QUOTE (טלטל963 @ 13/08/2006) אני עושה עכשיו המשךךך לאני הוא והיא...
ואז לסיפור הזה
-=- מ ח כ ה -=-
נו מה נסגר איתך?
מתיי המשך יפה שללי?
לירון-"תגידי לי...מה יש לך?...פתאום הבגדים לא יפים...פתאום את קרירה אל עומר...לא נתת לו נשיקה אפילו....מה יש לך טל מה עובר עלייך יפה אחת?"
אני-"לירון תשבעי שאת לא מספרת"
לירון-"בכל היקר לי....מה קרה?"
אני-"נכון ליאור?....קיצר התנשקנו...זה היה בטעות..לא יודעת למה עשיתי את זה"
לירון-"מההההההההההההההה????"
עומר-"שששששש תרגעי מה את צורחת...יאללה תעלו לאוטו"
--------------------------------------------------------------------------------
עומר נכנס לאוטו ראשון...ואז אני ולירון נכנסו אחורה
עומר-"יפה שלי בואי שבי לידי"
הסתכלתי על לירון והיא אמרה
לירון-"זה בסדר לכי"
נכנסתי לידו....כל הדרך הוא ליטף לי את הרגל..כל כך רציתי לנשק אותו באוותו הרגע..
כי זה אולי הליטוף האחרון שלו...
ואז החלטתי..הרי זה ברור שהוא יקח מימני פסק זמן 😕 אז עדיף שאני ינצל את הזמן שנשאר
ויהיה אליו יותר חמה...יותר אוהבת....שישן אצלי היום....כן...
עומר-"אני יושן אצלך היום"
וואלה....מה אתה אומר...לא חשבתי אחרת נשמתי
אני-"סבביקק=]"
הגענו למועדון...נכנסנו שלושתינו ועומר הלך להגיד לחברים שלו שלום
בינתיים אני ולירון ישבנו שם ליד הבר של המשקאות
לירון-"את לא נורמלית....למה בגדת בו?"
אני-"לא יודעת...ואני מחרטת על זה...לירון תביני....הוא החיים שלי...ואני הולכת לאבד אותו"
לירון-"את הולכת לספר לו?"
אני-"בטח...הקשר שלו מבוסס...ז"א היה מבוסס על אמון...ואני לא ישקר לו בחיים...עדיף שידע את האמת"
לירון-"תהיי חזקה חיימשלי"
אני-"סתמי דקה...תראי את הכוסון הזה שיושב שם ומסתכל עלינו" והצבעתי לה עליו
לירון-"בואנה אני לא מצליחה להבין אותך...הרגע בגדת בו..את אומרת שאת אוהבת אותו ומסכלת על בנים אחרים?!!!!!!"
אני-"יא חתיכת ילדה עם פיגור...הוא מסתכל עלייך"
"אההההה" ועשתה לו עיניים..
והוא התחיל מתקרב אלינו....
ניצלתי את ההזדמנות והשארתי אותם לבדם...
הלכתי לעומר שישב עם כל החברים שלו
אני-"אהובי"
עומר-"אה נזכרת בי פתאום חיימשלי?"
אני-"מניאק...בחיים שלי לא שכחתי אותך" חוץ מהנשיקה עם ליאור 😢
עומר-"חחחחח רוצה לרקוד?"
אני-"כןןןןן"
ואותו רגע המוזיקה נהפכה לשקטה
והתנגן ברקע השיר sxsy love
חיבקתי אותו חזק חזק והוא אותי...לא רציתי לעזוב אותו...
יכול להיות שזה החיבוק האחרון שלנו יחדדד...
הוא הסתכל עליי בעיניו..ניגב את הדמעה שירדה מעיניי לפני רגע...קירב את פיו לאוזני ואמר
עומר-"למה אני רואה בעיניים של היפה שלי המון עצב?...רוצה לספר לי?"
