הפרקק מוקדשש לידיד טוב שלי...זה שרצה לדחוף את השם שלו לפה...
עומר!!.....גם אתה בניגוד לעומר שבסיפור....גם אתה תיהיה בריא!!!
---------------------------------~---------------------------------
הואא הצמיד אותי אליו...התחלנו לרקודד את הריקוד הכיי יפההה בחיים שלי..
הרגשתי איך אני מתמסרת לו...לאט לאט ובעדינות!!!
ואז...אז זה התחיל!!!!!
---------------------------------------
עומר-"את...את מוכנה?"
אני-"אמממ....כן"
עומר-"בטוח מלכה שלי?...אפשר לחכות עם זה"
אני-"עומר דיי אל תיגרום לי לפקפק בזה...אמרתי כן!"
עומר-"טוב טוב סליחה"
אני-"אני אוהבת אותך"
עומר-"גם אני"
אני-"אוקי=]]"
עומר-"אוחחח איתך"
-------------------------------------
עומר-"יפה שלי?"....לחש לי ונישק ביחד....
אני-"בוקרר טוב"...אמרתי חצי ישנה
עומר-"איך היה אתמול?"....אמר עם חיוך ענקיייייייייייי
אני-"היה מעפן....רציני..כאילו...מה?!.."
עומר-"באמת?!"...שאל מבואס
אני-"לא 😛 "
עומר-"חחחח חצופה...מזה את עובדת עליי?"
אני-"אסור?"
עומר-"חחחחח לך הכל מותר"....אמר ונתן לי נשיקה חטופה
אני-"יופי שאתה מודע לזה"
עומר-"טוב טוב שויצרית"
אני-"עומר?"..שאלתי עם קוול של ילדה כל כך מפונקת....אולי כי זה מה שאני?!...לה..לאא נראה לי
עומר-"כן יפה?"
אני-"זאת הפעם הראשונה שלי...ואני לא מתחרטת עליה....באמת...אתה הכי מדהים בעולם"
עומר-"אוייי יפה שלי...אני אוהב אותך" לחש לי ליד האוזן
אני-"גםם אני מאמי שלי" אמרתי וחייכתי חיוך כל כך גדול...כמה שאני אוהבת אותוו
עומר-"חחחח יאללה קומי למטבח יש ארוחה"
אני-"בישלת????????"....שאלתי מופתעת
עומר-"לא....את זוכרת את השכנה?...מאתמול?...אז קראתי לה והיא בישלה"
אני-"חחחחח טיפשון!"
עומר-"שאוהב אותך" צעק את זה כשכולו קורן מאושר
אני-"איי איי אייייי מה אני יעשה איתך תגיד לי...מה?" אמרתי ונתתי לו נשיקה!
עומר-"מה שהיית צריכה לעשות ממזמן"
אני-"ומה הייתי צכה לעשות ממזמן?"
עומר-"לא יודע...שואל אותך"
אני-"נוו עם מי אני מדברת..."
עומר-"עם מי?"
אני-"עומרר סתום את הפה שלך לפני שאני נותנת לך אחת כזאת שלא תשכח אותי בחיים שלך"
עומר-"אהה...אוקיי אז תני"
אני-"אתה בטוח?"
עומר-"אהה....כן....שניה....לא עכשיו....עכשיו...לאאאאא.......שניה....אמ...זה יכאב?!"
אני-"אווווהווווו אתה לא יודע כמה"
עומר-"אממ...אני זוכר אותך גם ככה....באמת...אל תאמצי את היד שלך הרבה...היא תכאב וזה יעשה לך אדום..ואז תתבכייני לי ותגידי לי 'אויי עומר כואב לי בלה בלה בלה....בלה ב....'......סליחה"
אני-"שתיהיה לי בריא....איפה הכדורים שלך?"
עומר-"במגירה השניה מצד ימין בארון החום שבמרפסת הקטנה בתוך הקופסה שבתוך הניילון הלבן....שם!"
אני-"חחחחחחחחח מה עובר עלייך?.....מה קרה המצב רוח?"
עומר-"לא יודע....זאת את....את נתת לי כדור כזה שישגע אותי ואזז אני עכשיו הולך ו....תזכירי לי מה שאלת?"
אני-"חחחחחחחחחחחחחחח שב שב.....אני יביא לך לשתות"
עומר-"אני לא צריך לשתות באמת...אתה לא רואה שאני בריא וחזק וגיבור"
אני-"שב שב ג'נטלמן....שתוק כבר....זיינת לי תשכל" פתאום הוא בא אליי מאחורה שם את הידיים שלו על המותניים שלי ולחש לי בשקט בשקט
עומר-"זיינתי גם משהו אחר"
אני-"עומררררררר"
עומר-"חחחחחחחח סתם סתם נרגע" וחיבק אותי חיבוק דוב!!!
פתאום נשמע דפיקה בדלת...הלכתי ופתחתי....ומולי עמדה מין בחורה כזאת..כחבה!!!!
...-"עומר נו באמת מזה ברחת לי אתמול אני ממש הייתי מרוצה.וככה הפסקת באמצע..."....והתעלקה עליו...עומר התחיל להזיע ואז אמרתי
אני-"אהההה.....זיינת עוד משהו אחר חוץ מהשכל שלי...מניאק"
קמתי ויצאתי מהבית שלו....רצתי הביתה....הגעתי...שמעתי את אחי מדבר אליי אבל לא יודעת על מה...נכנסתי לחדר וסגרתי את הדלת!!
*וד"א למי שלא הבינה...הם כבר התלבשו!!
בנות מצטערת על ההזנחה
פשוט המחשב התקלקל....וסיבוך רציני
מקווה שנהנתם מהפרק!!!
אוהבתת המוווווווון
טלטל=]]
😮
הוא בגד בה?@%*
המשששששששששך
העאהעאהההה
הוא ב-ג-ד בהה..!?!?!?
בעעעע עללליוו... 😢
תמשיכיי מאמי
פרק יאפפה כרגיל..
מוואהה
טל-טל יפה שליייייייייייייייייי
אהבתי תסיפור שמושלם שלךךך...
מחכה להמשךךך...!!!
אוהבת אותך חיימשליי
-יסווו-
חח
מאמי.. אני חשבתי כבר כמה פרקים הפסדתי..
כולה פרק אחד..
אבל מהמםםםם
אהבתי אותו מאוד..
וראית כמו שהבטחתי לך קיימתיייייייי
מחכה להמשך בייביי
אוהבת אותךךך המוןן
רותמי שלך =]]
הפרק מוקדש בהמווון אהבה ליסוו שלי!!!
------------~----------------
אני-"שב שב ג'נטלמן....שתוק כבר....זיינת לי תשכל" פתאום הוא בא אליי מאחורה שם את הידיים שלו על המותניים שלי ולחש לי בשקט בשקט
עומר-"זיינתי גם משהו אחר"
אני-"עומררררררר"
עומר-"חחחחחחחח סתם סתם נרגע" וחיבק אותי חיבוק דוב!!!
פתאום נשמע דפיקה בדלת...הלכתי ופתחתי....ומולי עמדה מין בחורה כזאת..כחבה!!!!
...-"עומר נו באמת מזה ברחת לי אתמול אני ממש הייתי מרוצה.וככה הפסקת באמצע..."....והתעלקה עליו...עומר התחיל להזיע ואז אמרתי
אני-"אהההה.....זיינת עוד משהו אחר חוץ מהשכל שלי...מניאק"
קמתי ויצאתי מהבית שלו....רצתי הביתה....הגעתי...שמעתי את אחי מדבר אליי אבל לא יודעת על מה...נכנסתי לחדר וסגרתי את הדלת!!
--------------------------------------
התיישבתי ליד המחשב.....פתחתי את האייסיקיו רשמתי אוואי:
-----------
לא פה....לא להפריע!!
לירונושש יפהה שליי אני צכה אותך דחוווף!!
ירון מאמי שלי אוהבת אותך הכי בעולם...דבר איתי
ילד-->איכזבת אותי שברת אותי לרסיסים
חשבתי שאתה אוהב אותי...
נתתי לך הכל...את כולי...את נישמתי נתתי לך
אתה מניאקק שרק אלוקים יודע עד כמה..
תמותתת!!!
-----------
והופס...מי שלח הודעה?!.....ירון...{ד"א ירון הוא הידיד הכי טוב שלי}
~ירונוש~:
חיימשלי?
~אני~:
כן אהוב ליבי?
~ירונוש~:
מה נשמע אחותי?
~אני~:
חרא...אתה לא מבין...עשיתי את זה אתמול עם עומר...היה מקסים והכל....הוא מקסים!
אבל בבוקר...ממקודם...באה אליו איזה אחת זונה...התעלקה עליו..היית צריך לראות את זה
והוא התחיל להזיע....הוא ב-ג-ד בי!!!
~ירונוש~:
מיייייייי?.........עומר??????????
~אני~:
לא...אח שלי!
בטח שהוא!
~ירונוש~:
חחחחחחחחח הזונה הזאת....
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
~אני~:
מה אתה צוחק?!תודה על התמיכה שלך!
ביי!
~ירונוש~:
חחחחחחחחח סטומה שלי...
את לא מבינה....ה"זונה" הזאת....
אז זאת אחת שאני ועומר עבדנוו עליה אתמול..לפני שהלכנו לסדר את הבית לערב..
חחחחחחחח היא מכוערת...את כנראה לא ראית את הפרצוף שלה כל כך
הוא עושה לה "איזה יפה מדהימה"
~אני~:
אז למה היא אמרה לו שהוא היה מדהים אתמול והוא ברח לה?
~ירנוש~:
הוא היה מדהים אתמול על המחמאות!!
והוא ברח לה...כי הוא אמר לה שתסתובב דקה..הוא רוצה לעשות לה הפתעה..ואז הלכנו
~אני~:
שיטטטטטטטטט
אז מה אני עושה?!!!!!!!!!!!
ו..."את הכי יפה בעולם מלכת היופי שלי רק איתך אני מרגיש קיים נולדת בשבילי"
ועל הצג היה רשום "החיים שלי"...ישששששששש עומרררררר
אני-עומר אתה לא מבין אני חייבת לתת לך התנצלות אני ממצטערת אתה ל....
עומר-סתמי כבר....יפה שלי..אני צריך להצטער כי לא הסברתי לך!
אני-אני אוהבת אותך
עומר-גם אני
אני-רוצה לבוא אליי?
עומר-10 דק' ואני אצלך
אני-ביי יפיוף!
עומר-ביי נסיכה
החלפתי אוואי
----------
אולי....החיים שלי בא אליי=]]
ירונוש אהובי הקסום...שהולך עכשיו לתותי שלו..חחחח אוהבת אותך!!
עומר חיים שלי מצטערת!!
אתה לא מתאר לעצמך כמה אני אוהבת אותך!!
----------
ירדתי לשניה ללמטה רק כדי לשתות וכבר התחילו החקירות!!
אמא-"נווו איך היה אתמול?!"...שאלה כמו כל פעם...זאתי צריכה לעבוד במשטרה...בתור חוקרת...היא תיהיה שם מקום ראשון באמא שלי {?!....חחחח}
אך עוד לפני שהספקתי לענות..אחי החצוף הזה התערב ואמר:
מאור-"עזבי אותה אמא...אני יענה לך
הם...התבלבלולולולו השתוללולולולולולו התערבבובובובו...קיצר אמא...את סבתא"
אני-"מה?......מאור סתום את הפה שלךךך כבררר פעםםם אחתת בחיים!!"
מאור-"חחחחחחחחחחחחחח מדברת זאתי שהפה שלה לא נסגר לשניה."
אני-" 😁 ....אני?....מה פתאום"..
אמא-"אני סבתא?"
אני-"את עדיין בקטע הזה?.....לא אמא את לא סבתא.....ומאור אם אתה לא שותק גם אתה תצטרך לקבל אחת כזאת שלא תשכח אותי בחיים שלך"
מאור-"אהה יש עוד מישהו?..אוקיי תני..ברבי!!"
אני-"ברבי אחותך"
ונתתי לוו את אותה אחת!!!
מאור-"אחחחחחחחחחחחחחחחחחח תגידי...אין לך חיים?"
פתאום נשמעה דפיקה בדלת
אני-"הינה הם הגיעו...ביי אחי האהוב"
הלכתי ופתחתי לעומר את הדלת....הוא אמר לאחי שלום...ונתן נשיקה לאמא שלי...כן הוא כבר בן בית אצלנו!!
נכנסנו לחדר ועוד לפני שהוצאתי מילה...הוא נישק אותי...
כשהנשיקה הכל כך טעימה הזאת נגמרה...נכנסתי להתקלח..כשיצאתי עומר אמר:
עומר-"למה התלבשת?"
אני-"שתוק חרמן אחד...אתה לא מצפה שאני יצא לך ערומה..."
עומר-"אני דווקא כן"
אני-"אה-הא"
באתי לתת לו נשיקהה אך דפיקות הדלת הפריעו לי
הדלת נפתחה ואמא עמדה שם
אמא-"תקשיבי...אני יודעת שאת הולכת עכשיו להגיד לי 'למה את מפריעה לי' וכל השטויות שלך אבל את זוכרת ששרת בבת מצווה
של אורלי?...{בת דודה שלי}
אני-"כן...מה ההמשך?"
אמא-"אז מישהו מחכה לך בסלון אני מבקשת שתרדי מיד לסלון!!!"
אני-"טוב....בוא עומר"
ירדנו למטה...וראיתי מישהו מוזר כזה יושב בסלון ומחכה לי..
אני-"שלום..."
..-שלום..."..לחצנו ידיים הוא גם לחץ לעומר....ואז המשיך
...-"את לא מכירה אותי אבל אני......................."
לא ידעתי שאותו בנאדם ישנה לי את החיים...ובזכותו החיים שלי נהפכו למושלמים!!!!
-------------------------------------------------
בנות ניסיתי לעשות את הפרק ארוך!!
מקווה שיהיו הרבה תגובות
אוהבת המווון
טלטל=]]
יפה שליייייייייייייייייי
תודה על ההקדשה=]]
סיפור ממש ממש ממש יפהה....
אוהבת אותו(הסיפור)ואותך י-ו-ת-ר-..!!!!!!!!!
תמשיכי הכי מהר שאת יכולהה
מחכה להמשךךךךך
-יסווו-
דורשת המשך מידדדדדדדד!!
יאלה תקתקייי..
אוהבת המונים
בר כהן 😊
מוששששששששששששששששלם :]
ממש אהההבתי..
יאללללה , המשששך 😊