יאו טל למה??? 😢
סיפור מדהייים
QUOTE (טלטל963 @ 03/09/2006) QUOTE (smallgirl @ 02/09/2006) מדהיייים המשךךךך
מה המשך אני אומרת לך שאני מפסיקה
למה??
טוב שיכנתן אותי
יש מבצ היום המשך :]
אבל הסיפור כבר לקראת סיום
לא שווה שאני ימשיך להאריך אותו....
יאאאייי.. מ=ע=ל=ף.!!!!!!!?.
התשגעגעתי לסיפור כל כך.!!!!!!!!!!!!11..
לא להפסיק.!!.. רוצה המשך.!!!!!!!!!..=]]
3>
ליטלושששששששששש............. המשךךך בידחיפוותת...
ואל דברי שטויותתתתת שאת מפסיקהה אוקייייי!?!? חחח 😁
פשוטטטטט תמשיכיי ותישתקייי.. 😉
חח יאללה מאמיי אל תיבשייי....!!!!
-נעה-..=]]]
חזרנו הביתה בשעה 3 וחצי...
אמא ואבא ומאור כבר היו בבית....וכל הבית היה מלאאאאאאא בלונים
מאור קנה לי 2 בשמים
וההורים?...הבטיחו לממן לי את כל ההוצאות של הרישיון והטסט...וכל זההה
אחרי יום כזה ארוך שבכלל עוד לא התחיל
אתם חושבים שלא הייתי צכה לנוח?!
הייתי צכה...
אז נכנסתי לישון :]
-----------------------------------------------------------------------------------
18:30
מאור-"טללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל"
אני-"מה יש?"
מאור-"קומיייייייייייייייייייייייייייייי"
אני-"בא לך לא לצעוקקקקקק?"
מאור-"מזל טוב אחויייהההההה"
אני-"מה השעה?"
מאור-"9"
אני-"כן בטחחחחחחח איזה חושך יש פה....זדיין זדיןן מפהההה"
מאור-"יש לך אורחת"
אני-"שניה אני רק ישטוף פנים"
קמתי למקלחת ציצחרתי שיניים ושטפתי פנים ויצאתי
לא האמנתי למראה עיניי
אני-"מהההההההה אתתתתתתת עושהההההההה פהההההההההה?"
...-"אהובהההההההההההה התגעגעתי"
אני-"יאאאאאאאאאאאא מיטלללללל התגעגעתיייייייייייייייי"
{מיטל זאת בת דודה שלי...היא בת 14 וחצי..אבל אני חולה להה על התחת =]]}
מיטל-"באתיייי להגיד לך מזל טוב...קחי"
והושיטה לי תיבה קטנה
פתחתי את המתנה והייתה שם שרשרת לב...שאם פותחים אותה רואים תמונה שלי ושלה : ]
אני-"יאאאאאא תודה אהובתיייייייייייי"
מיטל-"יאללה יאללה רדי למטה...אמא שלך קוראת לך"
ירדנו למטה....
את מה שהיה למטה אני ימשיך שאני יהיה בבית
ביי חמודות....
טלטל : ]
המשך קצרצר אבל יפפה .
שלא תעזי לחשוב להפסיק ת'סיפור ! =P
תמשיכי
יאא.. קצר..=[[
מחכות להמשך.!!..
ומושלם.!!!.
3>
שמחה שהחלטת להמשיך אני מחכה לעוד המשך
מיטל-"באתיייי להגיד לך מזל טוב...קחי"
והושיטה לי תיבה קטנה
פתחתי את המתנה והייתה שם שרשרת לב...שאם פותחים אותה רואים תמונה שלי ושלה : ]
אני-"יאאאאאא תודה אהובתיייייייייייי"
מיטל-"יאללה יאללה רדי למטה...אמא שלך קוראת לך"
ירדנו למטה....
------------------------------------------------------------------
אמא-"בוקר טוב לך"
אני-"בוקר=\"
אמא-"יאללה חמודה להתארגן....לכי כנסי להתקלח תעשי גבות רגליים הכל"
אני-"אני לא יודעת מה ללבוש" אמרתי ועשיתי פרצוף עצוב....
אמא-"לכי כבר למקלחת אני יכין לך"
מיטל-"יאללללהה אני עפתי לי...ביי טלייי שיהיה לך מזל טוב...מחר אני יבוא עם אמא...ביי דודה" נשקה לנו בלחי ויצאה
אמא-"חמודה אחיינית שלי"
אני-"מה שרציתי להגיד לך מקודם זה שאני סומכת על הטעם שלך..אני במקלחת"
אמא-"עופי כבר"
נכנסתי למקלחת פתחתי את המים שיתחממו...
פשטתי את בגדיי מעליי...
אייי איזה יום מעייף.....
עשיתי את כל מה שצריך לעשות
ובשעה 20:30 יצאתי מהמקלחת....קצת הגזמתי....
חיכתה לי בחדר קופסא גדולה מ-א-ו-ד
אני-"אמאאאאאאאאאא"
אמא-"אה בובי"
אני-"מזה?"
אמא-"פתחי ותראי"
פתחתי את הקופסא...והייתה שם שמלה כמו באגדות...של הנסיכות האלה..
יאאאאאא....תמיד חלמתי על שמלה כזאת....
אני-"אמא שלא תביני לא נכון...השמלה יפה...אבל זה כולה יומולדת"
אמא-"כן אבל זה יומולדת מהאגדות"
אני-"איזה דימיון מפותח" חשבתי לעצמי...כנראה שבקול
אמא-"אה?"
אני-"שאלתי אם כולם יהיו שם גם ככה?"
אמא-"כן..אבל את תהיי הכי יפה...נסיכת הערב"
אני-"ועומר יהיה הנסיך" אמרתי כמו ילדה קטנה שחולמת על האגדות שלה...שאולי יום יבוא והיא תיהיה במקום הנסיכות..והאביר..אוייי האביר...שיבוא להציל אותה...על הסוס הלבן : ]
אמא-"יאללה להתלבש"
אני-"את לא חושבת לעזור לי?"
אמא-"נוווו"
שמתי תחתון וחזיית סטרפלס....ואז לבשתי את השמלה...
היא הייתה נפוחה כזאת...בצבע ורדרד עם נצנצים...
משו סוףףףףףף מ-י-ל-ה...
היה לי גם בתוך הקופסא גם שרשרת שמתאימה...וטבעת...וצמיד ליד..
ונעליים...חחח ממש דומה לנעליים של סינדרלה..
הייתי כל כך מושלמת...
אבל....מה עם תסרוקת?!!
אני-"אמא מה עם תסרוקת?"
אמא-"שבי פה"
ועשתה לי בייביליס בכל השיער...ושמה לי סיכה שהתאימה...
קפפות שנמשכות עד המרפק בצבע לבן...הייתה נסיכה...ממש ככה...
היא איפרה אותי תואם...
ויצאתי?.........ס-ו-ף
לאט לאט...התחילו להגיע...המחמאות לא נפסקו...
כל הבנות היו לבושות שמלות
וכל הבנים...חליפות
זה היה נראה לי קצת הזוי....אבל בקטנה...זה היומולדת שלי וצריך לשמוח : ]
לירון-"ילדה יפה שלי...איזה מכוערת"
אני-" 😯 "
לירון-"סתם...את כוסית"
אני-"חחחחחחחחחחחח כוסית לא יכולה להיות בשמלה כזאת"
לירון-"את מלכה"
אמא-"טעות...היא נסיכה..אני המלכה"
לירון-"חחחחחח צודקת"
אני-"אמא מה את חשה?"
אמא-"חשה את אבא שלך"
אני-"איכ איכ איכ אמא דייי...יאללה יאללה ביי אמא...יומולדת שמח לי...סלאמת"
וסילקתי אותם מהבית..
לפתע...מישהו שם את ידיו על עיניי...ולפי הבושם הבנתי שזה האהוב שלי
...-"מי אני?" עשה כל מצחיק
אני-"אמממ...קשה לדעת...לירון?"
...-"לא"
אני-"אה אני יודעת...ירון"
...-"לא"
אני-"חן?...אופיר?....שלום?....חיים?....מיטל?...שירז?...מייייייייייייייייי?"
עומר-"איזה מניאקית"
אני-"חחחחח אהובי בטח שידעתי שזה אתה"
ונישקתי אותו נשיקה יפה...וטעימה...שוב הפרפרים התחילו להתערבב להם בבטן...אני לא יודעת איך לתאר תהרגשה הכל כך יפה הזאת..
עומר-"שכחתי להגיד לך...את נראת היום סוף הדרך"
אני-"אני מעדיפה רצים לדירה"
עומר-"חחחחחח יפה שלי...נסיכונת..אני אוהב אותך...מזל טוב אהובתי"
...-"טל?...זאת את?"
אני-"מה?..מה את עושה פה.?"
המשך מחר : ]
מבטיחה : ]
אוהבת המוווווווון
טלטל!
לא מבינה.....
אתן מבקשות המשך ולא מגיבות?!
סיפפוור אחד היפים:]
ממעלף המשך ,#
לוקח קצת זמן להגיב ליפעמים אני למשאל רק חזרתי מביצפר עכשיו
תמשיכי