פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

"מלכת היופי שלי"...:)

✍️ טלטל963 📅 18/06/2006 05:04 👁️ 13,464 צפיות 💬 408 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 17 מתוך 28
^
מזל טוב על היומולדת (לא הייתי פה שבוע אז זה באיחור P😉
מה עם המשך ?
יצאנו לחוץ ישבנו על הספסל...ואני רוצה להגיד לכן שהבנאדם פשוט קרועע...איזה בדרן הוא...בחיים שלי לא צחקתי מהנאדם כל כך הרבה
אך ראיתי אותו מתקרב...לא רציתיייייי....למה הוא היה צריך לבואאאאאאאאא
....-"טל אני יכול לדבר איתך רגעע?"
---------------------------------------------------------------

אני-"נו מה אתה רוצה?...דבר פה..."
ליאור-"טוב אני יזוז לי...טל אני בכיתה...ביי"
אני-"סבבה ביי" ואז פניתי לרן ואמרתי
"נו...מה יש?"
רן-"תקשיבי...אני חיכיתי עד עכשיו כדי שכל הזעם שלך יעבור....טל אני מצטער..אני הייתי שיכור...לא ידעתי מה אני עושה בכלל
אני...אני...."
אני-"רן תקשיב...אני סלחתי לך ממזמן...אבל אני עכשיו עם עומר...ואנחנו מאושרים.....בוא נתחיל דף חדש...סבבה?"
רן-"סבבה אין בעיה בכלל" ונתן לי חיבוק
...-"אני מפריע?"
אני-"מה פתאום יפיוף שלי...בוא שב פה..." עומר ישב ואני ישבתי עליו
"אז מה ככה?...איך עברה הבגרות?"
עומר-"אמ...עברה סבבה...לא היה כזה קשה...גם למדתי הרבה אז סיימתי בין הראשונים.."
אני-"יפה...ובגלל שאתה כזה חרוץ מגיע לך פרס קטנטן" ונתתי לו נשיקה על השפתיים
עומר-"רק נשיקה קטנה?"
אני-"יש לך בעיות?...לא...רק שאני יבין"
עומר-"אני רוצה יותר גדולה"
רן-"טוב אני יזוז לי...ביי טל ביי אחי"
עומר-"ביי"
אני-"ביי חמוד"
אחרי שהוא הלך עומר שאל
עומר-"מה הוא עשה פה?"
אני-"השלמנו"
עומר-"אה"...ועשה מבט מבואס...
אני-"היי...עומר...סתכל עליי...אני אוהבת רק אותך...אתה מבין?...רק אותך..אז השלמתי איתו....ו..?....אז?...אנחנו רק ידידים..נשמה שלי אתה החיים שלי..אני אוהבת אותך....א-ו-ת-ך...ורק אותך"
עומר-"חחח יפה שלי גם אני או......" ולא נתתי לו לסיים את המפשט ונישקתי אותי
אחרי שהנשיקה הכל כך יפה וכל כך עדינה הזאת נגמרה...
הוא הסתכל עליי עמוק לתוך העיניים...קירב את הפה שלו לאוזן שלי ליקק אותה בעדינות ואז לחש
עומר-"אני אוהב אותך" והעביר בי צמרמורת
שוב התחלנו להתנשק אך מישו היה חייב להפריע באמצע
ירון-"אני מפריע?"
אני-"אתה רואה שכן"
ירון-"טוב...אני הולך"
אני-"ביי"
ירון-"אני.....הולךךךךךךךך"
אני-"ביי?"
ירון-"לא...לא הבנת...אמרתי שאני...הולךךךך"
אני-"אוקיי הבנתי קלטתי אתה הולך..ביי"
ירון-"ביי..."...הוא הסתובב והתחיל ללכת עם ראש מושפל...אל תנסו להבין זה קטע של שנינו
אני-"חחחחח בוא יא מטומטם...ירונושש...אני אוהבת אותך" פתאום הוא הסתובב חייך את החיוך המנצח שלו ורץ אליי וישב עליי...ככה שיצא מצב שאני יושבת על עומר וירון עליי
עומר-"טוב 2 שמנים..קומוו מעליי"
אני-" 😢 "
ירון קם ועבר לשבת על הספסל ואני באתי לקום ועומר משך אותי
עומר-"את לא זזה מפה..."
אני-"אבל אני שמנה"
עומר-"שתקי יא רבע עוף"
אני-"חחחחחח רבע?....איזה יופי..אז מה זה??." והרמתי קצת את החולצה כדי להראות לו את הבטן שלי
עומר-"זאת הבטן הכיי חמודה שיש בעולם..."
אני-"אז אני רבע עוף?"
עומר-"בוא נגיד שאת חצי"
ירון-"היי...הלו...מה אני עז?"
אני-"אמרתי לך שאתה מפריע"
ירון-"אה הינה לימור שלי אני הולך לא צריך אותך"
אני-"לך לך לתותי שלך לך...ואל תחזור יא מכוער..לא צריך אותי...פחחח עלק"
אני-"את יודעת שאת האחת והיחידה שלי נכון?!"
עומר-"הלוווו...היא האחת והיחידה שלי"
ירון-"שתוק"
עומר-"שתוק"
ירון-"שתוק"
עומר-"שתוק"
אני-"שתקווווווווווווווווו"
פתאום שתיהם נתנו לי נשיקה בלחי....כל אחד בצד אחר
אני-"לכבוד מזה?"
ירון+עומר-"לכבוד זה שאת חמודה"
אני-"דייי...תמשיכו"
ירון-"טוב הנה היא קוראת לי..הלכתי..."
והשאיר אותנו לבד...
אני-"סוף סוף...עכשיו אנחנו יכולים להמשיך......" ובאתי לנשק אותו אך הוא סובב את הראש ועשה פרצוף עצוב
"מה קרה יפה שלי?.למה אתה ככה?"
עומר-"כי אני כועס עלייך"
אני-"עליי?...למה?...במה חטאתי במה פשעתי?"
עומר-"חטאת ופשעת בזה שהיום את הולכת למועדון בלעדיי"
אני-"חחחחח יפה שלי...מה אתה דואג לי?"
עומר-"בטח שאני דואג...תראי איך את מתלבשת לבית ספר...אז למועדון???!!!!!....מישו עוד יקח לי אותך...לא לא לא לא לא אני לא רוצה לחשוב על זה בכלל...איך מצב...אני בא איתך"
אני-"חחחחח טוב סבאלה שלי...תבוא איתי"
עומר-"חחחחחחחחח ואת חושבת שאם היית אומרת לא..אז לא הייתה בא?...תחלמי"
אני-"אין בעיה..אני יחלום...עלייך...עכשיו אני יכולה לקבל נשיקה?"
עומר-"מה קרה?...בד"כ אני זה שמביא את הנשיקות"
אני-"אני חרמנית עלייך"
עומר-"תראי אין בעיה..אנחנו יכולים ללכת למאחורי הבית ספר...ו..........."
אך הוא לא הספיק להשלים את המשפט...ו...
-צילצול-
עומר-"לאאאאאאאאאאא 'אל תלכי לי אל תלכי לי אין לי כוח להמשיך אולי תישארי' נכון שאת נשארת?"
אני-"שזה יהיה על המצפון שלך שאני מפסידה חומר"
עומר-"יא חרשנית שלי...אני ישלים איתך את החומר טובבבב אהובה שלי?"
אני-"טובייקק"
עומר-"שנלך למאחורי הבית ספר? 😉 "
אני-"חחחחחח בוא הנה מטומטם"
ונסחפנו לנשיקה מדהימההההההההה....
--------------------------------------------
כשנגמר עוד יום לימודים ארוךךך באתי לצאת עם ליאור משער בית הספר..אך שמעתי מישהו קורא לי
חשבתי זה עוד סתם אחד...אז לא התייחסתי
התחלנו ללכת
וכשהינו כמה מטרים ספורים ליד ביתי קיבלתי טלפון
אני-כן אהובי
עומר-למה לא ענית לי שקראתי לך?
אני-אהההה זה היית אתה?...סוריי חיימשלי{וראיתי את ליאור עושה פרצוף}
עומר-עם מי היית?
אני-אני עם ילד חדש בכיתה שלנו...אני עוזרת לו להתקדם בחומר
עומר-אני יכול לסמוך עלייך?
אני-בטח אהוב שלי...אוהבת אותך
עומר-דיר באלק....גם אני אותך..היום אני אצלך ב10 בלילה תהיי מוכנה
אני-סבבה ביי מאמי
עומר-ביי יפה
וניתקנו....
הגענו הביתה...ובדיוק אמא הכינה ספגטי בולונז...אז ישבנו לאכול...
הכרתי לאמא את ליאור...הם דיברו קצת...ואז עלינו לחדרי...
קבענו שהיום נלמד שעתיים...
עברו שעה וחצי של לימודים...כבר התעייפנו
ליאור-"אוקיי אוקיי די די די אני לא יכול יותר את לא נורמלית...תראי כמה חומר לימדת אותי ב.........שעה וחצייייייייייי?????????............את המורה הכי חרשנית שהייתה לי בחיים"
אני-"אוקיי אוקייי אני מפסיקה...אבל זה לטובתך.....זה מספיק להיום"
ליאור-"תודה יפה"
פניו התקרבו אליי מעט...אז ניסיתי לצאת מהמצב המביך הזה...אז קמתי למחשב...
והוא נשאר יושב במיטה
אני-"בוא נו...הכיסא מספיק גדול לשתינו"
הוא ישב לידי...ואמר
ליאור-"דובזה"
אני-"אני לא 😠 😢 "
ליאור-"טוב את לא..את יפה....."
אני-"רוצה להכנס לאייסיקיו שלך?"
ליאור-"אמ..לא עזבי..כנסי לשלך ותוסיפי אותי"
נכנסתי לשלי...שמתי אותי על מצב עין....שאף אחד לא רואה שאני מחוברת...
הוספתי אותו
והוא חטף לי את העכבר...ונכנס לתיקיית התמונות שלי
חצוף הילד
ליאור-"מדהימהההההההה...איזה כוסיתתת"
אני-"דייי 😁 "
ליאור-"אני לא צוחק...תראי את הפרצוף הזה....עזבי את הגוף...למה אם אני ידבר איתך עליו אני יאכל אותך
אבל תראי תפרצוף...לא מושלם?"
אני-"חחחחח חמוד"
ליאור-"יפה"
הסתכלתי עליו...הוא עליי
הוא קירב את הפרצוף שלו אליי...עצמנו שתינו עיניים...הרגשתי את הנשימות שלו כבר מתערבבות עם שלי
אני-"ליאור....דיי" לחשתי..
אך זה כבר היה מאוחר מידי...התחלנו מתנשקים
רק כשהבנתי איזה טעות אני עושה
הפסקתי את הנשיקה ואמרתי "לא לא לא מה אני עושה מה אני עושה הוא לא יסלח לי...יאוווווו אני....עומר...יאוו עומר...למה עשיתי את זה" נכנסתי לפניקה...אני?...אני בגדתי בעומר?
הוא סומך עליי...ואני?...איזה ילדה מטומטמת אני...יאאוווווווו
ליאור-"אני...אני מצטער...זה היה בלי כוונה..."
אני-"זה בסדר זה לא אתה זה אני"
ליאור-"עדיף שאני אלך עכשיו" הוא אסף את חפציו התקרב לכיווןןןן הדלת....הסתכל עליי השפיל ראש אמר "סליחה" ויצא...
השאיר אותי לבד...התחלתי לבכות...בגדתי באמון של עומר...של החיימשלי...הוא לא יסלח לי על זה אף פעם
נשכבתי על המיטה...ותחושת העייפות התפשטה עליי
ונרדמתי........
-----------------------------------

עומר-"יפה שלי?....נו קומי כבר 10 וחצי" והמשיך לנשק אותי בפרצוף ולהוזיז לי את השיער
פקחתי את עיניי ואמרתי
אני-"מה?....10 וחצי?"
עומר-"יפה שלי למה העיניים שלך אדומות?"
אני-"אמ...כנראה אני עייפה?"
עומר-"בכית?..."
אני-"לא"
עומר-"טוב כנסי הלתקלח...עוד מעט לירון באה...דיברתי איתה"
לא עניתי לו..ונכנסתי הלתקלח
הדבר היחידי שעבר במוחי באותו רגע זה איך אני לעזאזאל מספרת לו על זה?!
רציתי למותת...לקבור את עצמי
פתחתי את המים ונתתי להם להתחמם
הורדתי את בגדיי בלי חשק...ואז נזכרתי ששכחתי לקחת מגבת מהארון
אני-"עומרר...אני כבר ערומה תביא לי מגבתתתתת" צעקתי לו
ואחרי שתי שניות נשמיעה דפיקת דלת על חדר האמבטיה
עומר-"קחי...והושיט לי את המגבת ולא הסתכל עליי
אני-"נו יא מטומטם כאילו לא ראית אותי ערומה"
עומר-"לא יפה לא צנועה 😉" והסתכל עליי
אני-"נוו עומר אין לי מצב רוח לבדיחות צא מפה"
עומר-"לא רוצה"
אני-"נווווווו"
עומר-"לא רוצהההההההה אני רוצה להתקלחחח"
אני-"אבל אתה כבר לבוש"
עומר-"מה הבעיה להוריד תבגדים ולהכנס?"
אני-"טוב טוב...בייייייי"
דחפתי אותו למחוץ למקלחת וסגרתי את הדלת ושמעתי אותו אומר
עומר-"איפה החרמנית שהייתה היום בבית ספר?"
אני-"הלכההה....יש לך בעיות?" אמרתי באי חשק
עומר-"שששש....יאללה תתקלחי"
נכנסתי למקלחת...ואחרי בערך 20 דק' יצאתי
עומר-"טוב שלא נשארת שם עוד 7 שנים"
אני-"עומר...אין לי מצברוח"
עומר-"מה עובר על החיים שלי?" שאל וליטף את שערי הרטוב
אני-"שומדבר...רק תן לי להתלבש"
עומר-"אין בעיה.." וישב על המיטה בפוזה הכי מתוקה שלו..הייתי מתה לקפוץ עליו אבל הייתי עם מגבת...
וגם...לא יכולתי להתקרב אליו..אחרי הבגידה הזאת..פשוט לא יכולתי
אני-"עומררר צאאאאא"
עומר-"לא יוצא...ולא מכסה את העיניים"
אני-"טוב מה אני יגיד לך"
התחלתי להתלבש...שמתי חזיה ותחתונים
פתחתי את הארון והתחלתי לחפש איזה בגד אני ישים
לבסוף אחרי שכל הארון היה על עומר...מצאתי בגדים מתאימים
לקחתיחצאית מיני ג'ינס שמתי מגפיי שפיץ שחורות
וגופיה לבנה יפה חדשה
שמתי את שרשרת הלב שלי
מוס בשיער
התאפרתי...קצת סומק...מייקאפ צללית שחור בעיניים וליפגלוס
שמתי את העגילים הארוכים שלי
את הטבעות
ויצאתי??...............זוועה
התחלתי להוריד את האיפור
עומר-"למה את מורידה?...זה יצא יפה"
אני-"מה אתה מדבר זה יצא זוועה"
בדיוק לירון נכנסה ועומר שאל אותה מה היא אומרת על האיפור
לירון-"אחותי זה ממש יפה מה קורה איתך?"
אני-"לא קורה איתי כלום...הבגדים לא מתאימים האיפור לא מתאים שום דבר לא יפה פה.."
לירון-"תגידי לי מה עובר עלייך?....זה ממש יפה ואת לא מורידה שום דבר"
אמא בדיוק קראה לי אז ירדתי למטה...
כשעליתי יצא לי להאזין לשיחה שלהם
עומר-"אני לא יודע מה קרה לה...מאז שאני פה היא מתנהגת ממש לא יפה אליי...היא קרירה אליי"
לירון-"אל תדאג זה יעבור לה"
עומר-"אבל ראית...היא לבשה בגדים יפים..התאפרה יפה..יצאה כוסית...ובכל מקרה היא אמרה שזה מגעיל...אני לא מכיר את טל הזאת...אני מכיר טל אחרת...זאת לא טל שלי..משו קורה לה...ואני בטוח ב110% שזה קשור לילד החדש הזה בכיתה שלכם"
לירון-"ליאור.?.....יש מצב"
פתחתי את הדלת ועשיתי כאילו לא קרה כלום....
לבסוף....אחרי שיכנועים רבים החלטתי להשאר ככה...
יצאנו לכיוון האוטו של עומר...ואמא שלי קראה לו...כי אחי היה צריך מימנו משו
בינתיים לירון ניצלה את ההזדמנות ודיברה איתי
לירון-"תגידי לי...מה יש לך?...פתאום הבגדים לא יפים...פתאום את קרירה אל עומר...לא נתת לו נשיקה אפילו....מה יש לך טל מה עובר עלייך יפה אחת?"
אני-"לירון תשבעי שאת לא מספרת"
לירון-"בכל היקר לי....מה קרה?"
אני-"נכון ליאור?....קיצר התנשקנו...זה היה בטעות..לא יודעת למה עשיתי את זה"
לירון-"מההההההההההההההה????"
עומר-"שששששש תרגעי מה את צורחת...יאללה תעלו לאוטו"


אוקיי בנות הנה...מגיע לכן המשך ארוווווווך ארווווווווווך
מצטערת שנטשתי...פשוט היה לי יומולדת ....ויום ראשון הקרוב זה התאריך העברי שלי
אז..מזל טוב לי 😊
תגיבוו....בגלל היומולדת...חחח
אוהבת המוווון
טלטל=]]
המשך חמוד אני מקווה שתמשיכי בזמן הקרוב כי בהפרשים כאלה אני כבר מתחילה לשכוח....
המשךךךךךך
אל תדאגיי חמודה אני יתחיל לעמוד בקצב...
תגיבו תקבלו המשך...!!!!!


טלטל=]
QUOTE (טלטל963 @ 12/08/2006) אל תדאגיי חמודה אני יתחיל לעמוד בקצב...
תגיבו תקבלו המשך...!!!!!


טלטל=]
אני מגיבה!! תמיד!!!
אני שמחה=]]
לפחות קוראת אחת מתמידה שליי : ]

טלטל=]
יאאאאאאאי 😊
המשך .. חיחיחי
יצא מושלם כמו תמידדד
טלטל תמשששששששיכי
איי איי איזה סיפוור ייאפפה [=
התחלתי לקרוא ת שניי הסיפורים שלךך (:
יפים רצצח,
תמשיכי בובה!
(ואני כבר שמתי המשך אם בא'ך לקרוא 😉)
שבוע_טוב
אווהבבת
עדייייייייייייייידיייייייייי שמחה שחזרת...תגידי לי?...איפה היית כל כך הרבה זמן?
חצופההה=]]

ליאתי-תודה נשמה....וקראתי את הההמשך אבל הוואאאא קצרררררררררר
ולאיזה סיפור את מתכוונת?.
"אני והוא...והיא?"
חחחחח כן הסיפור החדש שלי...התאהבתי בו פשוט
סיפור מדהים!!!!

אוהבת טלטל=]]
כפרעעלייך איזה תגובות אצללי, [:

😁
חחחחחח לא אשמתי שאת שמה המשכים קצרים
אבל אל תדאגי טיפלתי בעיניין : ]
איזה המשך יפפה ,
מזל טוב גם על התארך העברי P;
תמשיכי ,
אל תנטשי אותנו P:
QUOTE אני שמחה=]]
לפחות קוראת אחת מתמידה שליי : ]

טלטל=]


מזזזזזזזזזזזההההה
נראלי לא קראתי טוב..
קוראת א-ח-ת מתמידה??

מה איתייייי????
שכחת הא?!
חח פרק מעלףףףףףף
את כותבת ממש יפה.. הכיתבה שלך משתפרת מכל פרק ופרק מאמי שלי..
מחכה להמשך בוביתתת
רותמי שלך =]]
QUOTE (רותם-יוני @ 12/08/2006)QUOTE אני שמחה=]]
לפחות קוראת אחת מתמידה שליי : ]

טלטל=]


מזזזזזזזזזזזההההה
נראלי לא קראתי טוב..
קוראת א-ח-ת מתמידה??

מה איתייייי????
שכחת הא?!
חח פרק מעלףףףףףף
את כותבת ממש יפה.. הכיתבה שלך משתפרת מכל פרק ופרק מאמי שלי..
מחכה להמשך בוביתתת
רותמי שלך =]]

כי לא קיבלתי מימך תגובה הרבה מאוד זמן...אז חשבתי שנטשת=[
ותודה...הכתיבה שלי משתפרת מפעם לפעם?...חחח זה אומר שבהתחלה הכתיבה לא הייתה משו...
חחחחח גם אני מודה בזה...לא חשוב...
לפחות היום אני יכולה להגיד שאני נותנת המשיכים הרבה יותר מפנקים

חחח אוהבת המווווון
טלטל : ]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך