הההההההההההההההההההההההההההההההההההה
ממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממ
שששששששששששששששששששששששששששששששש
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
:][:
QUOTE (טלטל963 @ 14/08/2006) מה את אומרת?!...באמת?!
ז
ב
ל
\:
זהו החלטתי,
אני הולכת לבגווד בבך
יסוו תקבל המשכים באייסי ואת ללא P;
QUOTE (liatitati @ 14/08/2006) QUOTE (טלטל963 @ 14/08/2006) מה את אומרת?!...באמת?!
ז
ב
ל
\:
זהו החלטתי,
אני הולכת לבגווד בבך
יסוו תקבל המשכים באייסי ואת ללא P;
ישששששששששששששששששששששש
אני הולכת לקבל המשכיםם...
ואת(?!)....לאאאאאא!!!!!
חיחחיחיחח...!!!
אוהבתת..-יסווו-
לבגוד בי....אה?!....לבגוד בי?!...
=[[[.....מגעילההההההה!!!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחח (:
העם דורש המשך !!
הממשששששששששששךךךךךךךךך
את לא מבינה ת'מילהה?!!?
ה-מ-ש-ך-?!?!
ייאלה ייאלה זזרייז אבבבל!
=]
חפירות ליאת בע"מ (:
חחחחחחחחחחח חפירות מה?!!!!!!!!1....
וחוץ מזה...אני אמרתי לך להיות בשקט....
את לא מבינה עיניין?!
יפרההה!!!!!
אבל תזכרי שהכלל מאהבההה=]]
מכוערת אחתתתתתתתתתתתתתתתת
את ממשיכה?
או החלטת לייבש אותנו?!
כי אם כןןן....
את(?!)...
ח=צ=ו=פ=ה=!!!!!!!!!!!
אז....
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!
ושיהיה....
ע=כ=ש=י=ו=!!!!!!!!!!!!!!
-יסוווו-
מי אוהב אותך יותר ממני תגידי לי!?!?
אהה!??1
תאמת ליאתוש...אין לי מושג....
נראה לי שאת אוהבת אותי הכיייי הרבההה=]]]
חחח ג'יפה שלי!!!!!!
ויסמינוש...בשבילך נשמה...רק בשבילך...אך ורק בשבילך
אני שמה המשך מחררר=]]
יאאאאאאאאאאאאאא
איזה כיףף לי(:
פרק שמוקדש לייי...
כולכם(?!)...תקרנאווו 😉
וטלטל שליי..שההמשךך...יהיה בבוקרר..
אוהבתת אותךך ילדה יפה שלייי
-יסווו-
QUOTE (טלטל963 @ 14/08/2006) תאמת ליאתוש...אין לי מושג....
נראה לי שאת אוהבת אותי הכיייי הרבההה=]]]
חחח ג'יפה שלי!!!!!!
ויסמינוש...בשבילך נשמה...רק בשבילך...אך ורק בשבילך
אני שמה המשך מחררר=]]
אח ורק בשביל יסמין אה?
אין בעיות
מחר תיהיי ברבנות ב-10 בבוקר
מ ת ג ר ש י ם !
את לא יכולה בלעדיי אז אני לא דואגתת=]]