יפפפפה שלללי,
מממזלל טווווב (:
שיהיה לך ת'יומולדת הכי מוששלם! ->כמוך נשממתי :]
בקיצוור, שכל מה שתירצי-יהיה שללך 😁
אווהבת אותך ח י י ם ש ל י !
ודרך אגב..
ההמשך שמוקדש ליומולדדת שלך-אני שמה אותו ממש עכשיו!! (:
ומתיי המששך אצלךךך!?!??!
ייאלללה..!
אווהבבתת אותתתתתתתתתתתךךךךךךךךךך
חחחחחח יפהשלי
מאוהבתת בךךך פשוטטטטט : ]
תודה רבההה!!!!!!
מואהההה
טלטל=]]
:[
מפסיקה לקררוא? 😢
ברווגזז
ההההההההממממממממששששששששששששששששךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
😂
שתהיי לי בריאה נשמה...
זה היה דחף או משו?!
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
חח זבבבבללל :[
תסמונת דאון,
מכירה!?
חעחע
חח סתם חלילה וחסס (:
תווודדה =]
גמני אוהבת אותךך P;
😁
חחחח אבל לא אמרתי שאני אוהבת אותך...
אמרתי שאת פרה..
או שאני סנילית?!
QUOTE (טלטל963 @ 13/08/2006) חחחח אבל לא אמרתי שאני אוהבת אותך...
אמרתי שאת פרה..
או שאני סנילית?!
עזבי לא תביני,
פיגור של אור יהודה 😛
אוררר יהודהההה
מסביררררר הכללללללללללללללללל
QUOTE (טלטל963 @ 13/08/2006) אוררר יהודהההה
מסביררררר הכללללללללללללללללל
חח יואווווווווו 😊
זבבבבבבבבבל!!!!!!