QUOTE (Advi15 @ 10/09/2006) סיפור מ=ד=ה=י=ם אהבתי רצח !!
פעם ראשונה שאני מגיבה לך בסיפור הזה כי רציתי להגיב בסוווף ולהגיד לך כמה שהוא מעלףףף!!
את מוכשרתתתתתת....חח נכנסתי לסיפפוררר הזההה ח=ז=ק...
תעשי מלכת היופי שלי 2 😁 חח סתם אבל באמתתת זה סיפורר מדהיםםם מאממיי...!!
הייתייי +*+>אדוויי , !
מווואאאה!! 😊
חחחחחח תודה חמודהההה : ]
אממ...אם אני כל כך מוכשרת כמו שאת אומרת..
אז יש לי עוד סיפור "אני והוא והיא..." אם את רוצה קראי אותו
ולמי שלא כל כך הבינה כמה דברים בסיפור..
אז מחר אני יעשה עוד פרק קצרצר...לסיפור...אך באשכול אחר\חדש





