שיער שטני גלי....קיצר....ילדה יפה...חח 🙄.......אני לומדת בכיתה י'....והחברה הכי טובה שלי זאת לירונוש.....חחח ילדה קרועהה
טובב נחזור לסיפור
--------------------------------------------------------------
אני-"אה אמממ.....מה?....מי?...אנחנו?....אתה מ...מדבר אליי?....אלינו?...מה?.....לא מפתאום....לירונוש אנחנו מתחבאות?....ממי יש להתחבא?......מהה?"...לא ידעתי מה לענות...הוא היה כזהה מושלםםםםםם....וכמו ילדה מטומטמת עניתי לו....אך לירון הרסה לי תמחשבות ושאלה:
לירון-"טוב סתמי....היי איך קוראים לך?"....
...-"שמי רן...וזה שקד,דביר,אסף,יוני המכוער,מתן החזק,ואמיר הנותן...........ומי אתן?....."....רן...איזה שםםם מושלםםםםםםםםם חשבתי לעצמי
לירון-"שמי לירון....אתה יכול לקרוא לי לירונוששש...חחחח".....כן לילדה הזאתת ישש הפרעותת
רן-"חחח אוקיי לירונוש...חחח".....זורם הבנאדם......ואז הוא המשיך..."והיי...את....איך קוראים לילדה יפהה כמוךך?"....
אבל לא הספקתי לענות ולירון התפרצה
לירון-"היי ימעליב"
שקד-"חמודההה.....חחחח"
אני-"התכוונת אליי רן?"
רן-"אני מניח שכן....אני לא רואה עוד בנות חוץ מלירונוש ומימך"......אחחחחחח גם מושלם מבחוץ וגם מבפניםםםם
אני-"אהה.....אוקיי....שמי טל"
רן-"וואלה?.....שם יפה....לך אני יקרא טלושש....חחח"
אני-"שתיהיה בריא"
רן-"אתן לומדות פהה?..."...כאילו הוא לא יחס חשיבות לזה שעניתי לו ככה בצורה מגעילה...איזה מניאקית אני...
לירון-"אכן כן"
יוני-"איזה כיתה?"
רן-"רגעע לפני שאתן עונות בואו קומו....למה אתן עדיין בפוזה של התחבאות?"
ואזז המושלם שליי עזר לי לקום ושקד עזר ללירון...איזה ידיים....קמנו ונשקנו לכל אחד מהם בבלחי...איזה עור חלק יש לו....אבל הייתי חייבת להיות קרירה...שלא יקלוט שנדלקתי עליו
אני-"תודה.....אנחנו כיתה י'"
אסף-"אז איך זה שלא ראינו את הבנות הכי יפות בבית ספר הזה?"...שאל
אני-"אני חדשה...לירון לא יודעת מה איתה"
רן-"רוצה שאני יעשה לך הכירות?"
אני-"לא תודה כבר הכרתי כל חלק וחלק פה"
רן-"אה אוקיי"....וראיתי אותו עושה פרצוף חמוץ
לירון-"איזה כיתה אתם?"
מתן-יא'
לירון-"אה סבבה.....טל נו לכי עם רן הוא יעשה לך הכירות"......הילדה הזאת.....כמה שבאלי לרצוח אותהה
רן-"את לא תפסידי"
אני-"די חלאס לא רוצה.....רן תודה חמוד אל זה לא אישי....הכרתי כבר את כולם".........עצרתי...ואז רציתי שהוא יתן לי עוד קצת צומת לב.....אז המשכתי..""יאו לירוןן יש לי להשלים חומר ואני לא יודעת מה לעשות"
רן-"בואי אליי"
אני-".................................."
וזהו לעכשיו...נראה לי שזה פרק יחסית בסדר.....
טוב בננות תקשיבו......
אני מצפה להרבה תגובות😊
כדי שאני יידע אם להמשיך!
בה ביי חמודות!!!
אוהבת טלוש😊





