ליטלללללללללללללללללל שמנהההההההה שליייי...!!!!!!!
המשךךךך בידחיפוות..!!!
בעעעעייי - נעה - =]]
QUOTE (N-O-A @ 19/08/2006) ליטלללללללללללללללללל שמנהההההההה שליייי...!!!!!!!
המשךךךך בידחיפוות..!!!
בעעעעייי - נעה - =]]
היא שמנה ש ל י
!!!!!!!!
😠
אוחחחחח כמהה שהתגעגעתיייי אליוווו
למגע שלו
לנשיקות שלו
לחיבוקים שלו
לריח שלו
לכל כולו!!!!!!!!!!
עומר-"אבל רגע......." הפסיק את הנשיקה.
אני-"מה מאמי שלי?"
עומר-"..........................."
אני-"לא עומר...את זה אני לא יכולה לעשותת!!!"
---------------------------------------------------------------------------------------------
עומר-"אבל רגע......." הפסיק את הנשיקה.
אני-"מה מאמי שלי"?
עומר-"את לא מדברת יותר עם ליאור"
אני-"לא עומר...את זה אני לא יכולה לעשותת"!!!
עומר-"טלללל....את כן יכולה"
אני-"לא עומר אני לא יכולה לעשות את זה...אל תיהיה ילד קטן...הוא איתי בכיתה...והוא יושב לידי....אם זה כל כך מפריע לך...בתחילת שנה הבאה אני לא ישב לידו"
עומר-"אני התכוונתי לחופש...את לא הולכת להפגש איתו...מובן?"
אני-"עומרררר......דיייי...אתה אל תיהיה ילד קטן אני יפגש איתו מתישהו....גם אם אני ירצה וגם אם אני לא....דיי אהוב שלי...מספיק להיות קנאי....אני אוהבת רק אותך...אני מצטערת על מה שעשיתי....אתה הדבר הכי יקר שיש לי בחיים"
עומר-"טליייי שלי...א-נ-י א-ו-ה-ב א-ו-ת-ך" והדגיש כל אות ואות
אני-"גמאני אותךךךך=]]]]"
עומר-"אפשר נשיקה?"
אני-"לא!!!"
עומר-"את יודעת....אם הייתי שואל אותך...אז סבבה...אבל אני לא ככה ש...."
ונישק אותי=]...אוייי אני כל כך אוהבת אותו
אני-"מאמי...אני רוצה לצאת מפה..."
עומר-"אבל יהיה לך קר"
אני-"בוא נלך אליי הביתה...סתם משעמם פה..לא רציתי בכלל לבוא לפה...לירון הכריחה אותי"
עומר-"אז בואי...נלך אלייך....או אליי?"
אני-"אולי נלך אלייך?.."
עומר-"יאללה הלכנו?"
אני-"הלכנו"
הודעתי ללירון...אמרתי שלום לרן...אחר כך הלכנו לקחת בגדים מהבית שלי ואז נסענו לבית של עומר
איילה{אמא של עומר}-"טל...כמה זמן לא ראינו אותך" ונתנה לי נשיקה
אני-"כן אה...התגעגעתי"
איילה-"גם אנחנו אלייך"
עומר-"ולבן שלך את לא אומרת שלום?"
איילה-"אתה תסתום...אני ראיתי אותך לפני כמה שעות..אותה לא ראיתי הרבה זמן...סתם יפה שלי בוא תגיד שלום לאמא שלך"
עומר-"לאמא הכיייייי מקסימה שיש בעולם"
אני+איילה-"חחחחח מתוק"
עומר-"יאללה אמא אנחנו למעלה...אל תפריעי" וקרץ לה עין
איילה-"את ישנה אצלנו?"
עומר-"כן אמא היא ישנה אצלנו"
איילה-"אני לא חושבת שזה רעיון טוב שתעלו עכשיו לחדר"
עומר-"למה?"
איילה-"כי אח שלך שם"
עומר-"יוני???.....בחדר שלי?????.......אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא"
איילה-"נו המחשב שלו התקלקל"
עומר-"הוא עוד ישמע מימני....יונייייייייייייייייייייייייי"
יוני-"מה יש לאמא שלך?....אה אופס אמא...מה קורה?..ממתי את ערה?"
עומר-"תגיד לי...למה אתה בחדר שלי?....מישו נתן לך רשות?!"
יוני-"המפקדת"
איילה-"עומר תן לו עוד 5 דק' "
יוני-"כן אח שלי חצי שעה ואני עף מהמחשב"
ורץ לחדר של עומר ונעל אותו
עומר-"מה...לא יאומן....איזה אח דפוק...." אמר כלא מבין מה התרחש לפני 2 שניות..
ואז אחרי שהוא הבין מה קרה אמר
עומר-"מזהההה?..?......יונייייי כדאייייי לךךך לפתוחחח עכשיווו את הדלת...אם לא תפתח...גם ת5 דק' לא תקבל
אני-"קוקוריקוווווווווו"
עומר-"אהה חיימשלי גם את פה" אמר כשהוא הבין שהוא שכח אותי קצת
אני-"אהההההה גם אני פה...."
יוני פתח את הדלת בסערה ואמר
יוני-אהה אחותי...לא ראיתי אותך בכלל...פששש איזה יבשה את"
אני-"חחחחח כן אה..."
יוני-"בואיי אני ינגב אותך" משך אותי לחדרו של עומר ונעל את הדלת אחריו
אני-"יוני זה לא מצחיק תן לאח שלך את החדר שלו ותפסיקו להתנהג כמו ילדים בגן"
יוני-"אבל המחשב התקלקל אצלי בחדר"
אני-"אז תסדר אותו...אתה לומד מחשבים לא?"
יוני-"וואלה....חחחחח ווואלהההההההההההההה"
אני-"הנה עוד אהבל"
יוני-"שש....הצוציקית שלנו מתחילה לדבר אהההה?!"
אני-"ראית מזה...קטנה קטנה ויכולה לגדל אותך...חוץ מזה...אתה קטן מימני בשנה אז סתום את הפה..."
יוני-"מגעילה=\"
אני-"סוף סוף הצלחתי להשתיק אותך"
עומר-"נוווווווווווווווווווווו תפתחו כבר ת'דלתתתתתתתתת"
יוני-"הנה הנה קחחח כבר תחדר שלך"
עומר-"שהחיינו"
יוני-"בייי אחיייייי תהנהה לךך"
עומר-"לךךךך כברררררררר"
יוני-"כן כן אני הולך...וטל...מהאת נורמלית....??????" ועשה כאילו הוא מוחק לי את האודם שנמרח לי על השפתיים
אני-"אויייי ממתי נהיית כזה בדרן??"
יוני-"מאז שראיתי אותך"
עומר-"כדאי לך לעוף מפה"
יוני-"ביי אחי....ביי כוסית..." ונתן לי מכה בטוסיק
אני-"יונייייייייייייייייייייייייייייייייייייי"
יוני-"חחחחחח ברוכה הבאה לבית המשוגעים"
עומר-"תגיד....לא באלך ללכת מפה היום נכון?!"
יוני-"נכון=]]"
אני-"איזה נאג'ס"
יוני-"ממתי נהיית כזאת חמודה?"
אני-"מאז שהכרתי אותך"
יוני-"מעתיקנית"
אני-"כפרה עלייך צדיק התמר יפרח יפרח"
יוני-"חחחחח כפרה עלייך ועל הבדיחות שלך!!"
אני-"אהה...אבל זה לא היה בדיחה"
יוני-"טובב סתמי" כנראה עומר קיבל כבר תקריזה ואמר
עומר-"שהיא תסתום??????.....שהיא???????.....יוניייי כדאייייי לךךך לעוףףף מהחדר הזה
אני סופר עד 3...אם אתה עוד פה אחרי 3 אני שוחט אותך...
1.....
2...."
יוני-"אני הולך אני הולך ביי אחי לילה טוב" ואז פנה אליי ואמר
"ביי כוסית" נתן לי נשיקה על השפתיים קרץ לי וברח מהר
אני-"חכה חכה אני מתקלחת מחליפה בגדים והולכת להרוג אותו"
עומר-"את תשבי פה...תסתמי" הורדתי את הנעליים שלי והוא התיישב על המיטה..כנראה קרא את המחשבות שלי..לקחתי את הכרית שלו קפצתי עליו והתחלתי להרביץ לו עם הכרית
אני-"מזה תשבי פה....מזה סתמי?....מה אני נראת לךךךךךךך?"
עומר-"עוד אחת ששומעת לכל מה שאני אומר לה"
אני-"אני לא שומעת וגם לא ישמע לכל מה שאתה אומר לי...אני לא מפגרת...ולא שפוטה ש'ך...מובן חמוד?.....יופי....ובטח שבטח אני גם לא עודדד אחתתתתתת"
עומר-"טוב טוב יפה שלי רק תרדי מימני כי שנינו רטובים וצריך להתקלח...."
אני-"אין בעיה...אחר כך אל תבקש מימני לבוא אלייך ולתת לך נשיקה" וקמתי מימנו..
הוא תפס לי את היד ומשך אותי אליו...מה שיצא ששוב נפלתי עליו
עומר-"בואי הנה טיפשונת....אבל צריך להתקלח"
אני-"אפרופו מקלחת....איפה אני יתקלח ואיפה אתה?"
עומר-"מזאת אומרת איפה את תתקלחי איפה אני...אני מתלקח פה בחדר ואת איתי"
אני-"לא!!!!"
עומר-"את לא רוצה מקלחת איתי?"
אני-"אני מקלחת איתך ל א-ר ו צ ה יא רוסיה קטנה שלי"
עומר-"את לא רוצה להתקלח איתי?" ועשה פרצוף עצוב
אני-"לא...יאללה כנס להתקלח אני יתקלח במקלחת מחוץ לחדר שלך"
עומר-"ככה את?"
אני-"יש בעיות?"
עומר-"כן"
אני-"שמור אותן לעצמך"
עומר-"נהיית חוצפנית לא קטנה...את יודעת את זה?...את מרגישה בשינוי?"
אני-"טוב שששששששששש...."
עומר-"נווווווווו טלללללללל....כנסי כבר למקלחת"
אני-"כן אני הולכת"
קמתי מימנו לקחתי את המגבת שלי ואת הבגדים של השינה שלי...והוא כמו מפגר עמד לידי...לא הבנתי מה הוא רוצה מימני...פתאום הוא משך אותי הכניס אותי לתוך המקלחת איתו וסגר את הדלת
אני-"עומררררר...פתח תדלת"
עומר-"אי אפשרר" לקח את המפתח נעל את הדלת ושם אותו בתוך המכנס...
אני-"חרמןןןןןן"
עומר-"כן...עלייך"
אני-"נוווו עומר אני לא צוחקת איתך"
עומר-"יודעת מה...בואי נעשה תור תור...את תכנסי תתקלחי ראשונה....אני יחכה לך פה..
ואז כשתצאי אני יכנס להתלקח ואת בינתיים תתלבשי ותחכי לי סבבה?"
אני-"אתה בטוח שתעמוד בזה?"
עומר-"כן"
אני-"טוב סתובב דקה אני רוצה להתפשט"
עומר-"אה נכון...לא צנוע"
הורדתי את בגדי....לא לפני שבדקתי 100 פעם שהוא לא מסתכל....עשיתי לו את זה בכוונה....וגם תאמת...לא היה לי כוח שיקרה משו הערב...אז...העדפתי לשחק אותה דתייה ללילה הזה...חח
נכנסתי לתוך המקלחון..וסגרתי את הדלת...ככה שלא רואים אותי..
התחלתי להתקלח פתאום הדלת של המקלחון נפתחה ועומר עמד שם..הוא נכנס לתוך המקלחון וסגר את הדלת
אני-"אז אני אמורה לסבול אותך עכשיו???"
עומר-"כנראהההההה"
ונתן לי נשיקה על השפתיים
-----------------------------------------------------------------------
אני-"יופייייי?.....מרוצההההה?"
עומר-"את לא מתארת לעצמך כמההההההה"
אני-"שמחה בשבילך"
הייתי כבר עם הפיג'מה שלי...
והוא עם הבוקסר שלו...חחחחח כפרה על הגוף שלו...
עומר-"יאללה בואי"
אני-"לאן?"
עומר-"למיטה"
אני-"שום דבר...יש לי עיניין לא סגור..."
עומר-"לבוא איתך?"
אני-"לא...אני מסוגלת להרוג אותו לבד בלי העזרה שלך"
לקחתי כרית...והלכתי לחדרו של יוני
דפקתי בדלת....ויוני צעק "פתוחחחחחחחח"
פתחתי את הדלת ולא האמנתי למראה עינייי
אני-"שאנייייי ימווווות....אתה יודעעעע מה עומרר יעשההה לךךךךךךךךךךךךךךךךך?!!!!!!!!!!"
-----------------------------------------------------------------
זהו...
עד לפה בנות...
המשך יהיה מחר נראה לי..
תלוי לפי כמות התגובות שלכן
אוהבת המוווון
טלטל=]]
יפפפפפפה שללללללי
חייייייייייים שלללליי
אושררררררררררר שלללללללללליייייי
נשמההההההההה שללללללללללליייייייייי
עינייםםםםםם שללללללללללי
במיטטטטטטטטטטטטטטה את שלייייייי
חחחחחחחחחח (:
איזה פרק נדיייייייייירררר אהובתתתתתי!!!!!
אהבתי ברמווות נשמתייי@
מחכה להמששך אישתתי!
אווהבת אותךך המונייים,
ותרגישיי טווב אוור שללי!
מווואה
-ליאתו'שלך- ;]
QUOTE (liatitati @ 20/08/2006) יפפפפפפה שללללללי
חייייייייייים שלללליי
אושררררררררררר שלללללללללליייייי
נשמההההההההה שללללללללללליייייייייי
עינייםםםםםם שללללללללללי
במיטטטטטטטטטטטטטטה את שלייייייי
חחחחחחחחחח (:
איזה פרק נדיייייייייירררר אהובתתתתתי!!!!!
אהבתי ברמווות נשמתייי@
מחכה להמששך אישתתי!
אווהבת אותךך המונייים,
ותרגישיי טווב אוור שללי!
מווואה
-ליאתו'שלך- ;]
בעוד משו אני שלךךך?!!!!!!
מדהייים כרגילל... תמשיכייי :]
פרק מושלםםםםםםםם
מחכה להמשךךךך
השארת אותנו בשיא המתח יפה אחתתתת
אוהבת אותך המוןןןן
רותמי שלך =]
חחח מדהחייייים המשךךךך
כבר שחכתי מי זה יוני בכלל..
QUOTE (smallgirl @ 20/08/2006) חחח מדהחייייים המשךךךך
כבר שחכתי מי זה יוני בכלל..
חחחחחח אתן לא יודעות בכלל מי זה יוני
יוני זה אחיו של עומר
הוא בן 15
QUOTE (רותם-יוני @ 20/08/2006) מתי המשךךך???
המשךך?!...אמ...נראה לי שמחרר : ]
ד"א תודה על התגובה יפה שלי...
אבל מה עם הסיפור שלך?....לא המשכת אותו כבר די הרבה זמן=\
ממ כה.. צודקת.. חח אני ינסה להמשיך אותו מחר או משהו..
ממ אוהבת אותך המוןןןן
רותמיק שלך =]
קבבבבבבבללללו איזזזה מלללאאאך,
טלל שללי?! אני א.ו.ה.ב.ת אותךך בייבי!! 😘