פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

"מלכת היופי שלי"...:)

✍️ טלטל963 📅 18/06/2006 05:04 👁️ 13,466 צפיות 💬 408 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 14 מתוך 28
QUOTE (עדידיייייייי @ 14/07/2006) עכשיו קראתי הכל ואת כותבת מ ד ה י ם!!!
המשך!
אז קודם כל..ברוכה הבאה 😊
יש לי קוראה חדשה...להלהללהלה...חחחח
המשך...בערב..מבטטיחהה!!
הוא כבר שמור לי!

אוהבת המוווון
ושבת שלום\שבוע טוב
טלטל=]]
יאא איזה יפה הסיפור שלך!!!!

תמשיכי מאמי..
לוביווו!!=]
נחמד אני מחכה להמשך
מושלם המשךךך
QUOTE (טלטל963 @ 15/07/2006) QUOTE (ADI1 @ 14/07/2006) מ ע ל ף ף ף ף ף ף ף !!
מוכשרת בררררררררמות :]

וקוראים לי עדי 😊
אהההההה נכוןןן עכשיו שמתי לבב בכינויי
חחחח...
ותודה....כיף לראות שיש לי קוראת מתמידה{חוץ מאחד אשאתן פשוט לא יודעות...שלא מגיב לי פה...
הוא מגיב לי באייסיקיו..}
בכל מקרה..
המשך בערב!
אוהבת המווווווון
ושבת שלום\שבוע טוב



אהה ותזכרי דבר מאוד חשוב!!
אנחנו איתך....גם אם לא ריגשית...תמיד זה יהיה בלב!
ואל תדאגי...הכל יעבור בשלום!...ואז...אז יגיע לנו המשך...נכון!? 😊

טלטל=]]
חחחחחח =]
אני אוהבת את הסיפור שלך,
את כותבת ממש יפה..

ו...
תודה רבה רבה רבה 😊😊
ממש שימחת אותיייי...
המשך יהיה , השאלה מתי.
תודה על הככככככככככככככל
33333333>
יואוווו זה פשוטטט מדההייייםםםםםםםם... =]=]=]=]

את
כותבת
כל
כך
יפהההההההההההההה!!!!


תמשיכייי ליכתובב תמיייד מאמיייי...
את כותבתת מווווושלםםם!!!
מזה אהבתייי...
תמשיכייייייייייייייייייייייייייי................................. 😊😊😊😊
חמודותתת אני לא יכולההה להמשיך בזמןן הקרובב
הודיעו בחדשות שגם הרצליה רעננה כפר סבא ות"א צריכים להיות ערניים לחדשות
זה הגיע כבר אלינו ואני בלחץץץ אדירר
יש לי גם ידיד שגר בטבריה ואני לא יודעת מה איתו
אני לאא יכולההה לעשותת כלוםם
אני מצטערתת....
אוהבת המווווווון
טלטל=[[
טלטל..אל תדאגי מאמי...
יהיה טובב..אני בטוחה...
בעזרת ה' לא יגיע אלינו שום דבר..ה' מלמעלה ישמור עלינוו...צריך רק תקווה...
אל תייבשי אותנו כ"כ הרבה...
תמשיכי אני מחכההה...!!!

יהיה טוב נשמה שלי...אני בטוחהה..!!!
אם רק תקווה והרבה אמונה יהיה ט ו ב !!!!!!!!!!!!

-יסווו-
QUOTE (טלטל963 @ 15/07/2006) ויקוש יפה שלי....אממ....המשך יהיה רק בערב
ורק שתדעי שהעלת לי חיוך על הפנים..
נורא כיף לקרוא הודעה כמו שרשמת!
אממ...גם הסיפור שלך מאודדד יפהה!!!!
ובלי שום קשר!
אני רוצה המשךךךך
אוהבת המוווווווווווון
ושבת שלום\שבוע טוב
טלטל=]]
בובהה שלייי זאתת הייתה הכוונההה שתחייכיייי
חיוךךך מושלםםםם
תזכרייי שתמיד צריכיםם לשמורר על החיוך..מישהו עלול להתאהבב בו!! 😊
חח אוהבתותךך מלאןןן
ומחכהה להמשךך כשתוכליי
אלל תדאגיי בובהה הכלל יהיה בסדרר בעזרתת השםםםם
תיהייי חזקהה כולנוו איתךךך
יש לנו מלאכים במדים[קרדיט לשיר של יפיתוש חח] ששומרים עלינו!!!
מואה ענקית,
ויק😊
ויקושש ויסווו טנקסס...
אממ...היום בערב המשךך : ]

טלטל=]]
ווואאייי
מאמי יש םרק שמוקדש לי
אין עלייך אני חולה עלייךךך
סורי שלא הגבתי פשוט לא הייתי פה..
האינרנט נדפק והיינו צריכים לשלוח את זה לטכנאי..
סורי מאמי..
אבל הנה אני עכשיו מגיבה..
כל פרקים שהייתי צריכה להשלים השלמתי..
והם פשוט מושלמים..
מההתחלה ידעתי שהוא לא מתאים לה..
הוא סתם מפגר!
אני מחכה להמשך מאמי..
אוהבת אותך המוןןן
רותמיק שלך =]]
טללללללללטל :]
אני איתך תמיד.
נעבור את זה ביחד ((:
מחכה להמשך..
קחי את הזמן

אוהבבבבבבבבבת
הפרק הזה מוקדשש לעדי!!...
אוהבת אותךך המווווןן!!!1
-------------~---------------


את מה שקרה אחר כך אתן צריכות לדעת...נפרדנו..
היה קשה...כולם דיברו על זה...
וגם...ידעתי שעוד כמה ימים אני מוציאה את הסינגל!!
אוףףףףףףףףףף
זה שבר אותי=[[

--------------------------------------------

בוקר....השעון המעורר צילצל...העפתי אותו מהמיטה והמשכתי לישון..
אך אחרי 5 דק' קמתי בזריזות...היום....היום הוא אותו יום שאני ידע מה השיר הראשון שלי
כמה התרגשות ככה צער....
כל כך אהבתי אותו....את עומר...הוא היה החיים שלי...מניאק....ככה בוגד בי...בן אלף!!!!
נכנסתי להתקלח וכשיצאתי לבשתי על עצמי מיכנס ג'ינס קיפלתי אותו עד הברך..
גופיית סבא....התאפרתי קצת...שמתי מוס בשיער....ויצאאאא
מזעזע.....אוף...כל מה שאני מנסה לעשות גם אם הוא יוצא הכי יפה...בשבילי הוא יוצא מזעזע...לא היה לי חשק לכלום..
לא רציתי לעשות כלום...אבל החלטתי שעכשיו צריך להתקדם...אני חייבת היום להיות חזקהה
ירדתי למטה..אמא הכינה לי טוסט וסלט...אכפלתי את הכל...וזזנו..
הגענו לאולפן....פגשתי את שלומית..אמרתי לה שלום וגם אחר כך לבן...
נכנסו למין חדר כזה ואז בן הביא לי דף ואמר
בן-"את רואה את השיר הזה?.."
אני-"נוו"
בן-"זה השיר שלך...תקראי אותו"
אני-"אוהבת אותך?....ככה קוראים לשיר?"
בן-"כן..ותקראי כבר"
אז התחלתי לקרוא
"אוהבת אותך כמו סוכרייה
אוהבת אותך במציאות הקשה
איתך אלך לכל מקום
בואי אליי ונגשים חלום

כשראיתי אותך העולם פסק
את ליבי גנבת מאותו מבט
של העיניים הכל כך יפות שלך
של העיניים הכל כך עמוקות שלך

פזמון:
אוהבת אותך עד כאב
אוהבת אותך מכל הלב
אך את ליבי אתה הרסת
ואותי לעולם עזבת

אוהבת אותך כי אתה זה אתה
אוהבת אותך זו אהבה תמימה
אך בגדת בי וזה לא עולם לא יישכח
למרות שאותך אני אוהבת...כל כך

בלילות קשים כשאני לבד
אין לי מי שיחזיק לי את היד
שידאג שירגיש שיגיד מילה חמה
אני כבר לא אותה הנסיכה

רוצה אותך לשכוח
רוצה רק לברוח
לא רוצה אותך לאהוב
כי גרמת לי מספיק מכאוב

פזמון:
אוהבת אותך עד כאב
אוהבת אותך מכל הלב
אך את ליבי אתה הרסת
ואותי לעולם עזבת

אוהבת אותך כי אתה זה אתה
אוהבת אותך זו אהבה תמימה
אך בגדת בי וזה לא עולם לא יישכח
למרות שאותך אני אוהבת...כל כך"

סיימתי לקרוא והדמעות יצאו מעצמן
שלומית-"טל את בסדר?....כרנאה שהשיר נורא מרגש אותך"
אני-"אמ...כן כן הוא נורא יפה"
בן-"אז קדימה...עכשיו אני ילמד אותך איך שרים את השיר הזה"

הוא לימד אותי את הקצב של השיר....נורא יפה...מאוד אהבתי..
הגענו אחרי 3 שעות לאולפן ההקלטות...נכנסו לחדר ההקלטות
התחלתי לשיר...אך הפסקתי באמצע...לא יכולתי יותר...לבסוף דיחנו את הפגישה הזאת
למרות שהמפיקים קצת כעסו...אבל לא יכולתי לשיר...
הגעתי הביתה...נכנסי ישר למיטה...ופרקתי הכל...
נשמעו דפיקות על הדלת...
ואז שמעתי את קולו המתוק
עומר-"טלוש..טל תפתחי לי בבקשה"
פתחתי לו את הדלת ואמרתי
אני-"מה אתה רוצה מהה?"
עומר-"לדבר איתך"...וניכנס לחדר סגר אותו עם מפתח ואמר:
עומר-"אני חייב להסביר לך הכל...תני לי לדבר בבק....."
אז עצרתי אותו ואמרתי לו
אני-"שששש....עכשיו אני ידבר...
נתתי לך הכל..את כולי...ואתה מה נתת לי?...צער וכאב....אני אוהבת אותך...וזה מה שאתה מחזיר לי כתודה על האהבה שלי אלייך?..אז זהו...אני זמרת אתה שחקן כדורגל...ומותר לך לעשות הכל...יענו אתה אומר 'טוב מקסימום הלכה ההיא תבוא האחרת'?...אתה עכשיו מתכוון להחליף בנות כמו גרביים?...אז אני מצטערת להגיד לך...אני לא אחת מאלה...פגעת בי...ואני לא יודעת אם אוכל לסלוח לך....אתה גם פגעת בי...וגם הרסת לי חצי מהקריירה שעוד לא התחילה בכלל...כבר כתבו בעיתונים...'הזמרת הנבגדת' תודה רבה לך עומר...אה ועוד משהו...לפני שאתה הולך...תמות!..."
צצו הדמעות בעיניו...כנראה נפגע מזה שאמרתי לו למות...מסכן...לא הוא לא מסכן מה אני עושה...אסור לי לרחם עליו
אני צכה להיות חזקה...
הוא קם...הסתכל עליי...פתח את הדלת והשאיר אותי לבדי...
המשכתי לבכות...ולבסוף נרדמתי...

-בוקר-השעה 11:30 קיבלתי טלפון
...-"שלום..אני המאמן של עומר את טל?"
אני-"כן...בוקר טוב"
...-"בוקר....שמי איציק...רק רציתי להגיד לך שאני מוטרד מאוד ממצבו של עומר
היום הוא ממש רב איתי...אני לא יודע מה נסגר איתו...אני מקווה שאת יודעת ותוכלי לעזור לו
הוא נראה מאוד נסער..."
אני-"אה-הא...אוקיי אני ינסה לעזור"
איציק-"אוקיי תודה...וד"א זה חשוב מאוד עוד כמה ימים יש משחק"
אני-"אוקיי אוקיי אני ינסה לעזור"
איציק-"תודה רבה לך...להתראות" וניתק..
כעבור 2 דק' נשמעה דפיקת דלת על חדרי
פתחתי וראיתי את אותה אחת...את אותה בת זונה...
דורין שמה..שנאתי אותה שנאת מוות...התחלתי לצעוק עליה...לבכות שם...אז לבסוף היא שיכענה אותי
להקשיב לה...וככה היא אמרה לי:
דורין-"תקשיבי...אני ממש מצטערת...זה ממש לא היה אמור להיות ככה...טוב בעצם זה כן...עזבי...אני יתחיל לספר לך מהתחלה...לפני שאת בכלל הכרת את עומר...שזה היה שנה שעברה..אני אהבתי אותו...יצאנו..אבל בגלל שזה לא כל כך הלך בינינו...אז נפרדנו..ואז הוא הכיר אותך...אני זוכרת שהייתי יושבת לילות שלמים ובוכה...טוב לא בדיוק...אבל כן...הייתי ממש פגועה...ואז השלמנו...ונהפכנו להיות ידידים...עדיין אהבתי אותו..אבל הוא לא אהב אותי...הוא אהב...ואוהב אותך...ואז באותו יום שתפסת אותנו...זה בכלל לא היה ככה..
אני מודה...ניסיתי לנשק אותו...אבל הוא לא רצה...כי ליבו שמור לך...והוא שלך....ואז...הוא נרדם...והתחלתי לנשק אותו...והוא חשב שזאת את .....והוא התחיל להגיד לי 'טל התגעגעתי' ואז שהוא פקח עיניים הוא ראה אותי...ונבהל בהתחלה...ואז הוא אמר שאת לא תסלחי לו...ואמרתי שאני מוכנה לקחת את האשמה עלי...כי אני אשמה פה...רק שיתן לי נשיקת פרידה והוא לא יראה אותי...כי הוא נורא כעס עליי והשתולל...ואז הוא הסכים רק נשיקה קטנה על השפתיים..אבל כנראה שהוא לא קיבל מימך כבר כמה ימים אהבה...אז זה המשיך והתגלגל למשהו אחר....שכל הזמן הוא קרא לי בשמך...ואז את נכנסת...את מבינה?...הוא לא אשם...אני אשמה...ואני מצטערת"
אני-"חחחחחחחח וממש אני יאמין....בבטוח דיברתם וסיכמתם את זה שתיכם...שתביני דבר אחד..אני אוהבת אותו.......אהההההההה.......זאת את שהדליפה את המידע הזה לעיתונאים נכון?."
דורין-"לא.....אני סיפרתי את זה לידיד טוב שלי והוא סיפר את זה לחבר שלו...וככה זה התגלגל..."
אני-"טוב אוקיי...את חושבת שזה מעניין אותי....תקשיבי חמודה...שזה יהיה על המצפון שלך...כי בגללך אני והוא נפרדנו....ו....לא נראה לי שנחזור"
דורין-"תקשיבי...אני ממש ממש ממש מצטערת...את לא צריכה להפרד מימנו ביגללי....אני אשמה פה...תעשי בי מה שבא לך...
באמת...הוא לא אשם...תחזרי אליו...הוא גמורר"
אני-"תעופי מפה...לא רוצה לראות אותך"
דורין-"מה?"
אני-"תעופייייייייייייייי"
והיא הלכה...נשארתי שוב לבדי בחדר..יצאתי למטבח...לקחתי לי מעדן..נכנסתי לחדר..
פתחתי את האייסיקיו שמתי את עצמי כמופיעה על לא מחוברת...
היו לי כמה הודעות מכמה ילדים...אך לחא עניתי לאף אחד...אפילו לא פתחתי לראות מה הם רשמו לי...למרות שזה לא אופייני לי
סיימתי את המעדן..וחזרתי לישון

אחרי כמה ימים שעדיין הייתי בדיכאון...הגיע המשחק של עומר
הם שיחחקו מול הפועל כ"ס
ניצחו 2:0
הגול השני עומר הבקיע...ראו בטלויזיה שכולם רצו לחבק אותו...אבל הוא הוזיז את כולם מימנו...
היה עצבני...היה ממורמר...אווווווויייייייי חיים קשים..
אחרי המשחק ראיינו כמה מהשחקנים...
ובינהם ראיינו את עומר
המראיין-"אתה יכול להסביר לנו לכל עם ישראל למה כשהבקעת את הגול אתה היית עצבני?
הרי אתה חדש בקבוצה וכבר מבקיע גול...זה מדהים
ספר לנו את הסיבה"
אך במקום לענות את התשובה הוא ענה כך:
עומר-"זה לא מעניין אותי אם ניצחנו או הפסדנו...יש רק דבר אחד אצלי בראש ואחת אצלי בלב..
טל אני אוהב אותך ואני מצטער על הכל...האם תסכימי לחזור אליי?"

ישר אבא ומאור הסתכלו עליי...והחיוך התמרח על פניי תוך שניות
אני-"מה אתם מסתכלים?"
מאור-"נו...את חוזרת אליו"
אני-"ממש לא"...ניסיתי למחוק את החיוך כמה שיותר...ועליתי למעלה לחדר שלי
כעבור חצי שעה נשמעה דפיקה על הדלת
ובלי לדעת מי זה ישר פעימות ליבי התחילו לדפוק בצורה ממש גבוהה....הרגשתי איך הפרפרים בבטן שלי מתחילים לעווףףףף
פתחתי את הדלת ומולי עמד גבר החלומות שלי...
עומר-"יפה שלי אני מצטער לא יודע מה עבר עליי...הרבה זמן לא הרגשתי אותך ואני מת...
אין לי חיים בלעדייך...אני רוצה אותך שוב איתי...שוב שלי אני רוצה ש....."
אך עצרתי אותו בנשיקה שנסחפהה לשכיבה...
זה קרה...פעם שניה שלי...שוב שכבנו...הרגשתי בעננים...
ואז קרה הדבר הכל כך אופייני לי...

נרדמתי=]]
-----------------------------------------

בנות הינה ההמשך שלכן
מקווה שהוא מספיק ארוך
אוהבת המווווןןןן
טלטל=]]
יאאאאאאאאא
אין טלללטול @! ,
את פשוט ל א מביננננה -
איזה חיוווווך של יופפפלה מרוח לי על הפנים ...
הקדשת את זה לי !?@
תודההההההה מאמי שלי .

ובקשר לסיפור .......
איזה כיף שההההההם חזרו !!,
ררררר... סוחף לגמרי .
הכתיבה שלךך מהההפנטת.
מחכה להמשך בקרוב ,
Love you so much
דידווווּ,3>
אהבתיייי
איזה פרק מדהים!
מהממםםםםםםםםםםםם
מחכה להמשך בובית!
אוהבת אותך המוןןןןןןן
רותמיק שלך =]]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך