חחח טלטל שלייי אהבתיי ת'פרקק רצחחחחחח
חחח מחכהה לעודד המשךך מושלםם כמוךך!!!!
אוהבתותך המון,
ויק😊
עדיידוש שליי-אוהבת אותך יפה שלי....ולמה שאני לא יקדיש לך פרק?.
מגיעע לךך..
רותמיק שליי-חחח תודה נשמתי..ממש כיף לי לדעת שיש לי קוראת מתמידה...{את ועוד כמה}...
smalgirll- אממ תודה חמודה...וד"א איך קוראים לך?..
אנונימית-תודה נשמה זה כיף מאוד שאתן כולן תומכות בסיפור שליי....
וגם את..מה שמךך.ץ?..
ויקושששששש-תודההה נשמתייי....אוהבתתתת אותךך המווווון
מתה עלייך...אין כמוךך!!!!
והמשךך יהיה בערבב יותר מאוחררר: ]
אוהבתתת את כולכןןןן המווווווון טלטל=]]
QUOTE (טלטל963 @ 24/07/2006) עדיידוש שליי-אוהבת אותך יפה שלי....ולמה שאני לא יקדיש לך פרק?.
מגיעע לךך..
רותמיק שליי-חחח תודה נשמתי..ממש כיף לי לדעת שיש לי קוראת מתמידה...{את ועוד כמה}...
smalgirll- אממ תודה חמודה...וד"א איך קוראים לך?..
אנונימית-תודה נשמה זה כיף מאוד שאתן כולן תומכות בסיפור שליי....
וגם את..מה שמךך.ץ?..
ויקושששששש-תודההה נשמתייי....אוהבתתתת אותךך המווווון
מתה עלייך...אין כמוךך!!!!
והמשךך יהיה בערבב יותר מאוחררר: ]
אוהבתתת את כולכןןןן המווווווון טלטל=]]
גלל מאמי
ולסמול גירל קוראים נוגהה
נרדמתי=]]
------------------------------------------
עומר-"טלל....טל יפה שלי קומי.....טלל...טלל?......"
אני-"מה יש לאמא שלך היום?"
עומר-"חחחח בוקר טוב...אוהב שאת עצבנית על הבוקר"
אני-"שמחה שאתה אוהב..."...אמרתי והתהפכתי לכיוון שלו ועצמתי את העיניים
עומר-"יפהההה שלייייי.....חחחחח את גם יפה כשאת קמה"
אני-"כן בטח מלכת היופי"...אמרתי עם עיניים עצומות בקול תינוקי
עומר-"שלייייייי....אחחחחחחחחח מה אני יעשה איתך מההה?"
ואז נזכרתי בתשובה שלו כשאני אמרתי לו את זה...פתחתי עיניים חייכתי ואמרתי
אני-"מה שהיית צריך לעשות ממזמן 😛 "
אך עומר לא התייחס לתשובה שלי ונישק אותי נשיקה קטנה על השפתיים שנסחפה לנשיקה סוערת
אני-"איכככככככככככ"
עומר-"מה קקררהההה"
אני- 😁 לא ציחצחתי שיניים נווו עומרר"
עומר-"אז מה...את טעימה בכל מצב"...ושוב נישק אותי...
לבסוף התנתקנו והלכתי לשטוף פנים...צחצחתי שיניים וכל מה שעושים בבוקר!!!!
יצאתי לכיוון המטבח ועומר ומאור ישבו כבר ליד השולחן ולי חיכהה כוס שוקוווווווו{יאאאמיייייי}
אני-"איפה אמא?"
מאור-"הלכה לעשות סידורים"
אני-"וואלה"
מאור-"נענע"
עומר-"פרה פרה"
אני=מאור-"שששש יא נדחף"
עומר-"חחחח תיכננתם את זה ביחד אוליי?"
אני-"סתם יפיוףף אוהבת אותך"
מאור-"ואותי?"
אני-"מי סובל אותך?"
מאור-"תתפלאי"
אני-"דיייייייייי......לא נכוןןן...יש מישהו שסובל אותךךך?"
מאור-"משהי"
אני-"לך לך זדיין מפה....מי זאת?"
מאור-"תגידי...את אף פעם לא תכירי בעובדה שיש לך אח כוסון?"
אני-"יא מפגר...אם אני לא יכיר בעובדה הזאת אז גם אני יהיה מכוערת"
(אני ומאור 2 טיפות מים...כולם חושבים אנחנו תאומים...אבל יש רק משהו אחד שלא דומה אצלנו....בעצם שתיים...
1. המין 😛
2. לי יש חיוך הרבה יותר יפה משלו....אבל לא יש עיניים אפורות..מניאק)
מאור-"זוכרת שסיפרתי לך על ילדה אחת ממש שווה שקוראים לה סיגל?"
אני-"כן...גם הראת לי תמונה שלה...זאת היא?"...
מאור-"לא....זאת חברה שלה"
עומר-"כוסית?"
אני-"מזה מזה מזה מזה?"
עומר-" כ.ו.ס.י.ת?" והדגיש כל אות ואות
אני-"איזה מניאק...אני אמורה להיות הכי יפה בשבילך 😁 "
עומר-"לא אמרתי שלא...רק שאלתי אם היא כ.ו.ס.י.ת."...ואחרי שראה שאני מתעצבנת{מקנאה} הוא צחק ואמר "נוווווו את יודעת שזה בצחוקקקק"..והושיב אותי עליו
נשמעה דפיקה בדלת..הלכתי ופתחתי ומולי עמדה ילדה כל כך יפהה.......
...-"שלום..מאורר בבית?"
אני-" 😯 מאורר?"..עמדתי מופתעת...מולי עמדה ילדה כל כך יפהה...בחיים שלי לא ראיתי יופי כזה
קשה אפילו לתאר אותה
שיער חום שטני עיניים חומות בהירות בהירות בהירות...גוף חטוב...רזה וגבוהה...אני לא מבינה למה היא לא מדגמנתת?
מאור-"חיימשליי"...קם אליה ודפק לה צרפתית....הסתכלתי על עומר...עדיין הייתי המומה המהראה שלה
וכך גם הוא...ממש התעצבנתי עליו...למה הוא מסתכל עליה ככה?...אוף
אך פתאום ראיתי את עומר מסמן לי משהו עם השפתיים
עומר-"אני אוהב אותך"
אז עניתי לו חזרה....כמובן שדיברנו בלחש...כי לא רצינו לדבר בקול
אני-"אני?"
אך הוא לא ענה ישר בא אליי וחיבק אותי
סיימנו להתחבק ובדיוק גם מאור ואותה אחת סיימו להתנשק
מאור-"אחותי זאת דקלה, דקלה זאת אחותי טל"
אני-"שלום" אמרתי וחייכתי אליה
דקלה-"היי" השיבה לי באותו חיוך ונתנו נשיקה בלחי
דקלה-"וואו אתם ממש דומים"
אני+מאור-"לצערי...חחחחחחחח נוווווווו חחחחחחחחחחחחחחח תספיק\י להגיד את כל מה שאני אומר\ת"
עומר-"חחחחחח טוב דיי סתמוו....היי דקלה..אני החבר של טל
דקלה-"נעים להכיר"
עומר-"נעים גם נעים"
אני-"חכה חכה מה יהיה לך" לחשתי לו
עומר-"אני לא יכול לחכות" השיב לי באותו קול
דקלה-"וואוווו עכשיו שאני נזכרת ראיתי אותך בטלויזיה לפני כמה שבועות...את שרה נורא יפה
ואתה...אתה עומר..נו אתה כדורגלן"
עומר-"כןן..חח משהו כזה"
אך אני חשבתי ואמרתי לעצמי ' ואת...את נורא יפה'
אך בטעות חשבתי בקולל
דקלה-"חחחח תודה גם את מאוד יפה"
אני-אופסי 😁 "
דקלה-"זה בסדר..חחח"
מאור-"טוב מה אנחנו ליד הדלת...בואי תיכנסי"
אני-"יאללה אחי אנחנו נשאיר אותכם לבד....אתם צכים זמן איכות"
מאור-"יפה מאוד אז קחי תתחת שלך ותעופי מפה"
נורא נפגעתי מצורת הדיבור שלו....למה אל מי הוא חושב שהוא מדבר?....אל אחותו?..כן...בכל מקרה ממש נפגעתי
דקלה-"היי מאמי זה לא יפה מה שאתה אומר"
אני-"עזבי דקלה אני כבר רגילה"...עמדתי מולה עם כמה דמעות מנצנצות להם בעיניים
תאמת...הוא בחיים לא דיבר אליי ככה...עם כל הריבים שלנו..בחיים הוא לא השפיל אותי ככה...אז בטח שגם לא ליד אנשים...
עומר-"טלל בואי נעלה לחדר"
אז עליתי...נכנסנו לחדר...עומר ניקה לי את הדמעות ואמר
עומר-"דיי יפה שלי...הוא כנראה מתרגש...יש לו פה חברה...וזה פעם רשונה שהוא מציג לך אותה.
תני לו קצת...הוא בטח יתנצל עוד מעט"
אני-"טוב"...אמרתי בקרירות..עומר הלך והתיישב בכיסא שליד המחשב ואמר
עומר-"בואייי נוווו"...אמר והושיב אותי עליו
"את יודעת...היום לא קיבלתי מימך בכלל צומת לב"
אני-"אז עכשיו תקבל" התחלתי לנשק אותו נשיקות קטנות על השפתיים ומפה זה התגלגל לצרפתית רכה ועדינה
כשהתנתקנו החלטתי להתחבר לאייסיקיו
התחברתי ורשמתי אוואי
----------------------------
פה..האהוב שלי אצלי ככה שכולכם יכולים להזדיין מפהה=]]
ירונושששששש מה איתך התגעגעתי...
כשאתה פה שלח הודעה@!
בפלאאאאא : ]
----------------------------
באתי לכבות את המחשב אך הודעה נשלחה אליי
לירון-טלללללללללללללללללללללללללללללללללללל
אני-מהההההההההההההההההההההההההה
לירון-אני ושקד ניפרדנו=[[
אני-מההה למהההה?
לירון-הוא אמר שהוא כבר לא אוהב אותי
אני-"מניאק...איך אפשר לא לאהוב אותךך?
לירון-דיי נוו יפההה שליייי אני מזה מבואסת
אני-נוווו לירונוששש יאללה צאי מזה...חופש עכשיו מחר את ואני יוצאות למועדון ונכיר לך מישהו
לירון-סבבה.טנקס יפה שלי
אני-יאללה זזתי להיות קצת עם היפה שלי...ביושש אישתיי
לירון-ביוש אישתך
סגרתי את חלון ההודעות הסתובבתי אל עומר אך הוא נרדם
התקרבתי אליו לאט לאט כדי לתת לו נשיקה כשלפתעעעע........
------------------------------------------------------
בנותת הינה עוד המשךךך
שמתן לב שבזמן האחרון ההמשכים שלי יותר מפורטים ויותר ארוכים?!
חחח מגניב...
אוהבת המוווון
טלטל=]]
וואווווו חכו עם התגובות אני לא מספיקה לקרוא את כולם...
שניהההה תכתבוו בקצב טיפה פחות איטי...אני לא מסוגלתתת להתרגל לכמות הודעות כאלה
כמההההה תגובותתתת אנייייי מתההההההההההההה
=[[[[[[
טלטל~!~
איזה פרק יפהה
מהמם..
אני מחכה להמשך..
אוהבת..רותמי =]]
תודה יפה שליי...
יש עוד מישהוו?!
טלטל@!
לא הייתי פפה כמה זמן אבל עכשיו השלמתי כמה פרקים
ווואוו , איזהה מדהים !
המשך
טלטל שלייייייייייי
פרק מושלם כמו תמידדד...!!
מחכה לעוד המשךך ארוווךך ומפנקק...
נ.ב.
שמרי על קשר..אל תהיי רעה=\
אוהבתת....
-יסווו-
יסוו שלי-חחחחחח תמיד אני שומרת על קשר איתך מפגרת=]]
אוהבתת אותך המווון טלטל=]]
ספירוש- שמחה שחזרת לסיפורר שלי
אוהבת המווןן
טלטל=]]
סגרתי את חלון ההודעות הסתובבתי אל עומר אך הוא נרדם
התקרבתי אליו לאט לאט כדי לתת לו נשיקה כשלפתעעעע........
------------------------------------------------------
עומר-"בוווווווווווווווווווווווווווווו"
אני-"תגיד לי.??....מה אתה מפגררררר?
עומר-"מזה היה צריך להיות?....את הולכת מחר למועדוןןןןןןןןןןןןןן?"
אני-"כן אבא"
עומר-"לא...לא אבא"
אני-"לא אבא?...ממתי אומרים לא לאבא?"
עומר-"אוווווווווווווווווווווווווווו אני ישתגע מימך בסוף"
אני-"למה רק בסוף?....תשתגע עכשיו 😛 "
עומר-"את לא הולכת למועדון בלעדי גברתי הצעירה"
אני-"צעירה תקרא לאחותך"
עומר-"שתקי כבר"
אני-"תשתיק אותי"....ואכן הוא השתיק...בנשיקה טעימהההההה כל כך
עומר-"אוהב אותך קטנה שלי"
אני-"לא סובלת אותך מגודל" ונתתי לו אגרוף בחזה
עומר-"איייההה"
אני-"כאבבב?"
עומר-"כןןןןןןןןןן"
אני-"תתמודד"
עומר-"ויייי"
אני-"יוווווו"
עומר-"לא אוהבת אותי?"
אני-"מטורפת עלייךךךךךךך"
עומר-"כן בדיוק...את מטורפת ובשלב זה את עלייי"...והצביע על זה שאני יושבת עליו
אני-"נה נה נה נה נה"
עומר-"ששששששש" והשתיק אותי בנשיקה שנסחפהה לנשיקה סוערת.....
----------------------------------------
7:45
אני-"בוקרררררר.....יאאאאאאאאאאאאא אני יאחררררר" קמתי ונכנסתי מהר למקלחת...שטפתי פנים צחצחתי שניים עשיתי את כל הדברים ויצאתי
לבשתי מכנס ג'ינס עם קרעים
וחולצת בית ספר ורודה
שמתי את נעלי הפומה שלי
והתאפרתי
ו...."את הכי יפה בעולם מלכת היופי של" עניתי
אני-כן חיי
עומר-בוקר טוב
אני-גם לך
עומר-את מוכנה?
אני-נשאר לי רק דבר אחד לעשות...לא...שני דברים
עומר-ומה הם?
אני 1. לשתות שוקו 2. לחכות שתבוא ולקבל נשיקה
עומר-אזזזזזז תפתחיייייי כבררררררר אתתת הדלתתתתתתתתתתתתתת
אני-אה...חחחחחחחח אופס
ניתקתי לו והלכתי לפתוח לו את הדלת
עומר-"סווווווףףףףף סוווווווווף"
אני-"סתום את הפה שלך וכנס כבר"
הוא הלך והתישב במטבח הבאתי לשתינו שוקוו...
עומר-"יאללה נשמה יש לי היום בגרות"
אני-"יאאא נכוןןןן אז יאללה בוא נזוז"
לקחתי את המפתחות ונעלתי אחרינו
נכנסנו למכונית של עומרר ונסענו לכיוון הבית ספר
כשהגענוו נתתי לו נשיקה והלכתי לכיוון השיכבה שלי
לירון-"יאוווו את לא מבינה הגיע אלינו מישהו חדש לכיתה"
אני-"וואלה שיחתום לי" אמרתי בציניות...זאתי מתלהבת מכל פיפס קטן..אז בא מישהו לכיתה...שיהיה לו בכיף
לירון-"תפסיקי להיות צינית" ומשכה אותי לכיתה אך לא ראיתי אף אחד חדש
בינתיים הלכתי להגיד שלום לחברות שלי ולידידים דיברנו קצת ואז שלחתי לעומר sms
@~@מקווה שתצליח יפיוף שלי@~@
ואחרי שתי שניות קיבלתי הודעה בחזרה
@~@תודה נשמתי אין לך מושג כמה זה עזר לי רק בגללך אני יצליח@~@
אז עניתי לו:
@~@יאללה חיימשלי המורה שלי הגיעה בה ביי אהובי מואהההה@~@
וסגרתי את הטלפון
היום אף אחד לא ישב לידי....טוב לא חשוב יהיה לי מקוםם
המורה-"תלמידים אני רוצה להציג בפניכם את התלמיד החדש שלנו....ליאור כנס"
נפתחה הדלת...וכל הבנות היו המומות..תאמת...גם אני...איך יופייי יש לו
טוב אבל לא כל כך התרגשתי..ואז המורה המשיכה
"זה התלמיד החדש שלנו..תתייחסו אליו בהתאם..ליאור לך תשב ליד טל שם בסוף"
פיניתי לו את המקום...בחוסר חשק...הוא התיישב לידי ואמר:
ליאור-"היי"
אני-"שלום..." שתקנו...לא היה לי מה להגיד לו...כל השיעור הייתי מתה להסתכל עליו
אבל לא יכולתי...נגמר השיעורר סוף סוף
-הפסקה-
ליאור-"תגידי....את תוכלי לעזור לי...כי אני פשוט לא מבין איך זה יכול להיות...אני לא מצליח לפתור את התרגיל הזה"
אני-"למה שמת 5?....הית צריך לשים 7"
ליאור-"אהההה נכון חחחח נווו...לא הבנתי...תודה רבה"
אני-"בקשה"
ליאור-"תגידי...אתה יודעת שכולן פה נראות סנוביות חבל על הזמן....איך זה יכול להיות שאת לא כזאת?!" שאלה...ואני...רק הבטתי ביופיו
אני-"חחחח אני חושבת שאתה טועה..יש פה סנוביות כן...אבל לא כולן...נגיד אתה רואה את הילדה הזאת...קוראים לה שירן....היא ממש סנובית...ואלה...הבנות האלה...שמסתכלות עלייך..הן הזנב שלה..
וזאתי...זאת לירון...זאת שמדברת עם ההוא שם בצד..."
ליאור-"את ממש חמודה"
אני-" 😁 חחח תודה...גם אתה"
ליאור-"את תוכלי אולי לעזור לי בחומר הלימודים?...כי אני לא בקצב שלכם..."
אני-"בטח..רוצה לבוא אליי אחרי לימודים?"...
ליאור-"אממ סבבה אני רק יודע לאמא שלי כדי שלא תדאג"
אני-"אוקיי...אני יוצאת לחוץ אתה רוצה לבואא?"
ליאור-"אממ...לא לא נראה לי...תצאי..מקסימום אני יבוא כבר"
אני-"אוקיי"
באתי לקום מהכיסא וחבורה של בנות נדבקו עליו
ליאור-"בעצם אני באא"
אני-"חחחחח יאללה"
יצאנו לחוץ ישבנו על הספסל...ואני רוצה להגיד לכן שהבנאדם פשוט קרועע...איזה בדרן הוא...בחיים שלי לא צחקתי מהנאדם כל כך הרבה
אך ראיתי אותו מתקרב...לא רציתיייייי....למה הוא היה צריך לבואאאאאאאאא
....-"טל אני יכול לדבר איתך רגעע?"
זהו בנות...זה להיום
למרות כמות התגובות...הינה עוד המשך מפנקק
אוהבתת המווןןן
טלטל=]]
מהממםםםםםםם
אהבתתייי תפרקקקקק
מאמוש שלי..
מחכה להמשך בובייייי
אוהבת אותך המוןןן
רותמי שלך =]]