אני-"עזוב עומר...נדבר על זה בבית"
עומר-"טוב יפה שלי"
ונישק אותי נשיקהה...שנסחפה לצרפתית מתוקה מתוקה
לא רציתי להפסיק לנשק אותו...אולי זאת הנשיקה האחרונה שלנו ביחד?!
למה...למה בגדתי בו...למה?!
לבסוף התנתקנו מהנשיקה כשהדמעות שלי כבר הגיעו לשפתינו
אני-"עומר אני יכולה לבקש מימך בקשה קטנה?"
עומר-"כן יפה שלי...הכל"
אני-"שתבטיח שלי שנשאר ביחד לנצח ושתנשק אותי"
עומר-"אני לא מבטיח...אני נישבע שנשאר לעד לנצח נצחים ביחד..ונשיקה?...זה הבעיה"
והתנשקנווו נשיקה ארווווווווככככההההההההה ארוכההההההההה
לבסוף התחלפה המוזיקה למוזיקה שחורה....ואני הרי אוהבת מוזיקה שחורה..אז המצברוח שלי קצת עלה
...-"טל מה את עושה פה?"
מצטערת בנות כבר התחילה לי הסידרה
ב9 אני ימשיך
אוהבת המוווון
טלטל=]]
אויייי ....מדהייים המשךךךךךך
כן גם אני אהבתי את הפרק הזה
פרק מהממםםםם
אני מחכה הלשמך..
אמרת שתמשיכי היום נכון?!?!?!?!?
אה.. וד"א הגבתי לך חזרה בסיפור שלי מאמי =]]
מוואאהה
אוהבת אותך המוןןןןןן
רותמי שלך =]]
אני-"עומר אני יכולה לבקש מימך בקשה קטנה?"
עומר-"כן יפה שלי...הכל"
אני-"שתבטיח שלי שנשאר ביחד לנצח ושתנשק אותי"
עומר-"אני לא מבטיח...אני נישבע שנשאר לעד לנצח נצחים ביחד..ונשיקה?...זה הבעיה"
והתנשקנווו נשיקה ארווווווווככככההההההההה ארוכההההההההה
לבסוף התחלפה המוזיקה למוזיקה שחורה....ואני הרי אוהבת מוזיקה שחורה..אז המצברוח שלי קצת עלה
...-"טל מה את עושה פה?"
------------------------------------------------------------------------------------
אני-"מה אני עושה פה?..מה אתה עושה פה?"
מאור-"באתי לאסוף מישהי"
אני-"וואלה"
מאור-"וואלה וואלה...קדימה הביתה"
אני-"חה חה חה אתה יכול לקפוץ לי"
מאור-"אין בעיה אני יקפוץ לך בבית"
אני-"חחחחחחח מפגר"
מאור-"אה הנה היא...יאללה ביי אחותי אוהב אותך"
אני-"אתה לא נשאר איתה קצת?"
מאור-"לא...אנחנו הולכים הביתה..ככה שאל תכנסי לי היום לחדר 😊 "
אני-"הופהה הופה יש לי אח חרמןןןן"
מאור-"כמוךך"
אני-"גנים נשמה גנים"
מאור-"טוב חמודה זה מועדון פה לא בית קפה..סלאמת אחויההה"
אני-"אחויה תקרא ל....אחותך?!"
מאור-"ביי ביי ביי ביי ביי"
והלך
אני-"אהובייייייייייייייייייייייייייייייייייי"
עומר-"כן יפה שלי"
אני-"אני אוהבת אותך"
עומר-"גם אני אותך מלכה שלי"
אני-"חיים שליייייייייייי אני לא יתן למשו להפריד בינינו..."....כן בטח..עכשיו אני ייצא עוד יותר מטומטמת שהוא יגלה את זה
עומר-"למה שיקרה 😕 ?"
אני-"לא יקרה חיים שלי לא יקרה"
עומר-"את אוהבת אותי?"
אני-"איזה מן שאלה זאת....בטח שכן"
ונישקתי אותו...
התחלנו לרקוד ממש ממש צמוד...ליקוק פה ליקוק שם...ממש התחרמנו לנו....
הייתי חייבת להיות איתו ככה....זה הפעם האחרונה שלנו יחד
-----------------------------------------------------------------------
אני-" 😮 בוא אלייי עכשיוווווווווווווווווווווו"
עומר-"זה פעם ראשונה שאת רואה אותי בבוקסר?!"
אני-"לא...אבל בכל פעם אני מתפעלת מהיופי 🙄 "
עומר-"מהיופי של מה??????????"
אני-"שלך...של הגוף שלך...של הכל"
עומר-"בואי הנה טיפשונת שלי"
עלה עליי ושם את הסמיכה מעלינו
התחיל לנשק אותי בנשיקות קטנות....שנסחפו אט אט לנשיקות סוערות...
התגלגלנו במיטה סתם ככה מתנשקים לנו בכיף....
עומר-"אז מה רצית להגיד לי?"
שאל כשהוא יושב על הכיסא שליד המחשב....הכיסא הגדול...ואני עליו
אני-" 😕 אני לא יודעת מאיפה להתחיל" והשפלתי את ראשי
הוא הרים אותו עם ידו ואמר
עומר-"מההתחלה" וחייך את החיוך הכובש שלו...מיד נתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים ואמרתי
אני-"מצטערת הייתי חייבת"
עומר-"חחחח דברי"
אני-"אוקיי....לפני שאני מתחילה..אני רוצה להגיד לך שאתה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים ואני יאהב אותך תמיד תמיד תמיד לא משנה מה יקרה"
עומר-"טל את מדאיגה אותי....מה קרה?"
אני-"זה.....זה...."
עומר-"זה קשור לליאור?"
אני-"כן...." וכבר דמעות יצאו מעיניי
עומר-"ספרי"
אני-"אני.....אני.....אני אוהבת אותך"
עומר-"איך זה קשור לליאור?..איך האהבה שלנו קשורה לליאור?" וכבר לא שמעתי מפיו את המילים 'יפה שלי\נסיכה\חיימשלי\אהובתי או כל דר אחר'
אני-"אני התנשקתי איתו" ואמרתי את זה הכי מהרררר שאני יכולה
עומר-"את מה?...דברי ברור..."
אני-"התנשקתי עם ליאור" וכבר יםםםםם יצא מתוך עיניי
וראיתי גם את הדמעות יוצאות מעומר
אני-"אני מצטערת יפה שלי...אני לא יודעת מה קרה לי....לא רציתי...אבל זה קרה ואני מצטערת שבכלל פגשתי אותו עומר אתה החיים שלי ואני אוהבת אותךךךךךך.....אותך עומר....אותתךךךך"
עומר לא דיבר...לא צייץ בכלל רק השפיל ראש וראיתי כבר את הדמעות
ניגבתי לו אותם והרמתי את ראשו כדי שיסתכל לי תוך העיניים
אני-"היי עומר...תסתכל עליי....אני אוהבת אותך...ושום דבר לא יפריד בינינו...זה דבר שולי...הייתי בשמחההההה מוחקת אותו....בוא נעביר את זה...בבקשה"
ואז....עומר התחיל לדבר....מזה לדבר.....לדבר בתרבות...
צרחותתתתתתת הואאא צרח...בחיים שלי הוא לא הרים עליי את הקול ככה....
עומר-"אההההההה עכשיו אניייייייייי מביןןןןןן.........'תבטיח לייייי שלאאא ניפרדדד אףף פעם'
תיכננת את הכל אההההההה????........יא חתיכת זונהה.......מי את שתבגדי בי?????????....
הולכת ומתנשקת לייייי עם..................לא רוצה אפילו להגיד מהו...ועוד את אומרתתתת שנעביררר אתתת זה????????????........"
ואז....אז הוא לראשונה הרים עליי יד....
לא הבנתי למה....כולה התנשקתי עם מישהו אחר...לא....זה לא כולה..
אבל למה להגיע למצב של להרים ידדדד?????.......אני לא נשואה לווו או משהו...
אבל פגעתי באמון שלו....מבינה אותו
אבללל.....אבללל למהההה ככה????????......
כי הוא כועסס....
קיצר מצאתי את כל התשובות לבד...והבנתי שעומר צודק
אך בכל זאת....היה לו מבט רצחני בעיניים
התחלתי ממש ממש ממש לבכות...הוא הפחיד אותי...
עומר-"אני מצטער אני מצטער אני מצטער" והתרחק מימני כשהבין מה הוא עושה...
הוא התיישב על מיטתי ושם את רואשו בין ידיו
עומר-"אני צריך קצת זמן....ביי"
הוא הלך...והשאיר אותי לבדד........
הייתי הרוסה...הייתי שבורה....
ירדתי למטבח...לקחתי לי חטיפים ובקבוק של נסטי שלם...וגם בקבוק מים
עליתי ללמעלה ונעלתי את החדר
לא רציתי לשמוע או לראות אףףףףף אחדדדד!!!!!!!!!
הנה ההמשך =]]
מצטערת שיצא מזעזע....
אם יהיו תגובות מחר אני ימשיך!!!!!
ד"א הסיפור הזה לקראת סיום : \
ככה שכדאי שתתחילו להגיב קצת יותר
אוהבתתת
טלטל=]]
מה מזעזע מה??
פרק נדיר..
מצמרררר
מהמםם
מושלם.. כמעט כמוך..
אהבתי מאמי..
מחכה להמש..
מוואאה
רותמי שלך =]
-------------------------------------------------
הנה ההמשך =]]
מצטערת שיצא מזעזע....
אם יהיו תגובות מחר אני ימשיך!!!!!
ד"א הסיפור הזה לקראת סיום : \
ככה שכדאי שתתחילו להגיב קצת יותר
אוהבתתת
טלטל=]]
-------------------------------------------------
מה מה מההה?!
לקראת מה?
פשוט לא קראתתתתי טווב!
חח לקראת סיום עלק, תחלמי על זה 😛
יפפה שללי פרק מדההים,
אבל עומר היה ככזהה מושלם, למה לעשות אותו מכה?
😢
יפפפפה! ועצוווב 😢
אווהבבת אווווותך (:
איזה עצובבבבבב :[[[
המשך מוששששששלם 😊
מתה על הכתיבה שלךך
המששך!
מכוערתתתתתתתתתת
תמשיכיייייייייייייי!!!!!!!!
אוהבתת..
-יסווו-
רותמיק-תודה נשמה...המשך יהיה היום בעזרת ה'
ד"א אני רוצה המשךך כבר לסיפור שלך!!
נוגה{?!}-תודה מאמי...כמו שאמרתי המשך היום
ליאתושש שמנה שלי-פחחחחחחח את שקט...מובן?!
יופי...תודה
ד"א הכללל מאהבה נשמתי!!!
עדידי-חזרתתתתתת לסיפורר שלייייייייייייי 😁 ....אוהבת אותך!!!
יסו-אני לא יודעת מה לעשות איתך שמנה שלי...חחח מכוערת
ד"א לא ראיתי אותך הרבה זמן....כדאי לך מאוד להפגש איתי...לפני שלא תיפגשי יותר עם אף אחד
{אם את מבינה למה אני מתכוונת}
חח כפרעעלייך!
מאיימת??
לבריאות [:
עזבי עוד יום שאני טובעעעת 😊
חח
צה' המשכככי,
וד"א המשכים מושלמיים!
אוהבת אותך בכל בפאקינג כוחח!
P;
- ליאתו'שלך (:-