מי לא היה רוצה חברה כזזאת?!
אחחחח, הבעייה שהיא ר,ק שלללי!
נהנהנה P;
דייייייי !!
את לא מבינה מה עשית לי ..
נכנסתי לזה חזקקק ,
ואת עוצרת לי פתאום 😢😢
אני רוצה המששששששששך !!
עכשששששששששיו !
מטורררפת עלייייייך 333>
יפפה שלללי,
תחברי כבר לאייסי!
אני מתגעגעת אהובתתי!
מווואה 😘
כן באמת טל מה נסגר איתך? חח סתאאאםםםםם יפה שלי..
אם את לא ממשיכה זה כנראה בגל שאת לא יכולה..
אני בכל אופן מחכה להמשך מתוקה =]
תודה על כל התגובות...
אמממ....המשך?!....יש מצב היום....אם לא...אז מחר..
ואם לא...חחח אז יום שישי...
אבל ביום שישי בטווווווווחב אני שמה המשך
גם אם אני שמה היום...אני שמה גם בשישי...
כי במוצאי שבת אני.....נוסעתתתת לאילתתת : ]
ככה ש......תיהיה קצת הפסקההה של הסיפור עד שאני יחזוררר
וואי את רושמתתתת מגניבבב
חחחחח
חחח אני רק בעמוד 7 אבלל נתתקדםם..
ליל''ט 😊
אני-"יופייייי?.....מרוצההההה?"
עומר-"את לא מתארת לעצמך כמההההההה"
אני-"שמחה בשבילך"
הייתי כבר עם הפיג'מה שלי...
והוא עם הבוקסר שלו...חחחחח כפרה על הגוף שלו...
עומר-"יאללה בואי"
אני-"לאן?"
עומר-"למיטה"
אני-"שום דבר...יש לי עיניין לא סגור..."
עומר-"לבוא איתך?"
אני-"לא...אני מסוגלת להרוג אותו לבד בלי העזרה שלך"
לקחתי כרית...והלכתי לחדרו של יוני
דפקתי בדלת....ויוני צעק "פתוחחחחחחחח"
פתחתי את הדלת ולא האמנתי למראה עינייי
אני-"שאנייייי ימווווות....אתה יודעעעע מה עומרר יעשההה לךךךךךךךךךךךךךךךךך?!!!!!!!!!!"-----------------------------------------------------------------
יוני-"בגלל זה הוא לא ידע"
אני-"תגיד לי...מה אתה מטומטם?...זה השרשרת שקניתי לו ואנחנו מחפשים אותה חודשייייייייייייים
יוני-"טוב טוב תרגעיייייי"
עומר-"מה המהומה?....." שאל ואז שם לב לשרשרת שלו
יוני-"אחייייייי אממ...אה....אני...סולח?"
עומר-"תגיד לי אתה מפגררר?....למהה רק עכשיו אני צריך לגלות שהיא אצלך..
יא חתיכת מטומטם...אתה עצמך חיפשת איתי את השרשרת"
יוני-"נווו מצטער...היא יפהה אז אימצתי אותה....סתם סתם אחי מצטער..אני מבין אותך קח אותה..היא שלך"
עומר-"לא אז היא שלך" אמר ויצאר מהחדר בטריקת דלת
אני-"אני מקווה שלא תעשה את זה שוב" ויצאתי גם אני
נכנסתי לחדר של עומר והוא שכב במיטה היפה שלי..צופה ב...ויוה?!
אני-"רוצה לספר לנו משו?"
עומר-"לא...אבל אמרת שאת אוהבת את הסידרה הזאת והגיעה השעה של הסידרה אז הנה..קחי תראי"
אני-"יאאאא אהוב שלי תודה"
נכנסתי מתחת לשמיכה והתקרבלנו שתינו ביחד...היה כיף...מאודד כיף...
עומר-"תגידי...את יודעת שיש לך יומולדת עוד יומיים"
אני-"וואלההה.....שכחתי מזה בכלל"
עומר-"מה נעשה?"
אני-"אני לא רוצה מסיבה או משו...אני אלך למסעדה עם ההורים אח שלי ואתה...וזהו"
עומר-"לא נו...בואי נעשה מסיבה..."
אני-"לא עומר...אני רוצה משו צנועעע...כולה יומולדת"
עומר-"אוקיי יפה שלי מה שאת מחליטה"
אני-"טוב יאללה למיטההה"
עומר-"אנחנו במיטה"
אני-"אה חחח נכון"
עומר-"טיפשונת"
אני-"שאוהבת אותך"
עומר-"באמת?"
אני-"כןןןןןן מאודדד מאודדד מאודדדדדדדדדד"
עומר-"תוכיחי לי כמה"
התחלתי לנשק אותו נשיקות קטנות קטנות שנהפכו מהר מאוד לנשיקות סוערות
ההתהפכנו והוא נשכב מעליי התחיל לנשק אותי בכל הפרצוף...אח"כ ירד בעדינות לצוואר...
ידעתי....ידעתי שזה הולך לבוא שוב...
הוא קם...הסתכל עליי כאילו מבקש רשות...חייכתי...הוא נעל את החדר....פשט את הבוקסר וכיסא אותנו מתחת לשמיכה...
התחלנו להתהפך...פעם אני פעם הוא...נשיקות פה...נשיקות שם...
זה היה מדהים
הוא היה כל כך עדין וכל כך מתחשב...
אני כל כך אוהבתתתתת אותוווווווו
ואני בטוחה שהוא אותי
------------------------------------------------------------------------------
אני-"אבלללל למהההההה אני לא מבינההה אז מה אם אני בת 16 וחציי אזזזזזזזזזזזזזזז?....איזה 16 וחצי....אני מחר בת 17"
בן-"תביני...אנחנו מחכים עוד קצת....כשתהיי בת ו17 וחצי....אזז תאמיני לי שאת תפרצי קדימה"
אני-"טוב טוב מה שתגיד יאללה הלכתי סלאמת"
ויצאתי....יאוווווו איזה מעצבנים...סעמקקקקקק....מה יש להם אלה.?
------------------------------------------------------------------------------
אני-"אז מבינה?....מה אני אמורה לעשות?...אני עדיין לא בת 17"
חן-"כן אבל את עוד מעט בת 17...ודרך אגב....מה את עושה?"
אני-"אני לא עושה כלום"
חן-"מזהההה?"
אני-"אין לי כוח"
חן-"סתמי אנחנו עושות"
לירון-"שלוווווווום שמיינות שליייייי"
חן-"הייי כונפהההההה"
אני-"ג'יפהה"
לירון-"וווווואוווווו רק נכנסתיייי כמהה אהבההה פורחת פה"
אני-"כן אה=]"
לירון-"מזללל טובב יפה שלייי"
אני-"מחר=\"
לירון-"מה עושים?"
אני-"ש.ו.ם. ד.ב.ר"
לירון-"טוב סתמי...חן קחי דף ועט ותחכי פה..בואי טל" ומשכה אותי למטבח לאמא שלי
אמא-"טלללללל את לא אכלת כל היום...בואי שבי תאכלי"
אני-"דדיייי אמא אכלתי טוסט..יאללה אני לא רעבה"
לירון-"רונית מה נשמע?..איזה יפה את היום!..היום?..תמידד...את ממש הרזת וזה ממש יפה...איזה אמא יפה יש לך טל....אני גם רוצה אמא כזאת יפה מוכשרת מדהימה משכילה" התחילה עם ההתחנפויות שלה
אמא-"כן מה את צכה עכשיו חמודה?"
לירון-"אני?....כלום...רק רציתי להגיד שהמכנס הזה פשוט מווווושלם עלייך...
בא לך להרשות לנו לעשות מסיבה?"
אמא-"אממממממ"
לירון-"יאא את מרשה?...באמת תודהההההה"
אמא-"אבל לא אמר...." ולא הפסיקה להשלים את המשפט ולירון עלתה לחדר
אני-"עזבי אמא היא מטומטמת" לחשתי לה
לירון-"שמעתיייייייייייייייייייי אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך"
אמא-"בכל מקרה אני מרשה רק בלי בלאגן"
אני-"אני חייבת.?"
אמא-"את לא רוצה?"
אני-"לא כל כך"
אני-"טובבבב אני יעשההההההההה"
אמא-"אבל קודם כל...מסעדה"
אני-"עומר יכול לבוא איתנו?"
אמא-"בטח"
אני-"תודה אמא"
ועליתי למעלה לחדר שלי..
לירון-"חמודה רק התחלנו והגענו ל40 ילדים"
אני-"איךךךךךך?????"
לירון-"לא יודעת...."
אני-"תזמינו עוד 10 וזהו"
חן-"אבל יש עוד הרבה"
אני-"אין לי בית ענקק"
חן-"לאאאאאא בכללל לאאא.....אתם גרים כולכם באותו חדר...הבית שלכם זה חדר אחד קטן"
אני-"גם לא..אבל זה לא בית גדול"
לירון-"חמודה זה וילה...זה קוטג'....זה כל מה שתרצי"
אני-"אבל אין לי בריכה"
חן-"מה את צכה בריכה?"
אני-"לא יודעת"
חן-"בלי או עם בריכה יש לך חצר ענקיתתתתתתתתתת...בגלל שאוגוסט עכשיו נעשה את זה בחוץ"
אני-"יא בבא איך עבר החופש מהררררר"
לירון-"ככה זה כשנהנים"
"רק איתך אני מרגיש קיים נולדת בשבילי....כי אתתתתתתתתתתתתתתתתתת" ואז נזכרתי בטלפון שהבהב חצי שעה...ועל הצג היה רשום "האהוב שלי"
אני-"נמאס לי כבר מהצלצול הזה...." ועניתי
אני-הלו
עומר-יפה
אני-כן אהוב
עומר-מה עושים מחרר בסוף?
אני-אתה בא איתנו למסעדה...ואז כשחוזרים יש אצלי מסיבה
עומר-אמרת את לא עושה
אני-חן ולירון הדבות האלה מכריחות אותי
עומר-חייב להן אלף תודות
אני-"הוא מוסר לכן אלף תודות"
לירון-"תמסרי לו אלף נשיקות מימני"
חן-"וצרפתית אחת ענקית מימני"
אני-"מזההההההה?"
עומר-תגידי להן שאני לא אתנגד
אני-אתה שב בלול ותסתום
עומר-חחחחחחחחחחח
אני-"הוא אמר שהוא לא רוצה שהוא מעדיף אותי"
עומר-"לא אמרתי ככה" פתאום הוא נכנס לחדר שלי
אני-"טובבבבב ששששששששששששששששששששש"
עומר-"יפההההההההה שליייייייי מזל טוב"
ודפק לי צרפתית
לירון+חן-"אויייייייייייייייייייייייי"
עזצרנו את השיקה והסתכלנו עליהם במבט של "מה עובר עלייכן יא מפחידות"
והן צחקו
------------------------------------------------------------------------------
לירון-"יאללה הכלל כבר מוכן...אני הולכת עכשיו לירון ואנחנו הולכים לעשות תקניה"
אני-"אל תשתגעו עם האוכל"
לירון-"לאאאאאא מה פתאום"
אני-"אני מכירה אותך טוב מאודדדדדדדדד"
לירון-"טוב סתמיייי ביייי אישתךךך"
אני-"ביי אישתי"
עומר-"עכשיו אפשר לקבל נשיקה?"
אני-"אפשר לקבל כמה"
נשכבתי מעליו והתנשקנו...
----------------------------------------------------------------------------
"ביידים נצפצף ומרפק אל המרפק את הטוסיק נסובב וכף נמחא"
מזהההההההההההה??????????.....מזה הצילצול הזה?..............יא רבנן מי שם לי אותוו?
עניתי חצי ישנה
...-מממממממממממממממממזזזזזזזזזזזזזללללללללללללללללללל טווווווווווובבבבבבבבבבבבב
אני-ששששששששששששש..........אתה תעיר תשכנים
חן-מזההההה אתהה.....קדימהה לקוםםםםםם....תריך לנצל תיום הזה נווווווווו
אני-טוב טוב אני קמה...מה השעה?
חן-"9 וחצי יאללה הופ על הרגליים"
אני-חןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אם אני לא יהרוגגגג אותך........השעה 9 וחציייייייייי????
חן-"1 דק' אני אצלך הולכים לקניון...סלאמת
וניתקה....איך שבאתי להניח תטלפוןן במקום.........
"טיף וטף אף אל אף טיף וטף אף אל אף טוף וטיף תנו לי כיף טיף וטף לטף"
חזרנווווו לגנון או משווווו כזההההההה????????
עניתי
אני-מהה ישש?
ירון-מזללללללללללללללללללללללל טובבבבבבבבב מכוערתתתתת שלייייייי
אני-הנה עוד אהבל....
ירון-10 דק' את מוכנה הולכים לקניון
אני-מה?...........אני אתה וחן?
ירון-ולירון
אני-יופיי יאללה סלאמת
ירון-סלאמטק אחויהההההההה
הנחתי את הטלפון במקום באתי לקום ו.....................
"אני אישה קטנה מאוד ושמי פלפלת יש לי כפית קסמים קטנה כפית קסמים שובבה והיא עושה לי לפעמים צרות כאלה מזה שהכל קורה רק לטובה...אני אי......." ועניתי
אני-מהההההההההההההההההההההה?
לירון-10 דק'
אני-ואתם אצלי הולכים לקניון ביייייייי
וניתקתי
" אז מי תרצי שאהיה את יכולה לבחור בכל אחד...אחד שיקנא לך, ואחד שלא או אחד שמנגן בזמן שאת שרטת את הלב שלו, את הלב שלו"
ועניתי
אני-כןןןןןןןןןןןןןןןןן מזלללללל טובבבבבב.......עוד מישהווווווו?
אופיר-סתמיייייי....מזלללללללללללללללללללל טובבבבבבבבבבבבבב יקירהההההההההה שליייייייי
אני-טעותתתת
אופיר-טוב שששששש.......היום בערב אני בא...
אני-לאן.?
אופיר-למסיבה שלך יא גנובה
אני-אההההה המסיבה....כן כן תבוא
אופיר-סבבה ביי מכוערת
אני-בייי יפיוף
נכנסתי למקלחת ועשיתי את כל הדברים שעושים בבוקרר...
"אתתתתתת הכייי יפה בעולםםם מלכת היופי שלייי רק איתך אני רגיש קיים נול...."
לא שמתי לב בכלל לצלצול....עצבנו אותי כולם
וכולה השעה 9 וחצי....עשרהה ל10
אני-סעמקקקקקקקקקקקקקק מה עכשיווווווווווווו?
עומר-אה הפרעתי לך?...אני יכול לנתק
אני-לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מצטערת אהוב שלייייייי כולם משגעים אותי
עומר-חחחחחחחחחחחח מזל טוב?
אני-כן
עומר-מזללללללללללללללללללללללללללל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
אני-טוב שלא צרחת את זה
עומר-ממממממממממממממממממזלללללללללללללללללללללללללללללללללללללל טטווווווווווווווובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
אני-חחחחחחחחחחח אוהבת אותך
עומר-ששש....היום אני מפנק אותך....תלכי איתם לקניון ואז...
אני-מעודכן אהה?
עומר-חחחחחח כן
אני-אוקיי אז אני ידבר איתךך כברר?
עומר-בטחחחחחח יפה שלי
אני-ביי חיימשלי
עומר-ביי מאמייי שלייי
וניתקנו
התארגנתי....לבשתי מכנס ג'ינס שחור עד הברך...וחולצה בצבע ורוד..
נעלתי נעליים....
התאפרתי קצת
ובדיוק שלושתם פתחו את הדלת עם חבילהה ענקיתתתתת של בלונים
אני-"טובבבבב שלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא"
חן+לירון+ירון-"מזלללללל טובבבבבבבבבבבבב"
אני-"חחחחחח כנסו כנסו"
הם נכנסו שתיתי שוקו ועפנו לקניון...
פשוט חרשנו על הקניון ולא הבנתי למה
הם קנו לי את הקניון עצמו ואת אמא שלו יחדדדדד
4 חולצות מחנות מעצבים
3 ג'ינסים מלי קופר
2 חצאיות ג'ינס מTNT
נעלי עקב עם קישרה
נעליים תנכיות
פופ לחדר
לא השתגעו קצתתת?!
3 שרשראות ארוכות
וצמיד אחד לרגל!!!
חזרנו הביתה בשעה 3 וחצי...
אמא ואבא ומאור כבר היו בבית....וכל הבית היה מלאאאאאאא בלונים
מאור קנה לי 2 בשמים
וההורים?...הבטיחו לממן לי את כל ההוצאות של הרישיון והטסט...וכל זההה
אחרי יום כזה ארוך שבכלל עוד לא התחיל
אתם חושבים שלא הייתי צכה לנוח?!
הייתי צכה...
אז נכנסתי לישון :]
-----------------------------------------------------------------------
זהו בנות...
מקווה שאהבתן..
המשך קצרצר מחר לפני שאני נוסעת לאילת אם יהיו תגובות כמובן!!!
אוהבת המוווון
טלטל
שבת שלום : ]
פוווווווווווווווווווווווווווווווווווצצצצצצצצצצצצצצצצצ'ההההה
יייייייייייייייפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפה
נסססססססססססססססססססיכככהה
מהמממממתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
כוסססססססססססססססססססססססססססססססייייתת
מוששששששששששששששששששששששללללללמממת
אאאאאאאאאאאווווווווווווווצצצצצצצצצצצצררררררר
אווווווווווווווווווווווושששששששששששששששששרררר
שששששששששששש....לללללללללללללללל....ייייייייייייייייייייייי
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזזזזזזזזהההה פרקקקקקק מ-ד-ה-י-ם-!!!!!!!
ייאבבה איזה ארררוך,
וברור שאת תשימי מחר לפני שאת נוסעת,
כי אם לא.. יהיה לך בעיות איתי!
אני כ"כ אוהבת אותך נסיכהה שלללי,
חולה על הצורה ה"מכוערת" שלךך!!
לאב יוו בייבי 😘
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יפה שללי,
את יודעת שאני ה-כ-י אוהבת אותך שבעולם?
דיי, אני כבר לא יכולה לתאר את אהבתי אלייךךך נסיככה,
אלו 3 המילים הכי נכונות !
אני?
מאווהבבת
בבך
!