פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

"מלכת היופי שלי"...:)

✍️ טלטל963 📅 18/06/2006 05:04 👁️ 13,446 צפיות 💬 408 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 28
[FONT=Arial]
[/QUOTE]

אני-"מה את אומרת עליו?"
לירון-"על מי?.....אז זה עם החולצה הוורודה?"
אני-"כן.....נכון כוסון?"
לירון-"כן....איך את תמיד מוצאת לך את הילדים הכי כוווווווווווווסוווווווווניייייים........" אךך היא לא הספיקה להמשיך לצועוק ועצרתי אותה
אני-"תסתמי תפה שלך את רוצה שהוא יראה שאנחנו מתחבאות כמו שתי בנות מפגרות?"
לירון-"צודקת"
אני-"אווווווו סוף סוף ירד לך האסימון"....פתאום מישהו בא מאחורינו ושאל:
...-"סליחה? אפשר לדעת למה ילדות כ"כ יפות מתחבאות פה?"

----------------------------------------------------------

אוקיי אזז שמי טל יש לי עיניים בין חומות לדבש..{כן....אין לי כחולות} הגובה שלי הוא 1.63 גוף חטוב שיער שטני גלי....קיצר....ילדה יפה...חח 🙄.......אני לומדת בכיתה י'....והחברה הכי טובה שלי זאת לירונוש.....חחח ילדה קרועהה

טובב נחזור לסיפור
--------------------------------------------------------------

אני-"אה אמממ.....מה?....מי?...אנחנו?....אתה מ...מדבר אליי?....אלינו?...מה?.....לא מפתאום....לירונוש אנחנו מתחבאות?....ממי יש להתחבא?......מהה?"...לא ידעתי מה לענות...הוא היה כזהה מושלםםםםםם....וכמו ילדה מטומטמת עניתי לו....אך לירון הרסה לי תמחשבות ושאלה:
לירון-"טוב סתמי....היי איך קוראים לך?"....
...-"שמי רן...וזה שקד,דביר,אסף,יוני המכוער,מתן החזק,ואמיר הנותן...........ומי אתן?....."....רן...איזה שםםם מושלםםםםםםםםם חשבתי לעצמי
לירון-"שמי לירון....אתה יכול לקרוא לי לירונוששש...חחחח".....כן לילדה הזאתת ישש הפרעותת
רן-"חחח אוקיי לירונוש...חחח".....זורם הבנאדם......ואז הוא המשיך..."והיי...את....איך קוראים לילדה יפהה כמוךך?"....
אבל לא הספקתי לענות ולירון התפרצה
לירון-"היי ימעליב"
שקד-"חמודההה.....חחחח"
אני-"התכוונת אליי רן?"
רן-"אני מניח שכן....אני לא רואה עוד בנות חוץ מלירונוש ומימך"......אחחחחחח גם מושלם מבחוץ וגם מבפניםםםם
אני-"אהה.....אוקיי....שמי טל"
רן-"וואלה?.....שם יפה....לך אני יקרא טלושש....חחח"
אני-"שתיהיה בריא"
רן-"אתן לומדות פהה?..."...כאילו הוא לא יחס חשיבות לזה שעניתי לו ככה בצורה מגעילה...איזה מניאקית אני...
לירון-"אכן כן"
יוני-"איזה כיתה?"
רן-"רגעע לפני שאתן עונות בואו קומו....למה אתן עדיין בפוזה של התחבאות?"
ואזז המושלם שליי עזר לי לקום ושקד עזר ללירון...איזה ידיים....קמנו ונשקנו לכל אחד מהם בבלחי...איזה עור חלק יש לו....אבל הייתי חייבת להיות קרירה...שלא יקלוט שנדלקתי עליו
אני-"תודה.....אנחנו כיתה י'"
אסף-"אז איך זה שלא ראינו את הבנות הכי יפות בבית ספר הזה?"...שאל
אני-"אני חדשה...לירון לא יודעת מה איתה"
רן-"רוצה שאני יעשה לך הכירות?"
אני-"לא תודה כבר הכרתי כל חלק וחלק פה"
רן-"אה אוקיי"....וראיתי אותו עושה פרצוף חמוץ
לירון-"איזה כיתה אתם?"
מתן-יא'
לירון-"אה סבבה.....טל נו לכי עם רן הוא יעשה לך הכירות"......הילדה הזאת.....כמה שבאלי לרצוח אותהה
רן-"את לא תפסידי"
אני-"די חלאס לא רוצה.....רן תודה חמוד אל זה לא אישי....הכרתי כבר את כולם".........עצרתי...ואז רציתי שהוא יתן לי עוד קצת צומת לב.....אז המשכתי..""יאו לירוןן יש לי להשלים חומר ואני לא יודעת מה לעשות"
רן-"בואי אליי"
אני-".................................."


וזהו לעכשיו...נראה לי שזה פרק יחסית בסדר.....
טוב בננות תקשיבו......
אני מצפה להרבה תגובות😊
כדי שאני יידע אם להמשיך!
בה ביי חמודות!!!

אוהבת טלוש😊
התחלהה יפהה...
תמשיכייי אותוו😊
אוהבת!
^
מחחחחכה להמממששךך!@ ;]
QUOTE (נופר06 @ 17/06/2006) ^
מחחחחכה להמממששךך!@ ;]
גמנייייי [=
התחלה יפה.אהבתי 3>
ה מ ש ך ?
:]
QUOTE (ADI1 @ 18/06/2006) התחלה יפה.אהבתי 3>
ה מ ש ך ?
:]
😛
אהבתיי תרעיוןןןןןןן
המשךך
סיפור חמוד תמשיכי ד"א אל תצפי להרבה תגובות על ההתחלה
יאאאא מהמםם
המשך מאמיי
שבוע טוב
תודה רבה על התגובות....
אני ימשיך מחר...כי אני נורא עייפה וגם כואבת לי הרגל רצח.....אזז קצת קשהה לי

שבוע טובבב
טלטל=]] 🙄
מהממםם
התחלה ממש יפה
המשךך =]
HERMOSA

נשמע חמודדד
המשךךך 😊
רן-"את לא תפסידי"
אני-"די חלאס לא רוצה.....רן תודה חמוד אבל זה לא אישי....הכרתי כבר את כולם".........עצרתי...ואז רציתי שהוא יתן לי עוד קצת צומת לב.....אז המשכתי..""יאו לירוןן יש לי להשלים חומר ואני לא יודעת מה לעשות"
רן-"בואי אליי"
אני-".................................."


--------------------------------------------------------

כל היום עבר לי ממש מהר......חחח יופי ממש גאון...גם אחרי שבוע כל יום בלימודים זה חגיגה אחת גדולה...
בכל אופן.....סיימתי את יום הלימודים בהצלחה....באתי לצאת מהשער ומישהו שם את ידו כל הכתף שלי ואמר:
...-"את זוכרת?.....היום ב4 וחצי ברחוב ***** מספר *"
אני-"כן אני זוכרת....הבעיה היא שלא נראה לי שאני ידע איך להגיע....."
רן-"רוצה שאני יבוא לקחת אותך?".....כןןןןןןןןןןןןןןן בואאאאאאא לקחתתתתתתתתתת אותייייייייי נסיייייייךךךך
אני-"לא זה בסדר אני יסתדר".....מניאקית.....למה לא אמרתי כן?...........
רן-"אוקיי אז ביי חמודה שלי"....אמר ועוד לפני שהספקתי לעקל את המילה 'חמודה שלי' הוא נשק לי בלחי
והלךךךךך.........

--------------------------------------------------------

אני-"היי אמא מה יש לאכולללללללללללל"
אמא-"חכי בסבלנות......יש שניצל וספגטי"
אני"יאמייייייייייייייייייייייי"
היא הגישה את האוכל...ואכלה איתי..היה טעים.....כל אוכל שלה טעים לי.....אמא נהדרת זאת......ישבנו ריכלנו ופיטפטנו על הכל....אחר כך בערך ב3 וחצי עליתי למעלה...נכנסתי לחדר פתחתי תארון....וחיפשתי מה ללבוש....אחרי שכל הארון היה בחוץ מצאתי בגדים מתאימים...
לבשתי חצאית מיני ג'ינס וסטרפלס לבן......רן........צריך להשקיעע!!!!!!
ב4 ורבע יצאתי מהבית....

דפקתי בדלת שלו ופתחה לי ילדה אחת קטנה...שהחזיקה דובי....ממש חמודה
.....-"שלום..."
אני-"שלום....רן נמצא?"
...-"כן בואי.....הוא נמצא למעלה......הוא תכף יגיע...תחכי איתי"
אני-"אוקיי".....ונכנסתי...הבית ממש גדול...וגם מעוצב יפה....אך פתאום היא קטעה את המחשבות שלי ואמרה
...-"שמי מאי...ואיך קוראים לך?"
אני-"שם יפה יש לך....קוראים לי טל"
מאי-"את חברה של רן"....הלווווווווווווווווווווואיייייייייייייי ווהואאאאאאאאאאא ישים עלייייייייי........אבל במקום זה הסמקתי ואמרתי
אני-"לא....רק ידידה"
מאי-"אהה"
רן-"מאיוש עזבי אותה כמה שאלותתת?....בואי טלוש תעלי לחדר"
אז עליתי.......................



חמודות אני חייבת ללכת לבית ספר....
כשאני יחזור אני ימשיך!!!
טלוששש=]]
😍
למההה כזה קצר):?
המשךך
קצר :\
המששששששך
3>

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך