QUOTE (liatitati @ 25/08/2006) יפה שללי,
את יודעת שאני ה-כ-י אוהבת אותך שבעולם?
דיי, אני כבר לא יכולה לתאר את אהבתי אלייךךך נסיככה,
אלו 3 המילים הכי נכונות !
אני?
מאווהבבת
בבך
!
גם אני בךךך אהובההה שלייי
מוווווווווווווווווואהההההההההההההההההההההההה
חיים שלללי,
מסככימה עם התמונה שציררפת!
לאב יו מוצ'ו!
[SIZE=7]טלטלוששששששששששששש
יאוווו כזה יפה!!!!
באמתתת.. יש לך כתיבה מדהימההה!!!!! =]
אוהבת המונהמון
-דניאל-
מממווווששששלללללםםםםם!!:]]
רוצה המשך! מהר מהר!(: חחחעעעחחחעעע
אוהבת המון המון 3>רותמייי 😊
וואאאאאאאאאאחליסה ((:
פרק מעעעעעעעעעעעלף !!!
המשך המשך המשך ,
עכככככככככככככככשיו 3@!^!#!
חחחחחXD
בננות,
היפה הזאת באילת
היא תחזור רק בסוף השבווע,
אז חכו בסבלנוות [:
טלל-אני אוהבת אותך חיים שלי
מתגעגעגעגעגעגעגעגעגעגעגעגעעתת המוון
ק
י
י
ס
😘
אמרתי את זה בסיפור השני שלך,
ואני יגיד את זה גם פה,
ת ח ל מ י על ז.ה.!
QUOTE (liatitati @ 02/09/2006) אמרתי את זה בסיפור השני שלך,
ואני יגיד את זה גם פה,
ת ח ל מ י על ז.ה.!
מה את אומרתתתתת?!
ללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
למה מפסיקה?!?!?!?! 😮
QUOTE (smallgirl @ 02/09/2006) מדהיייים המשךךךך
מה המשך אני אומרת לך שאני מפסיקה
QUOTE (טלטל963 @ 02/09/2006) QUOTE (liatitati @ 02/09/2006) אמרתי את זה בסיפור השני שלך,
ואני יגיד את זה גם פה,
ת ח ל מ י על ז.ה.!
מה את אומרתתתתת?!
מה
שאת
שומעת
:][: